Katarzyna Jankowska

Katarzyna Jankowska

Specjalista d/s e-commerce i social media
Pabianice, łódzkie

Umiejętności

Copywriting Digital Marketing Facebook Facebook Marketing Google Adwords Google Analytics Instagram Prestashop Social Media Social Media Marketing Wordpress Magazynowanie Facebook ads Strategia marketingowa Pisanie tekstów na zlecenie Marketing internetowy Kierowanie zespołem Prawo jazdy kat B obsługa biurowa Obługa komputera CDN XL Comarch Woocommerce Facebook - menedżer reklam udział w targach branżowych obsługa klienta biznesowego Shoper obsługa sklepu internetowego Pisanie tekstów SEO Subiekt GT, PC Market Obsługa klienta indywidualnego Obsługa klienta B2B copywriting - kreatywne teksty, unikalne opisy, tzw. lekkie pióro Copywriting SEO kierowanie zespołem, kontakty z klientami i dostawcami, negocjacje Copywriting i redagowanie tekstów Copywriting - pisanie tekstów na zlecenie linkedin ad Canva PrestaShop modules

Języki

angielski
dobry
rosyjski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Logo
e-Commerce Manager
DW Sp. z o.o.
Obsługa sklepu internetowego B2C (PrestaShop + Optima + XL Commarch), kontrola nad stanami magazynowymi, dodawanie kolejnych pozycji produktów, ustalanie cen (zarówno hurtowych, B2B i B2C)na podstawie ceny zakupowej, z zachowaniem określonego poziomu marży na poszczególknych progach cenowych, stała kontrola poziomu marży, tworzenie zestawów promocyjnych, kodów rabatowych, akcji wyprzedazowych (z zschowaniem wymaganego poziomu marży). Tworzenie ofert handlowych dla klientów hurtowych (z koncesją np. hotele i restauracje) jak i B2B (salony samochodowe), realizacja zamówień oraz wystawienie odpowiednich dokumentów handlowych. Rozwiązywanie codziennych problemów związanych z funkcjonowaniem sklepu. Kontakt z klientem przede wszystkim poprzez e-mail i telefon, tworzenie niezbędnych grafik i banerów do sklepu jak i na potrzeby wynikające z prowadzenia kanałów w SM
Segmentacja klientów, wynikających z potrzeb rynku, tworzenie spersonalizowanych wiadomości newsletter dla danej grupy klientów. Kontakt z firmami zewnętrznymi, które zajmują się Supportem naszych systemów i serwerów (Dynamite Studio - PrestaShop, Centroinf - Optima oraz XL Commarch oraz CTI - właściciel integratorów między systemami Prestashop a Optima).
Obsługa aplikacji do Marketing Automations YouLead (tworzenie scenariuszy wysyłanych wiadomości do klientów, przygotowanie odpowiednich treści, wysyłka oraz przygotowanie ogólnych wiadomości newsletter np. o trwającej akcji promocyjnej. Tworzenie całej komunikacji służącej ratowaniu porzuconych koszyków. Stały nadzór nad grupami klientów (stała aktualizacja). Przygotowywanie oraz wykonanie zleconych projektów dotyczących sprzedaży np. subskrypcja Wina, pisanie odpowiednich regulaminów dostępnych w sklepie internetowym. Stała kontrola cen oraz poziomu marży. Co tygodniowe raportowanie wykonanych prac, przygotowanie w tym celu prezentacji oraz wymaganych obliczeń (rok do roku, miesiąc do miesiąca, dzień do dnia biorąc pod uwagę wyniki od 2021 roku do dnia dzisiejszego). Codzienne raportowanie wyników sprzedaży zarówno ilościowe jak i wartościowe oraz poziom marży. Rozliczanie ewentualnych "stłuczek" podczas transportu. Nawiązywanie nowych kontaktów handlowych.
Teen Challenge Polska
Wolontariusz
