Umiejętności
Microsoft Excel
Microsoft Word
Microsoft PowerPoint
Obsługa urządzeń biurowych
Umiejętności komunikacyjne
Umiejętności organizacyjne i priorytetyzacja
Administracja biura
Ekonomika
Języki
angielski
dobry
niemiecki
dobry
Doświadczenie zawodowe
Regionalny Koordynator ds. Wsparcia Sprzedaży
1. Koordynacja w regionie przebiegu procesów i zadań, które leżą w obszarze odpowiedzialności Działu Rozwoju i Wsparcia Sprzedaży:
- odpowiedzialność za sprawność realizacji procesów wsparcia sprzedaży w biurach regionalnych
- udział w projektach dotyczących sprzedaży
- opiniowanie projektów dokumentów dotyczących obowiązków wykonywanych przez regionalnych specjalistów ds. wsparcia sprzedaży
- wsparcie administracyjne i procesowe (proceduralne) pocesu sprzedaży i obsługi, w tym wsparcie organizacyjno-logistyczne regionalnych działań marketingowych
- wsparcie administracyjne procesu rekrutacji i zawierania umów
2. Wsparcie procesu sprzedaży poprzez zapewnienie punktów styku pomiędzy Przedstawicielami Prudential a Pionem Operacji
3. Koordynacja funkcjonowania biura regionu
- odpowiedzialność za sprawność realizacji procesów wsparcia sprzedaży w biurach regionalnych
- udział w projektach dotyczących sprzedaży
- opiniowanie projektów dokumentów dotyczących obowiązków wykonywanych przez regionalnych specjalistów ds. wsparcia sprzedaży
- wsparcie administracyjne i procesowe (proceduralne) pocesu sprzedaży i obsługi, w tym wsparcie organizacyjno-logistyczne regionalnych działań marketingowych
- wsparcie administracyjne procesu rekrutacji i zawierania umów
2. Wsparcie procesu sprzedaży poprzez zapewnienie punktów styku pomiędzy Przedstawicielami Prudential a Pionem Operacji
3. Koordynacja funkcjonowania biura regionu
Regionalny Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży
1. Koordynacja funkcjonowania biura regionu
- codzienne zarządzanie infrastrukturą biura i jej prawidłowym funkcjonowaniem
- reprezentowanie firmy w kontaktach z lokalnymi dostawcami usług i towarów
- bieżąca współpraca z Menedżerem ds. Administracji
2. Wsparcie procesu sprzedaży poprzez zapewnienie punktów styku pomiędzy Przedstawicielami Prudential a Pionem Operacji
- obsługa dokumentów klienta (umowy, dokumenty medyczne)
3. Koordynacja w regionie przebiegu procesów i zadań, które leżą w obszarze odpowiedzialności Działu Rozwoju i Wsparcia Sprzedaży
- obsługa klienta wewnętrznego i zewnętrznego
- rozpoznanie potrzeb, udzielenie informacji, rozwiązanie spraw będących w zakresie kompetencji
- wsparcie rekrutacji oraz obsługa procesu zawierania umów z Przedstawicielami
- zarządzanie procesem komunikacji wewnętrznej w regionie
- wsparcie Menedżera ds. Rozwoju
4. Wsparcie działań związanych z lokalnymi akcjami w obszarze sprzedażowym i rekrutacyjnym
- codzienne zarządzanie infrastrukturą biura i jej prawidłowym funkcjonowaniem
- reprezentowanie firmy w kontaktach z lokalnymi dostawcami usług i towarów
- bieżąca współpraca z Menedżerem ds. Administracji
2. Wsparcie procesu sprzedaży poprzez zapewnienie punktów styku pomiędzy Przedstawicielami Prudential a Pionem Operacji
- obsługa dokumentów klienta (umowy, dokumenty medyczne)
3. Koordynacja w regionie przebiegu procesów i zadań, które leżą w obszarze odpowiedzialności Działu Rozwoju i Wsparcia Sprzedaży
- obsługa klienta wewnętrznego i zewnętrznego
- rozpoznanie potrzeb, udzielenie informacji, rozwiązanie spraw będących w zakresie kompetencji
- wsparcie rekrutacji oraz obsługa procesu zawierania umów z Przedstawicielami
- zarządzanie procesem komunikacji wewnętrznej w regionie
- wsparcie Menedżera ds. Rozwoju
4. Wsparcie działań związanych z lokalnymi akcjami w obszarze sprzedażowym i rekrutacyjnym
wystawiono
Bardzo kompetentna, poukładana i zaangażowana w swoja prace osoba.
Praca z Kasią to przyjemność,a oprócz tego spokój,że wszystko,co do niej należy,zostanie zrobione profesjonalnie i z należytą starannością.
Praca z Kasią to przyjemność,a oprócz tego spokój,że wszystko,co do niej należy,zostanie zrobione profesjonalnie i z należytą starannością.
wystawiono
Kompetentna, odpowiedzialna, dobrze zorganizowana, często udziela wsparcia wykraczając poza swój zakres obowiązków. Zawsze przygotowana i punktualna :)
wystawiono
Katarzyna, jest bardzo skrupulatną i dokładną osobą w obszarze administrowania naszego oddziału Prudential we Wrocławiu. Umiejętnie nawiązuje relacje z pracownikami na płaszczyźnie koleżeńskiej jak i zawodowej. Jest uczynna, pomocna jednak nie da sobie wejść na głowę. Jest dużym wsparciem, ponieważ potrafi wyprzedzać fakty.
