Doświadczenie zawodowe
Administration Manager
Gruppa Sp. z o.o.
* zarządzanie pracą podległego personelu/praktykantów
* organizacja pracy biura
* tworzenie i nadzór nad przestrzeganiem procedur obowiązujących w firmie
* pozyskiwanie nowych i utrzymywanie obecnych obiektów biurowych firmy
* nadzór nad pracami konserwatorskimi i porządkowymi
* nadzór nad zaopatrzeniem biura oraz zatwierdzaniem wydatków na niezbędne materiały biurowe, urządzenia i wyposażenie firmy
* nadzór nad przepływem korespondencji
* nadzór nad prawidłowym prowadzeniem i przechowywaniem dokumentacji administracyjnej oraz właściwym zabezpieczeniem mienia firmy
* negocjowanie warunków współpracy oraz podtrzymywanie bieżących kontaktów z klientami
* kontrola nad prawidłową realizacją zobowiązań wobec kontrahentów
* współpraca z doradcami prawnymi, bankami i innymi instytucjami zewnętrznymi w tym z biurem rachunkowym
* współpraca z działem HR dotycząca prowadzenia spraw osobowych, tj. rekrutacji, rozmieszczenia, fluktuacji
* przedstawianie sprawozdań dotyczących działu na zebraniach zarządu firmy
* kontrola nad kosztami spółki
* organizacja pracy biura
* tworzenie i nadzór nad przestrzeganiem procedur obowiązujących w firmie
* pozyskiwanie nowych i utrzymywanie obecnych obiektów biurowych firmy
* nadzór nad pracami konserwatorskimi i porządkowymi
* nadzór nad zaopatrzeniem biura oraz zatwierdzaniem wydatków na niezbędne materiały biurowe, urządzenia i wyposażenie firmy
* nadzór nad przepływem korespondencji
* nadzór nad prawidłowym prowadzeniem i przechowywaniem dokumentacji administracyjnej oraz właściwym zabezpieczeniem mienia firmy
* negocjowanie warunków współpracy oraz podtrzymywanie bieżących kontaktów z klientami
* kontrola nad prawidłową realizacją zobowiązań wobec kontrahentów
* współpraca z doradcami prawnymi, bankami i innymi instytucjami zewnętrznymi w tym z biurem rachunkowym
* współpraca z działem HR dotycząca prowadzenia spraw osobowych, tj. rekrutacji, rozmieszczenia, fluktuacji
* przedstawianie sprawozdań dotyczących działu na zebraniach zarządu firmy
* kontrola nad kosztami spółki
Administration Manager
* nadzór nad zaopatrzeniem biura oraz zatwierdzaniem wydatków na niezbędne materiały biurowe, urządzenia i wyposażenie firmy
* nadzór nad przepływem korespondencji
* utrzymanie bieżącego kontaktu z biurem rachunkowym obsługującym księgowość spółki
* kontrola nad kosztami spółki
* odpowiedzialność za prowadzenie, archiwizowanie dokumentów oraz przechowywanie dokumentów archiwalnych
* kontrola nad prawidłową realizacją zobowiązań wobec kontrahentów
* współpraca z doradcami prawnymi, bankami i innymi instytucjami zewnętrznymi
* nadzór nad przepływem korespondencji
* utrzymanie bieżącego kontaktu z biurem rachunkowym obsługującym księgowość spółki
* kontrola nad kosztami spółki
* odpowiedzialność za prowadzenie, archiwizowanie dokumentów oraz przechowywanie dokumentów archiwalnych
* kontrola nad prawidłową realizacją zobowiązań wobec kontrahentów
* współpraca z doradcami prawnymi, bankami i innymi instytucjami zewnętrznymi
Główny Specjalista ds. Windykacji i Administracji z up. Prokurenta
Creditinfo Polska Sp. z o.o.- wywiadownia gospodarcza
* przygotowywanie zestawień i raportów z wyników sprzedażowych działu handlowego
* wprowadzenie procedury windykacji należności
* współudział w rekrutacji pracowników do działów telemarketingu oraz handlowego
* stworzenie i wprowadzenie systemu archiwizowania dokumentów
* wprowadzenie procedury windykacji należności
* współudział w rekrutacji pracowników do działów telemarketingu oraz handlowego
* stworzenie i wprowadzenie systemu archiwizowania dokumentów
Specjalista ds. Windykacji i Administracji
Creditinfo Polska Sp. z o.o.- wywiadownia gospodarcza
