Umiejętności
Digital Marketing
Marketing Zintegrowany
Komunikacja Marketingowa
Marketing internetowy
Project Management
e-marketing
Komunikacja marki w sieci
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. e-marketingu
• zarządzanie projektem wdrożenia nowego serwisu internetowego dla marki Jedynka (brief: projekt funkcjonalny i graficzny, testowanie przed wdrożeniem, tworzenie treści , obsługa CMS)
• zarządzanie serwisami internetowymi 2 marek (tworzenie treści i optymalizacja pod kątem SEO,
• analiza prowadzonych działań (Google Analytics, Google Webmaster Tools) oraz sugerowanie ulepszeń funkcjonalnych zgodnych z UX
• współpraca z agencją kreatywną w zakresie realizacji i optymalizacji kampanii SEM
• zarządzanie serwisami internetowymi 2 marek (tworzenie treści i optymalizacja pod kątem SEO,
• analiza prowadzonych działań (Google Analytics, Google Webmaster Tools) oraz sugerowanie ulepszeń funkcjonalnych zgodnych z UX
• współpraca z agencją kreatywną w zakresie realizacji i optymalizacji kampanii SEM
Specjalista ds. Marketingu Online
• Współtworzenie oraz realizacja strategii komunikacyjnej serwisu player.pl (wcześniej tvnplayer.pl), kulinarni.pl oraz serwisów programów rozrywkowych TVN: działania promocyjne w różnych kanałach w tym m.in. telewizja, Internet, prasa itp.
• Nawiązywanie współpracy z firmami zewnętrznymi w zakresie patronatów medialnych (ustalanie warunków współpracy, formalności związane z umową i rozliczeniami)
• Współpraca z firmą zewnętrzną w zakresie realizacji kampanii SEM (ustalanie struktury kampanii, optymalizacja prowadzonych działań itp.)
• Współpraca z zespołem grafików i montażystów w zakresie przygotowania materiałów promujących serwisy player.pl (wówczas tvnplayer.pl), kulinarni.pl oraz serwisy programów rozrywkowych TVN
• Działania PR: redagowanie informacji prasowych dot. serwisów tvnplayer.pl, kulinarni.pl oraz redagowanie opisów produktów internetowych TVN’u (serwisy programów rozrywkowych) do pressbook’ów
• Przygotowanie analiz przeprowadzonych działań marketingowych
• Tworzenie strategii działań komunikacyjnych w mediach społecznościowych
• Nawiązywanie współpracy z firmami zewnętrznymi w zakresie patronatów medialnych (ustalanie warunków współpracy, formalności związane z umową i rozliczeniami)
• Współpraca z firmą zewnętrzną w zakresie realizacji kampanii SEM (ustalanie struktury kampanii, optymalizacja prowadzonych działań itp.)
• Współpraca z zespołem grafików i montażystów w zakresie przygotowania materiałów promujących serwisy player.pl (wówczas tvnplayer.pl), kulinarni.pl oraz serwisy programów rozrywkowych TVN
• Działania PR: redagowanie informacji prasowych dot. serwisów tvnplayer.pl, kulinarni.pl oraz redagowanie opisów produktów internetowych TVN’u (serwisy programów rozrywkowych) do pressbook’ów
• Przygotowanie analiz przeprowadzonych działań marketingowych
• Tworzenie strategii działań komunikacyjnych w mediach społecznościowych
Junior Marketing Manager - Marketing & PR Specialist - Marketing Assistant
• Tworzenie oraz realizacja strategii marketingowej i PR wspierającej rozwój biznesu w Polsce, umocnienie pozycji na rynku oraz rozpoznawalności marki
• Aktywne wsparcie marketingowe działów sprzedaży - wdrażanie strategii komunikacji i promocji usług (materiały promocyjne, reklamy: prasa, internet, OOH; email marketing, prezentacje, eventy branżowe)
• Wdrożenie nowego brandingu w Polsce (rola Brand Manager)
• Zarządzanie produkcją materiałów promocyjnych (współpraca z grafikami, firmami poligraficznymi, agencjami reklamowymi)
• Koordynacja organizacji oraz uczestnictwa w eventach branżowych (targi pracy, konferencje)
• Wdrożenie nowej strony internetowej hays.pl oraz koordynowanie kompatybilności systemu budowy strony z systemami używanymi w firmie (głównie z systemem CRM itp.)
