Umiejętności
Prowadzenie szkoleń sprzedażowych
Języki
angielski
biegły
hiszpański
dobry
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. obsługi klienta
· Pozyskiwanie nowych klientów szkoleń technicznych,
· Utrzymywanie relacji z bieżącymi klientami
· Zarządzanie baza danych CRM
· Bieżące monitorowanie oferty i działań konkurencji
· Aktualna weryfikacja zapotrzebowania klientów na określone usługi firmy
· Prowadzenie dużego projektu szkoleniowego
· Dbanie o spójny i pozytywny wizerunek firmy.
· Udział w konferencja i w wydarzeniach branżowych
· Utrzymywanie relacji z bieżącymi klientami
· Zarządzanie baza danych CRM
· Bieżące monitorowanie oferty i działań konkurencji
· Aktualna weryfikacja zapotrzebowania klientów na określone usługi firmy
· Prowadzenie dużego projektu szkoleniowego
· Dbanie o spójny i pozytywny wizerunek firmy.
· Udział w konferencja i w wydarzeniach branżowych
Specjalista ds. marketingu
Polska Platforma Mobilnych Płatności
• Ocena ryzyka potencjalnych inwestycji przedstawianych przez Zarząd Spółki,
• Koordynowanie działań marketingowych i sprzedażowych
• Współpraca przy opracowywaniu koncepcji promocji lokalnych i międzynarodowych
• Bieżące monitorowanie oferty i działań konkurencji
• Aktualna weryfikacja zapotrzebowania klientów na określone funkcjonalności usługi;
• Dbanie o spójny i pozytywny wizerunek firmy,
• Kontakt z mediami, kontakt z firmami oraz podmiotami zewnętrznymi.
• Koordynowanie działań marketingowych i sprzedażowych
• Współpraca przy opracowywaniu koncepcji promocji lokalnych i międzynarodowych
• Bieżące monitorowanie oferty i działań konkurencji
• Aktualna weryfikacja zapotrzebowania klientów na określone funkcjonalności usługi;
• Dbanie o spójny i pozytywny wizerunek firmy,
• Kontakt z mediami, kontakt z firmami oraz podmiotami zewnętrznymi.
Specjalista ds. Marketingu i Sprzedaży
• Profesjonalna obsługa klienta zagranicznego,
• Udzielenie informacji na temat usług firmy,
• Nawiązywanie współpracy z zagranicznymi kontrahentami,
• Poszukiwanie nowych rozwiązań w zakresie pozyskiwania Klientów,
• Przygotowywanie, koordynacja oraz nadzór nad terminowością akcji marketingowych,
• Współpraca z agencjami reklamowymi, agencjami kreatywnymi czasopismami oraz innymi partnerami,
• Realizacja działań marketingowych zgodnie z zaplanowanym harmonogramem,
• Udzielenie informacji na temat usług firmy,
• Nawiązywanie współpracy z zagranicznymi kontrahentami,
• Poszukiwanie nowych rozwiązań w zakresie pozyskiwania Klientów,
• Przygotowywanie, koordynacja oraz nadzór nad terminowością akcji marketingowych,
• Współpraca z agencjami reklamowymi, agencjami kreatywnymi czasopismami oraz innymi partnerami,
• Realizacja działań marketingowych zgodnie z zaplanowanym harmonogramem,
Przedstawiciel naukowy- Kardiologia
- Reprezentowanie firmy w kontaktach z farmaceutami i lekarzami oraz hurtowniami
- Realizacja celów promocyjnych promowanych produktów.
- Prowadzenie rozmów handlowych (negocjacje)
- Budowanie długofalowych relacji z Klientem
- Raportowanie działań promocyjnych
- Realizacja założonego planu w zespole
- Budowanie dobrego wizerunku firmy
- Organizacja prezentacji oraz spotkań z klientami.
- Realizacja celów promocyjnych promowanych produktów.
- Prowadzenie rozmów handlowych (negocjacje)
- Budowanie długofalowych relacji z Klientem
- Raportowanie działań promocyjnych
- Realizacja założonego planu w zespole
- Budowanie dobrego wizerunku firmy
- Organizacja prezentacji oraz spotkań z klientami.
Trener/Coach
- prowadzenie szkoleń wstępnych, grupowych, coachingów
- uczestniczenie w działaniach rekrutacyjnych
- udział w przygotowaniu kwartalnej oceny Konsultantów CAW
- współudział w procesie badania poziomu obsługi Klientów CAW
- uczestniczenie w spotkaniach z pracownikami w celu motywowania ich do osiągania lepszych wyników, planowania ścieżki rozwoju
- sporządzanie kart oceny związanych z coachingami, przygotowywanie ocen kwartalnych w zakresie telemarketingu
- monitoring jakości poprzez odsłuchiwanie rozmów telefonicznych
- sporządzanie tygodniowych i miesięcznych planów szkoleń, raportów dotyczących podejmowanych działań
- weryfikacja pism reklamacyjnych, redagowanie odpowiedzi na pisma Klientów
- uczestniczenie w działaniach rekrutacyjnych
- udział w przygotowaniu kwartalnej oceny Konsultantów CAW
- współudział w procesie badania poziomu obsługi Klientów CAW
- uczestniczenie w spotkaniach z pracownikami w celu motywowania ich do osiągania lepszych wyników, planowania ścieżki rozwoju
- sporządzanie kart oceny związanych z coachingami, przygotowywanie ocen kwartalnych w zakresie telemarketingu
- monitoring jakości poprzez odsłuchiwanie rozmów telefonicznych
- sporządzanie tygodniowych i miesięcznych planów szkoleń, raportów dotyczących podejmowanych działań
- weryfikacja pism reklamacyjnych, redagowanie odpowiedzi na pisma Klientów
wystawiono
Co można napisać o Kasi?
