Katarzyna Kielak

Specjalista ds. handlu i marketingu, AGORA SA
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Microsoft Office kreatywność Umiejętność pracy pod presją czasu Prawo jazdy kat B operatywność samodzielność w podejmowaniu decyzji i organizacji pracy dobra organizacja pracy Umiejętność budowania relacji z ludźmi Dążenie do celów z pasją i ich pożądana realizacja

Języki

angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Grupa Agora
Specjalista ds. handlu i marketingu w dziale Projektów Specjalnych (książki, film, muzyka)
1. Współpraca z kluczowymi kontrahentami Wydawnictwa (Empik, Azymut, Platon, FK Olesiejuk, Merlin)
2. Udział w tworzeniu planu wydawniczego, ustalaniu cen, nakładów, analiza sprzedaży tytułów
3. Odpowiedzialność za prezentację oferty w sklepach internetowych kluczowych klientów (weryfikacja,
uzupełnianie oraz zmiana danych umieszczonych na stronach www klientów)
4. Obsługa sytemu zapowiedzi Elibri oraz programu do zarządzania katalogami produktowymi w Empiku
(PIM)
5. Tworzenie planów promocji sprzedaży dla każdego tytułu
6. Projektowanie, realizacja oraz nadzór nad organizacją promocji sprzedaży publikacji w sklepach online, punktach sprzedaży detalicznej
7. Ustalanie promocji produktów Wydawnictwa w sklepie internetowym Agory (kulturalnysklep.pl)
8. Przeprowadzanie akcji specjalnych z hurtowniami
9. Tworzenie założeń oraz odpowiedzialność za wykonanie budżetu promocyjnego w ramach przydzielonego
segmentu kontrahentów
10. Tworzenie raportów, prezentacji dotyczących przeprowadzonych akcji sprzedażowych dla wybranych
tytułów
11. Analiza sprzedaży i trendów rynkowych
12. Kompleksowa organizacja i zarządzanie stoiskami Wydawnictwa na eventach branżowych (Targi Książki w
Warszawie, Targi Książki w Krakowie)
13. Współpraca z działem graficznym, nadzór nad przygotowaniem plików
14. Współpraca z drukarniami, koordynacja i nadzór procesu produkcji materiałów POS od ustalenia ich
rodzaju po logistykę dostaw
15. Ścisła współpraca z zespołem przedstawicieli handlowych poprzez udzielanie informacji o dostępnej
ofercie oraz nadzór nad przygotowaniem plików graficznych oraz materiałów POS (w tym ich logistyka)
16. Tworzenie prezentacji produktowych dla kontrahentów i przedstawicieli handlowych
17. Opracowywanie i wysyłka newsletterów tematycznych do kontrahentów
Wydawnictwo Czarne
Specjalista ds. handlu i marketingu; Specjalista ds. promocji projektu Black Publishing
1. Organizowanie i realizowanie kampanii marketingowych i promocyjnych książek
2. Codzienna praca z kontrahentami
3. Bezpośrednia współpraca z hurtowniami oraz dystrybutorami
4. Współtworzenie planu wydawniczego i nadzór nad jego realizacją
5. Współpraca z mediami, dziennikarzami, blogerami, recenzentami
6. Pozyskiwanie patronatów medialnych, sponsorów, poleceń do blerbów
7. Prowadzenie profilu wydawnictwa na facebooku
8. Prace na stronie internetowej (nadzór i zamieszczenie informacji)
9. Współpraca z grafikami w kwestii przygotowywania okładek, materiałów promocyjnych, banerów, zaproszeń, plakatów, reklam
10. Przygotowywanie gadżetów
11. Stworzenie i koordynacja programu lojalnościowego KLUB CZARNEGO
G+J Gruner+Jahr Polska
Pracownik działu promocji i marketingu książek
1. Organizacja spotkań autorskich
2. Organizacja plenerów czytelniczych, targów książek, kiermaszów książek
3. Przygotowywanie materiałów promocyjnych
4. Pozyskiwanie patronatów medialnych i sponsorów
5. Współpraca z recenzentami, blogerami, dziennikarzami
6. Zgłaszanie książek na konkursy, stała współpraca z ich organizatorami
7. Inicjowanie działań promocyjnych
8. Współpraca z mediami branżowymi
9. Koordynacja działań grafików
10. Nadzór nad prowadzeniem strony internetowej wydawnictwa
11. Prowadzenie sklepu internetowego wydawnictwa, facebooka
12. Koordynacja sprzedaży e-booków – rozliczenia sprzedaży, raporty, wprowadzanie nowych pozycji, kontakt z dystrybutorami, przygotowywanie ofert specjalnych, promocji
13. Współpraca z firmami w zakresie sprzedaży barterowej - przygotowywanie umów, nadzór nad ich wykonaniem
14. Ofertowanie i pozyskiwanie Klientów B2B

Edukacja

Logo
Administracja, licencjackie
Wyższa Szkoła Gospodarowania Nieruchomościami w Warszawie

Specjalizacje

Administracja biurowa
Sekretariat/Recepcja

Inne

Organizacja pracy zespołowej i komunikowania się
Umiejętność analizowania
Kreatywność
Operatywność
Umiejętność podejmowania decyzji
Umiejętność pracy pod presją czasu
Konsekwencja w dążeniu do osiągnięcia wyznaczonego celu
Bardzo dobra organizacja pracy
Microsoft Office (Word, Excel, Power Point)
Prawo jazdy kat. “B”