Umiejętności
Microsoft Excel
Microsoft Office
Microsoft Word
SAP CRM
Pisanie tekstów SEO
Praca w zespole
Microsoft PowerPoint
kontakt z klientem biznesowym
Obsługa klienta
Ubezpieczenia
Prawo jazdy kat B
ubezpieczenia majątkowe
ubezpieczenia korporacyjne
ZSI
ADOT
SIZE
Ubezpieczenia komunikacyjne
Ubezpieczenia NNW i mienia
Project Professional
GULIWER
Oprogramowanie SAP – moduł CRM
kontakt z klientem indywidualnym
Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Referent
• Szkolenie nowych pracowników obejmujące umiejętności praktyczne konsultantów w zakresie przyjmowania szkód jak i obsługi ich statusu.
• Obsługa klienta indywidualnego i biznesowego w zakresie : przyjmowania szkód komunikacyjnych, majątkowych, osobowych, korporacyjnych.
• Informacja o etapie likwidacji - status zgłoszonej szkody.
• Obsługa klienta indywidualnego i biznesowego w zakresie : przyjmowania szkód komunikacyjnych, majątkowych, osobowych, korporacyjnych.
• Informacja o etapie likwidacji - status zgłoszonej szkody.
Wolontariat
• aktywny udział w projekcie rekrutacji masowej,
• obsługa kandydatów i klientów przychodzących do oddziału,
• bieżąca aktualizacja bazy kandydatów,
• zamieszczanie ogłoszeń na stronach internetowych i na witrynach biura,
• wstępna selekcja CV,
• weryfikacja aplikacji dostępnych w bazie,
• czynny udział w prowadzonych projektach rekrutacyjnych, w tym: wyszukiwanie i wstępna preselekcja telefoniczna kandydatów, umawianie rozmów kwalifikacyjnych, obserwowanie i uczestniczenie w rozmowach rekrutacyjnych, przeprowadzanie testów,
• szeroko rozumiane prace administracyjne: przygotowanie i wysyłka pasków wynagrodzeń, przygotowanie poczty całego oddziału, kompletowanie dokumentacji związanej
z zatrudnieniem pracownika (tj. tworzenie teczek osobowych nowo zatrudnionych pracowników, bieżące uzupełnianie braków),
• bieżące monitorowanie ofert pracy pod kątem analizy atrakcyjności rynku.
Zaprojektowałam broszurę i zrealizowałam zmianę sposobu przyjmowania interesariuszy (broszury informacyjne wraz z uproszczoną instrukcją obsługi strony internetowej) z pozytywnym odbiorem zarówno ze strony kierownictwa jak i klientów firmy.
• obsługa kandydatów i klientów przychodzących do oddziału,
• bieżąca aktualizacja bazy kandydatów,
• zamieszczanie ogłoszeń na stronach internetowych i na witrynach biura,
• wstępna selekcja CV,
• weryfikacja aplikacji dostępnych w bazie,
• czynny udział w prowadzonych projektach rekrutacyjnych, w tym: wyszukiwanie i wstępna preselekcja telefoniczna kandydatów, umawianie rozmów kwalifikacyjnych, obserwowanie i uczestniczenie w rozmowach rekrutacyjnych, przeprowadzanie testów,
• szeroko rozumiane prace administracyjne: przygotowanie i wysyłka pasków wynagrodzeń, przygotowanie poczty całego oddziału, kompletowanie dokumentacji związanej
z zatrudnieniem pracownika (tj. tworzenie teczek osobowych nowo zatrudnionych pracowników, bieżące uzupełnianie braków),
• bieżące monitorowanie ofert pracy pod kątem analizy atrakcyjności rynku.
Zaprojektowałam broszurę i zrealizowałam zmianę sposobu przyjmowania interesariuszy (broszury informacyjne wraz z uproszczoną instrukcją obsługi strony internetowej) z pozytywnym odbiorem zarówno ze strony kierownictwa jak i klientów firmy.
Wolontariat
Herbapol - Lublin S.A. Dział Zakupów
• zapoznanie się z zasadami i specyfiką pracy na stanowisku, standardowymi raportami sporządzanymi przez dział
• archiwizacja dokumentów zamówień, reklamacji, itp.
• gromadzenie danych dotyczących jakości dostaw
• prowadzenie rejestru dokumentów oraz korespondencji przekazywanych z innych działów
• sporządzanie zestawień statystycznych dotyczących dostaw
• archiwizacja dokumentów zamówień, reklamacji, itp.
