Katarzyna Konarska

Product Manager, Kierownik ds. zakupów, Kierownik Marki, Dyrektor Zakupów
Wrocław, dolnośląskie

Umiejętności

Zarządzanie zespołem Samodzielność negocjacje handlowe myślenie analityczne Strategiczne myślenie Kreatywność w działaniu Znajomość systemów ERP (Comarch CDN XL, Dynamics AX) biegła obsługa komputera, zaawansowana znajomość Excela prawo jazdy kat.B (od 2000 roku) Praca zespołowa i współpraca

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

NEONET S.A.
Kierownik Dywizji Dużego AGD
- Kreowanie strategii zakupu i sprzedaży podległych grup produktowych (Dywizja MDA)
- Dobór i opracowywanie kompleksowej strategii dla dostawców
- Odpowiedzialność za rentowność podległej dywizji
- Negocjowanie umów i warunków handlowych
- Nadzór nad strukturą zapasu podległych grup produktowych
- Zarządzanie 9 osobowym zespołem Kupców i Category Managerów
- Ścisła współpraca z pozostałymi działami
NEONET S.A.
Manager ds. planowania i zakupów
- Zarządzanie 9-osobowym zespołem Kierowników Marek
- Zarządzanie procesami zakupowymi wszystkich produktów z branży AGD: planowanie dostaw, zamawianie towarów oraz realizacja dostaw (współpraca z ponad 20 producentami sprzętu AGD, w tym m.in. Samsung, Amica, Bosch, Whirlpool, Gorenje, Philips)
- Kształtowanie standardów i procedur planowania zakupów
- Tworzenie narzędzi i raportów do skutecznego zarządzania procesami zakupowymi oraz optymalizacja zapasów magazynowych
- Negocjowanie kontraktów i warunków handlowych
- Pozyskiwanie od producentów budżetów marketingowych
- Realizowanie założonych KPI dotyczących rotacji, wiekowania magazynów logistycznych i dostępności produktowej na całej branży AGD w spółce Neonet
- Realizowanie założonych planów marży całej branży AGD w spółce Neonet, w różnych kanałach dystrybucji: detal, e-commerce, hurt
- Ścisła współpraca z działem logistyki w celu zapewnienia możliwości awizacji towaru,
- Koordynowanie procesów operacyjnych
NEONET S.A.
Business Unit Manager
- Zarządzanie 3 osobowym zespołem pracowników
- Zarządzanie procesami zakupowych produktów z podległych marek branży AGD
- Monitorowanie dostępności towarów, rotacji oraz podejmowanie działań dla optymalizacji tych KPI
- Utrzymywanie poprawnej struktury wiekowania magazynów
- Odpowiedzialność za realizację wyników sprzedaży i marży całego Unitu (11 marek AGD)
- Pozyskiwanie od producentów budżetów marketingowych
- Współtworzenie i rozwój oferty handlowej w ramach podległych marek
- Ścisła współpraca z innymi działami firmy Neonet (dział kreacji, marketingu, logistyki, ect.)
NEONET S.A.
Kierownik Marki/Specjalista ds. zakupów
- Składanie zamówień u dostawców zgodnie z określonymi parametrami rotacji i wiekowania produktów
- Nadzór nad terminową realizacją dostaw
- Utrzymywanie dostępności produktów
- Realizowanie założonych planów sprzedaży i marży
- Kształtowanie oferty sprzedażowej dla różnych kanałów dystrybucji (hurt, detal, internet)
- Kształtowanie polityki cenowej podległych grup towarowych, monitorowanie cen i warunków konkurencji
- Prowadzenie negocjacji handlowych (ceny, fundusze marketingowe)
- Finansowe i dokumentowe rozliczanie współpracy z dostawcami
- Wdrażanie i szkolenie nowo-przyjętych Kierowników Marek
Tabak Polska Sp. z o.o.
Specjalista ds. handlowych
- Rozwijanie sprzedaży podległych grup asortymentowych
- Sporządzanie raportów zakupowych i sprzedażowych
- Analizowanie wyników sprzedażowych, parametrów rotacji i marży
- Budowanie i utrzymywanie relacji z istniejącymi klientami,
- Pozyskiwanie nowych klientów
- Prowadzenie negocjacji handlowych
- Przygotowywanie umów i nadzór nad ich prawidłową realizacją
- Szkolenie nowo-przyjętych pracowników
- Opracowywanie i wdrażanie procedur porządkujących pracę różnych komórek w firmie
Tabak Polska Sp. z o.o.
Referenta ds. sprzedaży
- wspieranie podległych sklepów
- otwieranie nowych punktów sprzedaży, wdrażanie i szkolenie pracowników
- wdrażanie i koordynowanie kampanii promocyjnych
- zarządzanie zapasami, kontrolowanie zamówień
- wdrażanie zintegrowanego systemu Microsoft Dynamics AX 4.0
- współtworzenie instrukcji obsługi nowo wdrożonego systemu ERP

Szkolenia i kursy

(2007) Motywująca wizyta przełożonego w kiosku
(2008) Zarządzenie Przez Cele - najskuteczniejsza metoda osiągania wyników

Edukacja

Logo
Marketing i Zarządzanie, specjalizacja: Ekonomika i Zarządzanie Przedsiębiorstwem, magisterskie
Akademia Ekonomiczna im. Oskara Langego we Wrocławiu

Specjalizacje

Marketing
Zarządzanie marką