Wypowiedzi
-
Szanowni Państwo! W imieniu Centrum Szkoleniowego AP Edukacja serdecznie zapraszam na:
Ogólnopolskie Forum Szkolenia 2014 Kreatywnie o Kadrach to spotkanie branży szkoleniowej, HR, kadr, którego celem jest dyskusja o kluczowych obecnie wyzwaniach związanych z zarządzaniem potencjałem ludzkim w organizacji.
Nasi eksperci przedstawią skuteczne sposoby i zaprezentują sprawdzone narzędzia w zakresie rozwoju ludzi w organizacji, planowania oraz przeprowadzania szkoleń tak, by jak najpełniej wykorzystać możliwości tkwiące w jednostkach i zespołach.
Program konferencji zaplanowaliśmy w taki sposób, aby oprócz wysłuchania prelekcji naszych ekspertów, istniała możliwość bezpośredniej wymiany doświadczeń, pomysłów i inspiracji, a także indywidualnych konsultacji z naszymi prelegentami i doradztwa w zakresie możliwości współpracy.
Inspiracje, działania, strategie – zainwestuj w rozwój!
Dołącz do Ogólnopolskiego Forum na GoldenLine >>
------------------------------------------------------
Mając świadomość odmienności zarządzania zasobami ludzkimi w różnych środowiskach i sektorach, ZAPRASZAMY pierwszego dnia Ogólnopolskiego Forum Szkolenia 2014 przedstawicieli firm, natomiast drugi dzień konferencji dedykowany jest przedstawicielom instytucji publicznych.
19 listopada - dla FIRM
Temat przewodni: Jak efektywnie i skutecznie planować rozwój pracowników, by powiększać
potencjał firmy w dynamicznie zmieniającym się środowisku rynkowym
20 listopada - dla URZĘDÓW
Temat przewodni: Zarządzanie rozwojem pracowników metodą na trafne i profesjonalne wykorzystanie potencjału kadrowego w Urzędzie
Wśród tematów wystąpień m.in.:
• Narzędzia nowoczesnego menedżera HR, czyli jak wzmocnić narzędziowo proces planowana działań rozwojowych / Paweł Kopijer
• Budowa strategii szkoleń, a Pracownik generacji X i Y – fakty i mity, szanse i zagrożenia / Anna Międlarz
• Coachingowy Styl Zarządzania – czyli w stronę indywidualnego podejścia i elastyczności zachowań menadżerskich / Artur Przybyłowicz
• Oceny okresowe i ich związek z IPRZ oraz obowiązki w tym zakresie poszczególnych szczebli kierownictwa urzędu - analiza najczęstszych problemów w w tym zakresie/ Radosław Hancewicz
• Rozwój pracowników admnistracji publicznej w oparciu o model SEA / Paweł Kopijer
• Realizacja IPRZ w Urzędach/ Iwona Sługocka
KONTAKT/ ZAPISY:
AP Edukacja Sp. z o.o., Centrum Szkoleniowe
ul. Urzędnicza 20 lok. 8, 30-051 Kraków
e-mail: zgloszenia@apedukacja.pl
Tel./ fax: 12 352-31-23 (wew. 3)
Tel. kom. 797 011 698, 517 752 770
CENNIK:
Udział jednej osoby - I dzień Forum (dla firm): 350 zł + 23% VAT
Udział jednej osoby - II dzień Forum (dla urzędów i intytucji publicznych): 300 zł / VAT zwoln.
PROMOCJE!
• Pierwsze 20 zgłoszeń na Ogólnopolskie Forum Szkolenia 2014 premiujemy rabatem - 10% TANIEJ!
• Przy zgłoszeniu dwóch lub więcej osób z tej samej firmy/ instytucji - 50 zł TANIEJ dla drugiej i kolejnej osoby!
Uwaga: Promocje nie łączą się
-------------------------
PARTNERZY:
GoldenLine, PIFS, PSTD, Wolters Kluwer, publiczni.pl, MATRIK, Personel i Zarządzanie, Obserwatorium Zarządzania, DISC Extended, Pracuj.pl -
Ostatnie dni WAKACYJNEJ PROMOCJI w Centrum Szkoleniowe AP Edukacja!
Wybrane szkolenia z naszej oferty - 50 zł taniej!
KLIKNIJ TUTAJ, aby zobaczyć szczegóły >>
Szkolenia objęte promocją:
1. PODATEK VAT w 2013 i 2014 R. ze szczególnym uwzględnieniem zmian w zasadach fakturowania i stosowania kas fiskalnych >>
2. Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych >>
3. Wynagrodzenia od podstaw – naliczanie listy płac, dokumentacja składek ZUS, rozliczanie z US >>
4. Lista Płac 2013 >>
5. Podatek dochodowy od osób prawnych; aktualny stan prawny, orzecznictwo i planowane zmiany >>
6. Podatek VAT. Rozliczanie za 2013 r. i zmiany na 2014 r. >>
7. Komunikacja wewnętrzna >>
8. Komunikacja w social media >>
---------
ZAPRASZAM DO KONTAKTU:
Centrum Szkoleniowe AP Edukacja
Tel. 12 352 31 23
e-mail: zgloszenia@apedukacja.pl
KADRY i PŁACE | PODATKI i FINANSE | PR i MARKETING | SPRZEDAŻ I OBSŁUGA KLIENTA | UNIA EUROPEJSKA | ZARZĄDZANIE | ZASOBY LUDZKIE | KOMUNIKACJA I ROZWÓJ OSOBISTY | INNE
BRANŻA MEDYCZNA -
Ostatnie dni WAKACYJNEJ PROMOCJI w Centrum Szkoleniowe AP Edukacja!