• Zarządzanie stroną internetową Hays.pl (rola: Content Manager), optymalizacja pod kątem SEO, kontent marketing, PR marketing, monitoring statystyk Google Analytics
• Współpraca z przedstawicielami działów marketingu w regionie CERoW (comiesięczne conference calls w celu wymiany dobrych praktyk i wdrażaniu sprawdzonych rozwiązań na rynek lokalny)
• Wsparcie działań marketingowych w krajach grupy CEE (Czechy, Węgry) – prowadzenie zdalnych szkoleń z obsługi Intranetu oraz CMS
• Planowanie oraz rozliczanie budżetu marketingowego
• Wdrożenie nowego Intranetu: wdrożenie i realizacja polityki komunikacji wewnętrznej, obsługa oraz zarządzanie treścią (zarówno na stronach lokalnych, jak i globalnych) – rola Content Manager
• Nawiązywanie oraz utrzymywanie kontaktów z partnerami biznesowymi (również media relations) w ramach działalności reklamowej i PR-owej oraz wsparcia merytorycznego
• Aktywne wsparcie marketingowe działów sprzedaży - wdrażanie strategii komunikacji i promocji usług (materiały promocyjne, reklamy: prasa, internet, OOH; email marketing, prezentacje, eventy branżowe)
• Wdrożenie nowego brandingu w Polsce (rola Brand Manager)
• Zarządzanie produkcją materiałów promocyjnych (współpraca z grafikami, firmami poligraficznymi, agencjami reklamowymi)
• Koordynacja organizacji oraz uczestnictwa w eventach branżowych (targi pracy, konferencje)
• Wdrożenie nowej strony internetowej hays.pl oraz koordynowanie kompatybilności systemu budowy strony z systemami używanymi w firmie (głównie z systemem CRM itp.)
• Zarządzanie stroną internetową Hays.pl (rola: Content Manager), optymalizacja pod kątem SEO, kontent marketing, PR marketing, monitoring statystyk Google Analytics
• Współpraca z przedstawicielami działów marketingu w regionie CERoW (comiesięczne conference calls w celu wymiany dobrych praktyk i wdrażaniu sprawdzonych rozwiązań na rynek lokalny)
• Wsparcie działań marketingowych w krajach grupy CEE (Czechy, Węgry) – prowadzenie zdalnych szkoleń z obsługi Intranetu oraz CMS
• Planowanie oraz rozliczanie budżetu marketingowego
• Wdrożenie nowego Intranetu: wdrożenie i realizacja polityki komunikacji wewnętrznej, obsługa oraz zarządzanie treścią (zarówno na stronach lokalnych, jak i globalnych) – rola Content Manager
• Nawiązywanie oraz utrzymywanie kontaktów z partnerami biznesowymi (również media relations) w ramach działalności reklamowej i PR-owej oraz wsparcia merytorycznego
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Marketing bezpośredni
Marketing
Marketing internetowy i mobilny
Marketing
Zarządzanie marką
Zainteresowania
wspinaczka, podróże, książka
Grupy
Akademia Leona Koźmińskiego
Niepubliczna szkoła wyższa o statusie akademii założona w 1993 r. Najbardziej akredytowana
i najwyżej notowana w międzynarodowym rankingu Financial Times szkoła biznesu w Europie
Środkowo-Wschodniej
Uniwersytet Gdański
Studia na Uniwersytecie Gdańskim to konkurencyjność na rynku pracy. Pożądane wśród pracodawców kierunki studiów, praktyczne umiejętności dzięki nowoczesnym pracowniom oraz stażom.