Języki
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Global Marketing Manager/ Project Manager
Centrala koncernu Danfoss, główny brand Danfoss, miejsce pracy Polska i Dania
• Wdrażanie nowej, globalnej strategii firmy
• Współudział w tworzeniu strategii marketingowych dla wybranych rynków
• Przygotowywanie, dysponowanie i kontrolowanie budżetów projektowych
• Ścisła współpraca z działem R&D w zakresie tworzenia i rozwoju produktów
• Prowadzenie globalnych analiz rynkowych oraz badań jakościowych i ilościowych
• Szczególna odpowiedzialność w zakresie komunikacji B2C
• Przygotowywanie, wdrażanie i kontrolowanie międzynarodowych kampanii reklamowych w zakresie B2C i B2B
• Planowanie mediów
• Odpowiedzialność za międzynarodowe działania trade marketingowe
• Tworzenie programów lojalnoścowych dla wybranych grup decelowych
• Koordynacja targów międzynarodowych
• Współudział w tworzeniu strategii marketingowych dla wybranych rynków
• Przygotowywanie, dysponowanie i kontrolowanie budżetów projektowych
• Ścisła współpraca z działem R&D w zakresie tworzenia i rozwoju produktów
• Prowadzenie globalnych analiz rynkowych oraz badań jakościowych i ilościowych
• Szczególna odpowiedzialność w zakresie komunikacji B2C
• Przygotowywanie, wdrażanie i kontrolowanie międzynarodowych kampanii reklamowych w zakresie B2C i B2B
• Planowanie mediów
• Odpowiedzialność za międzynarodowe działania trade marketingowe
• Tworzenie programów lojalnoścowych dla wybranych grup decelowych
• Koordynacja targów międzynarodowych
International Marketing Project Manager
Centrala koncernu Danfoss, subbrand DEVI, miejsce pracy Polska i Dania
• Prowadzenie badań i analiz marketingowych
• Kreowanie wizerunku marki
• Odpowiedzialność za międzynarodowe projekty marketingowe,
w tym m.in. tworzenie materiałów informacyjno – reklamowych:
broszury, ulotki, POS
• Samodzielne przygotowywanie, wdrażanie i kontrolowanie
międzynarodowych kampanii reklamowych
• Kreowanie wizerunku marki
• Odpowiedzialność za międzynarodowe projekty marketingowe,
w tym m.in. tworzenie materiałów informacyjno – reklamowych:
broszury, ulotki, POS
• Samodzielne przygotowywanie, wdrażanie i kontrolowanie
międzynarodowych kampanii reklamowych
Marketing Manager
• Opracowywanie i wdrażanie strategii marketingowych
• Przygotowywanie, dysponowanie i kontrolowanie budżetu
• Wprowadzanie nowych produktów na rynek
• Zarządzanie stroną internetową oraz prowadzenie działań
z zakresu e-mail marketing
• Organizowanie działań PR
• Prowadzenie działań z zakresu field marketingu: promocje,
szkolenia, targi, eventy
• Zarządzanie bazą danych klientów wraz z systemem CRM
• Przygotowywanie, dysponowanie i kontrolowanie budżetu
• Wprowadzanie nowych produktów na rynek
• Zarządzanie stroną internetową oraz prowadzenie działań
z zakresu e-mail marketing
• Organizowanie działań PR
• Prowadzenie działań z zakresu field marketingu: promocje,
szkolenia, targi, eventy
• Zarządzanie bazą danych klientów wraz z systemem CRM
Marketing Manager
• Opracowywanie i wdrażanie strategii dla firmy Wilo Polska
• Przygotowywanie, dysponowanie i kontrolowanie budżetu
• Prowadzenie badań jakościowych i ilościowych
• Kreacja, wdrożenie i monitorowanie programu lojalnościowego
skierowanego do jednej z głównych grup docelowych
• Zarządzanie bazą danych klientów oraz wdrożenie CRM w
systemie Navision
• Przygotowywanie, dysponowanie i kontrolowanie budżetu
• Prowadzenie badań jakościowych i ilościowych
• Kreacja, wdrożenie i monitorowanie programu lojalnościowego
skierowanego do jednej z głównych grup docelowych
• Zarządzanie bazą danych klientów oraz wdrożenie CRM w
systemie Navision
Szkolenia i kursy
- "Skuteczna reklama",
- "Akademia PR",
- "Wystąpienia publiczne",
- "Marketing internetowy",
- "Profesjonalne techniki prowadzenia prezentacji",
