Katarzyna Klukowska

Manager ds. Sprzedaży, CFI Hotels Group
Łódź, łódzkie

Umiejętności

GDS systems HORECA Gościnność Microsoft Office Prawo jazdy kategorii B MICE LSI software ProHott hotel program Hotele Agency 360

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

CFI Holding S.A.
Manager ds. Sprzedaży
• reprezentowanie interesów firmy, kreowanie jej pozytywnego wizerunku,

• organizacja lokalnych i sieciowych działań marketingowych
• praca operacyjna na stanowisku Zastępcy Dyrektora Hotelu w Hotelach Sieci CFI. Bieżące zarządzanie pracą wszystkich pionów hotelowych ( recepcja, dział sprzedaży, dział gastronomii)
• prowadzenie pełnej dokumentacji hotelu w zakresie grafików pracy, działań kadrowych,
• podejmowanie samodzielnych decyzji dotyczących bieżącej pracy hoteli, współpraca z Dyrekcją innych hoteli w sieci oraz Zarządem Centrali

• aktywne pozyskiwanie klientów segmentu CORPO i MICE dla hoteli, umacnianie i rozwijanie współpracy, zawieranie umów długoterminowych,
• codzienna współpraca w zakresie obsługi wydarzeń hotelowych(konferencje, kongresy, szkolenia)-prowadzenie kontaktu z klientem

• negocjowanie warunków współpracy z klientami w kanale CORPO i MICE ,

• negocjowanie warunków współpracy z klientami globalnymi (kanał GDS, proces RFP)

• organizacja lokalnych działań marketingowych (targi branżowe, projekty integracyjne i systemy lojalnościowe)

• praca operacyjna w hotelach tworzenie grafików pracy, bieżące rozliczanie dokumentów księgowych miesięcznych

• sporządzanie raportów dla GUS - formularz KT-1, KT-2,

• koordynowanie rezerwacji w systemach: Booking, eTravel, HRS,
Qubus Hotel
Specjalista ds. sprzedaży
• reprezentowanie interesów firmy, kreowanie jej pozytywnego wizerunku,
• organizacja lokalnych działań marketingowych
• aktywne pozyskiwanie klientów dla sieci hoteli Qubus Polska, umacnianie i rozwijanie dotychczasowej współpracy,
• negocjowanie warunków współpracy z klientami w kanale CORPO i MICE ,
• negocjowanie warunków współpracy z klientami globalnymi (kanał GDS, proces RFP)
Logo
Kierownik Hotelu
Boutique hotel
• reprezentowanie interesów firmy, kreowanie jej pozytywnego wizerunku,
• rekrutacja, organizacja i zarządzanie zespołem pracowników (15 osób),
• pozyskiwanie nowych klientów, umacnianie i rozwijanie dotychczasowej współpracy,
• sporządzanie raportów kasowych i sprzedażowych,
• kontrola należności (rezerwacje) i windykacja,
• organizacja lokalnych działań marketingowych (targi, kampania promocyjna wspólnie z TAXI 400400, współpraca z salami weselnymi dot. noclegów gości weselnych,
• tworzenie grafików pracy (czas równoważny),
• obsługa korespondencji (w tym elektronicznej),
• sporządzanie raportów dla GUS - formularz KT-1, KT-2,
• koordynowanie rezerwacji w systemach: Booking, eTravel, eHotels, HRS,

Szkolenia i kursy

„Nowoczesna menadżerka obiektu hotelowego” wg. standardów UE,
„Profesjonalna obsługa klienta”,
„Prowadzenia zespołu”,
„Psychologia sprzedaży”,
cykl szkoleń z zakresu BHP i P-Poż

Edukacja

Logo
Zarządzanie zasobami ludzkimi, magisterskie
Społeczna Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Zarządzania w Łodzi
Logo
Stosunki Międzynarodowe- Amerykanistyka, licencjackie
Wyższ Szkoła Studiów Międzynarodowych w Łodzi

Specjalizacje

Hotelarstwo/Gastronomia/Turystyka
Hotelarstwo
Sprzedaż
Turystyka/Hotelarstwo/Katering