Umiejętności
Corel Draw
Project Management
Adobe Illustrator
Adobe InDesign
Adobe Photoshop
Front Office Management
Języki
angielski
biegły
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
urzędnik państwowy
Praca w Biurze Obsługi Inwestorów głównie polega na przygotowywaniu oferty inwestycyjnej gminy dostosowanej do potrzeb indywidualnego inwestora. Oferty zawierają różnorodne dane: przede wszystkim opis lokalizacji, ale także szerszy opis czynników mających wpływ na warunki prowadzenia działalności gospodarczej w danej gminie. Promocja oferty w trakcie: tragów rynku nieruchomości, wizyt studyjnych oraz innych wydarzeń o charakterze biznesowym.
Jestem odpowiedzialna za graficzne przygotowanie materiałów promocyjno-informacyjnych.
Jestem odpowiedzialna za graficzne przygotowanie materiałów promocyjno-informacyjnych.
Animator kultury
Centrum Kultury i Rekreacji w Supraślu
Organizacja i prowadzenie zajęć w Gminnej Pracowni Edukacji Kulturalnej w Sobolewie - jednej z placówek, nad którymi Centrum Kultury i Rekreacji w Supraślu pełnił nadzór. Kompleksowe przygotowanie i prowadzenie zajęć, organizacja imprez okazjonalnych, imprez kulturalnych, sportowych i turystycznych dla uczestników świetlicy. Współpraca z innymi placówkami oraz instruktorami kół zainteresowań.
Trener wdrożeniowy
Wdrożenie portalu Publicznych Służb Zatrudnienia w Wojewódzkich i Powiatowych Urzędach Pracy. Przygotowanie dwudniowego warsztatu wdrożeniowego dla urzędników PUP i jego przeprowadzenie. Podjęcie współpracy z głównym informatykiem placówki, ustalenie harmonogramu wdrożenia wortalu. Migracja treści. Wspieranie wdrożenia zgodnego z wytycznymi MPiPS. Przeprowadzenie szkoleń dla 6 urzędów. Migracja treści dla 10 urzędów.
Koordynator pracy wolontariusza
Fundacja Voifia, ul. Młodzieżowa 24, Grabówka, 15-523 Białystok
Koordynacja pracy wolontariusza w ramach projektu „Wolontariat Rozwija Wieś”. Rekrutacja i przystosowanie osoby z zewnątrz do charakterystyki pracy w fundacji, jej celów, misji, wizji. Planowanie strategiczne celów osobistych wolontariusza i organizacji: wcielanie planów, weryfikacja osiągnięcia celów, formalności prawne: formułowanie umów, sprawozdawczość, spełnienie zadań formalnych i budżetowych.
Koordynator projektu
Fundacja Voifia, ul. Młodzieżowa 24, Grabówka, 15-523 Białystok
Koordynacja projektów: Centrum Inicjatyw-Obywatelsko Społecznych; warsztatów fotograficznych dla młodzieży; stworzenie strony internetowej z grą on-line dla młodzieży, połączonej z konkursem.
Do moich zadań należało: koordynacja działań zleconych (terminowości, zgodności z polityką jakości fundacji), rekrutacja odbiorców, opracowanie założeń projektu, monitorowanie przebiegu projektu, kontakty z uczestnikami, prowadzenie/moderowanie funpage Facebook; kontakt z mediami, działania promocyjno-informacyjne. Budowanie/rekrutacja zespołu i jego zarządzanie. Realizacja założeń projektu, w zgodzie z harmonogramem rzeczowo-finansowym.
Do moich zadań należało: koordynacja działań zleconych (terminowości, zgodności z polityką jakości fundacji), rekrutacja odbiorców, opracowanie założeń projektu, monitorowanie przebiegu projektu, kontakty z uczestnikami, prowadzenie/moderowanie funpage Facebook; kontakt z mediami, działania promocyjno-informacyjne. Budowanie/rekrutacja zespołu i jego zarządzanie. Realizacja założeń projektu, w zgodzie z harmonogramem rzeczowo-finansowym.