Wybrane szkolenia z naszej oferty - 50 zł taniej!
KLIKNIJ TUTAJ, aby zobaczyć szczegóły >>
Szkolenia objęte promocją:
1. PODATEK VAT w 2013 i 2014 R. ze szczególnym uwzględnieniem zmian w zasadach fakturowania i stosowania kas fiskalnych >>
2. Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych >>
3. Wynagrodzenia od podstaw – naliczanie listy płac, dokumentacja składek ZUS, rozliczanie z US >>
4. Lista Płac 2013 >>
5. Podatek dochodowy od osób prawnych; aktualny stan prawny, orzecznictwo i planowane zmiany >>
6. Podatek VAT. Rozliczanie za 2013 r. i zmiany na 2014 r. >>
7. Komunikacja wewnętrzna >>
8. Komunikacja w social media >>
---------
ZAPRASZAM DO KONTAKTU:
Centrum Szkoleniowe AP Edukacja
Tel. 12 352 31 23
e-mail: zgloszenia@apedukacja.pl
KADRY i PŁACE | PODATKI i FINANSE | PR i MARKETING | SPRZEDAŻ I OBSŁUGA KLIENTA | UNIA EUROPEJSKA | ZARZĄDZANIE | ZASOBY LUDZKIE | KOMUNIKACJA I ROZWÓJ OSOBISTY | INNE
BRANŻA MEDYCZNA -
Ostatnie dni WAKACYJNEJ PROMOCJI w Centrum Szkoleniowe AP Edukacja!
Wybrane szkolenia z naszej oferty - 50 zł taniej!
KLIKNIJ TUTAJ, aby zobaczyć szczegóły >>
Szkolenia objęte promocją:
1. PODATEK VAT w 2013 i 2014 R. ze szczególnym uwzględnieniem zmian w zasadach fakturowania i stosowania kas fiskalnych >>
2. Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych >>
3. Wynagrodzenia od podstaw – naliczanie listy płac, dokumentacja składek ZUS, rozliczanie z US >>
4. Lista Płac 2013 >>
5. Podatek dochodowy od osób prawnych; aktualny stan prawny, orzecznictwo i planowane zmiany >>
6. Podatek VAT. Rozliczanie za 2013 r. i zmiany na 2014 r. >>
7. Komunikacja wewnętrzna >>
8. Komunikacja w social media >>
---------
ZAPRASZAM DO KONTAKTU:
Centrum Szkoleniowe AP Edukacja
Tel. 12 352 31 23
e-mail: zgloszenia@apedukacja.pl
KADRY i PŁACE | PODATKI i FINANSE | PR i MARKETING | SPRZEDAŻ I OBSŁUGA KLIENTA | UNIA EUROPEJSKA | ZARZĄDZANIE | ZASOBY LUDZKIE | KOMUNIKACJA I ROZWÓJ OSOBISTY | INNE
BRANŻA MEDYCZNA -
Ostatnie dni WAKACYJNEJ PROMOCJI w Centrum Szkoleniowe AP Edukacja!
Wybrane szkolenia z naszej oferty - 50 zł taniej!
KLIKNIJ TUTAJ, aby zobaczyć szczegóły >>
Szkolenia objęte promocją:
1. PODATEK VAT w 2013 i 2014 R. ze szczególnym uwzględnieniem zmian w zasadach fakturowania i stosowania kas fiskalnych >>
2. Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych >>
3. Wynagrodzenia od podstaw – naliczanie listy płac, dokumentacja składek ZUS, rozliczanie z US >>
4. Lista Płac 2013 >>
5. Podatek dochodowy od osób prawnych; aktualny stan prawny, orzecznictwo i planowane zmiany >>
6. Podatek VAT. Rozliczanie za 2013 r. i zmiany na 2014 r. >>
7. Komunikacja wewnętrzna >>
8. Komunikacja w social media >>
---------
ZAPRASZAM DO KONTAKTU:
Centrum Szkoleniowe AP Edukacja
Tel. 12 352 31 23
e-mail: zgloszenia@apedukacja.pl
KADRY i PŁACE | PODATKI i FINANSE | PR i MARKETING | SPRZEDAŻ I OBSŁUGA KLIENTA | UNIA EUROPEJSKA | ZARZĄDZANIE | ZASOBY LUDZKIE | KOMUNIKACJA I ROZWÓJ OSOBISTY | INNE
BRANŻA MEDYCZNA -
Ostatnie dni WAKACYJNEJ PROMOCJI w Centrum Szkoleniowe AP Edukacja!
