Katarzyna Knychalska

project manager
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Strategia biznesowa Zarządzanie procesami Microsoft Excel Microsoft Office Microsoft Word PowerPoint Badania Planowanie strategiczne Zarządzanie projektami Prawo cywilne - civil law Analizowanie, zgłaszanie i wprowadzanie zmian w istniejących systemach Prawo pracy - Labour Law Prawo umów - Contract Law

Języki

angielski
biegły
niemiecki
podstawowy
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Polska Woda Sp. z o.o.
Human Resources Manager (HR Manager)
1) Provide vision, leadership, planning, project coordination, and management for the development of a cost-effective department;
2) Have responsibility for preparing and managing HR budget;
3) Manage initiatives to drive operational excellence across HR Ops;
4) Have a hands on approach to the full employee life cycle of HR management, creation of HR policy and strategy within the company;
5) Define and communicate internally-set quality standards; ensure that all aspects of HR Ops work to achieve satisfactory quality and consistency;
6) Ensure compliance of all activities, procedures with the current requirements of the law;
7) Prioritize projects and activities and delegate work among staff members;
8) Ensure that current and future business needs are reflected in the development and implementation of HR strategies or plans and that all projects and deliverables are aligned with strategic objectives;
9) Develop, maintain, and continuously improve processes, systems and technology, measurement practices, and metrics reporting for the HR community;
10) Support management by providing human resources advice, counsel, and decisions
11) Timely provision of periodical and ad-hoc HR reports Preparation
Logo
pełnomocnik zarządu
Fundacja Festiwal Dialogu Czterech Kultur
Jednym z najważniejszych działań było zapewnienie ciągłości organizowanej przez Fundację imprezie, pomimo zaistniałego kryzysu we władzach Fundacji (konflikt pomiędzy dyrektorem i prezesem Fundacji). W tym celu rozpoczęliśmy negocjacje z Urzędem Miasta Łodzi w celu zawiązania partnerstwa publiczno prywatnego. W wyniku współpracy miało dojść do powołania nowej instytucji kultury, współorganizowanej i współfinansowanej przez UMŁ. W procesie tym w całości koordynowałam negocjacje w zakresie warunków, formuły działalności oraz zasad finansowania nowego przedsięwzięcia.
Logo
sam sobie żaglem, sterem, okrętem.
10 pm
usługi w zakresie:
- administrowania biurem,
- projekty kadrowe i prawo pracy,
- zarządzania projektami,
- opracowywania i negocjowania dokumentacji prawnej i administracyjnej,

a także:
- produkcja i organizacja projektów kulturalnych i rozrywkowych,
- asystowanie przy produkcji filmowej,
- sprawy wszelkie, zwłaszcza nietypowe.
Polska Woda Sp. z o.o.
Specjalista ds. HR i Administracji
1. HR and payroll administration
2. Initializing, creating and supporting of implementation of human recourses policies
3. Ensuring the compliance of Company’s activities with labour law
4. Support in the recruitment processes for other departments:
5. Timely provision of periodical and ad-hoc HR reports Preparation
Wysylkowa.pl
General Manager
Jestem odpowiedzialna za bieżącą działalność spółki.
W zakres moich obowiązków wchodzi planowanie budżetowe, nadzór nad płatnościami ale także rekrutacja i koordynacja pracy pracowników.
Bezpośrednio pod moim nadzorem znajdują się zarówno działania rozwojowe - ścisła współpraca z działem IT jak i działania marketingowe (współudział w tworzeniu strategii marketingowej, nadzór nad realizacją, planowanie budżetowe).
Jestem również odpowiedzialna za dobór kontrahentów, negocjowanie warunków współpracy jak i przygotowywanie i realizację umów.
Logo
Dyrektor Naczelny
Miasto Dialogu w Łodzi, miejska instytucja kultury
Ogólny charakter pracy:
Do moich zadań należało zbudowanie strategii działania instytucji, zapewnienie odpowiednio wykwalifikowanego zespołu do jej realizacji oraz zorganizowanie pracy, finansowania oraz funkcjonowania nowo powołanej instytucji kultury.
Byłam również odpowiedzialna za reprezentowanie instytucji na zewnątrz, do zawierania wszelkich zobowiązań w jej imieniu.