Opiekun Biura Projektu POKL Podlaski Inkubator Ekonomii Społecznej
Faber Consulting Sp.z o.o., ul. Siewna 72 lok. 8, 00-833 Warszawa
Prowadzenie biura projektu, dokumentacji projektowej, raportowanie, tworzenie graficznych materiałów o charakterze promocyjno-informacyjnym m.in. ulotek i zaproszeń, prowadzenie spotkań promocyjnych, wspomaganie rekrutacji, prowadzenie konta projektu na portalu społecznościowym, aktualizacja strony www, moderowanie forum internetowego projektu, pomoc w przygotowywaniu wniosku o płatność, nadzorowanie i wspieranie pracy mentorów i doradców zatrudnionych w projekcie.
junior project manager
wymiana młodzieży "Changeit. Film it."
- obsługa logistyczna,
- organizacja zajęć i eventów,
- przygotowanie raportu finansowego,
- zwrot kosztów podróży uczestników,
- organizacja eventów otwartych,
- zamówienia materiałów szkoleniowych,
- wydanie materiałów promocyjnych z wymiany (photobook i DVD z filmem),
- organizacja zajęć i eventów,
- przygotowanie raportu finansowego,
- zwrot kosztów podróży uczestników,
- organizacja eventów otwartych,
- zamówienia materiałów szkoleniowych,
- wydanie materiałów promocyjnych z wymiany (photobook i DVD z filmem),
Asysten Specjalista ds. Zarządu
„Fadbet” S.A., ul. 27 Lipca 60, 15-182 Białystok
Do najważniejszych obowiązków należy prowadzenie ewidencji korespondencji przychodzącej, ale także wewnętrznej. Odpowiadam za sprawny i szybki przekaz korespondencji w całej firmie. Przygotowanie, ewidencję i wysłanie faktur VAT. Kompilowanie zestawień miesięcznych, kwartalnych i rocznych oraz sprawozdania Rady Zarządu. Pisanie pism przewodnich. Obsługiwanie biura, czyli odbieranie telefonów, przygotowanie i wysyłanie korespondencji wychodzącej. Biegłe posługiwanie się programami MsOffice, szczególnie Exel.
Trener pomocniczy
Global Soma, Thessaloniki, Greece
Do podstawowych obowiązków należało pełna współpraca z grupą trenerów. Przygotowania zaczęły się już w marcu na przygotowaniu pełnego programu szkolenia oraz zabezpieczenia logistycznego całego przedsięwzięcia. Aby usprawnić pracę obowiązku zostały podzielone między wszystkich trenerów. Ja kontynuowałam swoje obowiązki związane z tworzenie szczegółowego planu szkolenia. Byłam także odpowiedzialna za przygotowanie całego domu do przyjazdu uczestników i utrzymania go w czasie trwania zajęć. Głównym celem szkolenia była samoekspresja jako sposób na scalenie społeczeństwa. Aktywizowaliśmy uczestników procesami budującymi grupę, tańcem, tańcem kontaktowym, samoekspresją, pantominą, rozwiązywaniem problemów, i wiele innych.
Trener pomocniczy
The Olde Vechte Foundation, Zeesserweg 12, 7731 BG OMMEN, Holland
Branie czynnego udziału w przygotowaniu i obsłudze szkolenia Intercultural Theatre, które opierało się na pracy nad wizerunkiem, jak my chcemy się widzieć, jak chcemy być postrzegani, i jak inni nas postrzegają. Praca nad wystąpieniami publicznymi i technikami werbalnej i niewerbalnej komunikacji. Główne zadania opierały się na uczestnictwie we wszystkich procesach oraz ich przygotowaniu. Odpowiedzialność za własną podgrupę uczestników, ich sesje coachingowe, wspieranie we wszystkich procesach, kontrolowanie postępów.