Wybrane szkolenia z naszej oferty - 50 zł taniej!
KLIKNIJ TUTAJ, aby zobaczyć szczegóły >>
Szkolenia objęte promocją:
1. PODATEK VAT w 2013 i 2014 R. ze szczególnym uwzględnieniem zmian w zasadach fakturowania i stosowania kas fiskalnych >>
2. Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych >>
3. Wynagrodzenia od podstaw – naliczanie listy płac, dokumentacja składek ZUS, rozliczanie z US >>
4. Lista Płac 2013 >>
5. Podatek dochodowy od osób prawnych; aktualny stan prawny, orzecznictwo i planowane zmiany >>
6. Podatek VAT. Rozliczanie za 2013 r. i zmiany na 2014 r. >>
7. Komunikacja wewnętrzna >>
8. Komunikacja w social media >>
---------
ZAPRASZAM DO KONTAKTU:
Centrum Szkoleniowe AP Edukacja
Tel. 12 352 31 23
e-mail: zgloszenia@apedukacja.pl
KADRY i PŁACE | PODATKI i FINANSE | PR i MARKETING | SPRZEDAŻ I OBSŁUGA KLIENTA | UNIA EUROPEJSKA | ZARZĄDZANIE | ZASOBY LUDZKIE | KOMUNIKACJA I ROZWÓJ OSOBISTY | INNE
BRANŻA MEDYCZNA -
OSTATNIE DNI ZAPISÓW! E-marketing bez ściemy, czyli dlaczego sieć jest pełna Twoich konsumentów >>
- zapraszam na szkolenie w imieniu Centrum Szkoleniowego AP Edukacja
CENA REGULARNA: 490 zł + 23% VAT
TERMIN: 3 września 2013, Poznań
TRENER: Mariusz Wesołowski >>
W PROGRAMIE:
1. Kryzys marketingu, czyli dlaczego niektóre metody już nie działają.
2. Cele, sposoby mierzenia, efektywność.
3. Plan e-marketingowy, czy to jeszcze zdaje egzamin?
4. Dispaly? SEO? AdWords? Viral? Social? Blogi? Inbound? W gąszczu pustych pojęć czy w poszukiwaniu metody?
5. Współczesna wiedza o konsumencie w sieci.
6. Skuteczny marketing = skuteczna sprzedaż.
Więcej informacji na temat szczegółów szkoleniaTUTAJ >>
---------
ZAPRASZAM DO KONTAKTU:
Centrum Szkoleniowe AP Edukacja
Tel. 61 639 45 06
e-mail: zgloszeniapoznan@apedukacja.pl
KADRY i PŁACE | PODATKI i FINANSE | PR i MARKETING | SPRZEDAŻ I OBSŁUGA KLIENTA | UNIA EUROPEJSKA | ZARZĄDZANIE | ZASOBY LUDZKIE | KOMUNIKACJA I ROZWÓJ OSOBISTY | INNE
BRANŻA MEDYCZNA -
E-marketing bez ściemy, czyli dlaczego sieć jest pełna Twoich konsumentów >>
OSTATNIE DNI ZAPISÓW!
- zapraszam na szkolenie w imieniu Centrum Szkoleniowego AP Edukacja
CENA REGULARNA: 490 zł + 23% VAT
TERMIN: 3 września 2013, Poznań
TRENER: Mariusz Wesołowski >>
W PROGRAMIE:
1. Kryzys marketingu, czyli dlaczego niektóre metody już nie działają.
2. Cele, sposoby mierzenia, efektywność.
3. Plan e-marketingowy, czy to jeszcze zdaje egzamin?
4. Dispaly? SEO? AdWords? Viral? Social? Blogi? Inbound? W gąszczu pustych pojęć czy w poszukiwaniu metody?
5. Współczesna wiedza o konsumencie w sieci.
6. Skuteczny marketing = skuteczna sprzedaż.
Więcej informacji na temat szczegółów szkoleniaTUTAJ >>
---------
ZAPRASZAM DO KONTAKTU:
Centrum Szkoleniowe AP Edukacja
Tel. 61 639 45 06
e-mail: zgloszeniapoznan@apedukacja.pl
KADRY i PŁACE
PODATKI i FINANSE
PR i MARKETING
SPRZEDAŻ I OBSŁUGA KLIENTA UNIA EUROPEJSKA
ZARZĄDZANIE
ZASOBY LUDZKIE
KOMUNIKACJA I ROZWÓJ OSOBISTY
INNE
BRANŻA MEDYCZNA -
E-marketing bez ściemy, czyli dlaczego sieć jest pełna Twoich konsumentów >>
OSTATNIE DNI ZAPISÓW!
