Umiejętności
Microsoft Office
kreatywność
Umiejętność pracy pod presją czasu
Prawo jazdy kat B
operatywność
samodzielność w podejmowaniu decyzji i organizacji pracy
dobra organizacja pracy
Umiejętność budowania relacji z ludźmi
Dążenie do celów z pasją i ich pożądana realizacja
Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. handlu i marketingu w dziale Projektów Specjalnych (książki, film, muzyka)
1. Współpraca z kluczowymi kontrahentami Wydawnictwa (Empik, Azymut, Platon, FK Olesiejuk, Merlin)
2. Udział w tworzeniu planu wydawniczego, ustalaniu cen, nakładów, analiza sprzedaży tytułów
3. Odpowiedzialność za prezentację oferty w sklepach internetowych kluczowych klientów (weryfikacja,
uzupełnianie oraz zmiana danych umieszczonych na stronach www klientów)
4. Obsługa sytemu zapowiedzi Elibri oraz programu do zarządzania katalogami produktowymi w Empiku
(PIM)
5. Tworzenie planów promocji sprzedaży dla każdego tytułu
6. Projektowanie, realizacja oraz nadzór nad organizacją promocji sprzedaży publikacji w sklepach online, punktach sprzedaży detalicznej
7. Ustalanie promocji produktów Wydawnictwa w sklepie internetowym Agory (kulturalnysklep.pl)
8. Przeprowadzanie akcji specjalnych z hurtowniami
9. Tworzenie założeń oraz odpowiedzialność za wykonanie budżetu promocyjnego w ramach przydzielonego
segmentu kontrahentów
10. Tworzenie raportów, prezentacji dotyczących przeprowadzonych akcji sprzedażowych dla wybranych
tytułów
11. Analiza sprzedaży i trendów rynkowych
12. Kompleksowa organizacja i zarządzanie stoiskami Wydawnictwa na eventach branżowych (Targi Książki w
Warszawie, Targi Książki w Krakowie)
13. Współpraca z działem graficznym, nadzór nad przygotowaniem plików
14. Współpraca z drukarniami, koordynacja i nadzór procesu produkcji materiałów POS od ustalenia ich
rodzaju po logistykę dostaw
15. Ścisła współpraca z zespołem przedstawicieli handlowych poprzez udzielanie informacji o dostępnej
ofercie oraz nadzór nad przygotowaniem plików graficznych oraz materiałów POS (w tym ich logistyka)
16. Tworzenie prezentacji produktowych dla kontrahentów i przedstawicieli handlowych
17. Opracowywanie i wysyłka newsletterów tematycznych do kontrahentów
2. Udział w tworzeniu planu wydawniczego, ustalaniu cen, nakładów, analiza sprzedaży tytułów
3. Odpowiedzialność za prezentację oferty w sklepach internetowych kluczowych klientów (weryfikacja,
uzupełnianie oraz zmiana danych umieszczonych na stronach www klientów)
4. Obsługa sytemu zapowiedzi Elibri oraz programu do zarządzania katalogami produktowymi w Empiku
(PIM)
5. Tworzenie planów promocji sprzedaży dla każdego tytułu
6. Projektowanie, realizacja oraz nadzór nad organizacją promocji sprzedaży publikacji w sklepach online, punktach sprzedaży detalicznej
7. Ustalanie promocji produktów Wydawnictwa w sklepie internetowym Agory (kulturalnysklep.pl)
8. Przeprowadzanie akcji specjalnych z hurtowniami
9. Tworzenie założeń oraz odpowiedzialność za wykonanie budżetu promocyjnego w ramach przydzielonego
segmentu kontrahentów
10. Tworzenie raportów, prezentacji dotyczących przeprowadzonych akcji sprzedażowych dla wybranych
tytułów
11. Analiza sprzedaży i trendów rynkowych
12. Kompleksowa organizacja i zarządzanie stoiskami Wydawnictwa na eventach branżowych (Targi Książki w
Warszawie, Targi Książki w Krakowie)
13. Współpraca z działem graficznym, nadzór nad przygotowaniem plików
14. Współpraca z drukarniami, koordynacja i nadzór procesu produkcji materiałów POS od ustalenia ich
rodzaju po logistykę dostaw
15. Ścisła współpraca z zespołem przedstawicieli handlowych poprzez udzielanie informacji o dostępnej
ofercie oraz nadzór nad przygotowaniem plików graficznych oraz materiałów POS (w tym ich logistyka)
16. Tworzenie prezentacji produktowych dla kontrahentów i przedstawicieli handlowych
17. Opracowywanie i wysyłka newsletterów tematycznych do kontrahentów
