Katarzyna Podsiedlik (Juszczyszyn)

Projekt Manager, Total Events Sp.z o.o.

Wypowiedzi

  • Katarzyna Podsiedlik (Juszczyszyn)
    Wpis na grupie MMLODZ.PL w temacie Night of the Proms 2016 | Zucchero | Lisa Stansfield |...
    9.02.2016, 15:06

    Witam,

    12 marca 2016 roku, po raz trzeci w ATLAS ARENIE w Łodzi odbędzie
    się KONCERT - Night of the Proms 2016.

    Poniżej w linku prezentacja tegorocznych Artystów Night of the
    Proms 2016:
    https://www.youtube.com/watch?v=baQ6aABkO0k&feature=you...

    W sprawie pakietów B2B serdecznie zapraszam do kontaktu.


    Obrazek

  • Katarzyna Podsiedlik (Juszczyszyn)
    Wpis na grupie Łódź w temacie Night of the Proms 2016 | Zucchero | Lisa Stansfield |...
    9.02.2016, 15:01

    Witam,

    12 marca 2016 roku, po raz trzeci w ATLAS ARENIE w Łodzi odbędzie
    się KONCERT - Night of the Proms 2016.

    Poniżej w linku prezentacja tegorocznych Artystów Night of the Proms 2016:
    https://www.youtube.com/watch?v=baQ6aABkO0k&feature=you...

    W sprawie pakietów B2B serdecznie zapraszam do kontaktu.


    Obrazek

  • Katarzyna Podsiedlik (Juszczyszyn)
    Wpis na grupie KULTURA W ŁODZI w temacie Night of the Proms 2016 | Zucchero | Lisa Stansfield |...
    9.02.2016, 14:56

    Witam,

    12 marca 2016 roku, po raz trzeci w ATLAS ARENIE w Łodzi odbędzie się KONCERT - Night of the Proms 2016.

    Poniżej w linku prezentacja tegorocznych Artystów Night of the Proms 2016:
    https://www.youtube.com/watch?v=baQ6aABkO0k&feature=you...

    W sprawie pakietów B2B serdecznie zapraszam do kontaktu.


    Obrazek
    Ten post został edytowany przez Autora dnia 09.02.16 o godzinie 15:00

  • Katarzyna Podsiedlik (Juszczyszyn)
    Wpis na grupie Bilety na koncerty w temacie Night of the Proms 2016 | Zucchero | Lisa Stansfield |...
    9.02.2016, 14:54

    Witam,

    12 marca 2016 roku, po raz trzeci w ATLAS ARENIE w Łodzi odbędzie się KONCERT - Night of the Proms 2016.

    Poniżej w linku prezentacja tegorocznych Artystów Night of the Proms 2016:
    https://www.youtube.com/watch?v=baQ6aABkO0k&feature=you...

    W sprawie pakietów B2B serdecznie zapraszam do kontaktu.


    Obrazek

  • Katarzyna Podsiedlik (Juszczyszyn)
    Wpis na grupie Business Marketing w temacie Obserwuj Odpowiedz TEAMBUILDING, EMPLOYER BRANDING,...
    12.11.2015, 12:30

    Na wstępie dziękuję za zainteresowanie tematem.
    Pozwoliłam sobie na kontakt z Panią na priv.

    Dokładne szczegóły oraz materiały będę mogła przesłać już bezpośrednio na Pani adres mailowy.

    Pozdrawiam serdecznie

  • Katarzyna Podsiedlik (Juszczyszyn)
    Wpis na grupie Business Marketing w temacie Obserwuj Odpowiedz TEAMBUILDING, EMPLOYER BRANDING,...
    26.10.2015, 09:55

    Witam serdecznie,

    W 2016 roku, po raz pierwszy w Polsce będzie można wziąć udział w wydarzeniu Hercules Trophy.

    Czym jest dane wydarzenie? W kilku słowach, to "Korporacyjny Festiwal Sportowy", który znany jest już praktycznie na całym świecie: USA, Australia, Zjednoczone Emiraty Arabskie, Belgia, Francja, itd.

    Linki z ostatnich edycji "HERCULES TROPHY":
    2015 – https://www.youtube.com/watch?v=G0-WaWSgiUQ
    2014 – https://www.youtube.com/watch?v=1bT4woiK5dU

    Kilka najważniejszych informacji o "HERCULES TROPHY":

    CO TO JEST?
    całodzienna rywalizacja w 12 zróżnicowanych konkurencjach pomiędzy drużynami, zapewniony catering oraz udział we wspólnym after party na zakończenie eventu,

    KTO BIERZE UDZIAŁ?
    70 drużyn (Firm) z całej Polski, każda drużyna – od 5 do 7 zawodników,

    KIEDY i GDZIE?
    14 maja 2016 roku, Białobrzegi pod Warszawą – http://www.promenadacountry.pl

    GŁÓWNA IDEA EVENTU
    "PRZYJEŻDŻASZ JAKO FIRMA, WRACASZ JAKO DRUŻYNA"

    Gorąco zapraszam do kontaktu

  • Katarzyna Podsiedlik (Juszczyszyn)
    Wpis na grupie Events/HR w temacie Obserwuj Odpowiedz TEAMBUILDING, EMPLOYER BRANDING,...
    26.10.2015, 09:46

    Witam serdecznie,

    W 2016 roku, po raz pierwszy w Polsce będzie można wziąć udział w wydarzeniu Hercules Trophy.

    Czym jest dane wydarzenie? W kilku słowach, to "Korporacyjny Festiwal Sportowy", który znany jest już praktycznie na całym świecie: USA, Australia, Zjednoczone Emiraty Arabskie, Belgia, Francja, itd.

    Linki z ostatnich edycji "HERCULES TROPHY":
    2015 – https://www.youtube.com/watch?v=G0-WaWSgiUQ
    2014 – https://www.youtube.com/watch?v=1bT4woiK5dU

    Kilka najważniejszych informacji o "HERCULES TROPHY":

    CO TO JEST?
    całodzienna rywalizacja w 12 zróżnicowanych konkurencjach pomiędzy drużynami, zapewniony catering oraz udział we wspólnym after party na zakończenie eventu,

    KTO BIERZE UDZIAŁ?
    70 drużyn (Firm) z całej Polski, każda drużyna – od 5 do 7 zawodników,

    KIEDY i GDZIE?
    14 maja 2016 roku, Białobrzegi pod Warszawą – http://www.promenadacountry.pl

    GŁÓWNA IDEA EVENTU
    "PRZYJEŻDŻASZ JAKO FIRMA, WRACASZ JAKO DRUŻYNA"

    Gorąco zapraszam do kontaktu

  • Katarzyna Podsiedlik (Juszczyszyn)
    Wpis na grupie Narzędzia HR w temacie TEAMBUILDING, EMPLOYER BRANDING, CORPORATE WELLNESS,...
    8.10.2015, 15:55

    Witam serdecznie,

    W 2016 roku, po raz pierwszy w Polsce będzie można wziąć udział w wydarzeniu Hercules Trophy.

    Czym jest dane wydarzenie? W kilku słowach, to "Korporacyjny Festiwal Sportowy", który znany jest już praktycznie na całym świecie: USA, Australia, Zjednoczone Emiraty Arabskie, Belgia, Francja, itd.

    Linki z ostatnich edycji "HERCULES TROPHY":
    2015 – https://www.youtube.com/watch?v=G0-WaWSgiUQ
    2014 – https://www.youtube.com/watch?v=1bT4woiK5dU

    Kilka najważniejszych informacji o "HERCULES TROPHY":

    CO TO JEST?
    całodzienna rywalizacja w 12 zróżnicowanych konkurencjach pomiędzy drużynami, zapewniony catering oraz udział we wspólnym after party na zakończenie eventu,

    KTO BIERZE UDZIAŁ?
    70 drużyn (Firm) z całej Polski, każda drużyna – od 5 do 7 zawodników,

    KIEDY i GDZIE?
    14 maja 2016 roku, Białobrzegi pod Warszawą – http://www.promenadacountry.pl

    GŁÓWNA IDEA EVENTU
    "PRZYJEŻDŻASZ JAKO FIRMA, WRACASZ JAKO DRUŻYNA"

    Gorąco zapraszam do kontaktu

  • Katarzyna Podsiedlik (Juszczyszyn)
    Wpis na grupie Marketing, PR w temacie TEAMBUILDING, EMPLOYER BRANDING, CORPORATE WELLNESS,...
    8.10.2015, 15:52

    Witam serdecznie,

    W 2016 roku, po raz pierwszy w Polsce będzie można wziąć udział w wydarzeniu Hercules Trophy.