- serdecznie zapraszam na szkolenie w imieniu Centrum Szkoleniowego AP Edukacja
CENA REGULARNA: 490 zł + 23% VAT
TERMIN: 3 września 2013, Poznań
TRENER: Mariusz Wesołowski >>
W PROGRAMIE:
1. Kryzys marketingu, czyli dlaczego niektóre metody już nie działają.
2. Cele, sposoby mierzenia, efektywność.
3. Plan e-marketingowy, czy to jeszcze zdaje egzamin?
4. Dispaly? SEO? AdWords? Viral? Social? Blogi? Inbound? W gąszczu pustych pojęć czy w poszukiwaniu metody?
5. Współczesna wiedza o konsumencie w sieci.
6. Skuteczny marketing = skuteczna sprzedaż.
Więcej informacji na temat szczegółów szkoleniaTUTAJ >>
---------
ZAPRASZAM DO KONTAKTU:
Centrum Szkoleniowe AP Edukacja
Tel. 61 639 45 06
e-mail: zgloszeniapoznan@apedukacja.pl
KADRY i PŁACE
PODATKI i FINANSE
PR i MARKETING
SPRZEDAŻ I OBSŁUGA KLIENTA UNIA EUROPEJSKA
ZARZĄDZANIE
ZASOBY LUDZKIE
KOMUNIKACJA I ROZWÓJ OSOBISTY
INNE
BRANŻA MEDYCZNA -
E-marketing bez ściemy, czyli dlaczego sieć jest pełna Twoich konsumentów >>
- zapraszam na szkolenie w imieniu Centrum Szkoleniowego AP Edukacja
CENA REGULARNA: 490 zł + 23% VAT
TERMIN: 3 września 2013, Poznań
TRENER: Mariusz Wesołowski >>
W PROGRAMIE:
1. Kryzys marketingu, czyli dlaczego niektóre metody już nie działają.
2. Cele, sposoby mierzenia, efektywność.
3. Plan e-marketingowy, czy to jeszcze zdaje egzamin?
4. Dispaly? SEO? AdWords? Viral? Social? Blogi? Inbound? W gąszczu pustych pojęć czy w poszukiwaniu metody?
5. Współczesna wiedza o konsumencie w sieci.
6. Skuteczny marketing = skuteczna sprzedaż.
Więcej informacji na temat szczegółów szkoleniaTUTAJ >>
---------
ZAPRASZAM DO KONTAKTU:
Centrum Szkoleniowe AP Edukacja
Tel. 61 639 45 06
e-mail: zgloszeniapoznan@apedukacja.pl
KADRY i PŁACE
PODATKI i FINANSE
PR i MARKETING
SPRZEDAŻ I OBSŁUGA KLIENTA UNIA EUROPEJSKA
ZARZĄDZANIE
ZASOBY LUDZKIE
KOMUNIKACJA I ROZWÓJ OSOBISTY
INNE
BRANŻA MEDYCZNATen post został edytowany przez Autora dnia 26.08.13 o godzinie 13:22 -
E-marketing bez ściemy, czyli dlaczego sieć jest pełna Twoich konsumentów >>
- zapraszam na szkolenie w imieniu Centrum Szkoleniowego AP Edukacja
CENA REGULARNA: 490 zł + 23% VAT
TERMIN: 3 września 2013, Poznań
TRENER: Mariusz Wesołowski >>
W PROGRAMIE:
1. Kryzys marketingu, czyli dlaczego niektóre metody już nie działają.
2. Cele, sposoby mierzenia, efektywność.
3. Plan e-marketingowy, czy to jeszcze zdaje egzamin?
4. Dispaly? SEO? AdWords? Viral? Social? Blogi? Inbound? W gąszczu pustych pojęć czy w poszukiwaniu metody?
5. Współczesna wiedza o konsumencie w sieci.
6. Skuteczny marketing = skuteczna sprzedaż.
Więcej informacji na temat szczegółów szkoleniaTUTAJ >>
---------
ZAPRASZAM DO KONTAKTU:
Centrum Szkoleniowe AP Edukacja
Tel. 61 639 45 06
e-mail: zgloszeniapoznan@apedukacja.pl
KADRY i PŁACE
PODATKI i FINANSE
PR i MARKETING
SPRZEDAŻ I OBSŁUGA KLIENTA UNIA EUROPEJSKA
ZARZĄDZANIE
ZASOBY LUDZKIE
KOMUNIKACJA I ROZWÓJ OSOBISTY
INNE
BRANŻA MEDYCZNATen post został edytowany przez Autora dnia 26.08.13 o godzinie 13:29 -
PR w sytuacjach kryzysowych, w tym kryzys w social media - warsztaty dwudniowe >>
PROMOCJA do 15 sierpnia!
- zapraszam na szkolenie w imieniu Centrum Szkoleniowego AP Edukacja
CENA PROMOCYJNA:790 zł / VAT zwoln.*
CENA REGULARNA: 890 zł / VAT zwoln.*
TERMIN: 29-30 sierpnia 2013, Warszawa oraz 19-20 września, Kraków
TRENER: Urszula Podraza >>
*Zgodnie z art.43 ust 1 pkt 29 c Ustawy o podatku od towarów i usług VAT, (Dz.U. Nr 226, poz.1476), szkolenia finansowane w całości ze środków publicznych są zwolnione z VAT.