Specjalista ds. sprzedaży i marketingu
Sil-Pro Sp. z o.o.
− obsługa klienta (realizacja zamówień, kontrola płatności)
− przygotowywanie analiz i sprawozdań, prezentacji
− działania marketingowe - nadzór nad stroną internetową, reklama w prasie branżowej
− prowadzenie gospodarki magazynowej, współpraca z biurem rachunkowym
− szkolenia pracowników zatrudnionych do działu sprzedaży
− wsparcie asystenckie pracy zarządczej Dyrektora Generalnego
− przygotowywanie analiz i sprawozdań, prezentacji
− działania marketingowe - nadzór nad stroną internetową, reklama w prasie branżowej
− prowadzenie gospodarki magazynowej, współpraca z biurem rachunkowym
− szkolenia pracowników zatrudnionych do działu sprzedaży
− wsparcie asystenckie pracy zarządczej Dyrektora Generalnego
Asystentka Regionalnego Dyrektora Sprzedaży
AXA Polska S.A.
− wsparcie asystenckie pracy zarządczej Regionalnego Dyrektora Sprzedaży (przygotowywanie analiz i sprawozdań, prezentacji)
− obsługa administracyjna Regionu i aktywne wsparcie procesu rozwoju sieci, współpraca z centralą firmy
− obsługa logistyczna konferencji oraz szkoleń
− rozliczenia finansowe, rozliczenia delegacji
− organizacja i rozliczanie imprez promocyjnych w Regionie
− udział w tworzeniu standardu pracy Oddziałów AXA i wsparcie w tym procesie Inspektorów i Specjalistów ds. Wsparcia Oddziałów
− obsługa administracyjna Regionu i aktywne wsparcie procesu rozwoju sieci, współpraca z centralą firmy
− obsługa logistyczna konferencji oraz szkoleń
− rozliczenia finansowe, rozliczenia delegacji
− organizacja i rozliczanie imprez promocyjnych w Regionie
− udział w tworzeniu standardu pracy Oddziałów AXA i wsparcie w tym procesie Inspektorów i Specjalistów ds. Wsparcia Oddziałów
Asystentka Dyrektora Handlowego
− przygotowywanie analiz i sprawozdań
− przygotowywanie ofert dla klientów biznesowych oraz do przetargów
− współpraca z Dyrektorem Handlowym
− udział w planowaniu budżetu
− przygotowywanie konferencji oraz szkoleń
− prowadzenie szkoleń z zakresu dotacji europejskich SPO WKP działanie 2.3
− przygotowywanie ofert dla klientów biznesowych oraz do przetargów
− współpraca z Dyrektorem Handlowym
− udział w planowaniu budżetu
− przygotowywanie konferencji oraz szkoleń
− prowadzenie szkoleń z zakresu dotacji europejskich SPO WKP działanie 2.3
Kierownik Działu Obsługi Klienta / p.o. Dyrektora Oddziału
1. Obsługa klientów kluczowych firmy
− kierowanie małym zespołem
− przygotowywanie ofert handlowych
− negocjacje handlowe
− pozyskiwanie nowych klientów
2. Prowadzenie wrocławskiego oddziału firmy
− zarządzanie finansami (zobowiązania, należności, utrzymywanie płynności finansowej)
− zarządzanie kadrami
− zarządzenie projektami – tworzenie stron internetowych
− współtworzenie strategii rozwoju firmy (sprecyzowanie grupy docelowej, sprecyzowanie kanałów dystrybucji, dopasowanie oferty do wyznaczonej grupy docelowej)
− dbanie o wizerunek firmy
− kierowanie małym zespołem
− przygotowywanie ofert handlowych
− negocjacje handlowe
− pozyskiwanie nowych klientów
2. Prowadzenie wrocławskiego oddziału firmy
− zarządzanie finansami (zobowiązania, należności, utrzymywanie płynności finansowej)
− zarządzanie kadrami
− zarządzenie projektami – tworzenie stron internetowych
− współtworzenie strategii rozwoju firmy (sprecyzowanie grupy docelowej, sprecyzowanie kanałów dystrybucji, dopasowanie oferty do wyznaczonej grupy docelowej)
− dbanie o wizerunek firmy
Szkolenia i kursy
Wrzesień 2009
INFOR Training Sp. z o.o. - Prawo Pracy
Grudzień 2006- styczeń 2007
Grupa Infor - Zarządzanie sprzedażą
Wrzesień 2005
SEKA S.A. - Kurs kadrowo-płacowy
Wrzesień 2000 – maj 2001
Instytut Goethego w Hamburgu - Kurs języka niemieckiego (Mittelstufe II)
INFOR Training Sp. z o.o. - Prawo Pracy
Grudzień 2006- styczeń 2007
Grupa Infor - Zarządzanie sprzedażą
Wrzesień 2005
SEKA S.A. - Kurs kadrowo-płacowy
Wrzesień 2000 – maj 2001
Instytut Goethego w Hamburgu - Kurs języka niemieckiego (Mittelstufe II)
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż
Inne
Zainteresowania
Turystyka motocyklowa, psychologia