Katarzyna Jelińska

Jelińska
Rumia, pomorskie

Umiejętności

bardzo dobra organizacja pracy własnej Prawo jazdy kategoria B. • Znajomość regulacji prawnych - dokumentów programowych, wytycznych POKL • Praktyczna wiedza z zakresu zasad przygotowywania projektów i wniosków o dofinansowanie • Praktyczna wiedza z zakresu przygotowywania wniosków o płatność, formularza PEFS • Znajomość MS Excel, innych aplikacji MS Office • Doświadczenie w realizacji projektów marketingowych • Doświadczenie w organizacji szkoleń, konferencji, publicznych wystąpień • Konsekwencja w dążeniu do celu • Umiejętność ustalenia priorytetów

Języki

angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
KIEROWNIK PROJEKTU
FUNDACJA AGRO-BEST
•odpowiadanie za część merytoryczną i finansową realizacji Projektu po stronie Partnera;
•analiza ryzyka oraz podejmowanie działań mających na celu wyeliminowanie wszelkich nieprawidłowości,
•kontrolowanie zakresu merytorycznego i finansowego realizacji zaplanowanych działań i zadań oraz harmonogramu wdrażania projektu, a także jego wskaźników i produktów;
•przygotowanie zestawień potrzebnych do złożenia wniosków o płatność zarówno w części postępu rzeczowego
i finansowego.
Gdański Klaster Budowlany Sp. z o.o.
KIEROWNIK PROJEKTU ; SPECJALISTA DS. ROZLICZEŃ
KIEROWNIK PROJEKTU
•koordynacja całości projektu i nadzór nad jego realizacją;
•podejmowanie, koordynacja, monitoring i kontrola działań projektowych, wskaźników, produktów;
•analiza ryzyka projektowego;
•podejmowanie działań mających na celu wyeliminowanie nieprawidłowości;

SPECJALISTA DS. ROZLICZEŃ
•prowadzenie sprawozdawczości finansowej;
•koordynacja przepływów finansowych pomiędzy L-P;
•sporządzanie wniosków o płatność;
•bieżące prowadzenie dokumentacji rozliczeniowej i wydatków;
•kontrola i weryfikacja dokumentów finansowo-księgowych projektów pod względem formalnym i rachunkowym,
•opisywanie i ewidencjonowanie dokumentów księgowych zgodnie z wytycznymi UE.
Centrum Rozwoju Społeczno-Ekonomicznego
ASYSTENT PROJEKTU
•bezpośrednie kontakty z podwykonawcami i uczestnikami szkoleń;
•przygotowywanie sprawozdań i wniosków o płatność;
•promocja prowadzonych przedsięwzięć szkoleniowych;
•rekrutacja uczestników;
•prowadzenie dokumentacji szkoleniowej;
•obsługa organizacyjna szkoleń (organizacja, obsługa administracyjna, planowanie szkoleń, współpraca przy przygotowywaniu programów szkoleniowych, raportów z działań szkoleniowych);
•przeprowadzanie i analizowanie badań ewaluacyjnych;
•nadzór nad poprawną realizacją projektu.
Wydawnictwo Pedagogiczne OPERON Sp. z o.o.
SPECJALISTA DS. WDRAŻANIA PROJEKTÓW UNIJNYCH
•odpowiedzialność za przygotowanie materiałów szkoleniowych i monitorowanie ich stanu;
•rekrutacja uczestników i promocja;
•tworzenie i redagowanie dokumentów, pism projektowych;
•zarządzanie dokumentacją projektową (tworzenie, analizowanie, kontrola i weryfikacja poprawności, porządkowanie, katalogowanie, archiwizowanie);
•obsługa organizacyjna oraz administracyjna zajęć;
•bieżąca współpraca z beneficjentami;
•sporządzanie wniosków o płatność;
•kontrola wydatkowanych środków finansowych;
•opisywanie dokumentów księgowych;
•moderowanie oraz administrowanie forum projektowym;
•ewaluacja i monitoring realizowanych zajęć;
•monitorowanie wszelkich zmian w wytycznych i innych regulacjach dot. realizowanych projektów mających wpływ na prawidłowe rozliczenie projektów.
Wydawnictwo Pedagogiczne OPERON Sp. z o.o.
KOORDYNATOR PROJEKTU NAUKOWO-BADAWCZEGO; ASYSTENT MENADŻERA PROGRAMU EDUKACYJNO-TERAPEUTYCZNEGO ORTO
KOORDYNATOR PROJEKTU NAUKOWO-BADAWCZEGO.
•rekrutacja, organizacja i prowadzenie konferencji/szkoleń (zapewnienie lokalu, noclegów, transportu itp.);
•tworzenie, redagowanie i prowadzenie dokumentacji projektowej (listy przewodnie, umowy cywilno-prawne, ankiety, harmonogramy itp.);
•kontakt z trenerami i uczestnikami projektu;
•zarządzanie budżetem;
•opracowywanie raportów i sprawozdań z realizacji projektu.

ASYSTENT MENADŻERA PROGRAMU EDUKACYJNO-TERAPEUTYCZNEGO
•prowadzenie dokumentacji projektowej (weryfikacja i wprowadzania zgłoszeń do programu, wysyłka zaświadczeń i listów);
•obsługa organizacyjna szkoleń, tworzenie i uzupełnianie harmonogramu szkoleń, podsumowywanie ankiet i sprawozdań, sprzedaż publikacji podczas konferencji);
•kontrolowanie wysyłek;
•aktualizowanie informacji o szkoleniach na stronie internetowej.

Szkolenia i kursy

• Zarządzanie projektem - Sopocka Grupa Szkoleniowo-Doradcza S.C.
• Planowanie budżetu projektu w ramach POKL - Regionalny Ośrodek EFS w Słupsku
• Aspekty księgowe w rozliczaniach projektów POKL - Regionalny Ośrodek EFS w Słupsku
• Polityka równości płci w projektach POKL. Standard minimum - Regionalny Ośrodek EFS w Słupsku
• Jak poprawnie przygotować dokumenty z realizacji projektów w ramach POKL -Regionalny Ośrodek EFS w Słupsku
• Projekty innowacyjne w ramach POKL - Regionalny Ośrodek EFS w Słupsku
• Pozyskiwanie funduszy UE na projekty w MŚP - Akademia PARP
• Zamówienia publiczne -Akademia PARP
• Kluczowe aspekty funkcjonowania firmy - ADM Consulting Group S.A.
• Pomoc publiczna w POKL - Regionalny Ośrodek EFS w Gdańsku

Edukacja

Logo
Stosunki Międzynarodowe, magisterskie
Akademia Marynarki Wojennej w Gdyni

Specjalizacje

Administracja biurowa
Inne
Edukacja/Szkolenia
Szkolenia