Od kilu lat jestem taakże Wolontariuszem w Fundacji Teen Challenge Pabianice, która zajmuje się opieką nad osobami uzależnionymi a także ich rodzinami. Posiadamy Także tzw. Jadłodzielnię do której każdy może włożyć jedzenie zamiast wyrzucać, np. po świetach z której mogą częstować się osoby w ciężkiej sytuacji materialnej. Wydajemy 3 razy w tygodniu paczki życwnościowe dla osób np. na rentach chorobowych których wysokośc=ć nie pozwala na godne funkcjonoeanie (listę takich osób otrzymujemy z MOPS oraz z własnych kręgów) Stworzyliśmy także Dom Readaptacyjny dla Kobiet, które uciekają z dziećmi od mężów którzy znęcają się nad nimi zarówno psychicznie jak i fizycznie. Mamy w naszym domu miejsce dla 8 matek z dziećmi. Moim zadsniem jest pozyskiwanie pomocy zarówno z Urzędu Miasta jak i Unijnej oraz innych fundacji które wspierają organizacje pozarządowe. Idało mi się pozyskać dwa budynki od Prezydenta Miasta Pabianic, za jeden miesieczna opłata wynosi 1 zł za drugi 0,65 zł Obydwa budynki do gruntowego remontu, na które też udało się pozyskac środki jak i wyposażenie np. od Leroy Merlin Ikea, Castorama i KFC
Od Urzędu Miasta pozyskałam nową ladę chłodniczą (poprzednia uległa zniszczeniu przez akcje wandalizmu)która służy jako jadłodzielnia czynna 24/7
Pozyskałam także środki z Unii Europejskiej na stworzenie świetlicy dla dzieci, które potrzebują pomocy i wsparcia, (np. w nauce ale także nie maja co zjeść lub dokąd uciec przed przemocą, lub potrzebują wsparcia przez wykwalifikowanych psychologów czy psychiatrów) najcześciej pochodzą z rodzin patologicznych. Pozyskałan także środku unijne na punkt konsultacyjny dla osób z Ukrainy (uciekających przed wojną) atakże srodki na monitoring domyu readaptacyjnego oraz ogrzewanie oraz kanlizacje.
Nawiązałam także współpracę z Amazon, który systematycznie wspiera nas finansowo (jesteśmy organizacja pozarządową, ale rachunki trzeba płacić np. prąd za dwa budynki w tym momencie to ponad 6 tyś zł) Pozostaje on jednak na własne życzenie anonimowy. Nawiązałam również kontakt z posłem Dariuszem Jońskim który także nas wspiera nieustannie i pomaga w zdobywaniu funduszy.
Prowadze także konta na FB orazn IG można zobaczyć jak wygląda nasze działanie i jakie akcje organizujemy pod adresem https://www.facebook.com/tchpabianice
mamy także swoją stronę internetową http://www.teenchallenge-pabianice.pl/
Wszystkie prace remontowe zostały wykonane przez osoby skazane, które wyrokiem sądu maja do odpracowania godziny prac społecznych, których także rozliczam na podstawie wytycznych, które mamy przekazane z Sądu oraz poszczególnych kuratorów.
Logo
Specjalista do spraw e-commerce i marketingu
Impuls Store
Pełna obsługa sklepu internetowego skierowanego do klienta detalicznego (Shopper + Subiekt GT oraz drugi sklep na platformie home.pl), aktualizowanie oferty, przygotowanie wszystkich opisów potrzebnych do pozycjonowania oraz prowadzenie bloga. Obsługa sprzedaży (wystawianie paragonów, obsługa zwrotów oraz reklamacji. Dodawania faktur zakupowych do programu magazynowego Subiekt, kontrola nad stanami magazynowymi, rozliczanie dostaw oraz zwrotów, tworzenie setów do sesji zdjęciowych. Obsługa kont na portalach społecznościowych Facebook oraz Instagram (przygotowanie i udostępnienie postów około 4 dziennie), tworzenie płatnych kampanii reklamowych w Biznes Menadżrze, przygotowanie niezbędnych grafik i banerów oraz kontrolowanie budżetu. Nawiązywanie kontaktu oraz współpraca z blogerami modowymi. Tworzenie planów marketingowych. Kontakt z klientem telefoniczny oraz po przez e-mail. Kompletowanie dokumentacji dla biura księgowego. Współpraca z zewnetrznymi agencjami, które zajmowały się zarówno pozycjonowaniem jak i kampaniami płatnymi w Google AdWords (także przygotowanie dla nich grafik). Tworzenie rożnych rabatów oraz akcji promocyjnych na sklepie