Office Manager
Oxford University Press, ul Liniarskiego 3, Białystok, Polska
Obsługa biura regionalnego wydawnictwa: odbieranie poczty i przesyłek, zarządzanie korespondencją. Przygotowywanie eventów – konferencji: rezerwacja sal, informowanie wybranych klientów, catering, przyjęcie trenera, rezerwacja hotelu, odebranie z dworca. Prowadzenie rejestru książek wydanych, aktualizacja danych osobowych, wprowadzanie danych dotyczących perspektywy współpracy. Obsługa klientów biura. Dbanie o pozytywny wizerunek firmy i biura regionalnego. Zarządzanie zasobami, które zostały dostarczone z centrali.
Lektor języka angielskiego
SPEAK UP English School - Białystok
Zajęcia dydaktyczno-naukowe języka angielskiego jako języka obcego dla dorosłych. Przygotowywanie autorskich lekcji opartych na materiałach autentycznych na zajęcia związane z gramatyką języka angielskiego, pracą nad tekstem i słownictwem tematycznym oraz konwersatoria.
Trener pomocniczy
YMCA of Czech Republic
Trener pomocniczy w pełni uczestniczący w procesie szkolenia z zakresu komunikacji, zarządzaniem konfliktami, efektywne rozwiązywanie problemów, techniki walki ze stresem, publiczne wystąpienia. Do moich obowiązków należało: aktywne uczestnictwo w sesjach, wspieranie grupy uczestników, współprowadzenie procesów, kontrola postępów, wspieranie grupy trenerów.
Projekty
Centrum Inicjatyw Społeczno-Rozwojowych
Projekt "Centrum Inicjatyw Obywatelsko-Społecznych” promował partycypacyjny model demokracji oraz rozwój aktywności i postaw obywatelskich poprzez upowszechnianie wiedzy na temat praw i obowiązków obywateli oraz równouprawnienia płci. Zadania realizowane polegały na przeszkoleniu zespołu wolontariuszy – studentów oraz gimnazjalistów - z zakresu zagadnień dotyczących budowy społeczeństwa obywatelskiego, którzy po szkoleniu przeprowadzili serię spotkań z zakresu edukacji obywatelskiej w szkołach podstawowych oraz organizując akcje promujące aktywność obywatelską. Przez cały okres realizacji projektu prowadzone było Centrum Inicjatyw Obywatelsko-Społecznych (CIOS), w którym osoby zainteresowane aktywnym uczestnictwem w życiu społecznym mogły pozyskać wiedzę dotyczącą społeczeństwa obywatelskiego, włączyć się w przygotowanie akcji promocyjnych oraz uczestniczyć w debatach obywatelskich. Projekt dofinansowany z w ramach Funduszu dla Organizacji Pozarządowych Grantu Blokowego Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy
Zakres obowiązków
Project Manager
Szkolenia i kursy
wrzesień – grudzień 2013
Szkoła Koordynatorów Projektów
Planowanie projektów, wnioski o dofinansowanie i źródła finansowania; Zarządzanie cyklem projektowym, sprawozdawczość; Rachunkowość w projektach; Monitoring i ewaluacja projektów; Zarządzanie zespołem, czasem i promocją projektu
Ośrodek Wspierania Organizacji Pozarządowych; ul. Ks. Abramowicza 1, IIIp. 15-782 Białystok
kwiecień – listopad 2013
Studium przygotowujące animatorów do pracy z ludźmi starszymi
Metod aktywizujące i wspierające pracę z ludźmi starszymi: zabawy służące bliższemu poznaniu, tańce integracyjne na siedząco, zabawy dla dużych grup, zabawy muzyczne, ruchowe, działania plastyczne i teatralne, relaksacyjne, integracyjne – dostosowanych do pracy z osobami starszymi.
