Katarzyna Jonczyk
Kierujący Placówką Detaliczną BankMillennium
Opole,
opolskie
Umiejętności
Sprzedaż bezpośrednia
Kierowanie ludźmi
Zarządzanie Sprzedażą
Zarządzanie zespołem
Sprzedaż
Kierowanie zespołem
sprzedaż produktów bankowych
Doświadczenie zawodowe
Kierujacy Placówką Detaliczną
-Zarządzanie 10 osobowym zespołem sprzedażowym
-Nadzorowanie realizacji planów sprzedażowych
-Analizowanie wyników sprzedaży w oddziale oraz planowanie i podejmowanie działań w celu zwiększenia efektywności sprzedaży
-Pozyskiwanie Klientów oraz zapewnienie efektywnej sprzedaży oferowanych produktów
-Bezpośrednie nadzorowanie pracy podległych pracowników oraz dokonywanie ich oceny
-Zapewnienie wysokiego poziomu jakości obsługi
-Wspieranie działań podległych pracowników oraz motywowanie ich do skutecznej sprzedaży
-Nadzór nad przestrzeganiem procedur i polityki Banku Millennium
-Nadzorowanie zgodności funkcjonowania oddziału z celami i misją Banku Millennium
-Budowanie długotrwałych relacji biznesowych z Klientami
-Rekrutacja i szkolenia pracownikow
-Nadzorowanie realizacji planów sprzedażowych
-Analizowanie wyników sprzedaży w oddziale oraz planowanie i podejmowanie działań w celu zwiększenia efektywności sprzedaży
-Pozyskiwanie Klientów oraz zapewnienie efektywnej sprzedaży oferowanych produktów
-Bezpośrednie nadzorowanie pracy podległych pracowników oraz dokonywanie ich oceny
-Zapewnienie wysokiego poziomu jakości obsługi
-Wspieranie działań podległych pracowników oraz motywowanie ich do skutecznej sprzedaży
-Nadzór nad przestrzeganiem procedur i polityki Banku Millennium
-Nadzorowanie zgodności funkcjonowania oddziału z celami i misją Banku Millennium
-Budowanie długotrwałych relacji biznesowych z Klientami
-Rekrutacja i szkolenia pracownikow
Doradca Kredytowy
-Obsługa klienta (sprzedaż produktów kredytowych, negocjacje i podpisywanie umów)
-Dokonywanie oceny zdolności kredytowej Klientów oraz przygotowywanie aplikacji kredytowych
-Aktywna sprzedaż produktów kredytowych dla klientów z segmentu detalicznego i biznes,
-Realizacja wyznaczonych planów i celów sprzedażowych,
-Dokonywanie oceny zdolności kredytowej Klientów oraz przygotowywanie aplikacji kredytowych
-Aktywna sprzedaż produktów kredytowych dla klientów z segmentu detalicznego i biznes,
-Realizacja wyznaczonych planów i celów sprzedażowych,
Doradca Klienta VIP
-Obowiązek szczegółowego rozpoznania potrzeb i preferencji Klienta
-Opracowanie i kontrolowanie strategii finansowej Klienta
-Pozyskiwanie Klientów zainteresowanych indywidualnymi rozwiązaniami inwestycyjnymi
-Budowanie długotrwałych relacji z Klientem
-Kreowanie pozytywnego wizerunku Banku
-Opracowanie i kontrolowanie strategii finansowej Klienta
-Pozyskiwanie Klientów zainteresowanych indywidualnymi rozwiązaniami inwestycyjnymi
-Budowanie długotrwałych relacji z Klientem
-Kreowanie pozytywnego wizerunku Banku
sprzedawca i menager
Artykuły Przemysłowe Opole
-Zarządzanie podległym salonem sprzedaży
-Zarządzanie personelem salonu (kilku pracowników)
-Realizacja powierzonych planów sprzedażowych
-Planowanie i organizacja pracy personelu
-Nadzór nad prawidłowym przebiegiem procesu sprzedaży
-Przestrzeganie procedur i standardów sprzedaży
-Motywowanie podległych pracowników
-Rozwój pracowników, prowadzenie coachingu
-Rekrutacja i selekcja personelu, wdrażanie nowych pracowników
-Codzienna analiza sprzedaży oraz analiza towaru w sklepie.
-Zarządzanie personelem salonu (kilku pracowników)
-Realizacja powierzonych planów sprzedażowych
-Planowanie i organizacja pracy personelu
-Nadzór nad prawidłowym przebiegiem procesu sprzedaży
-Przestrzeganie procedur i standardów sprzedaży
-Motywowanie podległych pracowników
-Rozwój pracowników, prowadzenie coachingu
-Rekrutacja i selekcja personelu, wdrażanie nowych pracowników
-Codzienna analiza sprzedaży oraz analiza towaru w sklepie.
Specjalizacje
Bankowość
Bankowość detaliczna
Bankowość
Zarządzanie bankowością
Finanse/Ekonomia
Doradztwo/Konsulting
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Sprzedaż
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia