Umiejętności
GDS systems
HORECA
Gościnność
Microsoft Office
Prawo jazdy kategorii B
MICE
LSI software
ProHott hotel program
Hotele
Agency 360
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Manager ds. Sprzedaży
• reprezentowanie interesów firmy, kreowanie jej pozytywnego wizerunku,
• organizacja lokalnych i sieciowych działań marketingowych
• praca operacyjna na stanowisku Zastępcy Dyrektora Hotelu w Hotelach Sieci CFI. Bieżące zarządzanie pracą wszystkich pionów hotelowych ( recepcja, dział sprzedaży, dział gastronomii)
• prowadzenie pełnej dokumentacji hotelu w zakresie grafików pracy, działań kadrowych,
• podejmowanie samodzielnych decyzji dotyczących bieżącej pracy hoteli, współpraca z Dyrekcją innych hoteli w sieci oraz Zarządem Centrali
• aktywne pozyskiwanie klientów segmentu CORPO i MICE dla hoteli, umacnianie i rozwijanie współpracy, zawieranie umów długoterminowych,
• codzienna współpraca w zakresie obsługi wydarzeń hotelowych(konferencje, kongresy, szkolenia)-prowadzenie kontaktu z klientem
• negocjowanie warunków współpracy z klientami w kanale CORPO i MICE ,
• negocjowanie warunków współpracy z klientami globalnymi (kanał GDS, proces RFP)
• organizacja lokalnych działań marketingowych (targi branżowe, projekty integracyjne i systemy lojalnościowe)
• praca operacyjna w hotelach tworzenie grafików pracy, bieżące rozliczanie dokumentów księgowych miesięcznych
• sporządzanie raportów dla GUS - formularz KT-1, KT-2,
• koordynowanie rezerwacji w systemach: Booking, eTravel, HRS,
• organizacja lokalnych i sieciowych działań marketingowych
• praca operacyjna na stanowisku Zastępcy Dyrektora Hotelu w Hotelach Sieci CFI. Bieżące zarządzanie pracą wszystkich pionów hotelowych ( recepcja, dział sprzedaży, dział gastronomii)
• prowadzenie pełnej dokumentacji hotelu w zakresie grafików pracy, działań kadrowych,
• podejmowanie samodzielnych decyzji dotyczących bieżącej pracy hoteli, współpraca z Dyrekcją innych hoteli w sieci oraz Zarządem Centrali
• aktywne pozyskiwanie klientów segmentu CORPO i MICE dla hoteli, umacnianie i rozwijanie współpracy, zawieranie umów długoterminowych,
• codzienna współpraca w zakresie obsługi wydarzeń hotelowych(konferencje, kongresy, szkolenia)-prowadzenie kontaktu z klientem
• negocjowanie warunków współpracy z klientami w kanale CORPO i MICE ,
• negocjowanie warunków współpracy z klientami globalnymi (kanał GDS, proces RFP)
• organizacja lokalnych działań marketingowych (targi branżowe, projekty integracyjne i systemy lojalnościowe)
• praca operacyjna w hotelach tworzenie grafików pracy, bieżące rozliczanie dokumentów księgowych miesięcznych
• sporządzanie raportów dla GUS - formularz KT-1, KT-2,
• koordynowanie rezerwacji w systemach: Booking, eTravel, HRS,
Specjalista ds. sprzedaży
• reprezentowanie interesów firmy, kreowanie jej pozytywnego wizerunku,
• organizacja lokalnych działań marketingowych
• aktywne pozyskiwanie klientów dla sieci hoteli Qubus Polska, umacnianie i rozwijanie dotychczasowej współpracy,
• negocjowanie warunków współpracy z klientami w kanale CORPO i MICE ,
• negocjowanie warunków współpracy z klientami globalnymi (kanał GDS, proces RFP)
• organizacja lokalnych działań marketingowych
• aktywne pozyskiwanie klientów dla sieci hoteli Qubus Polska, umacnianie i rozwijanie dotychczasowej współpracy,
• negocjowanie warunków współpracy z klientami w kanale CORPO i MICE ,
• negocjowanie warunków współpracy z klientami globalnymi (kanał GDS, proces RFP)
Kierownik Hotelu
Boutique hotel
• reprezentowanie interesów firmy, kreowanie jej pozytywnego wizerunku,
• rekrutacja, organizacja i zarządzanie zespołem pracowników (15 osób),
• pozyskiwanie nowych klientów, umacnianie i rozwijanie dotychczasowej współpracy,
• sporządzanie raportów kasowych i sprzedażowych,
• kontrola należności (rezerwacje) i windykacja,
• organizacja lokalnych działań marketingowych (targi, kampania promocyjna wspólnie z TAXI 400400, współpraca z salami weselnymi dot. noclegów gości weselnych,
• tworzenie grafików pracy (czas równoważny),
• obsługa korespondencji (w tym elektronicznej),
• sporządzanie raportów dla GUS - formularz KT-1, KT-2,
• koordynowanie rezerwacji w systemach: Booking, eTravel, eHotels, HRS,
• rekrutacja, organizacja i zarządzanie zespołem pracowników (15 osób),
• pozyskiwanie nowych klientów, umacnianie i rozwijanie dotychczasowej współpracy,
• sporządzanie raportów kasowych i sprzedażowych,
• kontrola należności (rezerwacje) i windykacja,
• organizacja lokalnych działań marketingowych (targi, kampania promocyjna wspólnie z TAXI 400400, współpraca z salami weselnymi dot. noclegów gości weselnych,
• tworzenie grafików pracy (czas równoważny),
• obsługa korespondencji (w tym elektronicznej),
• sporządzanie raportów dla GUS - formularz KT-1, KT-2,
• koordynowanie rezerwacji w systemach: Booking, eTravel, eHotels, HRS,
Szkolenia i kursy
„Nowoczesna menadżerka obiektu hotelowego” wg. standardów UE,
„Profesjonalna obsługa klienta”,
„Prowadzenia zespołu”,
„Psychologia sprzedaży”,
cykl szkoleń z zakresu BHP i P-Poż
„Profesjonalna obsługa klienta”,
„Prowadzenia zespołu”,
„Psychologia sprzedaży”,
cykl szkoleń z zakresu BHP i P-Poż
Edukacja
Specjalizacje
Hotelarstwo/Gastronomia/Turystyka
Hotelarstwo
Sprzedaż
Turystyka/Hotelarstwo/Katering