Języki
rosyjski
dobry
angielski
podstawowy
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Regionalny Kierownik Sprzedaży
Reorganizacja i integracja struktur sprzedażowych Netia S.A. i Telefonia Dialog S.A., Pion Klientów Indywidualnych, Dział Sprzedaży Wewnętrznej w regionie.
Skuteczne wdrożenie strategii rozwoju kanałów sprzedaży wewnętrznej (D2D Internal i Salony Sprzedaży).
Zarządzanie sprzedażą na terenie woj. wielkopolskiego i lubuskiego.
Budowa zespołów sprzedaży wewnętrznej (Salony Sprzedaży oraz Zespoły D2D)
Aktywny udział w realizacji projektu PON UE w woj.lubuskim– „Światłowód do domu” dofinansowanego przez UE.
Skuteczne wdrożenie strategii rozwoju kanałów sprzedaży wewnętrznej (D2D Internal i Salony Sprzedaży).
Zarządzanie sprzedażą na terenie woj. wielkopolskiego i lubuskiego.
Budowa zespołów sprzedaży wewnętrznej (Salony Sprzedaży oraz Zespoły D2D)
Aktywny udział w realizacji projektu PON UE w woj.lubuskim– „Światłowód do domu” dofinansowanego przez UE.
Koordynator Sprzedaży Detalicznej
Aktywny udział w procesie tworzenia Salonów Netii oraz partnerskich punktów sprzedaży.
Poszukiwanie i pozyskiwanie nowych partnerów handlowych.
Przygotowanie i organizacja szkoleń w zakresie produktowym, sprzedażowym i systemowym dla nowo-autoryzowanych Salonów i punktów sprzedaży oraz nowych pracowników - operacyjne uruchomienie sprzedaży.
Nadzór i koordynacja procesu sprzedaży, zgodnie z obowiązującymi procedurami i standardami.
Identyfikacja oraz bieżący monitoring zagrożeń w realizacji założonych planów sprzedaży na podległym obszarze.
Systematyczne wizytowanie Salonów i punktów sprzedaży.
Merchandising sprzedażowy.
Planowanie, organizacja i kontrola lokalnych działań marketingowych (akcji specjalnych) w punktach sprzedaży – (nadzór, raport z wyników).
Poszukiwanie i pozyskiwanie nowych partnerów handlowych.
Przygotowanie i organizacja szkoleń w zakresie produktowym, sprzedażowym i systemowym dla nowo-autoryzowanych Salonów i punktów sprzedaży oraz nowych pracowników - operacyjne uruchomienie sprzedaży.
Nadzór i koordynacja procesu sprzedaży, zgodnie z obowiązującymi procedurami i standardami.
Identyfikacja oraz bieżący monitoring zagrożeń w realizacji założonych planów sprzedaży na podległym obszarze.
Systematyczne wizytowanie Salonów i punktów sprzedaży.
Merchandising sprzedażowy.
Planowanie, organizacja i kontrola lokalnych działań marketingowych (akcji specjalnych) w punktach sprzedaży – (nadzór, raport z wyników).