W PROGRAMIE:
DZIEŃ I: PR w sytuacjach kryzysowych
1.Czym jest kryzys i jakie może mieć skutki dla organizacji?
2.Reguły postępowania w kryzysie.
3.Manual kryzysowy czyli jak się przygotować.
4.Strategie retoryczne w kryzysie.
5.Narzędzia komunikacji kryzysowej.
6.Budowanie przekazu w sytuacji oskarżeń pod adresem firmy/organizacji/ osoby publicznej.
7.Media w kryzysie.
DZIEŃ II: Kryzys w social media
Żywiołowy rozwój mediów społecznościowych niesie ze sobą poważne zagrożenia dla reputacji firm
i instytucji. Nawet marki, które nie są obecne w social mediach mogą ucierpieć podczas kryzysów
rozgrywających się w sieci. Wiedza zdobyta podczas szkolenia pozwoli zrozumieć
mechanizmy działania mediów społecznościowych i da podstawę do opracowania procedur reagowania na sytuację kryzysową w social media.
1.Social media - nowa jakość w komunikacji.
2.Burza w szklance wody czy sieciowe tsunami - analiza case study.
3.Monitoring - podstawa szybkiego zarządzania kryzysem w social media.
4.Zasady polityki antykryzysowej organizacji w SM
5.Efektywna komunikacja podczas kryzysu w sieci.
Więcej informacji na temat szczegółów szkoleniaTUTAJ >>
---------
ZAPRASZAM DO KONTAKTU:
Centrum Szkoleniowe AP Edukacja
Tel. 12 352 31 23
e-mail: zgloszenia@apedukacja.pl
KADRA KIEROWNICZA, ZASOBY LUDZKIE
FINANSE PUBLICZNE
PR i MARKETING
OBSŁUGA KLIENTA UNIA EUROPEJSKA
KADRY I PŁACE
PRAWO, PRZEPISY, USTAWY
KOMUNIKACJA I ROZWÓJ OSOBISTY
SEKRETARIAT, ARCHIWIZACJA, NIK
ZAMÓWIENIA PUBLICZNE
PUBLICZNE SŁUŻBY ZATRUDNIENIA -
PR w sytuacjach kryzysowych, w tym kryzys w social media - warsztaty dwudniowe >>
PROMOCJA do 15 sierpnia!
- zapraszam na szkolenie w imieniu Centrum Szkoleniowego AP Edukacja
CENA PROMOCYJNA:790 zł + 23% VAT
CENA REGULARNA: 890 zł + 23% VAT
TERMIN: 29-30 sierpnia 2013, Warszawa oraz 19-20 września, Kraków
TRENER: Urszula Podraza >>
W PROGRAMIE:
DZIEŃ I: PR w sytuacjach kryzysowych
1.Czym jest kryzys i jakie może mieć skutki dla organizacji?
2.Reguły postępowania w kryzysie.
3.Manual kryzysowy czyli jak się przygotować.
4.Strategie retoryczne w kryzysie.
5.Narzędzia komunikacji kryzysowej.
6.Budowanie przekazu w sytuacji oskarżeń pod adresem firmy/organizacji/ osoby publicznej.
7.Media w kryzysie.
DZIEŃ II: Kryzys w social media
Żywiołowy rozwój mediów społecznościowych niesie ze sobą poważne zagrożenia dla reputacji firm
i instytucji. Nawet marki, które nie są obecne w social mediach mogą ucierpieć podczas kryzysów
rozgrywających się w sieci. Wiedza zdobyta podczas szkolenia pozwoli zrozumieć
mechanizmy działania mediów społecznościowych i da podstawę do opracowania procedur reagowania na sytuację kryzysową w social media.
1.Social media - nowa jakość w komunikacji.
2.Burza w szklance wody czy sieciowe tsunami - analiza case study.
3.Monitoring - podstawa szybkiego zarządzania kryzysem w social media.
4.Zasady polityki antykryzysowej organizacji w SM
5.Efektywna komunikacja podczas kryzysu w sieci.
Więcej informacji na temat szczegółów szkoleniaTUTAJ >>
---------
ZAPRASZAM DO KONTAKTU:
Centrum Szkoleniowe AP Edukacja
Tel. 12 352 31 23
e-mail: zgloszenia@apedukacja.pl
KADRY i PŁACE
PODATKI i FINANSE
PR i MARKETING
SPRZEDAŻ I OBSŁUGA KLIENTA UNIA EUROPEJSKA
ZARZĄDZANIE
ZASOBY LUDZKIE
KOMUNIKACJA I ROZWÓJ OSOBISTY
INNE
BRANŻA MEDYCZNA -
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy SZKOLENIA
-
PR w sytuacjach kryzysowych, w tym kryzys w social media - warsztaty dwudniowe >>
PROMOCJA do 15 sierpnia!
