Katarzyna Karolina Grześkiewicz

real life objects are photoshoped

Doświadczenie zawodowe

Logo
Dyrektor Kreatywny - właściciel
Fly Media Agencja Kreatywna
Logo
Key Account Manager
Inpingo Sp. z o.o. dawniej Mobilne Texty
Logo
Key Account Manager
Mobilne Texty
Logo
Specjalista ds. Sprzedaży Powierzchni Reklamowych
Ogólnopolski Portal Ślubny www.slub-wesele.com
Logo
Analityk rynku i sprzedaży
Trans Art
Logo
Badacz; Desk research
Biuro Strategiczne
Logo
Recepcjonistka oraz pracownik biblioteki
British Council; Warszawa
Logo
Praktykantka
Praktyki w bibliotece British Council

Szkolenia i kursy

• Szkolenie "Elementarz Ekonomii Społecznej" - Ośrodek Wspierania Ekonomii Społecznej 20-31 marca 2015 r.

• Zarządzanie i administrowanie PES - Ośrodek Wspierania Inicjatyw Ekonomii Społecznej na Mazowszu - 08.12.2012 r.

• "Pozaprojektowe źródła finansowania dla organizacji pozarządowej" - Ośrodek Wspierania Inicjatyw Ekonomii Społecznej na Mazowszu - 24.11.2012

• Animacje społeczno -kulturalne - budowanie i integrowanie społeczności lokalnej" - Grupa Ergo 15.04.2012 Warszawa
• Marketing interaktywny – czyli internet, smartfony, touchpady, mailing, social media i wyszukiwarki – Uczelnia Łazarski, (w trakcie) sierpień –wrzesień 2011; Warszawa
-----------------------------------------------
• Cyfrowe repozytoria dla małych instytucji kultury - kurs e-learning; Federacja Bibliotek Cyfrowych; sierpień 2011
-----------------------------------------------
• Wirtu@lna kultura - prawne aspekty rozpowszechniania treści w cyberprzestrzeni - szkolenie. MJ TRAINING 08.12.2010r. Warszawa
-----------------------------------------------
• „Social Media Marketing” - szkolenie. Prowadzący: Maciej Budzich / mediafun.pl - Search Marketing Week 21.05.2010r. Warszawa
-----------------------------------------------
•Warsztaty Szkoła Mistrzów Fotografii ”Gazety wyborczej” 24-25 lipiec 2010r, Sopot
------------------------------------------------
Szkolenia w Akademii Gdańskiego Przedsiębiorcy:
•Marketing w MŚP - podstawy reklamy i jej organizacja w firmie.
•Zarządzanie jakością relacji z klientami-CRM.
•Techniki Sprzedaży i Obsługi Klienta.
•Marketing w małych i średnich przedsiębiorstwach - analiza i budowa strategii marketingowej.

-------------------------------------------------
Warsztaty Brief:
•Etnografia - metoda badawcza nowej rzeczywistości.
Prowadzący: Julia Izmałkowa, Warszawa, 2008r.
•Wirtualni konsumenci, wirtualne światy - realne pieniądze. Czy i jak badać wirtualnych konsumentów?(case study - badanie w Second Life).Warszawa, 2007r.

Edukacja

Logo
Socjologia - Specjalizacja: Kultura, Nowe Media i Komunikacja Społeczna, magisterskie
Collegium Civitas
Logo
Socjologia, licencjackie
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej w Warszawie

Specjalizacje

Sprzedaż
Marketing/Reklama/Media

Zainteresowania

Social media,

Organizacje

Stowarzyszenie na Pograniczu od 2015r.

Grupy

1 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej powstała w 1996 r. Wysokie miejsca rankingowe i oceny najbardziej prestiżowych instytucji w Polsce.
Advertising 2.0
Advertising 2.0
Mamy już mnóstwo serwisów Web 2.0, są użytkownicy, są statystyki, trzeba wreszcie zacząć na tym zarabiać.
Agencje interaktywne
Agencje interaktywne
Grupa dla wszystkich osób zawodowo związanych z agencjami interaktywnymi, oraz tych ciekawych świata e-marketingu.
Agencje Reklamowe
Agencje Reklamowe
Kryzys jest jak Yeti...
Akademickie Biura Karier
Akademickie Biura Karier
Grupa powstała z myślą o wszystkich, którzy są związani z Akademickimi Biurami Karier - kariera, praca, rozwój zawodowy, rynek pracy.
Android
Android
Grupa zrzeszająca polską społeczność Androida.
AUTORZY EBOOKÓW
AUTORZY EBOOKÓW
Grupa skupiająca tych, którzy popełnili ebooka/ebooki, noszą się z takim zamiarem oraz dla wszystkich zainteresowanych procesem tworzenia ebooków i tym, co się z nimi dalej dzieje lub dziać powinno.
BackPenCom
BackPenCom
BackPen.com to niezależna, otwarta platforma wydawnicza, na której każdy może publikować i promować swoją twórczość w celu jej sprzedaży.
BADANIA RYNKU.
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
Barcamp Trójmiasto 3camp
Barcamp Trójmiasto 3camp
Miejsce do dyskusji dla uczestników trójmiejskiego barcampu - www.3camp.pl
Bez kartek
Bez kartek
grupa dla wszystkich zainteresowanych książkami elektronicznymi
Bezpłatne uczestnictwo w odpłatnych szkoleniach
Bezpłatne uczestnictwo w odpłatnych szkoleniach
Jeśli masz tzw. gest i chcesz zaproponować komuś bezpłatne uczestnictwo w prowadzonych przez Ciebie odpłatnych warsztatach/szkoleniach... zapraszam do zamieszczania propozycji. Zapraszam też tych, kt