Katarzyna Rossa (Klimczyk)
Trener, Mellon Poland Sp. z o.o.
Warszawa,
mazowieckie
Umiejętności
Call Center
Coaching
Mentoring
Zarządzanie zespołem
Szkolenia techniczne
Rozwój osobisty
Umiejętności komunikacyjne
szkolenia miękkie
Szkolenia produktowe
Szkolenia sprzedażowe
Szkolenie z obsługi klienta
Design Thinking Method
Języki
angielski
podstawowy
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Trener
• Analiza potrzeb szkoleniowych, projektowanie i prowadzenie szkoleń oraz warsztatów;
• Opracowywanie, aktualizacja materiałów szkoleniowych i skryptów rozmowy
• Rozwój pracowników działów Sprzedaży i Obsługi Klienta poprzez rozmowy rozwojowe, coaching i mentoring;
• Realizacja targetu sprzedażowego i jakościowego założonego przez firmę oraz klienta;
• Współtworzenie systemu oraz narzędzi do oceny jakości;
• Opracowywanie, aktualizacja materiałów szkoleniowych i skryptów rozmowy
• Rozwój pracowników działów Sprzedaży i Obsługi Klienta poprzez rozmowy rozwojowe, coaching i mentoring;
• Realizacja targetu sprzedażowego i jakościowego założonego przez firmę oraz klienta;
• Współtworzenie systemu oraz narzędzi do oceny jakości;
Trener
• Analiza potrzeb szkoleniowych, budowa programów szkoleniowych dla działów sprzedażowych i liderów;
• Przygotowanie i prowadzenie szkoleń wstępnych oraz specjalistycznych z zakresu wiedzy produktowej i sprzedażowej;
• Rozwój pracowników działów Sprzedaży i Obsługi Klienta poprzez rozmowy rozwojowe, coaching i mentoring;
• Realizacja targetu sprzedażowego i jakościowego.
• Przygotowanie i prowadzenie szkoleń wstępnych oraz specjalistycznych z zakresu wiedzy produktowej i sprzedażowej;
• Rozwój pracowników działów Sprzedaży i Obsługi Klienta poprzez rozmowy rozwojowe, coaching i mentoring;
• Realizacja targetu sprzedażowego i jakościowego.
Kierownik Sekcji
• Przygotowanie i prowadzenie szkoleń wstępnych oraz specjalistycznych z zakresu wiedzy produktowej i sprzedażowej;
• Przygotowanie i prowadzenie indywidualnych oraz grupowych spotkań rozwojowych;
• Wsparcie doradców oraz liderów grup sprzedażowych w osiąganiu wyznaczonych celów jakościowych i sprzedażowych;
• Monitoring rozmów sprzedażowych i prowadzanie rozmów rozwojowych.
• Udział w procesach rekrutacyjnych.
• Przygotowanie i prowadzenie indywidualnych oraz grupowych spotkań rozwojowych;
• Wsparcie doradców oraz liderów grup sprzedażowych w osiąganiu wyznaczonych celów jakościowych i sprzedażowych;
• Monitoring rozmów sprzedażowych i prowadzanie rozmów rozwojowych.
• Udział w procesach rekrutacyjnych.
Szkolenia i kursy
• Szkoła Trenerów Biznesu - Metrum Warsztaty i Doradztwo Psychologiczne
• Myślenie Wizualne BASIC dla trenerów – Klaudia Tolman Myślenie Wizualne
• Wystąpienia publiczne - Uniwersytet Otwarty Uniwersytetu Warszawskiego
• Jak sprawić aby chciało się chcieć? - Uniwersytet Otwarty Uniwersytetu Warszawskiego
• Zarządzanie sobą w stresie - Uniwersytet Otwarty Uniwersytetu Warszawskiego
• Trening Twórczości - Open your Mind - Uniwersytet Otwarty Uniwersytetu Warszawskiego
• Gry Szkoleniowe w Praktyce - Uniwersytet Otwarty Uniwersytetu Warszawskiego
• Negocjacje – Centrum Doradztwa i Kształcenia Menedżerów Akademii Leona Koźmińskiego
• Coaching. Podstawy, postawy i narzędzia – SWPS. Centrum Studiów Podyplomowych i Szkoleń.