Specjalista ds. handlu i marketingu; Specjalista ds. promocji projektu Black Publishing
1. Organizowanie i realizowanie kampanii marketingowych i promocyjnych książek
2. Codzienna praca z kontrahentami
3. Bezpośrednia współpraca z hurtowniami oraz dystrybutorami
4. Współtworzenie planu wydawniczego i nadzór nad jego realizacją
5. Współpraca z mediami, dziennikarzami, blogerami, recenzentami
6. Pozyskiwanie patronatów medialnych, sponsorów, poleceń do blerbów
7. Prowadzenie profilu wydawnictwa na facebooku
8. Prace na stronie internetowej (nadzór i zamieszczenie informacji)
9. Współpraca z grafikami w kwestii przygotowywania okładek, materiałów promocyjnych, banerów, zaproszeń, plakatów, reklam
10. Przygotowywanie gadżetów
11. Stworzenie i koordynacja programu lojalnościowego KLUB CZARNEGO
2. Codzienna praca z kontrahentami
3. Bezpośrednia współpraca z hurtowniami oraz dystrybutorami
4. Współtworzenie planu wydawniczego i nadzór nad jego realizacją
5. Współpraca z mediami, dziennikarzami, blogerami, recenzentami
6. Pozyskiwanie patronatów medialnych, sponsorów, poleceń do blerbów
7. Prowadzenie profilu wydawnictwa na facebooku
8. Prace na stronie internetowej (nadzór i zamieszczenie informacji)
9. Współpraca z grafikami w kwestii przygotowywania okładek, materiałów promocyjnych, banerów, zaproszeń, plakatów, reklam
10. Przygotowywanie gadżetów
11. Stworzenie i koordynacja programu lojalnościowego KLUB CZARNEGO
Pracownik działu promocji i marketingu książek
1. Organizacja spotkań autorskich
2. Organizacja plenerów czytelniczych, targów książek, kiermaszów książek
3. Przygotowywanie materiałów promocyjnych
4. Pozyskiwanie patronatów medialnych i sponsorów
5. Współpraca z recenzentami, blogerami, dziennikarzami
6. Zgłaszanie książek na konkursy, stała współpraca z ich organizatorami
7. Inicjowanie działań promocyjnych
8. Współpraca z mediami branżowymi
9. Koordynacja działań grafików
10. Nadzór nad prowadzeniem strony internetowej wydawnictwa
11. Prowadzenie sklepu internetowego wydawnictwa, facebooka
12. Koordynacja sprzedaży e-booków – rozliczenia sprzedaży, raporty, wprowadzanie nowych pozycji, kontakt z dystrybutorami, przygotowywanie ofert specjalnych, promocji
13. Współpraca z firmami w zakresie sprzedaży barterowej - przygotowywanie umów, nadzór nad ich wykonaniem
14. Ofertowanie i pozyskiwanie Klientów B2B
2. Organizacja plenerów czytelniczych, targów książek, kiermaszów książek
3. Przygotowywanie materiałów promocyjnych
4. Pozyskiwanie patronatów medialnych i sponsorów
5. Współpraca z recenzentami, blogerami, dziennikarzami
6. Zgłaszanie książek na konkursy, stała współpraca z ich organizatorami
7. Inicjowanie działań promocyjnych
8. Współpraca z mediami branżowymi
9. Koordynacja działań grafików
10. Nadzór nad prowadzeniem strony internetowej wydawnictwa
11. Prowadzenie sklepu internetowego wydawnictwa, facebooka
12. Koordynacja sprzedaży e-booków – rozliczenia sprzedaży, raporty, wprowadzanie nowych pozycji, kontakt z dystrybutorami, przygotowywanie ofert specjalnych, promocji
13. Współpraca z firmami w zakresie sprzedaży barterowej - przygotowywanie umów, nadzór nad ich wykonaniem
14. Ofertowanie i pozyskiwanie Klientów B2B
Specjalizacje
Administracja biurowa
Sekretariat/Recepcja
Inne
Organizacja pracy zespołowej i komunikowania się
Umiejętność analizowania
Kreatywność
Operatywność
Umiejętność podejmowania decyzji
Umiejętność pracy pod presją czasu
Konsekwencja w dążeniu do osiągnięcia wyznaczonego celu
Bardzo dobra organizacja pracy
Microsoft Office (Word, Excel, Power Point)
Prawo jazdy kat. “B”
Umiejętność analizowania
Kreatywność
Operatywność
Umiejętność podejmowania decyzji
Umiejętność pracy pod presją czasu
Konsekwencja w dążeniu do osiągnięcia wyznaczonego celu
Bardzo dobra organizacja pracy
Microsoft Office (Word, Excel, Power Point)
Prawo jazdy kat. “B”