Katarzyna Knapik

Specjalista ds. marketingu, Feerum S.A.
Lubin, dolnośląskie

Umiejętności

Budowanie relacji Współpraca biznesowa GIMP Microsoft Excel Microsoft Word Współpraca z osobami z różnych działów Samodzielność, odpowiedzialność, dokładność

Języki

angielski
dobry
francuski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Feerum S.A.
Specjalista ds. marketingu
Kompleksowa organizacja i koordynacja udziału firmy w krajowych i zagranicznych targach branżowych.
Współpraca z mediami branżowymi w temacie reklam i artykułów.
Udział w procesie tworzenia materiałów marketingowych (katalogi, ulotki, bannery, gadżety).
Eckert Automatyka Spawalnicza Sp. z o.o.
Specjalista ds. zakupów
odpowiedzialna za:
- składanie zamówień części składowych produkowanych maszyn,
- kontrolę terminowości dostaw,
- stałe negocjowanie lepszych cen i warunków współpracy z dostawcami,
- kontolę zgodności faktur z zamówieniami,
- sporządzanie reklamacji ilościowych i jakościowych,
- kontakt z dostawcami w Polsce i za granicą (j. angielski i francuski).
Logo
Samodzielny pracownik administracyjny
BTH KATPOL Braszczok Wajcowicz sp.j.
• od 12/2004 do 03/2006 – praca jako menedżer produktu/ sprzedawca
odpowiedzialna za wprowadzenie nowej marki na rynek polski jak i sprzedaż innych produktów z oferty firmy oraz za szeroko rozumianą obsługę klientów, głównie przez telefon. Dodatkowo w zastępstwie od 07/05 do 03/06 odpowiedzialna za: rozpatrywanie reklamacji od klientów, zgłaszanie reklamacji ilościowych i jakościowych u dostawców krajowych i zagranicznych w j. francuskim i angielskim; sporządzanie faktur wewnętrznych dot. dostaw wewnątrzwspólnotowych; organizowanie eksportu towarów.
• od 04/2003 do 12/2004 – praca w Sekretariacie
odpowiedzialna za sprawną organizację pracy sekretariatu oraz m.in. za: prowadzenie korespondencji handlowej. w j. francuskim; sporządzanie faktur wewnętrznych.; organizowanie eksportu towaru; wywiązywanie się firmy z obowiązków wynikających z ustawy o ochronie środowiska.
• od 10/1999 do 04/2003 – praca w Dziale Obsługi Sprzedaży
odpowiedzialna za: bezbłędne sporządzanie dok. handlowych tj. faktury VAT, oferty handlowe; opiekę nad teczkami kontrahentów.

Szkolenia i kursy

2013 - „Techniki sprzedaży”; trener Adam Płonka
2013 - „Tworzenie stron www i sklepu internetowego”; trener Artur Strzelecki
2013 - „Pozycjonowanie stron www – podstawy SEO” ; trener Artur Strzelecki
2011 - „Wstęp do zarządzania projektami wg standardów PMI” oraz „Praktyczne aspekty zarządzania projektami wg standardów PMI ; trener Dariusz Woźniak.
2010 - „Profesjonalne negocjacje”; trener Tomasz Piotr Sidewicz

Edukacja

Logo
Administracja publiczna, tryb zaoczny., licencjackie
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Witelona w Legnicy
Logo
język francuski, licencjackie
Nauczycielskie Kolegium Języków Obcych w Legnicy

Zainteresowania

ogród (projektowanie i praca w ogrodzie), robótki ręczne (wykonywanie własnych projektów).

Inne

Obsługa komputera (Word, Excel, Vendo, Outlook).
Obsługa urządzeń i maszyn biurowych.
Prawo jazdy kat. B

Grupy

Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Darmowe szkolenia
Darmowe szkolenia
Po prostu wymiana informacji na temat darmowych szkoleń..
Marketing
Marketing
Szeroko pojęty marketing .. Do grupy zapraszamy wszystkich z profilem zgodnym z regulaminem GL.
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorcy, osoby przedsiębiorcze, współpraca biznesowa, przyjaciele biznesowi, rozwój osobisty i firmowy, pomoc, dotacje, biznesplany. Przedsiębiorczość
Psychologia biznesu.
Psychologia biznesu.
Wszystko co chciałeś wiedzieć, ale nie wiedziałeś, kogo o to zapytać.
Public Relations w praktyce
Public Relations w praktyce
Czym jest Public Relations? Jak działać najefektywniej, a zarazem efektownie?
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, zarządzanie marką