• Techniki dramowo-teatralne w pracy z grupą – Stowarzyszenie Praktyków Dramy STOP-KLATKA
• Akademia Sprzedaży Telefonicznej - Centrum Szkoleniowe JET
• Prowadzenia rozmów sprzedażowych przez telefon – szkolenie wewnętrzne dla grupy Orange
• Train the trainers – warsztaty umiejętności trenerskich – szkolenie wewnętrzne w Contact Center
• Autoprezentacja – szkolenie wewnętrzne w Contact Center
• Myślenie Wizualne BASIC dla trenerów – Klaudia Tolman Myślenie Wizualne
• Wystąpienia publiczne - Uniwersytet Otwarty Uniwersytetu Warszawskiego
• Jak sprawić aby chciało się chcieć? - Uniwersytet Otwarty Uniwersytetu Warszawskiego
• Zarządzanie sobą w stresie - Uniwersytet Otwarty Uniwersytetu Warszawskiego
• Trening Twórczości - Open your Mind - Uniwersytet Otwarty Uniwersytetu Warszawskiego
• Gry Szkoleniowe w Praktyce - Uniwersytet Otwarty Uniwersytetu Warszawskiego
• Negocjacje – Centrum Doradztwa i Kształcenia Menedżerów Akademii Leona Koźmińskiego
• Coaching. Podstawy, postawy i narzędzia – SWPS. Centrum Studiów Podyplomowych i Szkoleń.
• Techniki dramowo-teatralne w pracy z grupą – Stowarzyszenie Praktyków Dramy STOP-KLATKA
• Akademia Sprzedaży Telefonicznej - Centrum Szkoleniowe JET
• Prowadzenia rozmów sprzedażowych przez telefon – szkolenie wewnętrzne dla grupy Orange
• Train the trainers – warsztaty umiejętności trenerskich – szkolenie wewnętrzne w Contact Center
• Autoprezentacja – szkolenie wewnętrzne w Contact Center
Edukacja
Specjalizacje
Call Center
Zarządzanie Call Center
Edukacja/Szkolenia
Rozwój osobisty
Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Sprzedaż
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Zainteresowania
kuchnia
kino europejskie
joga
kino europejskie
joga
Grupy
Akademia Leona Koźmińskiego
Niepubliczna szkoła wyższa o statusie akademii założona w 1993 r. Najbardziej akredytowana
i najwyżej notowana w międzynarodowym rankingu Financial Times szkoła biznesu w Europie
Środkowo-Wschodniej
Darmowe ebooki
Będąc członkiem tej grupy, będziesz otrzymywać informacje o pojawiających się darmowych e-bookach i audiobookach.
METRUM Warsztaty i Doradztwo Psychologiczne
Ogólnopolska Szkoła Trenerów, Polska Szkoła Coachingu, Superwizja, Baza Narzędzi, Warsztaty wymiany doświadczeń, i wiele innych
Psychologia Sukcesu
Czym jest Psychologia Sukcesu? Dlaczego na studiach psychologicznych nie jest przedmiotem wykładowym? Kto może zostać specjalistą od psychologii sukcesu? Jak nasza psychika wpływa na osiągnięcie sukes
Rozwiń Skrzydła Stowarzyszenie Wspierania Rozwoju
Organizujemy dobre i dostępne warsztaty, szkolenia i inne formy wsparcia będące okazją do rozwoju zawodowego i osobistego ich odbiorców. Działamy w oparciu o zasoby naszych członków. Współpracujemy z
Szkolenia EFS
Grupa dla wszystkich osób korzystających, organizujących i planujących skorzystać ze szkoleń współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego (EFS)
szkolenia w telemarketingu
Forum dla zainteresowanych podnoszeniem kompetencji osób pracujących w telemarketingu.
Szkolenia Warsztaty Spotkania biznesowe
Celem grupy jest informacja o szkoleniach, warsztatach i spotkaniach biznesowych.