Analiza wyników na podstawie dostępnych źródeł (Google Analitics, Search Console). Przygotowanie oraz wysyłka wiadomości newsletter w programie Getresponse
Logo
Specjalista ds Marketingu i E-commerce
Roxana Renata Rudzińska
Obsługa sklepu internetowego (Presta Shop), aktualizowanie oferty, pisanie tekstów do sklepu na potrzeby pozycjonowania. Wystawianie niezbędnych dokumentów (paragon, faktura), pełna obsługa zwrotów i reklamacji. Obsługa portali społecznościowych (Facebook i Instagram), przygotowanie grafik i banerów (także do sklepu)tworzenie płatnych kampanii reklamowych (Meta Bussines), wyszukiwanie oraz współpraca z blogerkami modowymi. Monitorowanie efektywności podejmowanych działań marketingowych za pomocą dostępnych kanałów, na przykład Google Analitics. Rozwój sprzedaży online
Logo
Specjalista ds Marketingu i E-commerce
Boom Fashion
Obsługa sklepu internetowego (Presta Shop), uaktualnianie oferty handlowej, tworzenie opisów produktowych, kontakt z klientem. Przygotowywanie długoterminowych jak i krótkoterminowych planów marketingowych oraz ich realizacja w zakresie Social Media, współpracy z blogerkami modowymi. Analiza podjętych działań oraz raportowanie do zarządu spółki. Nawiązywanie współpracy oraz jej kontynuacja z butikami partnerskimi, negocjowanie umów, wysokości prowizji, wystawiania faktur, realizacja zamówień, rozliczanie komisów oraz kontrola stanów magazynowych. Obsługa programu magazynowego Subiekt, obsługa arkuszy kalkulacyjnych Excel oraz Excel Gant. Tworzenie kampanii reklamowych na portalach społecznościowych (Facebook i Instagram)
Logo
Kierownik do spraw Sprzedaży
Enny
obsługa sklepu internetowego, aktualizacja oferty, pisanie wszystkich tekstów potrzebnych do pozycjonowania sklepu, wykonywanie zdjęć na potrzeby sklepu oraz ich dopasowanie w Programie Corell według wytycznych wynikających z platformy sprzedażowej Prowadzenia kanałów w Social Media (Facebook i Instagram), przygotowanie niezbędnych grafik oraz banerów (także na potrzeby sklepu). Przgotowanie oraz wysyłka wiadomości newsletterów w systemie Mailchimp. Obsługa klienta internetowego za pomocą e-mail oraz telefonicznie. Praca z programem dedykowanym plus obsługa programu Subiekt, Woocomerce, WordPress, IAI Shop, współpraca z marketplacami (np. Showroom.pl Pakamera, Emag, Ceneo), a także wystawianie aukcji na Allegro. Pełna obsługa reklamacji oraz przyjmowanie i rozliczanie zwrotów. Wystawianie dokumentów handlowych (FV PA, Korekty). Przygotowanie oferty dla sklepów stacjonarnych współpracujących z nami na zasadach komisu, zatowarowanie ich oraz rozliczenie sprzedaży i przygotowanie odpowiednich dokumentów, ewentualna windykacja niezapłaconych faktur, pozyskiwanie nowych klientów hurtowych zarówno w Polsce jak i za granicą. Organizacja kiermaszy odzieży oraz ich nadzór (rozliczenie sprzedaży). Udział w targach branży Fashion (organizacja stoiska, selekcja wzorów odzieży na targi, organizacja materiałów marketingowych) obsługa stoiska targowego. Kontakt z firmami zewnętrznymi, które zajmowały się promowaniem sklepu w internecie (Seo, Google AdWords oraz agencja, która pisała dedykowany sklep dla naszej firmy)oraz kontrola wykonanych czynności w ramach budżetu i usług wynikających z umowy. Analiza wyników.
Prowadzenie sprzedaży na rynkach wschodnich, przygotowanie oferty, realizacja zamówień, wysyłka towaru, sporządzenie dokumentów.
