Umiejętności
Sprzedaż bezpośrednia
Obsługa kluczowych klientów
Microsoft Office
Negocjacje
rekrutowanie procowników
obieg dokumentów
Prowadzenie szkoleń
obsługa komputera ( SOFTAR , SYMFONIA,ORACL , IPAO, WORD, EXCEL, BACKOFICE, WORKFLOW, )
praw jazdy kat. B
obsługa urządzeń biurowych, wystawianie faktur Vat, sprzedaż i doradztwo,
Języki
włoski
biegły
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Właścicielka
"ARTTIS" Katarzyna Vernile (Radom, Polska)
Nawiązywanie nowych kontaktów w zakresie dzierżawy ogrodzeń /powierzchni pod
reklamę
Przystosowanie ogrodzeń do umieszczenia banerów reklamowych
Zdobywanie Klientów
Organizacja pracy własnej oraz pracownika
Prowadzenie księgowości
Zaopatrzenie firmy
Wszelkie pozostałe czynności związane z prowadzeniem własnej działalności
gospodarczej.
Ponad roczne prowadzenie działalności oraz jej sprzedaż z zyskiem,
Zadowolenie Klientów i długoterminowa współpraca
reklamę
Przystosowanie ogrodzeń do umieszczenia banerów reklamowych
Zdobywanie Klientów
Organizacja pracy własnej oraz pracownika
Prowadzenie księgowości
Zaopatrzenie firmy
Wszelkie pozostałe czynności związane z prowadzeniem własnej działalności
gospodarczej.
Ponad roczne prowadzenie działalności oraz jej sprzedaż z zyskiem,
Zadowolenie Klientów i długoterminowa współpraca
Starszy Specjalista d/s Obsługi Klienta
Multimedia Interactive Sp. z o.o. \(Radom, Polska\)
Obsługa Klientów:
Udzielanie informacji o produkcie
Udzielanie informacji stanie rachunku
Przyjmowanie reklamacji i zażaleń
Obsługę akcji marketingowych firmy
Organizacja pracy Sekcji Produktowej będącej częścią Działu Obsługi Klienta:
Podział i koordynacja pracy w Sekcji Produktu Dodatkowego
Delegowanie zadań
Monitorowanie procesów związanych ze sprawnym funkcjonowaniem w/w Sekcji
Produktowej
Tworzenie manuali oraz instrukcji
Pomoc innym pracownikom
Stworzenie Sekcji Produktowej będącej częścią Zespołu Reklamacji w Dziale
Obsługi Klienta
Implementacja oferty dotyczącej usług dodatkowych względem systemów Obsługi
Klienta
Kreacja procedur, instrukcji oraz pism przewodnich
Przeprowadzenie serii szkoleń będących autorskim projektem
Udzielanie informacji o produkcie
Udzielanie informacji stanie rachunku
Przyjmowanie reklamacji i zażaleń
Obsługę akcji marketingowych firmy
Organizacja pracy Sekcji Produktowej będącej częścią Działu Obsługi Klienta:
Podział i koordynacja pracy w Sekcji Produktu Dodatkowego
Delegowanie zadań
Monitorowanie procesów związanych ze sprawnym funkcjonowaniem w/w Sekcji
Produktowej
Tworzenie manuali oraz instrukcji
Pomoc innym pracownikom
Stworzenie Sekcji Produktowej będącej częścią Zespołu Reklamacji w Dziale
Obsługi Klienta
Implementacja oferty dotyczącej usług dodatkowych względem systemów Obsługi
Klienta
Kreacja procedur, instrukcji oraz pism przewodnich
Przeprowadzenie serii szkoleń będących autorskim projektem
Starszy Specjalista ds. Obsługi klienta
Energetyczne Centrum S. A/Dział Obsługi Klienta \(Radom\)
Obsługa Klienta w zakresie udzielanie informacji dotyczących produktu oraz konta
klienta pisemnie, telefonicznie oraz osobiście w Punkcie Obsługi Klienta
Udzielanie informacji o stanie rachunku klienta
Przyjmowanie reklamacji i zażaleń oraz ich rozwiązywanie
Obsługa akcji marketingowych firmy
Udział w tworzeniu procedur
Tworzenie procedur oraz instrukcji w zakresie obsługi produktów firmy
Awans na Starszego Specjalistę ds. Obsługi Klienta
Kreacja Sekcji Produktowej będącej częścią Zespołu Obsługi Klienta oraz procesów
niezbędnych do jej funkcjonowania
klienta pisemnie, telefonicznie oraz osobiście w Punkcie Obsługi Klienta
Udzielanie informacji o stanie rachunku klienta
Przyjmowanie reklamacji i zażaleń oraz ich rozwiązywanie
