Katarzyna Kot

Katarzyna Kot

Lider Oddziału Bankowego, Euro Bank S.A.
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
biegły
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Lider Oddziału Bankowego
Euro Bank S.A.
EUROBANK SA – Lider Oddziału Bankowego
Prowadzenie oddziału i nadzór nad kilkuosobowym zespołem sprzedaży
Do moich zadań należy:
- planowanie i organizacja pracy sprzedażowej oddziału
- dbanie o realizację założeń sprzedażowych na wymaganym przez Bank poziomie
- organizacja pracy pracowników i podległej jednostki (koordynowanie urlopów, zastępstw, grafików, grafików wykonywania połączeń wychodzących)
- kontrola jakości pracy pracowników i dbanie o odpowiednie wskaźniki w kwartalnych badaniach „Tajemniczego Klienta”
- pozyskiwanie i pomoc w pozyskiwaniu nowych klientów indywidualnych
- prowadzenie działań marketingowych „na zewnątrz” oddziału
- podejmowanie decyzji o wypłatach kredytów w tzw. „pierwszym schemacie”
- rekrutacja, wprowadzanie i wsparcie merytoryczne nowych pracowników
Alior Bank S.A.
Bankier Klienta Biznesowego
Alior Bank – doradca klienta biznesowego
Obsługa klientów firmowych w oddziale banku, klienci z segmentu 10-60 mln przychodów ze sprzedaży
Do moich zadań należało:
- obsługa klientów firmowych w oddziale banku, osobista sprzedaż produktów depozytowych, inwestycyjnych i kredytowych, realizacja umówionych spotkań;
- kontrola kasjerów z przeprowadzanych transakcji, rozliczanie gotówki w kasach, sejfie oddziału;
- wprowadzanie wniosków kredytowych, akceptacja wniosków firmowych w ramach kompetencji kredytowych;
Santander Bank Polska
doradca biznesowy
Bank Zachodni WBK – doradca klienta instytucjonalnego
Obsługa klientów firmowych w oddziale banku, dodatkowo współpraca z klientem firmowym w oferowaniu i obsłudze produktów detalicznych (produkty depozytowe, hipoteczne, kredytowe).
Do moich zadań należało:
- obsługa klientów firmowych w oddziale banku, osobista sprzedaż produktów depozytowych, inwestycyjnych i kredytowych, realizacja umówionych spotkań;
- obsługa dokumentów w oddziale: bieżąca wysyłka korespondencji, kontrola nad gotówką i pinami w oddziale,
prowadzenie wg procedur audytowych list, formularzy i dokumentów oddziałowych;
- kontrola kasjerów z przeprowadzanych transakcji, rozliczanie gotówki w kasach, sejfie oddziału;
- wprowadzanie wniosków kredytowych, akceptacja wniosków firmowych w ramach kompetencji kredytowych;
Od czerwca 2010 roku miałam uprawnienia do wprowadzania i rekomendowania wniosków firmowych do kwoty 200 tyś, od września 2011 posiadałam kompetencje do wprowadzania i rekomendowania wniosków firmowych do kwoty 500 tyś i akceptacji wniosków firmowych do kwoty 200 tyś
Przeszłam sześciodniowe szkolenie z analizy finansowej klientów prowadzących pełną księgowość i pomyślnie przeszłam egzamin potwierdzający moje kompetencje;
Pełniłam również funkcję zastępcy kierownika oddziału, co wiązało się z kontrolą sprzedaży w oddziale, kontrolą dokumentów, kasową, tworzeniem raportów sprzedażowych.
Polbank EFG S.A.
specjalista ds. sprzedaży
EFG Eurobank Ergasias – doradca ds. sprzedaży; obsługa
klientów Polbanku w oddziale. Praca z klientami indywidualnymi. Sprzedaż produktów depozytowych inwestycyjnych i kredytowych.
Dodatkowo praca z produktami hipotecznymi ale również obsługa dokumentów w placówce.
Do moich zadań należało:
- obsługa klientów w oddziale banku, osobista sprzedaż
produktów depozytowych, inwestycyjnych i kredytowych,
realizacja umówionych spotkań
- prowadzenie aplikacji o kredyt hipoteczny: składanie wniosków, zlecanie wycen, wypłata kredytów
- obsługa dokumentów w oddziale: bieżąca wysyłka korespondencji, kontrola nad gotówka i pinami w oddziale,
prowadzenie wg procedur audytowych list, formularzy i dokumentów oddziałowych.
Od marca 2008r pełniłam również w oddziale funkcję zastępcy kierownika oddziału.
Od września 2009 zostałam doradcą klientów firmowych.
Zajmowałam się pełną obsługą firm – pozyskiwaniem depozytów, kredytów i terminali transakcyjnych.
Bank Handlowy w Warszawie S.A.
sprcjalista ds sprzedaży
Bank Handlowy – doradca ds. sprzedaży; obsługa
klientów Citibank Handlowy w oddziale CitiBank. Obsługa klientów z segmentu CitiBlue, sprzedaż produktów kredytowych i inwestycyjnych
Do moich zadań należało:
- obsługa klientów w oddziale banku, osobista sprzedaż
produktów depozytowych, inwestycyjnych i kredytowych,
realizacja umówionych spotkań
ContactPoint Sp. z o.o.
pracownik call centre
Contact Point (wcześniej Business Point CIC) – telefoniczny
doradca klienta; obsługa infolinii dla klientów ERA i Cyfra +
zarówno infolinii (przychodzących) jak i akcji wychodzących – sprzedażowych
Do moich zadań należało:
- informowanie dzwoniących klientów o aktualnych ofertach
- sprzedaż ofert współpracujących firm przez telefon
- koordynowanie małymi akcjami sprzedażowymi (koordynowanie zespołem pracowników, sporządzanie raportów i rozliczanie pracowników ze sprzedaży)

Edukacja

Logo
administracja, licencjackie
Wyższa Szkoła Humanistyczna im. Aleksandra Gieysztora w Pułtusku

Specjalizacje

Bankowość
Bankowość korporacyjna/SME