najważniejsze obowiązki:
• Przygotowywanie rocznych i miesięcznych planów działalności merytorycznej
• Przygotowywanie i kontrolowanie harmonogramów działań
• Przygotowywanie regulaminów organizacyjnych
• Współdziałanie z Głównym Księgowym w zakresie prowadzenia analizy finansowej, rozliczeń księgowych innych rozliczeń finansowych
• Pozyskiwanie i rozliczanie funduszy ze źródeł innych niż dotacja z budżetu miasta
o Dotacje i granty fundacji i organizacji finansujących kulturę
o Pozyskiwanie prywatnych sponsorów
• Kształtowanie i komunikacja wizerunku oraz działalności instytucji
• Promocja, reklama i PR prowadzonych działań
• Odpowiedzialność za dobór współpracowników i podwykonawców
• Dbanie o przestrzeganie prawa min. w zakresie finansów publicznych, prawa zamówień publicznych, prawa cywilnego, prawa międzynarodowego, prawa pracy,
Domański Zakrzewski Palinka Sp. k.
Koordynator ds. Projektów Wewnętrznych
Ogólny charakter pracy:
Wcześniejsza postawa oraz zaangażowanie w sprawy działalności firmy pozwoliły mi osiągnąć autonomię w zakresie wykonywanej przeze mnie pracy.
Przygotowany i przedstawiony przeze mnie Zarządowi projekt związany z wdrożeniem w firmie zaawansowanego systemu zarządzania wiedzą i dokumentami (DMS) spotkał się z aprobatą i rozpoczęto jego wdrażanie. Do moich obowiązków należało zaprojektowanie funkcjonalności, skonsultowanie merytoryczne i funkcjonalne z pracownikami, development (programowanie) oraz wdrożenie systemu.
Projekt otrzymał dofinansowanie z funduszy unijnych. Jako koordynator odpowiadałam także za wszelką korespondencję oraz dokumentację związaną z pozyskaniem oraz rozliczeniem dofinansowania.
Celem projektu było zoptymalizowanie przekazywania wiedzy między pracownikami bardzo dynamicznie rozwijającej się firmy w branży usług profesjonalnych. W dniu rozpoczęcia projektu firma liczyła około 50 pracowników merytorycznych, w dniu zakończenia już blisko 250).
Zakres obowiązków:
• Koordynacja i kontrola projektu
o Przygotowywanie harmonogramów, kosztorysów, dokumentacji technicznej i prawnej związanej z projektem;
o Organizacja pracy podległemu zespołowi;
o Raportowanie przed Zarządem spółki;
o Rozliczanie projektu z finansującymi instytucjami zewnętrznymi oraz z podwykonawcami;
o Projektowanie funkcjonalności systemu w trybie prowadzenia konsultacji z pracownikami;
o Planowanie zmian w czasie;
o Projektowanie i optymalizacja procesów biznesowych w firmie;
o Bieżąca komunikacja z podwykonawcami oraz zarządem firmy;
o Negocjowanie warunków współpracy z podwykonawcami.
Domański Zakrzewski Palinka Sp. k.
Junior Executive Assistant (samodzielny asystent)
Ogólny charakter pracy:
praca w zespole 3 osobowym. Moim obowiązkiem było wykonywanie wszystkich czynności związanych z pracą mojego bezpośredniego przełożonego merytorycznego – prawnik, of Councel (specjalista-ekspert). Oprócz tego udzielanie zastępstwa we wszystkich sprawach pozostałym koleżankom z zespołu, asystującym swoim szefom (partnerom, ekspertom).
zespół sekretarki wypełniał ponadto obowiązki związane z obsługą biurową wszystkich pozostałych pracowników biura.