• gromadzenie danych dotyczących jakości dostaw
• prowadzenie rejestru dokumentów oraz korespondencji przekazywanych z innych działów
• sporządzanie zestawień statystycznych dotyczących dostaw
Kawiarnia Cafe Loco, Restauracja Siedem Życzeń, Carambola Pub, Smażalnia ryb „ORKA” STANLEY
Barmanka / Baristka / Kelnerka / Sprzedawca
• organizacja imprez okolicznościowych typu Komunia Św., Chrzest, itp. (przyjęcia na min. 15 osób)
• nakrycia stołów
• dekoracja pomieszczeń
• rozmowy z klientami na temat obsługi i przebiegu przyjęcia
• przedstawianie menu
• finalizacja transakcji
• przyjmowanie zamówień
• obsługa klienta
• serwowanie posiłków, deserów oraz napojów
• obsługa ekspresu
• dbanie o czystość i wizerunek miejsca pracy
• nakrycia stołów
• dekoracja pomieszczeń
• rozmowy z klientami na temat obsługi i przebiegu przyjęcia
• przedstawianie menu
• finalizacja transakcji
• przyjmowanie zamówień
• obsługa klienta
• serwowanie posiłków, deserów oraz napojów
• obsługa ekspresu
• dbanie o czystość i wizerunek miejsca pracy
Szkolenia i kursy
III 2015 - kurs manicure i pedicure – AP Edukacja Centrum Szkoleniowe w Lublinie
VI 2014 - kurs obejmujący wsparcie szkoleniowo - doradcze w ramach projektu „Wsparcie na starcie” (zakładanie i prowadzenie własnej działalności gospodarczej, pisanie biznesplanu, plan działania) – Fundacja Instytut Rozwoju Zasobów Ludzkich
II 2014 - szkolenie marketingowe: planowania własnego biznesu, wyznaczanie i realizowanie celów, rozmowa biznesowej i samoorganizacja czasu pracy – Forever Living Products
V 2012 - szkolenie: „Standardy pracy w organizacji handlowej na przykładzie stanowisk pracy: Kierownik Sklepu i Kierownik Rejonu Sprzedaży” – Lidl Polska Sklepy Spożywcze Sp. z o.o. Sp. k.
II 2010 - nowoczesna edukacja – Moduł VII Era Inżyniera: „Integracja i budowanie zespołu, zarządzanie kompetencjami” – Biuro Karier Studenckich Politechnika Lubelska
VI 2014 - kurs obejmujący wsparcie szkoleniowo - doradcze w ramach projektu „Wsparcie na starcie” (zakładanie i prowadzenie własnej działalności gospodarczej, pisanie biznesplanu, plan działania) – Fundacja Instytut Rozwoju Zasobów Ludzkich
II 2014 - szkolenie marketingowe: planowania własnego biznesu, wyznaczanie i realizowanie celów, rozmowa biznesowej i samoorganizacja czasu pracy – Forever Living Products
V 2012 - szkolenie: „Standardy pracy w organizacji handlowej na przykładzie stanowisk pracy: Kierownik Sklepu i Kierownik Rejonu Sprzedaży” – Lidl Polska Sklepy Spożywcze Sp. z o.o. Sp. k.
II 2010 - nowoczesna edukacja – Moduł VII Era Inżyniera: „Integracja i budowanie zespołu, zarządzanie kompetencjami” – Biuro Karier Studenckich Politechnika Lubelska
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Sekretariat/Recepcja
Call Center
Konsultanci
Human Resources/Zasoby ludzkie
Rekrutacja/Employer Branding
Marketing
Marketing bezpośredni
Obsługa klienta
Usługi profesjonalne
Zainteresowania
Gotowanie
Prace manualne, handmade: szycie ręczne, na maszynie, haftowanie, szydełkowanie, itp.
Tenis stołowy
Manicure i pedicure metodą klasyczną i hybrydową (Shellac)
Prace manualne, handmade: szycie ręczne, na maszynie, haftowanie, szydełkowanie, itp.
Tenis stołowy
Manicure i pedicure metodą klasyczną i hybrydową (Shellac)
Inne
http://cracon.pl/
http://eco-vit.pl/
http://www.mamaebaby.pl/
http://www.eyahoo.pl/
http://eco-vit.pl/
http://www.mamaebaby.pl/
http://www.eyahoo.pl/