    Czym jest dane wydarzenie? W kilku słowach, to "Korporacyjny Festiwal Sportowy", który znany jest już praktycznie na całym świecie: USA, Australia, Zjednoczone Emiraty Arabskie, Belgia, Francja, itd.

    Linki z ostatnich edycji "HERCULES TROPHY":
    2015 – https://www.youtube.com/watch?v=G0-WaWSgiUQ
    2014 – https://www.youtube.com/watch?v=1bT4woiK5dU

    Kilka najważniejszych informacji o "HERCULES TROPHY":

    CO TO JEST?
    całodzienna rywalizacja w 12 zróżnicowanych konkurencjach pomiędzy drużynami, zapewniony catering oraz udział we wspólnym after party na zakończenie eventu,

    KTO BIERZE UDZIAŁ?
    70 drużyn (Firm) z całej Polski, każda drużyna – od 5 do 7 zawodników,

    KIEDY i GDZIE?
    14 maja 2016 roku, Białobrzegi pod Warszawą – http://www.promenadacountry.pl

    GŁÓWNA IDEA EVENTU
    "PRZYJEŻDŻASZ JAKO FIRMA, WRACASZ JAKO DRUŻYNA"

    Gorąco zapraszam do kontaktu

  • Katarzyna Podsiedlik (Juszczyszyn)
    Wpis na grupie EUROPEJSKIE FORUM GOSPODARCZE 2012 w temacie EKOLOGICZNE ROLNICTWO – PERSPEKTYWY ROZWOJU W POLSCE?
    26.10.2012, 15:14

    Produkty EKO są jak najbardziej wskazane, jednak obecnie ich cena są bardzo wysokie,
    zwłaszcza jeżeli chodzi o portfel przeciętnego obywatela.

    Jasne, że na niektórych produktach nie należy oszczędzać, bo później wszystko odbija się na naszym zdrowiu.

    Jednak nie zapominajmy, że żyjemy w świecie bardzo materialnym, gdzie ludzie polują na super promocje cenowe w hipermarketach, nie patrząc nawet na oferowane produkty, a sztucznie wyprodukowany czosnek z Chin ich nie przeraża :)

    Dlatego też trzeba na początku zacząć uświadamiać ludzi o tym jakie korzyści płyną z tego typu rolnictwa (przede wszystkim również dla naszej gospodarki), i dopiero wtedy wprowadzać w życie odpowiednie działania.

    Może w przypadku gdy zwiększy się popyt na dane produkty, to ich cena stanie się bardziej przystępna.

  • Katarzyna Podsiedlik (Juszczyszyn)
    Wpis na grupie The Sky is the Limit w temacie Ekstremalnie i ekskluzywnie - czy tak się w ogóle da?
    26.10.2012, 12:54

    Proszę o szczegóły :)

    hmm kolacja przy świecach na górskim szczycie?

  • Katarzyna Podsiedlik (Juszczyszyn)
    Wpis na grupie EUROPEJSKIE FORUM GOSPODARCZE 2012 w temacie Outsourcing w sektorze publicznym - co sądzicie o...
    26.10.2012, 12:49

    Witam,

    Nie chcę być pesymistką, jednak nie wiem czy nasze społeczeństwo dojrzało do tego typu działań.

    Obserwując ostatnie współprace urzędów z firmami zewnętrznymi (np.: przy budowie autostrad), możemy je określić jako jedno wielkie nieporozumienie!

    Obawiam się przede wszystkim, że znów nie unikniemy oskarżeń oraz podejrzeń odnośnie działań korupcyjnych.

    Dodatkowo, dużo osób straci pracę, a każdy dobrze wie, że nie ma to jak ciepła państwowa posada :)

    Z drugiej strony, Polska posiada największą ilość urzędników w całej Europie,
    co chyba nie jest normalne.

  • Katarzyna Podsiedlik (Juszczyszyn)
    Wpis na grupie The Sky is the Limit w temacie Ekstremalnie i ekskluzywnie - czy tak się w ogóle da?
    24.10.2012, 15:00

    Witam,

    trochę nieśmiało, rozpoczynam moją pierwszą dyskusję :)

    A zatem ,jak uważacie,
    czy da się połączyć te 2 słowa: Ekstremalnie z Ekskluzywnym?

    Czy znacie jakieś pomysły na połączenie tych dwóch różnych słów,
    aby stworzyć wyjątkowy pomysł na event?

