Umiejętności
DIY
Project Management
Negocjacje
Obsługa klienta
szkolenia
Analiza danych
Kontrola jakości
zdolności organizacyjne
Tworzenie procedur
wsparcie techniczne
aktualizacja treści na stronach internetowych
Organizowanie eventów
Wolontariat
SLA & KPIs
Turystyka
Proof-reading
edycja tekstu
Raportowanie i analizy
Języki
angielski
biegły
portugalski
dobry
hiszpański
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Asystent ds. kontroli jakości
HouseTrip, Lizbona (Portugalia)
- kontrola jakości treści ogłoszeń zamieszczanych na www.housetrip.com;
- udoskonalanie ich zawartości zgodnie ze standardami HouseTrip;
- telefoniczne i mailowe wsparcie ogłoszeniodawców;
- szkolenia nowych członków zespołu;
- przygotowywanie i edycja tekstów na stronę www, newsletterów i wszelkich materiałów do korespondecji z użytkownikami;
- wsparcie kierownika zespołu: planowanie, organizacja i nadzorowanie pracy zespołu; kontrolowanie obowiązujących procedur i monitorowanie terminowości zgłoszeń (SLA); przyjmowanie oraz analiza reklamacji i skarg otrzymanych od użytkowników strony; tworzenie nowych i weryfikacja już istniejących procedur oraz materiałów szkoleniowych i pomocniczych;
- udoskonalanie ich zawartości zgodnie ze standardami HouseTrip;
- telefoniczne i mailowe wsparcie ogłoszeniodawców;
- szkolenia nowych członków zespołu;
- przygotowywanie i edycja tekstów na stronę www, newsletterów i wszelkich materiałów do korespondecji z użytkownikami;
- wsparcie kierownika zespołu: planowanie, organizacja i nadzorowanie pracy zespołu; kontrolowanie obowiązujących procedur i monitorowanie terminowości zgłoszeń (SLA); przyjmowanie oraz analiza reklamacji i skarg otrzymanych od użytkowników strony; tworzenie nowych i weryfikacja już istniejących procedur oraz materiałów szkoleniowych i pomocniczych;
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Fujitsu Technology Solutions LDA, Lizbona (Portugalia)
- wsparcie techniczne klientów polsko- i anglojęzycznych;
- instalacja/konfiguracja hardware/software;
- identyfikacja stopnia trudności zgłoszeń, przekierowywanie do odpowiednich jednostek;
- tworzenie/kasowanie, zmiany haseł, konfiguracja kont użytkowników;
- diagnozowanie i rozwiązywanie problemów aplikacyjnych, sprzętowych i sieciowych;
- współpraca z innymi działami i zespołami IT;
- kontrolowanie obowiązujących procedur i monitorowanie terminowości realizowanych zgłoszeń (SLA);
- instalacja/konfiguracja hardware/software;
- identyfikacja stopnia trudności zgłoszeń, przekierowywanie do odpowiednich jednostek;
- tworzenie/kasowanie, zmiany haseł, konfiguracja kont użytkowników;
- diagnozowanie i rozwiązywanie problemów aplikacyjnych, sprzętowych i sieciowych;
- współpraca z innymi działami i zespołami IT;
- kontrolowanie obowiązujących procedur i monitorowanie terminowości realizowanych zgłoszeń (SLA);
Wolontariusz / European Voluntary Service
Casa Pia de Lisboa, Residência de Acolhimento Alfredo Soares, Portugalia
- organizacja czasu wolnego dzieci i młodzieży;
- pomoc w codziennym funkcjonowaniu placówki;
- pomaganie wychowankom w nauce i w obowiązkach domowych;
- nauka jęz. angielskiego i obsługi komputera;
- organizowanie warsztatów plastycznych, turniejów sportowych etc.
- pomoc w codziennym funkcjonowaniu placówki;
- pomaganie wychowankom w nauce i w obowiązkach domowych;
- nauka jęz. angielskiego i obsługi komputera;
- organizowanie warsztatów plastycznych, turniejów sportowych etc.