Logo
Kierownik Sieci sklepów
Adele Franchise sp. z o.o.
Przygotowanie dokumentów dla biura księgowego, prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników, zarządzanie personelem pięciu sklepów, zatrudnianie oraz szkolenia pracowników, sporządzanie umów pracowniczych, rozliczanie sprzedaży, sporządzanie raportów, kontrola utargów oraz rozliczanie ich, wystawianie faktur. Praca z wskaźnikami sprzedaży oraz analiza ich. Praca z programem komputerowym PC Market i Subiekt. Współpraca z franchisodawcami, wystawianie faktur za prowizję, raportowanie sprzedaży, współpraca w zakresie VM.
Logo
Manager Sklepu
Fashion Corner
Prowadzenie sklepu, wynajem powierzchni handlowej, raportowanie sprzedaży, zarządzanie siedmioosobowym personelem oraz jego rekrutacja i szkolenie, przygotowywanie dokumentów księgowych, obsługa portali społecznościowych, zamawianie towaru, prace związane z przyjmowaniem oraz oddawaniem towaru, rozliczanie sprzedaży, kontakt z dostawcami oraz z klientami, zatrudnianie oraz szkolenie pracowników. Rozliczenia dostawców, wystawianie faktur oraz korekt. Praca na programie komputerowym PC Market. Przygotowywanie dokumentacji dla biura księgowego, prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników.
PTAK MODA Sp. z o.o.
Manager Działu Zamówień
Obsługa klienta hurtowego oraz detalicznego. Realizowanie zamówień telefonicznych oraz internetowych, kontakt z producentami, utrzymywanie kontaktu z klientami. obsługa klienta, wystawianie faktur, organizacja wysyłki towaru, sporządzanie raportów sprzedaży, przygotowywanie towaru do targów, udział w targach, wyloty do Włoch po towar, kierowanie pracą działu zamówień oraz działu magazynowego, delegowanie zadań, obsługa komputera, program Navireo, Presta Shop. Poszukiwanie nowyc producentów oraz nowych rynków zbytu poprzez wyjazdy na Targi branżowe. Kierowałam również oddziałem Ptak Mody, byłam odpowiedzialna za towarowanie oddziału ( wybór i dostawa towaru oraz jego ewentualny zwrot). Do moich obowiązków należało również zrządzanie ludźmi, oraz sprawdzanie i rozliczanie kasy.
Logo
Specjalista do spraw obsługi klienta i sprzedaży
emoda.eu
Obsługa klienta hurtowego oraz detalicznego, klienta stacjonarnego oraz obsługa zamówień telefonicznych i internetowych, fakturowanie, organizacja wysyłki towaru, stały kontakt z klientami oraz producentami. Dostosowywanie towaru do potrzeb klienta, Obsługa komputera, program Subiekt GT, Navireo oraz Excel.
Logo
Pracownik Biurowy
Martex, Allez
Obsługa biura, fakturowanie, obsługa klienta przez telefon, obsługa komputera program CDN Optima, Symfonia, rozliczanie zakupów oraz produkcji, przygotowanie dokumentacji dla księgowości.

Szkolenia i kursy

Szkolenia I-go stopnia z Rachunkowości

Szkolenia Facebook Pro

Edukacja

Logo
Marketing i Zarządzanie, magisterskie
Społeczna Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Zarządzania w Łodzi
Logo
Handlowy, średnie
Zespół Szkół Ekonomicznych

Specjalizacje

Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Internet/e-Commerce/Nowe media
E-marketing/SEM/SEO
Łańcuch dostaw
Logistyka/Optymalizacja
Obsługa klienta
Inne
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą

Zainteresowania

Siatkówka, czytanie książek

Organizacje

Teen Challenge oddział Pabianice

Inne

Prawo Jazdy kat. B

Grupy

b2b HURT Kupię
b2b HURT Kupię
Tu prosze zamieszczac ogloszenia dla firm handlujacych towarem hurtowo. Nie ma miejsca dla ogloszen drobnych. Ogloszenia powinny byc w miare precyzyjne i fachowe.