Katarzyna Jonczyk

Katarzyna Jonczyk

Kierujący Placówką Detaliczną BankMillennium
Opole, opolskie

Umiejętności

Sprzedaż bezpośrednia Kierowanie ludźmi Zarządzanie Sprzedażą Zarządzanie zespołem Sprzedaż Kierowanie zespołem sprzedaż produktów bankowych

Doświadczenie zawodowe

Bank Millennium S.A.
Kierujacy Placówką Detaliczną
-Zarządzanie 10 osobowym zespołem sprzedażowym
-Nadzorowanie realizacji planów sprzedażowych
-Analizowanie wyników sprzedaży w oddziale oraz planowanie i podejmowanie działań w celu zwiększenia efektywności sprzedaży
-Pozyskiwanie Klientów oraz zapewnienie efektywnej sprzedaży oferowanych produktów
-Bezpośrednie nadzorowanie pracy podległych pracowników oraz dokonywanie ich oceny
-Zapewnienie wysokiego poziomu jakości obsługi
-Wspieranie działań podległych pracowników oraz motywowanie ich do skutecznej sprzedaży
-Nadzór nad przestrzeganiem procedur i polityki Banku Millennium
-Nadzorowanie zgodności funkcjonowania oddziału z celami i misją Banku Millennium
-Budowanie długotrwałych relacji biznesowych z Klientami
-Rekrutacja i szkolenia pracownikow
Bank Millennium S.A.
Doradca Kredytowy
-Obsługa klienta (sprzedaż produktów kredytowych, negocjacje i podpisywanie umów)
-Dokonywanie oceny zdolności kredytowej Klientów oraz przygotowywanie aplikacji kredytowych
-Aktywna sprzedaż produktów kredytowych dla klientów z segmentu detalicznego i biznes,
-Realizacja wyznaczonych planów i celów sprzedażowych,
ING Bank Śląski SA
Doradca Klienta VIP
-Obowiązek szczegółowego rozpoznania potrzeb i preferencji Klienta
-Opracowanie i kontrolowanie strategii finansowej Klienta
-Pozyskiwanie Klientów zainteresowanych indywidualnymi rozwiązaniami inwestycyjnymi
-Budowanie długotrwałych relacji z Klientem
-Kreowanie pozytywnego wizerunku Banku
Logo
sprzedawca i menager
Artykuły Przemysłowe Opole
-Zarządzanie podległym salonem sprzedaży
-Zarządzanie personelem salonu (kilku pracowników)
-Realizacja powierzonych planów sprzedażowych
-Planowanie i organizacja pracy personelu
-Nadzór nad prawidłowym przebiegiem procesu sprzedaży
-Przestrzeganie procedur i standardów sprzedaży
-Motywowanie podległych pracowników
-Rozwój pracowników, prowadzenie coachingu
-Rekrutacja i selekcja personelu, wdrażanie nowych pracowników
-Codzienna analiza sprzedaży oraz analiza towaru w sklepie.

Edukacja

Logo
Komunikacja Społeczna , magisterskie
Uniwersytet Opolski

Specjalizacje

Bankowość
Bankowość detaliczna
Bankowość
Zarządzanie bankowością
Finanse/Ekonomia
Doradztwo/Konsulting
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Sprzedaż
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia