Katarzyna Halama

Specjalista w branży farmaceutycznej, specjalista ds marketingu i public relations, social media
Ustroń, śląskie

Umiejętności

Brand Implementation Budowanie relacji Budowanie relacji biznesowych Kardiologia Client Liaison Corel Draw Sprzedaż bezpośrednia Education Angielski Promocja Zdrowia Hospital Pharmacy Implementation Plans Obsługa kluczowych klientów Prowadzenie spotkań Microsoft Office Negocjacje Onkologia Organizowanie spotkań Sprzedaż leków PowerPoint Prezentacje Promocje Public Relations Wystąpienia publiczne Reumatologia Komunikacja w Social Media Social Media Marketing Toastmasters Obsługa klienta Czeski język Obsługa stron internetowych w systemie Joomla i WrodPress, Organizowanie eventów, konferencji, warsztatów, wygłaszanie prezentacji. Budowanie relacji z klientem

Języki

polski
ojczysty
angielski
biegły
czeski
dobry
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Marketing Menager
Centrum Tańca i Ruchu Impulso
Opracowanie, rozwijanie i implementacja strategii marketingowej firmy, produktu oraz kreowanie wizerunku marki, przygotowywanie materiałów informacyjnych i promocyjnych Centrum Tańca (tekst i foto), kreowanie wizerunku firmy w mediach z naciskiem na media elektroniczne, kreatywna obecność firmy w social media, planowanie i realizacja imprez firmowych i eventów;
Logo
Nauczyciel biologii
Zespół Szkół nr 1 Gimnazjum w Wiśle
Nauczanie przedmiotu we wszystkich klasach w ramach obowiązującej podstawy programowej (klasy 1-3 gimnazjum), przeprowadzenie projektu edukacyjnego dotyczącego ochrony zdrowia, przygotowanie uczniów i przeprowadzenie (etap szkolny) olimpiady/konkursu z biologi (3 osoby zostały laureatami na poziomie wojewódzkim), zorganizowanie akademii/ apelu dot. promocji zdrowia. Motywowanie, pobudzanie kreatywności, pracy zespołowej, rozwój zainteresowań młodzieży.
Roche Polska Sp. z o.o.
Przedstawiciel Medyczny. Konsultant Medyczny
Wdrażanie i rozwijanie strategii marketingowej firmy w zakresie kardiologii, onkologii (nowotwory piersi, jelita grubego), reumatologii (leki biologiczne), kreowanie wizerunku marki,analiza rynku i działań konkurencji, wprowadzanie nowych produktów na rynek,działania edukacyjne z ww. obszarów w środowisku lekarzy i pielęgniarek; współpraca z ośrodkami klinicznymi i szpitalnymi w południowej Polsce,docieranie do opinii liderów, postępowanie zgodnie z SOP-ami firmy i prawem farmaceutycznym; kompleksowa organizacja konferencji, eventów, warsztatów (dla kilkudziesięciu osób), spotkań, prezentacji – organizacja techniczna, merytoryczna z zachowaniem ustalonego standardu.

Szkolenia i kursy

CRA-kurs dla CRA i kandydatów na CRA (Akademia Brillance)
ICH GCP
Negotiations skills (CMAI)
Rentowne relacje z klientami na rynku farmaceutycznym (Chiltern)
FCE

Edukacja

Logo
Public Relations, studia podyplomowe
Akademia Ekonomiczna w Katowicach
Logo
Wydział Biologii i Ochrony Środowiska, magisterskie
Uniwersytet Śląski w Katowicach

Specjalizacje

Badania i rozwój
Farmaceutyka/Biotechnologia

Zainteresowania

wędrówki górskie, wspinaczka, jogging, narciarstwo (zdobycie Pucharu Cieńkowa 2011 i Brennej 2009), czytanie i rozwój

Organizacje

Toastmasters

Inne

Jestem kreatywna, proaktywna i odważna w podejmowaniu decyzji, otwarta na nowe wyzwania wynikające z potrzeb rynku i aktualnych trendów, samodzielna, niezależna i dyspozycyjna.

Grupy

Jak zostać trenerem biznesu
Jak zostać trenerem biznesu
Grupa dla wszystkich tych, którzy myślą o pracy trenera...
Praca w branży medycznej i farmaceutycznej
Praca w branży medycznej i farmaceutycznej
medycyna, farmacja - oferty pracy, opinie o pracodawcach, informacje o branży