Wulkan energii? Mało!
Kopalnia pomysłów? Zbyt mało!
Świetny organizator? Nie, to też nie to...
W Kasiu skumulowały się najlepsze cechy jakie może mieć trener, a szerzej - człowiek. Ogromny entuzjazm i pozytywne nastawienie do ludzi, poparte profesjonalnym podejściem i okraszone dużą porcją poczucia humoru. Życzę każdemu by miał okazję pracować z tak wartościową Osobą.
Wulkan energii? Mało!
Kopalnia pomysłów? Zbyt mało!
Świetny organizator? Nie, to też nie to...
W Kasiu skumulowały się najlepsze cechy jakie może mieć trener, a szerzej - człowiek. Ogromny entuzjazm i pozytywne nastawienie do ludzi, poparte profesjonalnym podejściem i okraszone dużą porcją poczucia humoru. Życzę każdemu by miał okazję pracować z tak wartościową Osobą.
HC Learning & Development - Asystent ds.szkolen
- Współpraca z firmami szkoleniowymi i trenerami w zakresie przygotowywania planu szkoleń na rok, monitorowania programu w trakcie jego trwania (rezultaty, absencja, koszty)
- Planowanie i organizacja szkoleń warsztatowych: współpraca z zewnętrznymi dostawcami, zarządzanie bazą danych, logistyka szkoleń
- Organizacja i realizacja wyjazdowych projektów szkoleniowych dla klienta wewnętrznego,
- Zarządzanie budżetem szkoleniowym,
- Prowadzenie projektów związanych z rozwojem pracowników,
- Całościowa koordynacja szkoleń językowych- administracja,
- Przeprowadzanie analiz oceny efektywności programów szkoleniowych
- Uczestnictwo w imprezach organizowanych dla działów biznesowych typu targi, wystawy, konferencje
- Wsparcie pracowników w zakresie wykorzystywania narzędzi szkoleniowych on-line
- Tworzenie harmonogramów sesji szkoleniowych
- Bieżąca analiza rynku usług szkoleniowych oraz udział w budowaniu programów szkoleniowych
- Planowanie i organizacja szkoleń warsztatowych: współpraca z zewnętrznymi dostawcami, zarządzanie bazą danych, logistyka szkoleń
- Organizacja i realizacja wyjazdowych projektów szkoleniowych dla klienta wewnętrznego,
- Zarządzanie budżetem szkoleniowym,
- Prowadzenie projektów związanych z rozwojem pracowników,
- Całościowa koordynacja szkoleń językowych- administracja,
- Przeprowadzanie analiz oceny efektywności programów szkoleniowych
- Uczestnictwo w imprezach organizowanych dla działów biznesowych typu targi, wystawy, konferencje
- Wsparcie pracowników w zakresie wykorzystywania narzędzi szkoleniowych on-line
- Tworzenie harmonogramów sesji szkoleniowych
- Bieżąca analiza rynku usług szkoleniowych oraz udział w budowaniu programów szkoleniowych
Szkolenia i kursy
Przeprowadzone szkolenie luty 2010 "SKUTECZNA KOMUNIKACJA Z PARTNEREM BIZNESOWYM"
Cykl szkoleń z umiejętności miekkich- Coaching skills, communication skills, selling skills- maj 2010, Słowenia
TROP Szkola Trenerów Biznesu- 2009/10
Negocjacje- House of Skills- kwiecień 2009
Telemarketing 2009- Warta 24 Plus
Train the Trainer, listopad 2008
Szkolenie z Excela- pazdziernik 2008
Influencing Skills- lipiec 2007
Tax Introduction to Consulting Skills- maj 2008
Impact Skills- luty 2008
Cykl szkoleń z umiejętności miekkich- Coaching skills, communication skills, selling skills- maj 2010, Słowenia
TROP Szkola Trenerów Biznesu- 2009/10
Negocjacje- House of Skills- kwiecień 2009
Telemarketing 2009- Warta 24 Plus
Train the Trainer, listopad 2008
Szkolenie z Excela- pazdziernik 2008
Influencing Skills- lipiec 2007
Tax Introduction to Consulting Skills- maj 2008
Impact Skills- luty 2008
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Zainteresowania
plywanie, spiew
taniec towarzyski GCT
gotowanie
taniec towarzyski GCT
gotowanie
Inne
Grupy
CZARNE RYTMY
miejsce dla tych co kochają hip-hop, r&b soul, rap. d;a tych co żyją tą muzyką i nie mogę wbić sie w inne rytmy
EXCEL w praktyce
Pytania, wskazówki, odpowiedzi, komentarze, usprawnienie pracy w EXCELu. Cel: wzajemna pomoc, wymiana doświadczeń, propozycje usprawnień pracy
Gliwice
Pierwsza wzmianka o mieście Gliwice pochodzi z roku 1276.
Miasto powstało na przecięciu się ówczesnych szlaków handlowych z Krakowa do Wrocławia oraz z Węgier i Moraw dalej na północ.
Imprezy integracyjne PL
Podstawą działalności firmy Integracje24.pl stanowi organizowanie krajowej turystyki biznesowej.
Posiadamy ponad 10 letnie doświadczenie w organizacji imprez integracyjnych, teambuildingowych i szkol
JA CHCĘ PRACOWAĆ :-)
Dla osób z doświadczeniem, które straciły pracę lub chcą zmienić obecną, zgodnie z oczekiwaniami.