Obsługa akcji marketingowych firmy
Udział w tworzeniu procedur
Tworzenie procedur oraz instrukcji w zakresie obsługi produktów firmy
Awans na Starszego Specjalistę ds. Obsługi Klienta
Kreacja Sekcji Produktowej będącej częścią Zespołu Obsługi Klienta oraz procesów
niezbędnych do jej funkcjonowania
Specjalista d/s energetyki
Energetyczne Centrum S. A./Dział Umów Dystrybucyjnych: (Radom)
Obsługa systemu w zakresie wprowadzenia odpowiedzi od OSD oraz Sprzedawcy
Przełączanie Punktów Poboru Energii na podstawie Umowy Dystrybucyjnej
Obróbka oraz wysyłka dokumentów (podpisanie, opieczętowanie, przygotowanie
pisma przewodniego oraz dopilnowanie wysyłki),
Kontakty z OSD,
Kontrola wysyłki umów dystrybucyjnych do Klientów,
Obsługa Platformy Wymiany Informacji,
Opieka nad poszczególnymi OSD
Wyjaśnienia w zakresie spraw problemowych,
Czynny udział w tworzeniu procedur
Nadzór nad procesem w zakresie przeszkolenia, organizacji i monitorowania
pracowników
Przełączanie Punktów Poboru Energii na podstawie Umowy Dystrybucyjnej
Obróbka oraz wysyłka dokumentów (podpisanie, opieczętowanie, przygotowanie
pisma przewodniego oraz dopilnowanie wysyłki),
Kontakty z OSD,
Kontrola wysyłki umów dystrybucyjnych do Klientów,
Obsługa Platformy Wymiany Informacji,
Opieka nad poszczególnymi OSD
Wyjaśnienia w zakresie spraw problemowych,
Czynny udział w tworzeniu procedur
Nadzór nad procesem w zakresie przeszkolenia, organizacji i monitorowania
pracowników
Specjalista d/s Obsługi Klienta
Energetyczne Centrum S. A./Zespół Obsługi Sieci Handlowej (Radom)
Obsługa Sieci Handlowej w zakresie:
Pomocy Przedstawicielom Handlowym w zakresie udzielania niezbędnych informacji
Identyfikacja i eliminowanie błędów w umach na sprzedaż energii elektrycznej,
Rozwiązywania reklamacji Przedstawicieli Handlowych sieci D2D
Obsługa wewnętrznej (VIP) oraz zewnętrznej Sieci Handlowej (D2D),
Obsługa skrzynki mailowej
Obsługa telefoniczna wewnętrznej oraz zewnętrznej sieci handlowej
Udział w tworzeniu wielu procedur,
Bardzo dobre referencje od Dyrektora Sprzedaży będące efektem wysokiego
poziomu zadowolenia Partnerów sprzedaży zewnętrznej
Bardzo dobre referencje Przedstawicieli Handlowych wewnętrznej oraz zewnętrznej
sieci handlowej
Pomocy Przedstawicielom Handlowym w zakresie udzielania niezbędnych informacji
Identyfikacja i eliminowanie błędów w umach na sprzedaż energii elektrycznej,
Rozwiązywania reklamacji Przedstawicieli Handlowych sieci D2D
Obsługa wewnętrznej (VIP) oraz zewnętrznej Sieci Handlowej (D2D),
Obsługa skrzynki mailowej
Obsługa telefoniczna wewnętrznej oraz zewnętrznej sieci handlowej
Udział w tworzeniu wielu procedur,
Bardzo dobre referencje od Dyrektora Sprzedaży będące efektem wysokiego
poziomu zadowolenia Partnerów sprzedaży zewnętrznej
Bardzo dobre referencje Przedstawicieli Handlowych wewnętrznej oraz zewnętrznej
sieci handlowej
Specjalista d/s energetyki
Energetyczne Centrum S. A./Dział Weryfikacji \(Radom\)
Weryfikacja oraz wprowadzanie danych do systemu,
Obsługa podstawowych systemów organizacji,
Tworzenie katalogów skanów umów sprzedażowych,
Archiwizowanie umów sprzedażowych.
Obsługa wewnętrznej (VIP) oraz zewnętrznej Sieci Handlowej (D2D),
Obsługa skrzynki mailowej
Obsługa telefoniczna wewnętrznej oraz zewnętrznej sieci handlowej
Pomysł, organizacja i prowadzenie pierwszego szkolenia dla sprzedaży
zewnętrznej, które odbyło się w hotelu "Gromada"
Udział w tworzeniu wielu procedur,
Bardzo dobre referencje Dyrektorów Sprzedaży zewnętrznej oraz wewnętrznej
Bardzo dobre referencje Przedstawicieli Handlowych wewnętrznej oraz zewnętrznej
sieci handlowej
Obsługa podstawowych systemów organizacji,
Tworzenie katalogów skanów umów sprzedażowych,
Archiwizowanie umów sprzedażowych.
