Wypowiedzi
-
Szczegóły dotyczące dojazdu znajdziecie tutaj: http://odkrywajswiatzkasia.blog.pl/
-
Igor Downar-Zapolski:
Katarzyna Wiatkowska:
Z tego co pamiętam mBank i Multibank od zawsze były częścią Bre Banku. Myślę, że ruchy które są teraz wykonywane są wynikiem sytuacji rynkowej. Spowolnienie gospodarcze, pogłoski na temat "kryzysu" powodują, że bankowość kuleje.
A sprawdzałaś wyniki tych banków, czy tak Ci się wydaje, że "bankowość kuleje"? :)
Oczywiście, zachęcam do zapoznania się http://bankier.tv/bre-bank-group-financial-report-for-...
Dochodzi do coraz nowych fuzji, np. Kredyt Bank z BZ WBK. Wszakże łatwiej ograć dobrze marketingowo jeden produkt niż dwa lub trzy.
To zależy jaki produkt. Jeśli łączymy usługę dla biznesu z usługą dla klienta indywidualnego - które do tej pory wyglądały zupełnie różnie, występowały pod różnymi markami i w zasadzie były zupełnie różnym "produktem", to już nie jest to takie oczywiste.
Ogromny wpływ ma sektor bankowy w Polsce ma nie ciekawa sytuacja w EU. Oczywiście, większość przedsiębiorców zakłada, ze rok 2013 będzie nieznacznie lepszy od ubiegłego, jednak w dzisiejszej sytuacji dla banków to nie wystarcza. Musimy pamiętać o obniżkach stóp procentowych, które przekładają się na zyski banków. Także należy pamiętać o obniżeniu stawki interchange. Każda fuzja niesie ze sobą redukcje pracowników, a więc kosztów, zwiększa także udział w rynku. -
Adam Krajewski:
we mnie budzi emocje reklama z gospodynią domową bo sam robię sporą część porządków i oczekiwałbym jednak by te reklamy uwzględniały fakt, że dzisiejsi faceci zajmują się dziećmi, domem i wbijają również przysłowiowy gwóźdź.
Jasne, że troszkę uogólniłam i w swoich osądach wyraziłam się stereotypowo. Nie tylko kobiety zajmują się domem (na szczęście). Natomiast, nie zmienię zdania, że lubimy w reklamach oglądać ludzi podobnych do siebie (nie takich samych lecz mających podobne problemy, troski itd.).
Oczywiście nie uważam, że reklama Samsunga jest akcją wśród emerytów i nie do nich ma trafić. Myślę jednak, że może wzbudzić zainteresowanie nie tylko młodych ale i starszych osób. -
Adam Krajewski:
hmm ta reklama była skierowana do mnie a nie do starszych ludzi. konwencja tu się liczy a nie to, że pokazali "staruszków".
Nikt nie twierdzi, że reklama jest skierowana tylko do emerytów. Są jedynie głosy, że być może trafi także do starszego pokolenia (nie koniecznie emerytów).
Gra słów też jest mało czytelna dla ludzi 50+ bo nie do nich skierowana jest ta kampania.
Wszystko zależy od człowieka. Nie możemy uogólniać. Myślę, że sporo osób 50+ może lepiej zrozumieć treść przekazu, niż nie jeden 20 latek. -
>
Kompletna nieprawda. Ludzie lubią być może oglądać konkretnie siebie tzn. państwa Nowaków, ale poza tym lubią się utożsamiać z wyidealizowanymi postaciami, jeśli w ogóle z kimś.
Co jest kompletną nieprawdą? To że w reklamach środków czyszczących występuje kobieta? Z pewnością płyn do mycia podłóg sprzedawałby się lepiej gdyby był reklamowany przez umięśnionego kulturystę.
Owszem ludzie chętnie oglądają siebie, ale powiedzmy w lepszym wydaniu. Dlatego reklama kaszek dla dzieci, pokazuje śliczną, młodą, uśmiechniętą mamę. -
Jarosław Koć:
Taka metauwaga: to straszne, że jeżeli w reklamie pokazuje się kogoś starszego, to pierwsza myśl = produkt dla osób starszych.