- zapraszam na szkolenie w imieniu Centrum Szkoleniowego AP Edukacja
CENA PROMOCYJNA:790 zł + 23% VAT
CENA REGULARNA: 890 zł + 23% VAT
TERMIN: 29-30 sierpnia 2013, Warszawa oraz 19-20 września, Kraków
TRENER: Urszula Podraza >>
W PROGRAMIE:
DZIEŃ I: PR w sytuacjach kryzysowych
1.Czym jest kryzys i jakie może mieć skutki dla organizacji?
2.Reguły postępowania w kryzysie.
3.Manual kryzysowy czyli jak się przygotować.
4.Strategie retoryczne w kryzysie.
5.Narzędzia komunikacji kryzysowej.
6.Budowanie przekazu w sytuacji oskarżeń pod adresem firmy/organizacji/ osoby publicznej.
7.Media w kryzysie.
DZIEŃ II: Kryzys w social media
Żywiołowy rozwój mediów społecznościowych niesie ze sobą poważne zagrożenia dla reputacji firm
i instytucji. Nawet marki, które nie są obecne w social mediach mogą ucierpieć podczas kryzysów
rozgrywających się w sieci. Wiedza zdobyta podczas szkolenia pozwoli zrozumieć
mechanizmy działania mediów społecznościowych i da podstawę do opracowania procedur reagowania na sytuację kryzysową w social media.
1.Social media - nowa jakość w komunikacji.
2.Burza w szklance wody czy sieciowe tsunami - analiza case study.
3.Monitoring - podstawa szybkiego zarządzania kryzysem w social media.
4.Zasady polityki antykryzysowej organizacji w SM
5.Efektywna komunikacja podczas kryzysu w sieci.
Więcej informacji na temat szczegółów szkoleniaTUTAJ >>
---------
ZAPRASZAM DO KONTAKTU:
Centrum Szkoleniowe AP Edukacja
Tel. 12 352 31 23
e-mail: zgloszenia@apedukacja.pl
KADRY i PŁACE
PODATKI i FINANSE
PR i MARKETING
SPRZEDAŻ I OBSŁUGA KLIENTA UNIA EUROPEJSKA
ZARZĄDZANIE
ZASOBY LUDZKIE
KOMUNIKACJA I ROZWÓJ OSOBISTY
INNE
BRANŻA MEDYCZNATen post został edytowany przez Autora dnia 13.08.13 o godzinie 13:06 -
PR w sytuacjach kryzysowych, w tym kryzys w social media - warsztaty dwudniowe >>
PROMOCJA do 15 sierpnia!
- zapraszam na szkolenie w imieniu Centrum Szkoleniowego AP Edukacja
CENA PROMOCYJNA:790 zł + 23% VAT
CENA REGULARNA: 890 zł + 23% VAT
TERMIN: 29-30 sierpnia 2013, Warszawa oraz 19-20 września, Kraków
TRENER: Urszula Podraza >>
W PROGRAMIE:
DZIEŃ I: PR w sytuacjach kryzysowych
1.Czym jest kryzys i jakie może mieć skutki dla organizacji?
2.Reguły postępowania w kryzysie.
3.Manual kryzysowy czyli jak się przygotować.
4.Strategie retoryczne w kryzysie.
5.Narzędzia komunikacji kryzysowej.
6.Budowanie przekazu w sytuacji oskarżeń pod adresem firmy/organizacji/ osoby publicznej.
7.Media w kryzysie.
DZIEŃ II: Kryzys w social media
Żywiołowy rozwój mediów społecznościowych niesie ze sobą poważne zagrożenia dla reputacji firm
i instytucji. Nawet marki, które nie są obecne w social mediach mogą ucierpieć podczas kryzysów
rozgrywających się w sieci. Wiedza zdobyta podczas szkolenia pozwoli zrozumieć
mechanizmy działania mediów społecznościowych i da podstawę do opracowania procedur reagowania na sytuację kryzysową w social media.
1.Social media - nowa jakość w komunikacji.
2.Burza w szklance wody czy sieciowe tsunami - analiza case study.
3.Monitoring - podstawa szybkiego zarządzania kryzysem w social media.
4.Zasady polityki antykryzysowej organizacji w SM
5.Efektywna komunikacja podczas kryzysu w sieci.
Więcej informacji na temat szczegółów szkoleniaTUTAJ >>
---------
ZAPRASZAM DO KONTAKTU:
Centrum Szkoleniowe AP Edukacja
Tel. 12 352 31 23
e-mail: zgloszenia@apedukacja.pl
KADRY i PŁACE
PODATKI i FINANSE
PR i MARKETING
SPRZEDAŻ I OBSŁUGA KLIENTA UNIA EUROPEJSKA
ZARZĄDZANIE
ZASOBY LUDZKIE
KOMUNIKACJA I ROZWÓJ OSOBISTY
INNE
BRANŻA MEDYCZNA -
PROMOCJA do 15 sierpnia!