Polskie Stowarzyszenie Pedagogów i Animatorów KLANZA Oddział Białostocki; ul. Dąbrowskiego 24, 15-872 Białystok
14 grudzień 2013
Podstawy Rachunkowości, Obowiązków Sprawozdawczych i Odpowiedzialności Członków Zarządu Organizacji Pozarządowych
Szkolenie poruszało zagadnienia: Statut (cele i sposoby realizacji celów statutowych, źródeł finansowania, kompetencje organów – zarządu); Prowadzenie ksiąg rachunkowych; Polityka rachunkowości; Obowiązki sprawozdawcze; Podstawy rachunkowości dla zarządzających: plan kont – narzędzie księgowe służące zarządzającemu; Dokument księgowy – opis dokumentu; Odpowiedzialności członków zarządu (m.in. w zakresie rachunkowości, odpowiedzialność karno-skarbowa, itd.)
Fundacja Rozwoju Społeczeństwa Obywatelskiego, ul. Kłopotowskiego 6 m 59/60, 03-717 Warszawa
15 – 17 grudzień 2010
Akademia Lidera Ekonomii Społecznej
Szkolenia z zakresu: Prawo i Finanse (zagadnienia prawne związane z podpisywaniem umów, wymogi prawne, podstawy finansów), PR i Komunikacja (zasady tworzenia misji, wizji organizacji, komunikacja z mediami, budowanie strategii PR), Fundraising (metody pozyskiwania funduszy), Projektu EU (zasady aplikowania po środki EU).
Wiedza była nakierunkowana na liderów organizacji ekonomii społecznej.
Doskonalenie kompetencji z zakresu organizacji, mediacji, kontaktu z partnerami i mediami, ale także nowych technik pracy z dużą grupą i komunikacji, prowadzenie debat publicznych, animowanie eventów dla dużych grup.
13 – 20 listopad 2008
TfT – Training for Trainers
5 – 12 sierpień 2008
Next - Step – Coaching Training for Trainers
8 – 19 sierpień 2006
Next – Step Training
Specjalne szkolenie dla trenerów z zakresy metod i technik coachingu, mentoringu i NLP – w tym aktywne słuchanie, efektywne zadawanie pytań, rozwiązywanie konfliktów. Praca opierała się na pracy w zróżnicowanych grupach (pod względem kulturalnym i narodowym) i indywidualne sesje z trenerami, metodach wsparcia uczestników szkoleń. Ćwiczyliśmy techniki prezentacji, mówienia przed grupą oraz technik komunikacji i aktywnego słuchania.
The Olde Vechte Foundation, Zeesserweg 12, 7731 BG OMMEN, Holland
19 sierpień – 1 wrzesień 2005
Samorozwój, kompetencje interpersonalne, dynamika grupy, zarządzanie grupą, komunikacja
The Olde Vechte Foundation, Zeesserweg 12, 7731 BG OMMEN, Holland
14 – 21 luty 2006
Kompetencje w zakresie: dynamika grupy, zarządzanie grupą, komunikacja, praca w różno-narodowej grupie.
NATIONALAGENDUR EU-PROGRAMM JUGEND, A-1010 Wien, Renngasse 4/3/1, Austria
8 – 14 maj 2006
Metoda coachingu w pracy z młodzieżą oraz jej zastosowanie w grupie. Zapoznanie się i wykorzystanie pracy w grupie tzw. metoda Disney'a.
Assosiation of YWCA/YMCA of Latvia, 5 Audeju Street, Riga, LV-1050
18 – 19 sierpień 2006
Rozwijanie kompetencji młodzieży w zarządzaniu projektem. Doskonalenie umiejętności zarządzania czasem i zasobami ludzkimi.
The Olde Vechte Foundation, Zeesserweg 12, 7731 BG OMMEN, Holland
5 – 12 sierpnia 2008
Rozwijanie umiejętności zarządzania zasobami ludzkimi, sterowanie stylami komunikacji. Nabycie umiejętności radzenia sobie w trudnych stresujących sytuacjach.
