Umiejętności
wprowadzanie produktu
zarządzanie kluczowymi klientami
Sprzedaż
Zarządzanie Sprzedażą
Prawo jazdy kat B
Kierowanie ludźmi
Umiejętności komunikacyjne
Umiejętności organizacyjne i priorytetyzacja
Rozwój produktu
Pozyskiwanie i obsługa klientów, sprzed
Administracja biura
B2B, B2C
Języki
angielski
biegły
rosyjski
biegły
hiszpański
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Sales Representative
Ergoswiss AG
• pozyskiwanie nowych klientów, opieka i rozszerzanie współpracy
z dotychczasowymi klientami
• wprowadzanie produktów firmy na rynek polski
• przejęcie odpowiedzialności za sprzedaż i marże w polskim obszarze sprzedaży
• przygotowanie i wdrożenie planu sprzedaży i marketingu
• składanie ofert i monitorowanie ich
• przeprowadzanie wizyt i szkoleń klientów w siedzibie ich firmy
• reprezentowanie firmy na targach
• przekazywanie informacji rynkowych do wewnętrznych działów firmy
z dotychczasowymi klientami
• wprowadzanie produktów firmy na rynek polski
• przejęcie odpowiedzialności za sprzedaż i marże w polskim obszarze sprzedaży
• przygotowanie i wdrożenie planu sprzedaży i marketingu
• składanie ofert i monitorowanie ich
• przeprowadzanie wizyt i szkoleń klientów w siedzibie ich firmy
• reprezentowanie firmy na targach
• przekazywanie informacji rynkowych do wewnętrznych działów firmy
Kierownik Działu Obsługi Klienta / Customer Service Manager
• prowadzenie biura i organizacja procesu obsługi klienta na rynku polskim, czeskim i węgierskim
• szkolenie nowych pracowników, aktywne wspomaganie motywowanie i rozwijanie kompetencji zespołu
• współpraca z zagranicznymi dostawcami surowców chemicznych (składanie zamówień i nadzór nad ich realizacją)
• prowadzenie projektów związanych z wprowadzeniem nowych produktów
• porównywanie ofert, prowadzenie negocjacji, zawieranie kontraktów i umów handlowych
• kontrola i prowadzenie dokumentacji handlowej (importowej i eksportowej) monitoring płatności, faktur, windykacja należności
• koordynacja dostaw do klientów we współpracy z Działem Logistyki
• przygotowywanie firmy do udziału w imprezach targowych (Plastpol, Budma, Kompozyt-Expo)
• szkolenie nowych pracowników, aktywne wspomaganie motywowanie i rozwijanie kompetencji zespołu
• współpraca z zagranicznymi dostawcami surowców chemicznych (składanie zamówień i nadzór nad ich realizacją)
• prowadzenie projektów związanych z wprowadzeniem nowych produktów
• porównywanie ofert, prowadzenie negocjacji, zawieranie kontraktów i umów handlowych
• kontrola i prowadzenie dokumentacji handlowej (importowej i eksportowej) monitoring płatności, faktur, windykacja należności
• koordynacja dostaw do klientów we współpracy z Działem Logistyki
• przygotowywanie firmy do udziału w imprezach targowych (Plastpol, Budma, Kompozyt-Expo)
Area Sales Manager
• aktywne pozyskiwanie nowych klientów, doradztwo handlowe
• realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych
• monitorowanie rynku (zbieranie i analiza informacji dotyczących jego potencjału, trendów i działań konkurencji)
• prowadzenie negocjacji handlowych
• współpraca z zagranicznymi dostawcami surowców chemicznych (składanie zamówień i nadzór nad ich realizacją)
• przygotowywanie raportów, planów sprzedażowych oraz sprawozdań ze spotkań z klientami
• organizowanie logistyki dostaw od zagranicznego do polskiego producenta
• przygotowanie firmy i udział w corocznych targach branżowych
• realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych
• monitorowanie rynku (zbieranie i analiza informacji dotyczących jego potencjału, trendów i działań konkurencji)
• prowadzenie negocjacji handlowych
• współpraca z zagranicznymi dostawcami surowców chemicznych (składanie zamówień i nadzór nad ich realizacją)
• przygotowywanie raportów, planów sprzedażowych oraz sprawozdań ze spotkań z klientami
• organizowanie logistyki dostaw od zagranicznego do polskiego producenta
• przygotowanie firmy i udział w corocznych targach branżowych
Kierownik Sprzedaży i Marketingu
• koordynowanie podległym zespołem pracowników
• poszukiwanie nowych klientów na międzynarodowym rynku, doradztwo handlowe
• sprzedaż produktów firmy (wyroby z owczej wełny)
• opracowanie i realizacja strategii oraz planów sprzedażowych
• monitorowanie oraz analiza działań konkurencji w zakresie cen, produktów i innych aktywności
• kontrola i prowadzenie dokumentacji handlowej
• poszukiwanie nowych klientów na międzynarodowym rynku, doradztwo handlowe