  • Katarzyna Podsiedlik (Juszczyszyn)
    Wpis na grupie EVENTY w temacie Kontaktownia eventowa
    3.08.2012, 10:47

    Witam,

    Jeżeli poszukujecie oryginalnego a zarazem ekskluzywnego pomysłu na event,
    zapraszam na naszą stronę internetową http://www.totalevents.pl

    Gwarantujemy niezapomniane przeżycia !

    Dinner in the Sky już w Polsce!!!

    http://www.youtube.com/watch?v=8FhT5rX1cUUKatarzyna Juszczyszyn edytował(a) ten post dnia 03.08.12 o godzinie 10:48

  • Katarzyna Podsiedlik (Juszczyszyn)
    Wpis na grupie GL - Po godzinach w temacie Skojarzenia
    6.03.2012, 16:14

    Bez ograniczeń

    Witam :)

  • Katarzyna Podsiedlik (Juszczyszyn)
    Wpis na grupie Imprezy integracyjne w temacie Ogłoszenia
    20.12.2011, 12:20

    Witam,

    Polecam Dinner in the Sky.

    Jeżeli nie znają Państwo jeszcze naszego produktu, to jest to stół przy którym zasiadają na specjalnych fotelach uczestnicy wydarzenia, po czym cała platforma za pomocą 130 tonowego dźwigu zostaje podnoszona na wysokość około 50 metrów nad ziemię.

    Dinner in the Sky jesteśmy w stanie zorganizować na terenie całej Polski, organizowaliśmy już eventy m.in. w: centrum Warszawy, Wrocławiu przy Hali Stulecia, Łodzi , a nawet w Zakopanem pod Wielką Krokwią.

    Zdecydowanie w tym roku nasi Klienci mogli podziwiać w nietypowy sposób zapierające dech w piersiach panoramy naszych miast oraz spojrzeć na świat
    z zupełnie innej perspektywy.

    Nasza firma jest w stanie zorganizować eventy nawet dla 400 osób w ciągu dnia.
    W zależności od ilości osób odpowiednio dopasowujemy ilość podnoszeń oraz czas ich trwania.
    W naszych pakietach mamy do zaoferowania m.in.:

    - Konferencje prasowe, prezentacje nowych produktów, pakiety lojalnościowe dla klientów, itp.
    W zależności od charakterystyki eventu i wymagań naszych Klientów możemy zaproponować oryginalną oraz indywidualną ofertę pod organizację Dinner in the Sky
    (na platformie istnieje możliwość m.in. montażu sprzętu multimedialnego).

    - Cocktail in the Sky - podczas podnoszeń dla uczestników przygotowane są specjalne drinki bądź
    lampka wina oraz pakiet przekąsek - podnoszenia takie trwają od 15 do 30 min. (3-4 podnoszenia na godzinę).

    - Dinner in the Sky - tak jak nazwa wskazuje jest to już ekskluzywny obiad bądź kolacja, gdzie potrawy są przygotowywane
    na platformie - powstaje wtedy mini show kulinarne prowadzone przez profesjonalnych kucharzy, którzy zadbają o to aby wszystkie potrawy
    zostały przygotowane na jak najwyższym poziomie (min. 45 minut).

    Za każdym razem staramy się podchodzić indywidualnie do naszych klientów, proponując im różnego rodzaju rozwiązania , tak aby każdy event był
    wyjątkowy oraz jedyny w swoim rodzaju.

    Jeżeli poszukujecie Państwo ekskluzywnego oraz niepowtarzalnego pomysłu na organizację przyszłorocznych eventów,
    zapraszamy do współpracy, gwarantujemy niezapomniane emocje i przepiękne widoki.

    Pozdrowienia

    Zapraszamy na: http://totalevents.pl

    Zapraszam również do obejrzenia naszych filmów:

    http://www.youtube.com/watch?v=amfjVAtEq9E

    http://www.youtube.com/watch?v=Qjmpo_iZi4w

    http://www.youtube.com/watch?v=qqgLIcB8lYU

    Zapraszamy również do naszej społeczności na Facebooku:

    http://www.facebook.com/pages/Dinner-In-The-Sky-Poland...

  • Katarzyna Podsiedlik (Juszczyszyn)
    Wpis na grupie Art of Events w temacie Oferty podwykonawców i obiektów
    20.12.2011, 12:18

    Witam,

    Polecam Dinner in the Sky.