The Olde Vechte Foundation, Zeesserweg 12, 7731 BG OMMEN, Holland
13 – 20 listopada 2008
Szkolenie miało na cale podniesienie moich kompetencji, jako trenera. Współpraca polegała na samodoskonaleniu się, pracy w grupach. Każdy z uczestników miał możliwość pracy z doświadczonym trenerem, wysłuchania ich sugestii i wskazówek. Pracowaliśmy nad metoda coaching, metodach wspomagania, aktywnego słuchania, efektywnego zadawania pytań, rozwiązywania konfliktów. Ćwiczyliśmy techniki prezentacji, mówienia przed grupą oraz technik komunikacji.
The Olde Vechte Foundation, Zeesserweg 12, 7731 BG OMMEN, Holland
wrzesień 2009-czerwiec 2011
technik informatyk ze specjalnością grafika komputerowa
PSIiZ w Białymstoku
Szkoła Koordynatorów Projektów
Planowanie projektów, wnioski o dofinansowanie i źródła finansowania; Zarządzanie cyklem projektowym, sprawozdawczość; Rachunkowość w projektach; Monitoring i ewaluacja projektów; Zarządzanie zespołem, czasem i promocją projektu
Ośrodek Wspierania Organizacji Pozarządowych; ul. Ks. Abramowicza 1, IIIp. 15-782 Białystok
kwiecień – listopad 2013
Studium przygotowujące animatorów do pracy z ludźmi starszymi
Metod aktywizujące i wspierające pracę z ludźmi starszymi: zabawy służące bliższemu poznaniu, tańce integracyjne na siedząco, zabawy dla dużych grup, zabawy muzyczne, ruchowe, działania plastyczne i teatralne, relaksacyjne, integracyjne – dostosowanych do pracy z osobami starszymi.
Polskie Stowarzyszenie Pedagogów i Animatorów KLANZA Oddział Białostocki; ul. Dąbrowskiego 24, 15-872 Białystok
14 grudzień 2013
Podstawy Rachunkowości, Obowiązków Sprawozdawczych i Odpowiedzialności Członków Zarządu Organizacji Pozarządowych
Szkolenie poruszało zagadnienia: Statut (cele i sposoby realizacji celów statutowych, źródeł finansowania, kompetencje organów – zarządu); Prowadzenie ksiąg rachunkowych; Polityka rachunkowości; Obowiązki sprawozdawcze; Podstawy rachunkowości dla zarządzających: plan kont – narzędzie księgowe służące zarządzającemu; Dokument księgowy – opis dokumentu; Odpowiedzialności członków zarządu (m.in. w zakresie rachunkowości, odpowiedzialność karno-skarbowa, itd.)
Fundacja Rozwoju Społeczeństwa Obywatelskiego, ul. Kłopotowskiego 6 m 59/60, 03-717 Warszawa
15 – 17 grudzień 2010
Akademia Lidera Ekonomii Społecznej
Szkolenia z zakresu: Prawo i Finanse (zagadnienia prawne związane z podpisywaniem umów, wymogi prawne, podstawy finansów), PR i Komunikacja (zasady tworzenia misji, wizji organizacji, komunikacja z mediami, budowanie strategii PR), Fundraising (metody pozyskiwania funduszy), Projektu EU (zasady aplikowania po środki EU).
Wiedza była nakierunkowana na liderów organizacji ekonomii społecznej.
Doskonalenie kompetencji z zakresu organizacji, mediacji, kontaktu z partnerami i mediami, ale także nowych technik pracy z dużą grupą i komunikacji, prowadzenie debat publicznych, animowanie eventów dla dużych grup.
