Katarzyna Kozłowska

Global Marketing Manager/ Project Manager, Danfoss
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
dobry
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Global Marketing Manager/ Project Manager
Centrala koncernu Danfoss, główny brand Danfoss, miejsce pracy Polska i Dania
• Wdrażanie nowej, globalnej strategii firmy
• Współudział w tworzeniu strategii marketingowych dla wybranych rynków
• Przygotowywanie, dysponowanie i kontrolowanie budżetów projektowych
• Ścisła współpraca z działem R&D w zakresie tworzenia i rozwoju produktów
• Prowadzenie globalnych analiz rynkowych oraz badań jakościowych i ilościowych
• Szczególna odpowiedzialność w zakresie komunikacji B2C
• Przygotowywanie, wdrażanie i kontrolowanie międzynarodowych kampanii reklamowych w zakresie B2C i B2B
• Planowanie mediów
• Odpowiedzialność za międzynarodowe działania trade marketingowe
• Tworzenie programów lojalnoścowych dla wybranych grup decelowych
• Koordynacja targów międzynarodowych
Logo
International Marketing Project Manager
Centrala koncernu Danfoss, subbrand DEVI, miejsce pracy Polska i Dania
• Prowadzenie badań i analiz marketingowych
• Kreowanie wizerunku marki
• Odpowiedzialność za międzynarodowe projekty marketingowe,
w tym m.in. tworzenie materiałów informacyjno – reklamowych:
broszury, ulotki, POS
• Samodzielne przygotowywanie, wdrażanie i kontrolowanie
międzynarodowych kampanii reklamowych
Danfoss Poland Sp. z o.o
Marketing Manager
• Opracowywanie i wdrażanie strategii marketingowych
• Przygotowywanie, dysponowanie i kontrolowanie budżetu
• Wprowadzanie nowych produktów na rynek
• Zarządzanie stroną internetową oraz prowadzenie działań
z zakresu e-mail marketing
• Organizowanie działań PR
• Prowadzenie działań z zakresu field marketingu: promocje,
szkolenia, targi, eventy
• Zarządzanie bazą danych klientów wraz z systemem CRM
Logo
International Marketing Project Manager
Centrala koncernu Wilo AG; miejsce pracy Niemcy
• Strategiczne doradztwo w zakresie działań marketingowych
dla spółek „córek”
• Samodzielne przygotowywanie, wdrażanie i kontrolowanie
międzynarodowych kampanii reklamowych
WILO Polska Sp. z o.o.
Marketing Manager
• Opracowywanie i wdrażanie strategii dla firmy Wilo Polska
• Przygotowywanie, dysponowanie i kontrolowanie budżetu
• Prowadzenie badań jakościowych i ilościowych
• Kreacja, wdrożenie i monitorowanie programu lojalnościowego
skierowanego do jednej z głównych grup docelowych
• Zarządzanie bazą danych klientów oraz wdrożenie CRM w
systemie Navision
WILO Polska Sp. z o.o.
Samodzielny Specjalista ds. Marketingu
WILO Polska Sp. z o.o.
Asystentka Dyrektora

Szkolenia i kursy

- "Skuteczna reklama",
- "Akademia PR",
- "Wystąpienia publiczne",
- "Marketing internetowy",
- "Profesjonalne techniki prowadzenia prezentacji",
- "Creative workshop",
- "Organizacja czasu pracy",
- "Negocjacje handlowe",
- "Zarządzanie projektami"
- "Profesjonalna obsługa klienta"

Edukacja

Logo
Marketing i Zarządzanie, magisterskie
Uniwersytet Warszawski
Logo
Administracja publiczna, licencjackie
Uniwersytet Warszawski

Specjalizacje

IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem

Zainteresowania

podróże, jazda konna, badminton, nurkowanie, psychologia, polityka

Inne

Największe osiągnięcia

2009 globalna strategia/ program komunikacji w zakresie B2C

2009 strategia budowania lojalności wraz z programem motywacyjnym dla instalatorów na rynku niemieckim

2009 międzynarodowa koncepcja POS testowana w Holandii, Belgii i Francji

2008 konferencja prasowa w Ambasadzie Danii oraz event z okazji otwarcia hali produkcyjnej

2007 seria ogólnopolskich szkoleń dla głównych grup docelowych projektantów i
instalatorów; 16 miast wojewódzkich w Polsce; event zgromadził ponad 2500 osób

2005 – 2006 międzynarodowe kampanie wdrażane w 29 spółkach „córkach” na całym świecie; różnorodność narzędzi oraz kanałów komunikacji tworzyła program komunikacji dla następujących grup docelowych: projektantów i instalatorów

2004 wykład na Kongresie organizowanym przez ECU MARKETING; temat: „Efektywne Zarządzanie Programem Relacji”

2004 – 2005 CRM w firmie Wilo Polska

2003 – 2005 program lojalnościowy „Panta Rhei”; główna grupa docelowa – projektanci; opracowanie mechanizmu oraz stworzenie strategii komunikacji; program wielokrotnie nagradzany m.in. w konkursach reklamy i marketingu bezpośredniego: „Złota Strzała” oraz „Boomerang”

2003 ogólnopolski event „Truck Tour” – ciężarówka ekspozycyjna z produktami
Wilo; 16 miast wojewódzkich w Polsce; główne grupy docelowe: instalatorzy,
projektanci; event zgromadził ponad 1000 osób

Grupy

5 wszystkich wypowiedzi
1 plus
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Badminton
Badminton
dla wielbicieli (czynnych i biernych) tego sportu
Bluetooth Marketing
Bluetooth Marketing
nowoczesne formy komunikacji marketingowej, marketing mobilny z wykorzystaniem komunikacji bluetooth
Experiential Marketing
Experiential Marketing
Grupa dla osób, które widzą wyższość budowania wizerunku marki poprzez marketing doświadczeń i jego odmiany, a także dla wszystkich zainteresowanych tą nową formą komunikacji.
fotografia ślubna
fotografia ślubna
grupa dla fotografów ślubnych oraz osób które mają zamiar zmienic stan cywilny.
Marketing szeptany
Marketing szeptany
Marketing szeptany, viral i buzz
Materiały POS
Materiały POS
od wooblera, przez kaseton, do stoisk wystawienniczych
Ogłoszenia nieruchomości
Ogłoszenia nieruchomości
Ogłoszenia ofert nieruchomości z całej Polski- agencyjne i bezpośrednie.
PERU
PERU
Dla tych, którzy nie zamierzają poprzestać na marzeniach i wybierają się do Peru, dla tych co już tam byli, dla tych co jeszcze by tam powrócili i dla tych co nie mogą o Peru zapomnieć :)
Podróże
Podróże
Forum podróżników
POSM
POSM
dla tych którzy projektują, wdrażają, kupują lub choćby wiedza co to POSM