    Jeżeli nie znają Państwo jeszcze naszego produktu, to jest to stół przy którym zasiadają na specjalnych fotelach uczestnicy wydarzenia, po czym cała platforma za pomocą 130 tonowego dźwigu zostaje podnoszona na wysokość około 50 metrów nad ziemię.

    Dinner in the Sky jesteśmy w stanie zorganizować na terenie całej Polski, organizowaliśmy już eventy m.in. w: centrum Warszawy, Wrocławiu przy Hali Stulecia, Łodzi , a nawet w Zakopanem pod Wielką Krokwią.

    Zdecydowanie w tym roku nasi Klienci mogli podziwiać w nietypowy sposób zapierające dech w piersiach panoramy naszych miast oraz spojrzeć na świat
    z zupełnie innej perspektywy.

    Nasza firma jest w stanie zorganizować eventy nawet dla 400 osób w ciągu dnia.
    W zależności od ilości osób odpowiednio dopasowujemy ilość podnoszeń oraz czas ich trwania.
    W naszych pakietach mamy do zaoferowania m.in.:

    - Konferencje prasowe, prezentacje nowych produktów, pakiety lojalnościowe dla klientów, itp.
    W zależności od charakterystyki eventu i wymagań naszych Klientów możemy zaproponować oryginalną oraz indywidualną ofertę pod organizację Dinner in the Sky
    (na platformie istnieje możliwość m.in. montażu sprzętu multimedialnego).

    - Cocktail in the Sky - podczas podnoszeń dla uczestników przygotowane są specjalne drinki bądź
    lampka wina oraz pakiet przekąsek - podnoszenia takie trwają od 15 do 30 min. (3-4 podnoszenia na godzinę).

    - Dinner in the Sky - tak jak nazwa wskazuje jest to już ekskluzywny obiad bądź kolacja, gdzie potrawy są przygotowywane
    na platformie - powstaje wtedy mini show kulinarne prowadzone przez profesjonalnych kucharzy, którzy zadbają o to aby wszystkie potrawy
    zostały przygotowane na jak najwyższym poziomie (min. 45 minut).

    Za każdym razem staramy się podchodzić indywidualnie do naszych klientów, proponując im różnego rodzaju rozwiązania , tak aby każdy event był
    wyjątkowy oraz jedyny w swoim rodzaju.

    Jeżeli poszukujecie Państwo ekskluzywnego oraz niepowtarzalnego pomysłu na organizację przyszłorocznych eventów,
    zapraszamy do współpracy, gwarantujemy niezapomniane emocje i przepiękne widoki.

    Pozdrowienia

    Zapraszamy na: http://totalevents.pl

    Zapraszam również do obejrzenia naszych filmów:

    http://www.youtube.com/watch?v=amfjVAtEq9E

    http://www.youtube.com/watch?v=Qjmpo_iZi4w

    http://www.youtube.com/watch?v=qqgLIcB8lYU

    Zapraszamy również do naszej społeczności na Facebooku:

    http://www.facebook.com/pages/Dinner-In-The-Sky-Poland...

  • Katarzyna Podsiedlik (Juszczyszyn)
    Wpis na grupie event od kuchni.... w temacie Powiedzmy coś o sobie...
    20.12.2011, 12:16

    Witam,

    Polecam Dinner in the Sky.

    Jeżeli nie znają Państwo jeszcze naszego produktu, to jest to stół przy którym zasiadają na specjalnych fotelach uczestnicy wydarzenia, po czym cała platforma za pomocą 130 tonowego dźwigu zostaje podnoszona na wysokość około 50 metrów nad ziemię.

    Dinner in the Sky jesteśmy w stanie zorganizować na terenie całej Polski, organizowaliśmy już eventy m.in. w: centrum Warszawy, Wrocławiu przy Hali Stulecia, Łodzi , a nawet w Zakopanem pod Wielką Krokwią.

    Zdecydowanie w tym roku nasi Klienci mogli podziwiać w nietypowy sposób zapierające dech w piersiach panoramy naszych miast oraz spojrzeć na świat
    z zupełnie innej perspektywy.

