Umiejętności
Microsoft Excel
Microsoft Word
Symfonia
Gratyfikant GT,
Comarch ERP Optima
Insert GT
Subiekt GT,
programy magazynowo - księgowe: WF MAG
Enova,
Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds Kadr
Obsługa kadrowa pracowników: prowadzenie akt pracowniczych, wystawianie
zaświadczeń związanych z zatrudnieniem, obsługa zwolnień lekarskich oraz
urlopów. Sprawdzanie poprawności grafików lekarzy w systemie zmianowym,
wystawianie dokumentów dla pracowników archiwalnych. Sporządzanie umów
o pracę oraz umów cywilnoprawnych. Ogłaszanie konkursów na stanowiska
medyczne.
zaświadczeń związanych z zatrudnieniem, obsługa zwolnień lekarskich oraz
urlopów. Sprawdzanie poprawności grafików lekarzy w systemie zmianowym,
wystawianie dokumentów dla pracowników archiwalnych. Sporządzanie umów
o pracę oraz umów cywilnoprawnych. Ogłaszanie konkursów na stanowiska
medyczne.
specjalista ds. księgowości i administracji
Obsługa umów cywilnoprawnych
Rozliczanie dokumentów w wewnętrznym systemie rozliczeń
Fakturowanie i Monitorowanie płatności
Sprawdzanie dokumentów księgowych
Wsparcie działu sprzedaży w procesie zamknięcia miesiąca i raportowania wyników finansowych
Pozostałe prace administracyjno-biurowe
Rozliczanie dokumentów w wewnętrznym systemie rozliczeń
Fakturowanie i Monitorowanie płatności
Sprawdzanie dokumentów księgowych
Wsparcie działu sprzedaży w procesie zamknięcia miesiąca i raportowania wyników finansowych
Pozostałe prace administracyjno-biurowe
Pomoc w dziale księgowosci
pomoc w księgowaniu dokumentów,
prowadzenie rejestru płatności,
sporządzanie zestawień księgowych.
prowadzenie rejestru płatności,
sporządzanie zestawień księgowych.
Młodszy księgowy
Zakres obowiązków:
• Współpraca z zewnętrzną firmą księgową;
• Nadzór nad przepływem dokumentacji;
• Wystawianie i przyjmowanie faktur oraz ich rejestracja;
• Nadzór nad rozrachunkami z kontrahentami i klientami;
• Realizacja płatności;
• Monitorowanie spływu naleŜności, kontakt z dostawcami i odbiorcami;
• Obsługa pliku controllingowego (wpisywanie danych, przygotowywanie raportów i
zestawień).
• Współpraca z zewnętrzną firmą księgową;
• Nadzór nad przepływem dokumentacji;
• Wystawianie i przyjmowanie faktur oraz ich rejestracja;
• Nadzór nad rozrachunkami z kontrahentami i klientami;
• Realizacja płatności;
• Monitorowanie spływu naleŜności, kontakt z dostawcami i odbiorcami;
• Obsługa pliku controllingowego (wpisywanie danych, przygotowywanie raportów i
zestawień).
Kierownik biura
Wojciech Brzeski CompArt Market Sp. J.
• Płacowe: naliczanie wynagrodzeń, rozliczanie umów o dzieło oraz umów zleceń,
rozliczanie delegacji oraz ryczałtów samochodowych, uzgadnianie rozrachunków
odbiorców i dostawców, sporządzanie dokumentów ZUS (Program Płatnik);
• Kadrowe: prowadzenie akt pracowniczych, rozliczenie urlopów pracowniczych,
delegowanie pracowników na badania kontrolne i szkolenia bhp, wystawianie
wszelkich druków kadrowych;
• Finansowe: przygotowywanie przelewów dla dostawców krajowych i
zagranicznych oraz dla urzędów, rozliczanie przelewów od odbiorców, windykacja
należności (wysyłanie ponagleń, rozmowy z dłużnikami, przygotowywanie
dokumentów dla firmy windykującej, nadzór nad sprawami windykacyjnymi aż do
ich zamknięcia);
• Administracyjne: prowadzenie i koordynowanie spraw administracyjnogospodarczych
firmy: przygotowywanie wewnętrznych aktów prawnych (tj.
