Katarzyna Jakucka

Konsultant ds. obsługi Help Desk, ALIOR BANK S.A.
Rzeszów, podkarpackie

Umiejętności

MS Office (Word, PPT, Outlook, Excel) Książeczka Sanepid sprzęt biurowy

Języki

angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Alior Bank S.A.
Specjalista ds. Help Desk
Wsparcie merytoryczne i techniczne pracowników banku
Alior Bank S.A.
Konsultant ds. obsługi Klienta
Telefoniczna obsługa klienta indywidualnego i biznesowego.
Logo
Konsultant ds. obsługi Klienta
Master Concepts
Telemarketing.
Logo
Konsultant ds. obsługi Klienta
Orange/Smartway
Obsługa klienta w zakresie przedłużania umów telekomunikacyjnych.
Logo
Stażysta
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Leżajsku
Obsługa biurowa sekretariatu i organizowanie Komisji Orzekających o Niepełnosprawności

Edukacja

Logo
Zarządzanie, licencjackie
Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie

Specjalizacje

Administracja biurowa
Wprowadzanie/Przetwarzanie danych
Bankowość
Inne
Call Center
Konsultanci

Grupy

Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
Akademia Górniczo-Hutnicza to jedna z najlepszych i najbardziej renomowanych polskich uczelni, od lat zajmująca czołowe miejsca w rankingach szkół wyższych. Przoduje w dziedzinie nowocze