* kompleksowe zarządzanie korespondencją wychodzącą i przychodzącą
* wystawianie i rejestracja faktur
* kontrola przepływu informacji między wszystkimi działami w firmie
* stwarzanie i wprowadzenie systemu windykacyjnego
* monitoring i windykacja należności
* organizowanie i nadzór nad zaopatrzeniem biura w niezbędne materiały biurowe, wyposażenie oraz urządzenia biurowe
* organizowanie i nadzór nad pracami konserwatorskimi oraz porządkowymi na terenie biura
* wystawianie i rejestracja faktur
* kontrola przepływu informacji między wszystkimi działami w firmie
* stwarzanie i wprowadzenie systemu windykacyjnego
* monitoring i windykacja należności
* organizowanie i nadzór nad zaopatrzeniem biura w niezbędne materiały biurowe, wyposażenie oraz urządzenia biurowe
* organizowanie i nadzór nad pracami konserwatorskimi oraz porządkowymi na terenie biura
Specjalista ds. Pozyskiwania Informacji Gospodarczych
Creditinfo Polska Sp. z o.o.- wywiadownia gospodarcza
* pozyskiwanie informacji identyfikujących przedsiębiorstwo pod kątem profilu oraz skali działalności
* dbanie o utrzymanie aktualnych informacji w bazie danych poprzez bieżące ich sprawdzanie oraz wprowadzanie zmian
* dbanie o utrzymanie aktualnych informacji w bazie danych poprzez bieżące ich sprawdzanie oraz wprowadzanie zmian
Archiwista
SAP-Stowarzyszenie Archiwistów Polskich
* archiwizacja dokumentacji; tworzenie, opracowanie baz danych firm: z sektora ubezpieczeniowego i bankowego
* budowanie relacji i kontaktów z klientami firmy
* konsultacje u klienta
* uczestnictwo w rozmowach z udziałem przedstawicieli współpracujących firm
* przygotowanie do wdrożeń projektów
* miesięczne raportowanie z prac wykonywanych w archiwum
* kompleksowa obsługa dokumentacji poszczególnych firm ubezpieczeniowych
* budowanie relacji i kontaktów z klientami firmy
* konsultacje u klienta
* uczestnictwo w rozmowach z udziałem przedstawicieli współpracujących firm
* przygotowanie do wdrożeń projektów
* miesięczne raportowanie z prac wykonywanych w archiwum
* kompleksowa obsługa dokumentacji poszczególnych firm ubezpieczeniowych
Referent d/s Administracyjno-handlowych
Sutura - hurtownia art. i urządzeń medycznych
* samodzielne prowadzenie biura
* odpowiedzialność za sprzedaż produktów Henkel Polska; 3M
* zapewnienie prawidłowego przebiegu obsługi serwisowej
* badanie rynku i poszukiwanie potencjalnych klientów
* przygotowywanie materiałów informacyjno-technicznych
* przygotowywanie akcji marketingowych
* opieka nad stałymi klientami firmy
* odpowiedzialność za sprzedaż produktów Henkel Polska; 3M
* zapewnienie prawidłowego przebiegu obsługi serwisowej
* badanie rynku i poszukiwanie potencjalnych klientów
* przygotowywanie materiałów informacyjno-technicznych
* przygotowywanie akcji marketingowych
* opieka nad stałymi klientami firmy
Szkolenia i kursy
###PROJEKTANT STRON WWW
(Wyższa Szkoła Ekonomii i Innowacji w Lublinie)
11/2012-02/2013
* Adobe Photoshop
* tworzenie szablonów stron WWW
* technologie sieciowe HTML/CSS
* Adobe Flash
###MICROSOFT ACCESS 2007-poziom zaawansowany
(Altkom Akademia S.A) 03/2012
* źródła danych
* kwerendy
* eksportowanie danych
* prezentacja danych
* wydruki masowe
###EUROPEJSKI CERTYFIKAT UMIEJĘTNOŚCI KOMPUTEROWYCH ECDL Advanced
(BizTech Konsulting SA) 01/2012-02/2012
1. Arkusze kalkulacyjne-CERTYFIKAT PTI
2. Grafika menedżerska i prezentacyjna-CERTYFIKAT PTI
3. Przetwarzanie tekstów-CERTYFIKAT PTI
###EUROPEJSKI CERTYFIKAT UMIEJĘTNOŚCI KOMPUTEROWYCH ECDL Core-CERTYFIKAT PTI
(CTC Polska sp. z o.o.) 05/2011- 11/2011
1. Podstawy technik informatycznych i komunikacyjnych
2. Użytkowanie komputerów i zarządzanie plikami
3. Przetwarzanie tekstów
4. Arkusze kalkulacyjne
5. Użytkowanie baz danych