- "Creative workshop",
- "Organizacja czasu pracy",
- "Negocjacje handlowe",
- "Zarządzanie projektami"
- "Profesjonalna obsługa klienta"
- "Akademia PR",
- "Wystąpienia publiczne",
- "Marketing internetowy",
- "Profesjonalne techniki prowadzenia prezentacji",
- "Creative workshop",
- "Organizacja czasu pracy",
- "Negocjacje handlowe",
- "Zarządzanie projektami"
- "Profesjonalna obsługa klienta"
Edukacja
Specjalizacje
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem
Zainteresowania
podróże, jazda konna, badminton, nurkowanie, psychologia, polityka
Inne
Największe osiągnięcia
2009 globalna strategia/ program komunikacji w zakresie B2C
2009 strategia budowania lojalności wraz z programem motywacyjnym dla instalatorów na rynku niemieckim
2009 międzynarodowa koncepcja POS testowana w Holandii, Belgii i Francji
2008 konferencja prasowa w Ambasadzie Danii oraz event z okazji otwarcia hali produkcyjnej
2007 seria ogólnopolskich szkoleń dla głównych grup docelowych projektantów i
instalatorów; 16 miast wojewódzkich w Polsce; event zgromadził ponad 2500 osób
2005 – 2006 międzynarodowe kampanie wdrażane w 29 spółkach „córkach” na całym świecie; różnorodność narzędzi oraz kanałów komunikacji tworzyła program komunikacji dla następujących grup docelowych: projektantów i instalatorów
2004 wykład na Kongresie organizowanym przez ECU MARKETING; temat: „Efektywne Zarządzanie Programem Relacji”
2004 – 2005 CRM w firmie Wilo Polska
2003 – 2005 program lojalnościowy „Panta Rhei”; główna grupa docelowa – projektanci; opracowanie mechanizmu oraz stworzenie strategii komunikacji; program wielokrotnie nagradzany m.in. w konkursach reklamy i marketingu bezpośredniego: „Złota Strzała” oraz „Boomerang”
2003 ogólnopolski event „Truck Tour” – ciężarówka ekspozycyjna z produktami
Wilo; 16 miast wojewódzkich w Polsce; główne grupy docelowe: instalatorzy,
projektanci; event zgromadził ponad 1000 osób
2009 globalna strategia/ program komunikacji w zakresie B2C
2009 strategia budowania lojalności wraz z programem motywacyjnym dla instalatorów na rynku niemieckim
2009 międzynarodowa koncepcja POS testowana w Holandii, Belgii i Francji
2008 konferencja prasowa w Ambasadzie Danii oraz event z okazji otwarcia hali produkcyjnej
2007 seria ogólnopolskich szkoleń dla głównych grup docelowych projektantów i
instalatorów; 16 miast wojewódzkich w Polsce; event zgromadził ponad 2500 osób
2005 – 2006 międzynarodowe kampanie wdrażane w 29 spółkach „córkach” na całym świecie; różnorodność narzędzi oraz kanałów komunikacji tworzyła program komunikacji dla następujących grup docelowych: projektantów i instalatorów
2004 wykład na Kongresie organizowanym przez ECU MARKETING; temat: „Efektywne Zarządzanie Programem Relacji”
2004 – 2005 CRM w firmie Wilo Polska
2003 – 2005 program lojalnościowy „Panta Rhei”; główna grupa docelowa – projektanci; opracowanie mechanizmu oraz stworzenie strategii komunikacji; program wielokrotnie nagradzany m.in. w konkursach reklamy i marketingu bezpośredniego: „Złota Strzała” oraz „Boomerang”
2003 ogólnopolski event „Truck Tour” – ciężarówka ekspozycyjna z produktami
Wilo; 16 miast wojewódzkich w Polsce; główne grupy docelowe: instalatorzy,
projektanci; event zgromadził ponad 1000 osób
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Bluetooth Marketing
nowoczesne formy komunikacji marketingowej, marketing mobilny z wykorzystaniem komunikacji bluetooth
Experiential Marketing
Grupa dla osób, które widzą wyższość budowania wizerunku marki poprzez marketing doświadczeń i jego odmiany, a także dla wszystkich zainteresowanych tą nową formą komunikacji.
PERU
Dla tych, którzy nie zamierzają poprzestać na marzeniach i wybierają się do Peru, dla tych co już tam byli, dla tych co jeszcze by tam powrócili i dla tych co nie mogą o Peru zapomnieć :)