Obsługa wewnętrznej (VIP) oraz zewnętrznej Sieci Handlowej (D2D),
Obsługa skrzynki mailowej
Obsługa telefoniczna wewnętrznej oraz zewnętrznej sieci handlowej
Pomysł, organizacja i prowadzenie pierwszego szkolenia dla sprzedaży
zewnętrznej, które odbyło się w hotelu "Gromada"
Udział w tworzeniu wielu procedur,
Bardzo dobre referencje Dyrektorów Sprzedaży zewnętrznej oraz wewnętrznej
Bardzo dobre referencje Przedstawicieli Handlowych wewnętrznej oraz zewnętrznej
sieci handlowej
Szkolenia i kursy
06.2011 Kurs języka angielskiego - „Speak Up”- w trakcie
10.2012 Umiejętności interpersonalne - Akademia PARP
10.2012 Umiejętności osobiste - Akademia PARP
06.2012 Profesjonalna Obsługa Klienta oraz Podstawy Pisania Pism organizowane przez Energetyczne Centrum S. A.
01.2012 Szkolenie MS Excel- poziom podstawowy -
Szkolenie zorganizowane przez Instytut Organizacji i Ochrony Pracy SKU "CON-LEX" Sp. z o. o. w Radomiu.
11.2009 Podstawy obsługi komputera i kasy fiskalnej - Zaświadczenie o ukończeniu kursu
07.2009 „PRO- Program Rozwoju Osobistego" - Dyplom ukończenia kursu
05.2007 Profesjonalna Obsługa Klienta - ukończenia programu szkoleniowego
Podstawowe informacje dotyczące "Obsługi Klienta". Szkolenie organizowane przez Grupę Doradczo Szkoleniową "Focus".
07.2001 Kurs instruktora Fitness-Step i Hi-low - Uprawniający do prowadzenia zajęć fitness
Poznanie zasady prowadzenia zajęć fitness.
12.2013 Szkolenie MS Excel- poziom średnio zaawansowany - Nr HAN/CDP
01.2014 Umiejętności kierownicze - Projekt "Akademia PARP"
03.2014 Telesprzedaż - Telekomunikacja przez telefon
10.2012 Umiejętności interpersonalne - Akademia PARP
10.2012 Umiejętności osobiste - Akademia PARP
06.2012 Profesjonalna Obsługa Klienta oraz Podstawy Pisania Pism organizowane przez Energetyczne Centrum S. A.
01.2012 Szkolenie MS Excel- poziom podstawowy -
Szkolenie zorganizowane przez Instytut Organizacji i Ochrony Pracy SKU "CON-LEX" Sp. z o. o. w Radomiu.
11.2009 Podstawy obsługi komputera i kasy fiskalnej - Zaświadczenie o ukończeniu kursu
07.2009 „PRO- Program Rozwoju Osobistego" - Dyplom ukończenia kursu
05.2007 Profesjonalna Obsługa Klienta - ukończenia programu szkoleniowego
Podstawowe informacje dotyczące "Obsługi Klienta". Szkolenie organizowane przez Grupę Doradczo Szkoleniową "Focus".
07.2001 Kurs instruktora Fitness-Step i Hi-low - Uprawniający do prowadzenia zajęć fitness
Poznanie zasady prowadzenia zajęć fitness.
12.2013 Szkolenie MS Excel- poziom średnio zaawansowany - Nr HAN/CDP
01.2014 Umiejętności kierownicze - Projekt "Akademia PARP"
03.2014 Telesprzedaż - Telekomunikacja przez telefon
Edukacja
Specjalizacje
Call Center
Konsultanci
Call Center
Inne
Obsługa klienta
Energia
Zainteresowania
podróże,muzyka, film, książki, nauka
Inne
Osiągnięcia:
02.2014 Dyplom dla Najlepszego Pracownika roku 2014
Nagroda przyznana za wybitne osiągnięcia i zaangażowanie w kategorii: Projekt,
Realizacja, Wdrożenie
10.2012 Awans na Starszego Specjalistę d.s. Obsługi Klienta
02.2014 Dyplom dla Najlepszego Pracownika roku 2014
Nagroda przyznana za wybitne osiągnięcia i zaangażowanie w kategorii: Projekt,
Realizacja, Wdrożenie
10.2012 Awans na Starszego Specjalistę d.s. Obsługi Klienta