• Prowadzenie sekretariatu
• Obowiązki osobistej asystentki
o Wszystkie prace biurowe
o Kontakt z klientami
o Przygotowywanie dokumentacji merytorycznej: rozliczenia, pisma, kompletowanie dokumentów, opracowywanie analiz, gromadzenie materiałów źródłowych, przygotowywanie pism i innych dokumentów dla klientów
o Przygotowywanie i merytoryczna obsługa spotkań, uczestniczenie w negocjacjach jako asystent - protokolant
• Koordynacja złożonych działań sekretariatów na poziomie ogólnofirmowym (kilka, docelowo 7 w różnych miastach) w zakresie złożonych operacji:
o Mailingi
o Opracowywanie i wdrażanie nowych narzędzi informatycznych dla potrzeb sekretariatów (np. bazy danych, rozwiązania dla korespondencji seryjnej, ewidencja korespondencji)
o Opracowanie zasad obiegu korespondencji
• Koordynacja w pełnym zakresie prac wprowadzania danych do bazy w związku z projektem implementacji w Polsce prawodawstwa unijnego,
o Praca wymagała koordynacji pracy kilkunastu sekretarek wykonujących pracę techniczną, oraz tłumaczy i prawników wykonujących pracę merytoryczną. Projekt odbywał się w nadzwyczajnej presji czasowej.
Logo
Sekretarka
Andersen International Sp. z o.o.
Ogólny charakter pracy:
praca w zespole 3 osobowym. Moim obowiązkiem było wykonywanie czynności związanych z pracą mojego bezpośredniego przełożonego merytorycznego – prawnik, specjalista, senior manager lub starszy w hierarchii. Oprócz tego udzielanie zastępstwa we wszystkich sprawach pozostałym koleżankom z zespołu, asystującym swoim szefom.
zespół sekretarski wypełniał ponadto obowiązki związane z obsługą biurową wszystkich pozostałych pracowników biura.

• Prowadzenie sekretariatu
• Obowiązki osobistej asystentki
o Wszystkie prace biurowe
o Kontakt z klientami
o Przygotowywanie dokumentacji merytorycznej: rozliczenia, pisma, kompletowanie dokumentów, opracowywanie analiz, gromadzenie materiałów źródłowych
o Przygotowywanie i obsługa spotkań (niemerytoryczna)
Telewizja POLSAT S.A.
praktykantka w sekretariacie Biura Zarządu
Ogólny charakter pracy:
praca w zespole 4 doświadczonych sekretarek, układ zmianowy: od 8.00 do 14 lub od 14 do zakończenia pracy Biura Zarządu

Zakres obowiązków:
• Podstawowe prace biurowe,
o obsługa korespondencji,
o przyjmowanie wiadomości telefonicznych,
o niemerytoryczne opracowywanie dokumentów firmowych (formatowanie, kompletowanie, adresowanie, korekta, przepisywanie, sporządzanie prostych dokumentów)
o przygotowywanie prasówki

Szkolenia i kursy

2006.03 Szkolenie “Zarządzanie Talentem”;
2006.12 Dyplom ukończenia szkolenia ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI Polsko-Amerykańskiego Centrum Zarządzania przy Uniwersytecie Łódzkim;
???? Prawo jazdy kat. B
2009.04 Szkolenie Narodowego Centrum Kultury “Aspekty prawne realizacji działań kulturalnych”;

Specjalizacje

Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja

Zainteresowania

• Sport jest moją wielką pasją i od dziecka byłam zawsze bardzo aktywna w tym zakresie. Jeżdżę na nartach, na snowboardzie, pływam i żegluję. Wyczynowo grałam w tenisa i koszykówkę. Obecnie najwięcej czasu poświęcam jeździectwu. Mam swojego konia i dzięki temu mogę regularnie rozwijać swoje umiejętności w tym zakresie. Jeżdżę konno od 20 lat.
• Interesuję się również kulturą i sztuką. W dużej części dzięki środowisku moich przyjaciół, którzy są aktywnymi twórcami.
• Ponadto lubię się uczyć. Interesuje mnie wiedza dotycząca funkcjonowania świata w każdym jego aspekcie: od wielkiego zderzacza hadronów do sposobu kompletowania list kandydatów na radnych w regionie. Jestem człowiekiem z natury ciekawym i dążę do osiągnięcia choćby minimum podstaw do nazwania się humanistą, człowiekiem renesansu, którym bardzo chciałabym być.

Inne

1999 Ukończyłam naukę w XXVI LO w Łodzi i zdałam egzamin maturalny. Szkoła cieszyła się wówczas i cieszy nadal, opinią dobrej, wymagającej szkoły, dobrze przygotowującej absolwentów do dalszej nauki.
1999 Rozpoczęłam naukę na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Łódzkiego na kierunku prawo.
2000 Przeniosłam się do Warszawy, gdzie kontynuowałam studia prawnicze na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego. Wtedy również podjęłam pracę zawodową i od tego roku pracuję nieprzerwanie.

98e5687af5c0c708515e2defc154aa7d