13 – 20 listopad 2008
TfT – Training for Trainers
5 – 12 sierpień 2008
Next - Step – Coaching Training for Trainers
8 – 19 sierpień 2006
Next – Step Training
Specjalne szkolenie dla trenerów z zakresy metod i technik coachingu, mentoringu i NLP – w tym aktywne słuchanie, efektywne zadawanie pytań, rozwiązywanie konfliktów. Praca opierała się na pracy w zróżnicowanych grupach (pod względem kulturalnym i narodowym) i indywidualne sesje z trenerami, metodach wsparcia uczestników szkoleń. Ćwiczyliśmy techniki prezentacji, mówienia przed grupą oraz technik komunikacji i aktywnego słuchania.
The Olde Vechte Foundation, Zeesserweg 12, 7731 BG OMMEN, Holland
19 sierpień – 1 wrzesień 2005
Samorozwój, kompetencje interpersonalne, dynamika grupy, zarządzanie grupą, komunikacja
The Olde Vechte Foundation, Zeesserweg 12, 7731 BG OMMEN, Holland
14 – 21 luty 2006
Kompetencje w zakresie: dynamika grupy, zarządzanie grupą, komunikacja, praca w różno-narodowej grupie.
NATIONALAGENDUR EU-PROGRAMM JUGEND, A-1010 Wien, Renngasse 4/3/1, Austria
8 – 14 maj 2006
Metoda coachingu w pracy z młodzieżą oraz jej zastosowanie w grupie. Zapoznanie się i wykorzystanie pracy w grupie tzw. metoda Disney'a.
Assosiation of YWCA/YMCA of Latvia, 5 Audeju Street, Riga, LV-1050
18 – 19 sierpień 2006
Rozwijanie kompetencji młodzieży w zarządzaniu projektem. Doskonalenie umiejętności zarządzania czasem i zasobami ludzkimi.
The Olde Vechte Foundation, Zeesserweg 12, 7731 BG OMMEN, Holland
5 – 12 sierpnia 2008
Rozwijanie umiejętności zarządzania zasobami ludzkimi, sterowanie stylami komunikacji. Nabycie umiejętności radzenia sobie w trudnych stresujących sytuacjach.
The Olde Vechte Foundation, Zeesserweg 12, 7731 BG OMMEN, Holland
13 – 20 listopada 2008
Szkolenie miało na cale podniesienie moich kompetencji, jako trenera. Współpraca polegała na samodoskonaleniu się, pracy w grupach. Każdy z uczestników miał możliwość pracy z doświadczonym trenerem, wysłuchania ich sugestii i wskazówek. Pracowaliśmy nad metoda coaching, metodach wspomagania, aktywnego słuchania, efektywnego zadawania pytań, rozwiązywania konfliktów. Ćwiczyliśmy techniki prezentacji, mówienia przed grupą oraz technik komunikacji.
The Olde Vechte Foundation, Zeesserweg 12, 7731 BG OMMEN, Holland
wrzesień 2009-czerwiec 2011
technik informatyk ze specjalnością grafika komputerowa
PSIiZ w Białymstoku
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Edukacja/Szkolenia
Nauka języków obcych
Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
Reklama/Grafika/Kreacja/Fotografia
DTP
Reklama/Grafika/Kreacja/Fotografia
Grafika
Zainteresowania
Interesuję się wszystkim co nowe. Jeśli dana ciekawostka nie należy do dziedzin, które już znam jest to dodatkowe wyzwanie i zabawa w odkrywania i uczenie się czegoś nowego. Bardzo dużo czytam, zaczynając od książek, a kończąc na większości dzienników amerykańskich czy brytyjskich. Wolne chwilę spędzam z rodziną i znajomymi gotując, poznając przy tym egzotyczne potrawy.
Jestem wyznawcą zasady: „Rób to dobrze, albo wcale”. Priorytetem w moich zadaniach jest jakość.
Uprawiam sport, spędzam dużo czas na świeżym powietrzu.
Jestem wyznawcą zasady: „Rób to dobrze, albo wcale”. Priorytetem w moich zadaniach jest jakość.
Uprawiam sport, spędzam dużo czas na świeżym powietrzu.
Inne
Kategoria B