Regionalny Kierownik Sprzedaży
Wizard Telecom Sp. z o.o. - dealer Plus
Koordynowanie i kontrola działań sprzedażowych w podległym Regionie
Planowanie i dystrybucja towaru
Koordynowanie działań marketingowych związanych ze sprzedażą usług
Raportowanie wyników sprzedaży
Nabór i szkolenia personelu
Coaching sprzedażowy podległego personelu
Realizowanie założeń budżetowych
Reprezentowanie firmy w regionie zarówno przy realizacji potrzeb administracyjnych jak i celów marketingowych
Współpraca z partnerami handlowymi
Monitorowanie działań konkurencji
Planowanie i dystrybucja towaru
Koordynowanie działań marketingowych związanych ze sprzedażą usług
Raportowanie wyników sprzedaży
Nabór i szkolenia personelu
Coaching sprzedażowy podległego personelu
Realizowanie założeń budżetowych
Reprezentowanie firmy w regionie zarówno przy realizacji potrzeb administracyjnych jak i celów marketingowych
Współpraca z partnerami handlowymi
Monitorowanie działań konkurencji
Menager Punktu Sprzedaży
PcLand Autoryzowany Przedstawiciel Plus
Szkolenie nowych i aktualnych pracowników
Reprezentowanie firmy podczas spotkań u Operatora
Analiza i raportowanie sprzedaży POS
Dążenie do maksymalnego wzrostu sprzedaży
Prowadzenie zamówień u partnerów handlowych
Analiza przeprowadzonych audytów w POS
Reprezentowanie firmy podczas spotkań u Operatora
Analiza i raportowanie sprzedaży POS
Dążenie do maksymalnego wzrostu sprzedaży
Prowadzenie zamówień u partnerów handlowych
Analiza przeprowadzonych audytów w POS
Kierownik Produkcji / Specjalista do spraw sprzedaży
Factor – Impex Sp. Z o.o. Producent okien i drzwi PCV i ALU w Poznaniu
Bezpośrednia obsługa klienta
Planowanie i koordynowanie lokalnych działań marketingowych związanych ze sprzedażą usług i stolarki okiennej i drzwiowej
Przygotowywanie ofert oraz zawieranie umów
Kierowanie produkcją i zespołem wykonującym usługi
Przygotowywanie ofert przetargowych
Planowanie i koordynowanie lokalnych działań marketingowych związanych ze sprzedażą usług i stolarki okiennej i drzwiowej
Przygotowywanie ofert oraz zawieranie umów
Kierowanie produkcją i zespołem wykonującym usługi
Przygotowywanie ofert przetargowych
Szkolenia i kursy
2004 szkolenie I stopnia, przygotowujące do pracy w Autoryzowanym Punkcie Plus, orgranizowane przez Polkomtel S.A.
2005 szkolenie ze standardów sprzedaży, orgranizowane przez mPunkt Polska S.A.
2005 szkolenie Start Up mPunkt Polska S.A.
2005 szkolenie serwisowe, dotyczące naprawy telefonów komórkowych – Serwis Point, orgranizowane przez mPunkt Polska S.A.
2006 szkolenie II stopnia dla menadżerów sklepu Plus, orgranizowane przez Polkomtel S.A.
2006 szkolenie z obsługi programu ratalnego GE Money Bank
2007 szkolenie z nowych standardów sprzedaży w POS, orgranizowane przez Polkomtel S.A.
2007 szkolenie z zarządzania i kierowania dla menadżerów oraz RKS, organizowane przez mPunkt Polska S.A.
2008 szkolenie na temat reklamacji wadliwego towaru
2008 szkolenie e-learningowe z zakresu standardów obsługi klienta, organizowane przez Polkomtel S.A.
2009 szkolenie na temat Ochrony Danych Osobowych organizowane przez Polkomtel S.A.
2009 szkolenie z technik sprzedaży i usług kart kredytowych Citi Bank , obsługa systemu
2005 szkolenie ze standardów sprzedaży, orgranizowane przez mPunkt Polska S.A.
2005 szkolenie Start Up mPunkt Polska S.A.
2005 szkolenie serwisowe, dotyczące naprawy telefonów komórkowych – Serwis Point, orgranizowane przez mPunkt Polska S.A.
2006 szkolenie II stopnia dla menadżerów sklepu Plus, orgranizowane przez Polkomtel S.A.
2006 szkolenie z obsługi programu ratalnego GE Money Bank
2007 szkolenie z nowych standardów sprzedaży w POS, orgranizowane przez Polkomtel S.A.
2007 szkolenie z zarządzania i kierowania dla menadżerów oraz RKS, organizowane przez mPunkt Polska S.A.
2008 szkolenie na temat reklamacji wadliwego towaru
2008 szkolenie e-learningowe z zakresu standardów obsługi klienta, organizowane przez Polkomtel S.A.
2009 szkolenie na temat Ochrony Danych Osobowych organizowane przez Polkomtel S.A.
2009 szkolenie z technik sprzedaży i usług kart kredytowych Citi Bank , obsługa systemu
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż
IT/Telekomunikacja
Zainteresowania
literatura o tematyce psychologicznej i zarządzaniu
siatkówka
siatkówka
Grupy
Sprzedaż
Grupa dla osób interesujących się praktykami sprzedażowymi, traktujących sprzedaż jako sztukę, mająca ciekawe doświadczenia w zakresie sprzedaży.
TELEKOMUNIKACJA
Info ze świata telekomunikacji i teleinformatyki w ujęciu biznesowym i prawnym; zmiany personalne w branży; proces wdrażania nowych technologii w życie;