zarządzeń, aneksów, poleceń służbowych oraz różnych pism urzędowych),
nadzorowanie przepływu korespondencji oraz archiwum biura,
organizacja i nadzór zaopatrzenia biura, współpraca z doradcami prawnymi, z
bankami i innymi instytucjami zewnętrznymi, współpraca z biurem rachunkowym;
• Księgowe: wprowadzanie dokumentów księgowych, wystawianie faktur VAT
sprzedaży, dokumentowa obsługa magazynu.
rozliczanie delegacji oraz ryczałtów samochodowych, uzgadnianie rozrachunków
odbiorców i dostawców, sporządzanie dokumentów ZUS (Program Płatnik);
• Kadrowe: prowadzenie akt pracowniczych, rozliczenie urlopów pracowniczych,
delegowanie pracowników na badania kontrolne i szkolenia bhp, wystawianie
wszelkich druków kadrowych;
• Finansowe: przygotowywanie przelewów dla dostawców krajowych i
zagranicznych oraz dla urzędów, rozliczanie przelewów od odbiorców, windykacja
należności (wysyłanie ponagleń, rozmowy z dłużnikami, przygotowywanie
dokumentów dla firmy windykującej, nadzór nad sprawami windykacyjnymi aż do
ich zamknięcia);
• Administracyjne: prowadzenie i koordynowanie spraw administracyjnogospodarczych
firmy: przygotowywanie wewnętrznych aktów prawnych (tj.
zarządzeń, aneksów, poleceń służbowych oraz różnych pism urzędowych),
nadzorowanie przepływu korespondencji oraz archiwum biura,
organizacja i nadzór zaopatrzenia biura, współpraca z doradcami prawnymi, z
bankami i innymi instytucjami zewnętrznymi, współpraca z biurem rachunkowym;
• Księgowe: wprowadzanie dokumentów księgowych, wystawianie faktur VAT
sprzedaży, dokumentowa obsługa magazynu.
Szkolenia i kursy
Kurs Samodzielnego Księgowego - Centrum Doskonalenia Zawodowego "Cedoz"
(teoria 70h, praktyka 50h).
Kurs Kadry i Płace - Centrum Doskonalenia Zawodowego "Cedoz" (teoria 20h,
praktyka 30h).
Podstawy rachunkowości finansowej i zarządczej - Uniwersytet Otwarty
Uniwersytetu Warszawskiego w Warszawie (60 h)
MeToDa – Warsztat Motywowania – MTD Centrum Szkoleń i Doradztwa (16h)
Cash Flow - Budowa I Analiza Dla Finansistów
Jak przygotować się do RODO?
(teoria 70h, praktyka 50h).
Kurs Kadry i Płace - Centrum Doskonalenia Zawodowego "Cedoz" (teoria 20h,
praktyka 30h).
Podstawy rachunkowości finansowej i zarządczej - Uniwersytet Otwarty
Uniwersytetu Warszawskiego w Warszawie (60 h)
MeToDa – Warsztat Motywowania – MTD Centrum Szkoleń i Doradztwa (16h)
Cash Flow - Budowa I Analiza Dla Finansistów
Jak przygotować się do RODO?
Edukacja
Specjalizacje
Finanse/Ekonomia
Księgowość
Human Resources/Zasoby ludzkie
Kadry i płace
Inne
Prawo jazdy – kat. B (od 2002)
Wysokie zdolności organizacyjne, cierpliwość, umiejętność pracy pod presją czasu, wysoka kultura osobista, elastyczność w podejściu do ludzi, umiejętności komunikacyjne i interpersonalne, odpowiedzialność, odporność na stres
Wysokie zdolności organizacyjne, cierpliwość, umiejętność pracy pod presją czasu, wysoka kultura osobista, elastyczność w podejściu do ludzi, umiejętności komunikacyjne i interpersonalne, odpowiedzialność, odporność na stres