6. Grafika menedżerska i prezentacyjna
7. Przeglądanie stron internetowych i komunikacja
###RADZENIE SOBIE ZE STRESEM
(CTC Polska sp. z o.o.) 06/2011
* czynniki stresogenne
* strategie radzenia sobie ze stresem
* profilaktyka
###MICROSOFT EXCEL 2007-POZIOM ZAAWANSOWANY
(Comarch S.A.) 05-06/2011
* zaawansowana edycja danych
* odwołania cykliczne
* zaawansowane formatowanie danych
* poprawność danych
* wykonywanie obliczeń za pomocą formuł i funkcji
* filtry zaawansowane
* analizowanie danych za pomocą tabel przestawnych
* sumy częściowe
* wykorzystywanie makr do automatyzacji zadań
###VAT W TRANSAKCJACH MIĘDZYNARODOWYCH
(Centrum Treningu Biznesowego) 07/2010
###KURS ASYSTENCKO - SEKRETARSKI
(Centrum Edukacji Kadr) 10/2008
* zasady organizacji biura i sekretariatu
* prawo pracy (kadrowe)
* zagadnienia etyki i kultury zawodu
* komputeropisanie metodą bezwzrokową
* poznanie obsługi urządzeń techniki biurowej (wysyłanie i odbieranie faksów, obsługa xero)
* komputeryzacja prac biurowych ( programy biurowe - MS Office (WORD, EXCEL, POWER POINT) obsługa programów pocztowych, wysyłanie korespondencji seryjnej, sporządzanie różnych rodzajów pism)
(Wyższa Szkoła Ekonomii i Innowacji w Lublinie)
11/2012-02/2013
* Adobe Photoshop
* tworzenie szablonów stron WWW
* technologie sieciowe HTML/CSS
* Adobe Flash
###MICROSOFT ACCESS 2007-poziom zaawansowany
(Altkom Akademia S.A) 03/2012
* źródła danych
* kwerendy
* eksportowanie danych
* prezentacja danych
* wydruki masowe
###EUROPEJSKI CERTYFIKAT UMIEJĘTNOŚCI KOMPUTEROWYCH ECDL Advanced
(BizTech Konsulting SA) 01/2012-02/2012
1. Arkusze kalkulacyjne-CERTYFIKAT PTI
2. Grafika menedżerska i prezentacyjna-CERTYFIKAT PTI
3. Przetwarzanie tekstów-CERTYFIKAT PTI
###EUROPEJSKI CERTYFIKAT UMIEJĘTNOŚCI KOMPUTEROWYCH ECDL Core-CERTYFIKAT PTI
(CTC Polska sp. z o.o.) 05/2011- 11/2011
1. Podstawy technik informatycznych i komunikacyjnych
2. Użytkowanie komputerów i zarządzanie plikami
3. Przetwarzanie tekstów
4. Arkusze kalkulacyjne
5. Użytkowanie baz danych
6. Grafika menedżerska i prezentacyjna
7. Przeglądanie stron internetowych i komunikacja
###RADZENIE SOBIE ZE STRESEM
(CTC Polska sp. z o.o.) 06/2011
* czynniki stresogenne
* strategie radzenia sobie ze stresem
* profilaktyka
###MICROSOFT EXCEL 2007-POZIOM ZAAWANSOWANY
(Comarch S.A.) 05-06/2011
* zaawansowana edycja danych
* odwołania cykliczne
* zaawansowane formatowanie danych
* poprawność danych
* wykonywanie obliczeń za pomocą formuł i funkcji
* filtry zaawansowane
* analizowanie danych za pomocą tabel przestawnych
* sumy częściowe
* wykorzystywanie makr do automatyzacji zadań
###VAT W TRANSAKCJACH MIĘDZYNARODOWYCH
(Centrum Treningu Biznesowego) 07/2010
###KURS ASYSTENCKO - SEKRETARSKI
(Centrum Edukacji Kadr) 10/2008
* zasady organizacji biura i sekretariatu
* prawo pracy (kadrowe)
* zagadnienia etyki i kultury zawodu
* komputeropisanie metodą bezwzrokową
* poznanie obsługi urządzeń techniki biurowej (wysyłanie i odbieranie faksów, obsługa xero)
* komputeryzacja prac biurowych ( programy biurowe - MS Office (WORD, EXCEL, POWER POINT) obsługa programów pocztowych, wysyłanie korespondencji seryjnej, sporządzanie różnych rodzajów pism)
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Wprowadzanie/Przetwarzanie danych
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Administracja biurowa
Inne
Zainteresowania
* literatura współczesna
* jazda konna
* jazda konna
Inne
Komputer:
Sprawne poruszanie się w sferze Internetu, pakiecie MS Office (Outlook, Excel, Word, PowerPoint), MS Works, oraz systemie MS Windows Vista, XP i starsze, REJESTRY, Adobe Reader, Adobe Photoshop, Gimb , Mozilla FireFox, Thunderbird, WinRAR, BIOS, DOS. Programy naprawcze, zabezpieczające i wymiany danych ftp, itp.