Specjalista ds. rozwoju sieci zniżek
Polskie Stowarzyszenie Projektów Młodzieżowych
- negocjowanie i przygotowywanie ofert partnerskich;
- utrzymywanie relacji ze współpracującymi firmami i organizacjami;
- przygotowywanie planów rozwoju Stowarzyszenia;
- kontakt ze wszystkimi organizacjami zrzeszonymi w ramach European Youth Card Association;
- aktualizowanie strony internetowej oraz bazy zniżek;
- redagowanie newsletterów;
- przygotowywanie i edytowanie materiałów do "Przewodnika Zniżek";
- tworzenie sieci "łowców zniżek", przygotowywanie dla nich instrukcji i szkoleń;
- opracowywanie ankiet/sondaży i analiza ich wyników;
- utrzymywanie relacji ze współpracującymi firmami i organizacjami;
- przygotowywanie planów rozwoju Stowarzyszenia;
- kontakt ze wszystkimi organizacjami zrzeszonymi w ramach European Youth Card Association;
- aktualizowanie strony internetowej oraz bazy zniżek;
- redagowanie newsletterów;
- przygotowywanie i edytowanie materiałów do "Przewodnika Zniżek";
- tworzenie sieci "łowców zniżek", przygotowywanie dla nich instrukcji i szkoleń;
- opracowywanie ankiet/sondaży i analiza ich wyników;
Specjalista ds. dystrybucji
Polskie Stowarzyszenie Projektów Młodzieżowych
- nadzór nad obiegiem dokumentów;
- stały kontakt z punktami dystrybucji, krajami członkowskimi European Youth Card Association oraz użytkownikami karty Euro26;
- przygotowywanie raportów statystycznych;
- kontrola nad korespondencją przychodzącą i wychodzącą;
- zapewnienie materiałów biurowych;
- stały kontakt z punktami dystrybucji, krajami członkowskimi European Youth Card Association oraz użytkownikami karty Euro26;
- przygotowywanie raportów statystycznych;
- kontrola nad korespondencją przychodzącą i wychodzącą;
- zapewnienie materiałów biurowych;
Szkolenia i kursy
listopad 2008 - marzec 2009: Akademia PMP - program szkoleniowy realizowany przez PM EXPERTS Sp. z o.o. obejmujący 70 godzin zajęć (70 PDU) i bazujący na standardach Project Management Institute (PMI)
październik 2008 - marzec 2009: rozszerzony kurs masażu klasycznego, Centrum Szkoleniowe HEROS; Gdańsk
październik 2007 - marzec 2008: szkolenie EYCAdemy (moderator grup focusowych) zorganizowane przez European Youth Card Association (Bruksela, Belgia). EYCAdemy to inicjatywa European Youth Card Association wspierana przez Komisję Europejską i Radę Europejską. Między październikiem 2007 a marcem 2008 brałam udział w międzynarodowych badaniach na temat "dialogu międzykulturowego", moderowałam 6 grup fokusowych i napisałam raport finalny.
październik 2008 - marzec 2009: rozszerzony kurs masażu klasycznego, Centrum Szkoleniowe HEROS; Gdańsk
październik 2007 - marzec 2008: szkolenie EYCAdemy (moderator grup focusowych) zorganizowane przez European Youth Card Association (Bruksela, Belgia). EYCAdemy to inicjatywa European Youth Card Association wspierana przez Komisję Europejską i Radę Europejską. Między październikiem 2007 a marcem 2008 brałam udział w międzynarodowych badaniach na temat "dialogu międzykulturowego", moderowałam 6 grup fokusowych i napisałam raport finalny.
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Tłumaczenia/Korekta
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Human Resources/Zasoby ludzkie
Inne
Obsługa klienta
Turystyka/Hotelarstwo/Katering
Zarządzanie jakością
Kontrola jakości
Zainteresowania
muzyka alternatywna (rock, post-metal, indie, world music, trip hop) | kolekcjonerka płyt CD i LP | fanka Spotify i YouTube |
gastronomia (gotowanie | zdrowe odżywianie | stylizacja jedzenia | kuchnie świata) |
stylizacja wnętrz (styl kolonialny, marynistyczny, eklektyczny, rustykalny, industrialny) |
rękodzieło/DIY (makrama, łapacze snów itp.) |
podróże |
fotografia |
gastronomia (gotowanie | zdrowe odżywianie | stylizacja jedzenia | kuchnie świata) |
stylizacja wnętrz (styl kolonialny, marynistyczny, eklektyczny, rustykalny, industrialny) |
rękodzieło/DIY (makrama, łapacze snów itp.) |
podróże |
fotografia |
Grupy
Uniwersytet Gdański
Studia na Uniwersytecie Gdańskim to konkurencyjność na rynku pracy. Pożądane wśród pracodawców kierunki studiów, praktyczne umiejętności dzięki nowoczesnym pracowniom oraz stażom.
EVS Łódź
Wolontariat Europejski (European Voluntary Service – EVS) to Akcja umożliwiająca wolontariuszowi lub grupie wolontariuszy podjęcie pracy społecznej we wszystkich Krajach Programu i Sąsiedzkich Krajach
Języki obce a praca
Grupa poliglotów. Powiedz jakimi językami obcymi władasz, a wskażemy Ci mozliwości wykorzystywania tych języków na codzień.
PORTUGALIA
Portugalia - ziemia łagodnych obyczajów. W starożytności "kraniec Ziemi" czy aby na pewno?