• sprzedaż produktów firmy (wyroby z owczej wełny)
• opracowanie i realizacja strategii oraz planów sprzedażowych
• monitorowanie oraz analiza działań konkurencji w zakresie cen, produktów i innych aktywności
• kontrola i prowadzenie dokumentacji handlowej
Specjalista ds. marketingu (export)
Ballerina
• eksport produktów firmy (wyroby pończosznicze) na rynki wschodnie
• prowadzenie negocjacji handlowych
• organizacja i udział w targach wystawienniczych (Rosja, Francja)
• przygotowywanie wiz oraz wysyłka logistyczna towaru na wschód
• tłumaczenie dokumentów oraz przygotowywanie ofert handlowych
• prowadzenie negocjacji handlowych
• organizacja i udział w targach wystawienniczych (Rosja, Francja)
• przygotowywanie wiz oraz wysyłka logistyczna towaru na wschód
• tłumaczenie dokumentów oraz przygotowywanie ofert handlowych
Szkolenia i kursy
08.2017 - As sprzedaży
12.05.2015 - Mediacje i negocjacje w biznesie; Śląskie Centrum Arbitrażu i Mediacji
23.07.2012 - Kierowanie zespołem - warsztaty menedżerskie
02.07-29.10.2011 Projekt: „Szkoła Trenerów” - Brainstorm
Projekt: Nowoczesne Standardy Zawodu Handlowca
11-12.06.2011 - Prezentacje handlowe
16-17.10.2010 - Asertywność w pracy handlowca
17-18.07.2010 - Negocjacje handlowe
05-06.2010 - Cykl szkoleń z zakresu sprzedaży: CD-S IZAR 48h (Negocjacje handlowe; Autoprezentacja oraz autokreacja w pracy handlowca; Asertywne prowadzenie rozmów z klientami)
25.09.2007 - Negocjacje handlowe w eksporcie
25-26.11.2006 - Aktywna Sprzedaż
16-17.10.2006 - Techniki wywierania wpływu społecznego
05-06.10.2006 - Techniki sprzedaży. E-Marketing
25.09.2006 - Negocjacje menedżerskie
08.08.2004 - Obsługa klienta
kursy językowe:
04-09.2011 - kurs jezyka angielskiego, poziom: Upper-intermediate, projekt: "Sukces jest w zasięgu ręki tylko trzeba się doGADAĆ"
05-10.2010 - kurs jezyka angielskiego, poziom: Upper-intermediate, projekt: "Nowoczesny Handel Oknem na Europę", CDS Izar (egzamin TOEIC)
09-12.2006 - Kurs Języka Angielskiego, poziom: Upper Intermediate, Szkoła Języków obcych: Europa 2000
07-08.2002 Instytut im. Puszkina w Moskwie: „Kurs rosyjskiego języka biznesu”
12.05.2015 - Mediacje i negocjacje w biznesie; Śląskie Centrum Arbitrażu i Mediacji
23.07.2012 - Kierowanie zespołem - warsztaty menedżerskie
02.07-29.10.2011 Projekt: „Szkoła Trenerów” - Brainstorm
Projekt: Nowoczesne Standardy Zawodu Handlowca
11-12.06.2011 - Prezentacje handlowe
16-17.10.2010 - Asertywność w pracy handlowca
17-18.07.2010 - Negocjacje handlowe
05-06.2010 - Cykl szkoleń z zakresu sprzedaży: CD-S IZAR 48h (Negocjacje handlowe; Autoprezentacja oraz autokreacja w pracy handlowca; Asertywne prowadzenie rozmów z klientami)
25.09.2007 - Negocjacje handlowe w eksporcie
25-26.11.2006 - Aktywna Sprzedaż
16-17.10.2006 - Techniki wywierania wpływu społecznego
05-06.10.2006 - Techniki sprzedaży. E-Marketing
25.09.2006 - Negocjacje menedżerskie
08.08.2004 - Obsługa klienta
kursy językowe:
04-09.2011 - kurs jezyka angielskiego, poziom: Upper-intermediate, projekt: "Sukces jest w zasięgu ręki tylko trzeba się doGADAĆ"
05-10.2010 - kurs jezyka angielskiego, poziom: Upper-intermediate, projekt: "Nowoczesny Handel Oknem na Europę", CDS Izar (egzamin TOEIC)
09-12.2006 - Kurs Języka Angielskiego, poziom: Upper Intermediate, Szkoła Języków obcych: Europa 2000
07-08.2002 Instytut im. Puszkina w Moskwie: „Kurs rosyjskiego języka biznesu”
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Obsługa klienta
Inżynieria/Technika/Produkcja
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Sprzedaż
Inne
Zainteresowania
podróże, resocjalizacja i socjalizacja zwierząt oraz sport: joga, pilates, tennis
Grupy
b2b EXPORT IMPORT Non European Trade
Osoby / firmy zainteresowane wspolpraca w imporcie oraz exporcie z polski sa mile widziane. Zwlaszcza praktykujacy businessmani, przedstawiciele handlowi
b2b EXPORT IMPORT, Pułapki i błędy
To forum sluzy do dyskusji i wymiany informacji nt handlu miedzynarodowego. Glownym zalozeniem jest wymiana doswiadczen dla unikniecia bledow i oszustw, bedacych powszechnym elementem handlu w dobie I
Dobre szkolenia
Sugestie dla trenerów od uczestników szkoleń. Pomysły, jak poprawić i udoskonalić szkolenia. Chodzi o tworzenie dobrych szkoleń, a nie o ich ocenę.
Miękkie kompetencje - pomiar i szkolenie
Sprawne zarządzanie sobą oraz wysoka skuteczność interpersonalna - jak to mierzyć oraz jak to doskonalić?