* umiejętność pracy w zespole
* łatwość nawiązywania kontaktów i prowadzenia rozmów w szerokim przekroju społecznym
* odpowiedzialność; sumienność; dyspozycyjność; punktualność; elastyczność
* łatwość podejmowania decyzji i zdolność przewidywania ich następstw
* praktyczna znajomość obsługi klienta
* umiejętność pracy pod presją czasu
* zdolności organizacyjne oraz umiejętność planowania i ustalania priorytetów
* odpowiedzialność oraz dyscyplina wewnętrzna
* wysoka kultura osobista
Sprawne poruszanie się w sferze Internetu, pakiecie MS Office (Outlook, Excel, Word, PowerPoint), MS Works, oraz systemie MS Windows Vista, XP i starsze, REJESTRY, Adobe Reader, Adobe Photoshop, Gimb , Mozilla FireFox, Thunderbird, WinRAR, BIOS, DOS. Programy naprawcze, zabezpieczające i wymiany danych ftp, itp.
* umiejętność pracy w zespole
* łatwość nawiązywania kontaktów i prowadzenia rozmów w szerokim przekroju społecznym
* odpowiedzialność; sumienność; dyspozycyjność; punktualność; elastyczność
* łatwość podejmowania decyzji i zdolność przewidywania ich następstw
* praktyczna znajomość obsługi klienta
* umiejętność pracy pod presją czasu
* zdolności organizacyjne oraz umiejętność planowania i ustalania priorytetów
* odpowiedzialność oraz dyscyplina wewnętrzna
* wysoka kultura osobista
Grupy
sggw
SGGW to jedna z najstarszych polskich uczelni. Zawsze wysoko w rankingach. Otrzymała tytuł „Najbardziej innowacyjnej i kreatywnej uczelni w Polsce”.
Adopcje psów
Jesteśmy grupą miłośników zwierząt, która większość wolnego czasu przeznacza na niesienie pomocy bezdomnym psom i kotom. Większość schronisk i przytulisk dla psów i kotów jest przepełniona. Po ulicach
BIZNES KONTAKT
Grupa której celem jest nawiązanie partnerskich, biznesowych kontaktów w szerokim słowa tego znaczeniu od kultury, poprzez finanse, zarządzanie, poszukiwanie partnera, sponsoring.
Możliwość wymiany k
Biznesowe Bazy danych - B2B
Biznesowe bazy danych, brokerzy, call center, mailing, emailing, telemarketing, direct marketing, data mining.
Co Cię Nie Zabije To Cię Wzmocni...
"CZY SIĘGNĘ NIEBA CZY SIĘGNĘ DNA...
WSZYSTKO DO PRZEŻYCIA JEST..."
Posługując się tekstem piosenki (IRA - Parę chwil) pragnę zaprosić wszystkich, którzy sięgneli na szczyt (osobisty,z
DESIGN pod każdą postacią
Grupa dla osób, które profesjonalnie lub zupełnie amatorsko interesują się szeroko pojętym Designem.
Dodatkowa praca
Masz pracę, ale chcesz dorobić? Dobrze trafiłeś! :o) Dodatkowa praca czeka na Ciebie.