    Nasza firma jest w stanie zorganizować eventy nawet dla 400 osób w ciągu dnia.
    W zależności od ilości osób odpowiednio dopasowujemy ilość podnoszeń oraz czas ich trwania.
    W naszych pakietach mamy do zaoferowania m.in.:

    - Konferencje prasowe, prezentacje nowych produktów, pakiety lojalnościowe dla klientów, itp.
    W zależności od charakterystyki eventu i wymagań naszych Klientów możemy zaproponować oryginalną oraz indywidualną ofertę pod organizację Dinner in the Sky
    (na platformie istnieje możliwość m.in. montażu sprzętu multimedialnego).

    - Cocktail in the Sky - podczas podnoszeń dla uczestników przygotowane są specjalne drinki bądź
    lampka wina oraz pakiet przekąsek - podnoszenia takie trwają od 15 do 30 min. (3-4 podnoszenia na godzinę).

    - Dinner in the Sky - tak jak nazwa wskazuje jest to już ekskluzywny obiad bądź kolacja, gdzie potrawy są przygotowywane
    na platformie - powstaje wtedy mini show kulinarne prowadzone przez profesjonalnych kucharzy, którzy zadbają o to aby wszystkie potrawy
    zostały przygotowane na jak najwyższym poziomie (min. 45 minut).

    Za każdym razem staramy się podchodzić indywidualnie do naszych klientów, proponując im różnego rodzaju rozwiązania , tak aby każdy event był
    wyjątkowy oraz jedyny w swoim rodzaju.

    Jeżeli poszukujecie Państwo ekskluzywnego oraz niepowtarzalnego pomysłu na organizację przyszłorocznych eventów,
    zapraszamy do współpracy, gwarantujemy niezapomniane emocje i przepiękne widoki.

    Pozdrowienia

    Zapraszamy na: http://totalevents.pl

    Zapraszam również do obejrzenia naszych filmów:

    http://www.youtube.com/watch?v=amfjVAtEq9E

    http://www.youtube.com/watch?v=Qjmpo_iZi4w

    http://www.youtube.com/watch?v=qqgLIcB8lYU

    Zapraszamy również do naszej społeczności na Facebooku:

    http://www.facebook.com/pages/Dinner-In-The-Sky-Poland...

  • Katarzyna Podsiedlik (Juszczyszyn)
    Wpis na grupie Imprezy firmowe w temacie Oryginalne pomysły na imprezy firmowe
    20.12.2011, 12:16

    Witam,

    Polecam Dinner in the Sky.

    Jeżeli nie znają Państwo jeszcze naszego produktu, to jest to stół przy którym zasiadają na specjalnych fotelach uczestnicy wydarzenia, po czym cała platforma za pomocą 130 tonowego dźwigu zostaje podnoszona na wysokość około 50 metrów nad ziemię.

    Dinner in the Sky jesteśmy w stanie zorganizować na terenie całej Polski, organizowaliśmy już eventy m.in. w: centrum Warszawy, Wrocławiu przy Hali Stulecia, Łodzi , a nawet w Zakopanem pod Wielką Krokwią.

    Zdecydowanie w tym roku nasi Klienci mogli podziwiać w nietypowy sposób zapierające dech w piersiach panoramy naszych miast oraz spojrzeć na świat
    z zupełnie innej perspektywy.

    Nasza firma jest w stanie zorganizować eventy nawet dla 400 osób w ciągu dnia.
    W zależności od ilości osób odpowiednio dopasowujemy ilość podnoszeń oraz czas ich trwania.
    W naszych pakietach mamy do zaoferowania m.in.:

    - Konferencje prasowe, prezentacje nowych produktów, pakiety lojalnościowe dla klientów, itp.
    W zależności od charakterystyki eventu i wymagań naszych Klientów możemy zaproponować oryginalną oraz indywidualną ofertę pod organizację Dinner in the Sky
    (na platformie istnieje możliwość m.in. montażu sprzętu multimedialnego).

    - Cocktail in the Sky - podczas podnoszeń dla uczestników przygotowane są specjalne drinki bądź
    lampka wina oraz pakiet przekąsek - podnoszenia takie trwają od 15 do 30 min. (3-4 podnoszenia na godzinę).

    - Dinner in the Sky - tak jak nazwa wskazuje jest to już ekskluzywny obiad bądź kolacja, gdzie potrawy są przygotowywane
    na platformie - powstaje wtedy mini show kulinarne prowadzone przez profesjonalnych kucharzy, którzy zadbają o to aby wszystkie potrawy
    zostały przygotowane na jak najwyższym poziomie (min. 45 minut).