PR w sytuacjach kryzysowych, w tym kryzys w social media - warsztaty dwudniowe >>
- zapraszam na szkolenie w imieniu Centrum Szkoleniowego AP Edukacja
CENA PROMOCYJNA:790 zł + 23% VAT
CENA REGULARNA: 890 zł + 23% VAT
TERMIN: 29-30 sierpnia 2013, Warszawa oraz 19-20 września, Kraków
TRENER: Urszula Podraza >>
W PROGRAMIE:
DZIEŃ I: PR w sytuacjach kryzysowych
1.Czym jest kryzys i jakie może mieć skutki dla organizacji?
2.Reguły postępowania w kryzysie.
3.Manual kryzysowy czyli jak się przygotować.
4.Strategie retoryczne w kryzysie.
5.Narzędzia komunikacji kryzysowej.
6.Budowanie przekazu w sytuacji oskarżeń pod adresem firmy/organizacji/ osoby publicznej.
7.Media w kryzysie.
DZIEŃ II: Kryzys w social media
Żywiołowy rozwój mediów społecznościowych niesie ze sobą poważne zagrożenia dla reputacji firm
i instytucji. Nawet marki, które nie są obecne w social mediach mogą ucierpieć podczas kryzysów
rozgrywających się w sieci. Wiedza zdobyta podczas szkolenia pozwoli zrozumieć
mechanizmy działania mediów społecznościowych i da podstawę do opracowania procedur reagowania na sytuację kryzysową w social media.
1.Social media - nowa jakość w komunikacji.
2.Burza w szklance wody czy sieciowe tsunami - analiza case study.
3.Monitoring - podstawa szybkiego zarządzania kryzysem w social media.
4.Zasady polityki antykryzysowej organizacji w SM
5.Efektywna komunikacja podczas kryzysu w sieci.
Więcej informacji na temat szczegółów szkoleniaTUTAJ >>
---------
ZAPRASZAM DO KONTAKTU:
Centrum Szkoleniowe AP Edukacja
Tel. 12 352 31 23
e-mail: zgloszenia@apedukacja.pl
KADRY i PŁACE
PODATKI i FINANSE
PR i MARKETING
SPRZEDAŻ I OBSŁUGA KLIENTA UNIA EUROPEJSKA
ZARZĄDZANIE
ZASOBY LUDZKIE
KOMUNIKACJA I ROZWÓJ OSOBISTY
INNE
BRANŻA MEDYCZNA -
PROMOCJA do 15 sierpnia!
PR w sytuacjach kryzysowych, w tym kryzys w social media - warsztaty dwudniowe >>
- zapraszam na szkolenie w imieniu Centrum Szkoleniowego AP Edukacja
CENA PROMOCYJNA:790 zł + 23% VAT
CENA REGULARNA: 890 zł + 23% VAT
TERMIN: 29-30 sierpnia 2013, Warszawa oraz 19-20 września, Kraków
TRENER: Urszula Podraza >>
W PROGRAMIE:
DZIEŃ I: PR w sytuacjach kryzysowych
1.Czym jest kryzys i jakie może mieć skutki dla organizacji?
2.Reguły postępowania w kryzysie.
3.Manual kryzysowy czyli jak się przygotować.
4.Strategie retoryczne w kryzysie.
5.Narzędzia komunikacji kryzysowej.
6.Budowanie przekazu w sytuacji oskarżeń pod adresem firmy/organizacji/ osoby publicznej.
7.Media w kryzysie.
DZIEŃ II: Kryzys w social media
Żywiołowy rozwój mediów społecznościowych niesie ze sobą poważne zagrożenia dla reputacji firm
i instytucji. Nawet marki, które nie są obecne w social mediach mogą ucierpieć podczas kryzysów
rozgrywających się w sieci. Wiedza zdobyta podczas szkolenia pozwoli zrozumieć
mechanizmy działania mediów społecznościowych i da podstawę do opracowania procedur reagowania na sytuację kryzysową w social media.
1.Social media - nowa jakość w komunikacji.
2.Burza w szklance wody czy sieciowe tsunami - analiza case study.
3.Monitoring - podstawa szybkiego zarządzania kryzysem w social media.
4.Zasady polityki antykryzysowej organizacji w SM
5.Efektywna komunikacja podczas kryzysu w sieci.
Więcej informacji na temat szczegółów szkoleniaTUTAJ >>
---------
ZAPRASZAM DO KONTAKTU:
Centrum Szkoleniowe AP Edukacja
Tel. 12 352 31 23
e-mail: zgloszenia@apedukacja.pl
KADRY i PŁACE
PODATKI i FINANSE
PR i MARKETING
SPRZEDAŻ I OBSŁUGA KLIENTA UNIA EUROPEJSKA
ZARZĄDZANIE
ZASOBY LUDZKIE
KOMUNIKACJA I ROZWÓJ OSOBISTY
INNE
BRANŻA MEDYCZNA -
PROMOCJA do 15 sierpnia!
