Katarzyna Iwanicka

Handlowiec
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Telewizja Polska S.A.
Handlowiec/Kanały tematyczne
Stroer Media Sp. z o.o.
New Business Account
• Pozyskiwanie nowych klientów, nawiązywanie długofalowych relacji biznesowych.
• Planowanie kampanii reklamowych (Outdoor) - tworzenie media planu, opracowywanie budżetu, analiza kreacji layoutu
• Przygotowanie i prezentowanie ofert dla klientów
• Negocjacje ofert i umów
• Opracowywanie baz danych klientów – analiza rynku, konkurencji i wydatków na media (TV, prasa, radio, outdoor)
• Współpraca z agencjami reklamowymi
• Aktywny udział w targach różnych branż w celu pozyskiwania nowych klientów
• Nadzór nad realizacją kampanii marketingowych.
• Utrzymywanie i rozwój relacji ze stałymi klientami.
Logo
Specjalista do spraw kluczowych klientów
Ditel S.A. po fuzji Polskie Książki Telefoniczne
Realizacja planów przychodów w ramach zaakceptowanego budżetu poprzez:
- Nawiązywanie kontaktów z klientami przydzielonymi do obsługi/na obsługiwanym terenie dla pozyskiwania zamówień na reklamy w wydawnictwach Ditel S.A. po fuzji pkt.pl
- Opracowywanie i realizację krótko i długoterminowej strategii sprzedazy dla powierzonego do obsługi materiału
-zapewnienie odpowiedniego poziomu sprzedaży w powierzonych do obsługi firmach i/lub obszarze
-odpowiedzialność za budowanie długotrwałych relacji z klientami firmy
- pozyskiwanie klientów i finalizowanie zamówienia na zamieszczenie reklamy w wydawnictwach DITEL S.A. po fuzji pkt.pl
-przygotowanie i prezentowanie oferty dla klientów
- przygotowywanie projektów reklam
- mierzenie i analiza efektywności podejmowanych działań na zarządzanym obszarze
TIM S.A.
Channel Development Representative
Telefoniczna obsługa firm zrzeszonych w programie partnerskim.
- Wsparcie techniczne i marketingowe z zakresu produktów firmy Intel.
- Telefoniczna pre-sprzedaż produktów firmy Intel.
- Planowanie działań telemarketingowych.
- Weryfikacja baz danych pod kątem projektów.
- Bieżące analizy ofert konkurencji w podobnych dziedzinach.
- Współpraca z partnerami zewnętrznymi (Autoryzowani Dystrybutorzy) oraz wewnętrznymi (różne działy Intel).
Program lojalnościowy „Graj w Niebieskie”
Koordynator promocji.
- Koordynacja promocji
- Kreowanie i wdrażanie inicjatyw wspomagających sprzedaż.
- Tworzenie akcji specjalnych w celu zwiększenia sprzedaży.
- Tworzenie promocyjnych projektów mailowych.
- Odpowiedzialność za kreację i jakość materiałów promocyjnych.
- Współtworzenie kampanii reklamowych i zatwierdzanie projektów reklam oraz ogłoszeń
- Wsparcie dla uczestników promocji
- Organizacja logistyki nagród.
- Rozliczanie działań promocyjnych

Szkolenia i kursy

Firma „Masterplan” (Marian Kostecki) „Profesjonala obsługa klienta”
Suport Studio „Siła perswazji- Strategie i techniki wywierania wpływu na ludzi”
„Telefoniczna obsługa klienta”
Intel Intel Chanel Conference
„Ustalanie strategii marketingowo- sprzedażowych”
„Udział w Gali Intel –Action”

Edukacja

Logo
Ekonomia, magisterskie
Wyższa Szkoła Działalności Gospodarczej w Warszawie

Specjalizacje

Internet/e-Commerce/Nowe media
Media społecznościowe

Inne

Bardzo dobra znajomość oprogramowania komputerowego: Pakiet MS Office: Word, Excel, Power Point, Outlook;
Znajomość systemów CRM,SAP
Znajomość branży komputerowej(produkty,technologie)
Prawo jazdy kat. B

Grupy

Forum ofert specjalnych wyłącznie dla współ i pracowników ORANGE
Forum ofert specjalnych wyłącznie dla współ i pracowników ORANGE
Fundacja Grupy TP, Telekomunikacja Polska, France Telecom, PTK Centertel, TP Internet, Wirtualna Polska, ORE Marketplanet, TP Invest, Ditel, TP EmiTel i TP TELTECH
Podróżnicy turyści wycieczkowicze
Podróżnicy turyści wycieczkowicze
Grupa dla ludzi żądnych przygód, zapalonych podróżników przez duże P
Szukam Pracy w Warszawie
Szukam Pracy w Warszawie
Dla osób poszukujących pracy w Warszawie i nie tylko.