    Za każdym razem staramy się podchodzić indywidualnie do naszych klientów, proponując im różnego rodzaju rozwiązania , tak aby każdy event był
    wyjątkowy oraz jedyny w swoim rodzaju.

    Jeżeli poszukujecie Państwo ekskluzywnego oraz niepowtarzalnego pomysłu na organizację przyszłorocznych eventów,
    zapraszamy do współpracy, gwarantujemy niezapomniane emocje i przepiękne widoki.

    Pozdrowienia

    Zapraszamy na: http://totalevents.pl

    Zapraszam również do obejrzenia naszych filmów:

    http://www.youtube.com/watch?v=amfjVAtEq9E

    http://www.youtube.com/watch?v=Qjmpo_iZi4w

    http://www.youtube.com/watch?v=qqgLIcB8lYU

    Zapraszamy również do naszej społeczności na Facebooku:

    http://www.facebook.com/pages/Dinner-In-The-Sky-Poland...

  • Katarzyna Podsiedlik (Juszczyszyn)
    Wpis na grupie Organizacja, organizatorzy imprez, eventy, imprezy w temacie OGŁOSZENIA
    20.12.2011, 12:15

    Witam,

    Polecam Dinner in the Sky.

    Jeżeli nie znają Państwo jeszcze naszego produktu, to jest to stół przy którym zasiadają na specjalnych fotelach uczestnicy wydarzenia, po czym cała platforma za pomocą 130 tonowego dźwigu zostaje podnoszona na wysokość około 50 metrów nad ziemię.

    Dinner in the Sky jesteśmy w stanie zorganizować na terenie całej Polski, organizowaliśmy już eventy m.in. w: centrum Warszawy, Wrocławiu przy Hali Stulecia, Łodzi , a nawet w Zakopanem pod Wielką Krokwią.

    Zdecydowanie w tym roku nasi Klienci mogli podziwiać w nietypowy sposób zapierające dech w piersiach panoramy naszych miast oraz spojrzeć na świat
    z zupełnie innej perspektywy.

    Nasza firma jest w stanie zorganizować eventy nawet dla 400 osób w ciągu dnia.
    W zależności od ilości osób odpowiednio dopasowujemy ilość podnoszeń oraz czas ich trwania.
    W naszych pakietach mamy do zaoferowania m.in.:

    - Konferencje prasowe, prezentacje nowych produktów, pakiety lojalnościowe dla klientów, itp.
    W zależności od charakterystyki eventu i wymagań naszych Klientów możemy zaproponować oryginalną oraz indywidualną ofertę pod organizację Dinner in the Sky
    (na platformie istnieje możliwość m.in. montażu sprzętu multimedialnego).

    - Cocktail in the Sky - podczas podnoszeń dla uczestników przygotowane są specjalne drinki bądź
    lampka wina oraz pakiet przekąsek - podnoszenia takie trwają od 15 do 30 min. (3-4 podnoszenia na godzinę).

    - Dinner in the Sky - tak jak nazwa wskazuje jest to już ekskluzywny obiad bądź kolacja, gdzie potrawy są przygotowywane
    na platformie - powstaje wtedy mini show kulinarne prowadzone przez profesjonalnych kucharzy, którzy zadbają o to aby wszystkie potrawy
    zostały przygotowane na jak najwyższym poziomie (min. 45 minut).

    Za każdym razem staramy się podchodzić indywidualnie do naszych klientów, proponując im różnego rodzaju rozwiązania , tak aby każdy event był
    wyjątkowy oraz jedyny w swoim rodzaju.

    Jeżeli poszukujecie Państwo ekskluzywnego oraz niepowtarzalnego pomysłu na organizację przyszłorocznych eventów,
    zapraszamy do współpracy, gwarantujemy niezapomniane emocje i przepiękne widoki.

    Pozdrowienia

    Zapraszamy na: http://totalevents.pl

    Zapraszam również do obejrzenia naszych filmów:

    http://www.youtube.com/watch?v=amfjVAtEq9E

    http://www.youtube.com/watch?v=Qjmpo_iZi4w

    http://www.youtube.com/watch?v=qqgLIcB8lYU

    Zapraszamy również do naszej społeczności na Facebooku:

    http://www.facebook.com/pages/Dinner-In-The-Sky-Poland...

Dołącz do GoldenLine

Oferty pracy

Sprawdź aktualne oferty pracy

Aplikuj w łatwy sposób

Aplikuj jednym kliknięciem

Wyślij zaproszenie do