PR w sytuacjach kryzysowych, w tym kryzys w social media - warsztaty dwudniowe >>
- zapraszam na szkolenie w imieniu Centrum Szkoleniowego AP Edukacja
CENA PROMOCYJNA:790 zł + 23% VAT
CENA REGULARNA: 890 zł + 23% VAT
TERMIN: 29-30 sierpnia 2013, Warszawa oraz 19-20 września, Kraków
TRENER: Urszula Podraza >>
W PROGRAMIE:
DZIEŃ I: PR w sytuacjach kryzysowych
1.Czym jest kryzys i jakie może mieć skutki dla organizacji?
2.Reguły postępowania w kryzysie.
3.Manual kryzysowy czyli jak się przygotować.
4.Strategie retoryczne w kryzysie.
5.Narzędzia komunikacji kryzysowej.
6.Budowanie przekazu w sytuacji oskarżeń pod adresem firmy/organizacji/ osoby publicznej.
7.Media w kryzysie.
DZIEŃ II: Kryzys w social media
Żywiołowy rozwój mediów społecznościowych niesie ze sobą poważne zagrożenia dla reputacji firm
i instytucji. Nawet marki, które nie są obecne w social mediach mogą ucierpieć podczas kryzysów
rozgrywających się w sieci. Wiedza zdobyta podczas szkolenia pozwoli zrozumieć
mechanizmy działania mediów społecznościowych i da podstawę do opracowania procedur reagowania na sytuację kryzysową w social media.
1.Social media - nowa jakość w komunikacji.
2.Burza w szklance wody czy sieciowe tsunami - analiza case study.
3.Monitoring - podstawa szybkiego zarządzania kryzysem w social media.
4.Zasady polityki antykryzysowej organizacji w SM
5.Efektywna komunikacja podczas kryzysu w sieci.
Więcej informacji na temat szczegółów szkoleniaTUTAJ >>
---------
ZAPRASZAM DO KONTAKTU:
Centrum Szkoleniowe AP Edukacja
Tel. 12 352 31 23
e-mail: zgloszenia@apedukacja.pl
KADRY i PŁACE
PODATKI i FINANSE
PR i MARKETING
SPRZEDAŻ I OBSŁUGA KLIENTA UNIA EUROPEJSKA
ZARZĄDZANIE
ZASOBY LUDZKIE
KOMUNIKACJA I ROZWÓJ OSOBISTY
INNE
BRANŻA MEDYCZNA -
PROMOCJA do 15 sierpnia!
PR w sytuacjach kryzysowych, w tym kryzys w social media - warsztaty dwudniowe >>
- zapraszam na szkolenie w imieniu Centrum Szkoleniowego AP Edukacja
CENA PROMOCYJNA:790 zł + 23% VAT
CENA REGULARNA: 890 zł + 23% VAT
TERMIN: 29-30 sierpnia 2013, Warszawa oraz 19-20 września, Kraków
TRENER: Urszula Podraza >>
W PROGRAMIE:
DZIEŃ I: PR w sytuacjach kryzysowych
1.Czym jest kryzys i jakie może mieć skutki dla organizacji?
2.Reguły postępowania w kryzysie.
3.Manual kryzysowy czyli jak się przygotować.
4.Strategie retoryczne w kryzysie.
5.Narzędzia komunikacji kryzysowej.
6.Budowanie przekazu w sytuacji oskarżeń pod adresem firmy/organizacji/ osoby publicznej.
7.Media w kryzysie.
DZIEŃ II: Kryzys w social media
Żywiołowy rozwój mediów społecznościowych niesie ze sobą poważne zagrożenia dla reputacji firm
i instytucji. Nawet marki, które nie są obecne w social mediach mogą ucierpieć podczas kryzysów
rozgrywających się w sieci. Wiedza zdobyta podczas szkolenia pozwoli zrozumieć
mechanizmy działania mediów społecznościowych i da podstawę do opracowania procedur reagowania na sytuację kryzysową w social media.
1.Social media - nowa jakość w komunikacji.
2.Burza w szklance wody czy sieciowe tsunami - analiza case study.
3.Monitoring - podstawa szybkiego zarządzania kryzysem w social media.
4.Zasady polityki antykryzysowej organizacji w SM
5.Efektywna komunikacja podczas kryzysu w sieci.
Więcej informacji na temat szczegółów szkoleniaTUTAJ >>
---------
ZAPRASZAM DO KONTAKTU:
Centrum Szkoleniowe AP Edukacja
Tel. 12 352 31 23
e-mail: zgloszenia@apedukacja.pl
KADRY i PŁACE
PODATKI i FINANSE
PR i MARKETING
SPRZEDAŻ I OBSŁUGA KLIENTA UNIA EUROPEJSKA
ZARZĄDZANIE
ZASOBY LUDZKIE
KOMUNIKACJA I ROZWÓJ OSOBISTY
INNE
BRANŻA MEDYCZNA