Zresztą podobnie jest w przypadku młodzieży, kobiet, rodzin itp. Skąd to skojarzenie? Najwyraźniej mamy nadreprezentację prymitywmych spotów typu: nie wiesz, co zrobić - pokaż target. Smutne.
Przecież badania od lat o tym mówią. Ludzie lubią oglądać siebie samych, czy to na okładce magazynu, czy na ekranie telewizora. A czy to smutne? Być może ale na pewno ułatwia marketingowcom pracę. -
Nie uważam, że reklama ma zachęcić emerytów do zakupu smartfonu:) Myślę, że bardziej ma obalić mit, iż smartfon jest jedynie telefonem dla osób młodych. Chyba każdy z nas zna osobę w wieku 40 -50- 60 lat, która nie korzysta z telefonów z dużym wyświetlaczem przeznaczonych dla osób starszych, a wręcz przeciwnie jest na bieżąco z nowinkami technicznymi.... Jest różnica pomiędzy obrazem emeryta (który istnieje w naszych głowach) a aktywnymi osobami w średnim wieku:)
Jasne, że przez skojarzenia z lożą szyderczów (którą Panie Adamie kojarzę, choć fakt nie wychowałam się na niej) reklama zyskuje inny wydźwięk.
No i fakt: U Pana Adama reklama wywołuje uśmiech - a więc założenie 2 z mojego pierwszego postu się sprawdza:)
Adam Krajewski:
ciekawa rozmowa, wręcz pokoleniowa. Pani Kasia Wiatkowska nie pamięta muppetów i starszych panów z loży szyderców i stąd spojrzenie na tę reklamę jako skierowaną do starszych osób ;)
a jak Pani Kasia tak myśli to i spora część społeczeństwa może to podobnie odebrać. reklama w sumie trafi wyłącznie do grupy 35-45 bo tylko oni skojarzą skąd pomysł na taką kreację :)
nie wiem czy kogokolwiek ta reklama przekona do zakupu ale sama reklama wywołała mój uśmiech. -
Moim zdaniem jest to świetna reklama z co najmniej dwóch powodów:
1. trafia do zupełnie innej grupy - osób starszych. nie kojarzę reklamy, która do tej pory próbowała zachęcić grupę 50+ do zakupu smartfonu. Samsung dostrzegł potencjał w tej grupie...
2. młodym podoba się komizm w reklamie - wszystko co zabawne zwraca uwagę.
Słowem dwie pieczenie na jednym ogniu:) -
Piotr W.:
Potem i tak się zazwyczaj spotyka w autokarze ludzi, którzy kupowali 2x drożej u rezydenta ;)
Racja:) Rezydent pobiera prowizję i zleca wycieczkę w miejscowym biurze podróży. Wiele razy w Egipcie korzystałam z miejscowych biur podróży i zawsze byłam bardzo zadowolona. Niestety wypuszczam się tylko do Sharm, więc nie mogę polecić żadnego biura w Hurgadzie. -
Z tego co pamiętam mBank i Multibank od zawsze były częścią Bre Banku. Myślę, że ruchy które są teraz wykonywane są wynikiem sytuacji rynkowej. Spowolnienie gospodarcze, pogłoski na temat "kryzysu" powodują, że bankowość kuleje. Dochodzi do coraz nowych fuzji, np. Kredyt Bank z BZ WBK. Wszakże łatwiej ograć dobrze marketingowo jeden produkt niż dwa lub trzy.
Jaki będzie efekt - przekonamy się niedługo. -
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Clienting
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Clienting
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Clienting
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Clienting
-
Moim zdaniem klapa.... Początkowe szaleństwo spowodowane wspomnieniem młodzieńczych lat, skończyło się. Napój dziś mało konkurencyjny w smaku i design.