Umiejętności
Amadeus GDS
Worldspan
Prawo jazdy kat B
szybkie pisanie na klawiaturze
otwartość na nowe wyzwania
Pozyskiwanie nowych klientów
znajomości i umiejetności wykorzystania technik sprzedaży
Szybkie przyswajanie wiedzy i chęć do nauki
sabre gds
pewność siebie, samodzielność, inicjatywa, zdolność podejmowania decyzji
Biegła obsługa komputera: pakiet Office
otwartość na zmianę i nastawienie na ciągły rozwój,
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
2nd Line Support Consultant
-obsługa klientów indywidulanych w zakresie rezerwacji i obsługi posprzedażowej biletów lotniczych praca w systemach rezerwacyjnych Amadeus/Worldspan/Sabre (wystawianie biletów, dokonywanie zmian, zwrotów, etc.)
- współpraca z Global Operation Departament z rynków zagranicznych
-współpraca z innymi Działami w obszarze obsługi posprzedażowej
- współpraca z Global Operation Departament z rynków zagranicznych
-współpraca z innymi Działami w obszarze obsługi posprzedażowej
Konsultant Help Desk
dokonywanie zmian i zwrotów w rezerwacjach klientów (system Worldspan i Amadeus)
zmiany w rezerwacjach hotelowych oraz rezerwacjach samochodowych
kontakt z liniami lotniczymi w zakresie wykonywanych obowiązków
współpraca z liniami lotniczymi w sytuacjach kryzysowych dla klienta/pasażera
składanie reklamacji w liniach lotniczych w imieniu klienta
dodawanie dodatkowych usług do rezerwacji na żądanie klienta
sprzedaż ubezpieczeń i obsługa rezerwacji ubezpieczeniowych
zmiany w rezerwacjach hotelowych oraz rezerwacjach samochodowych
kontakt z liniami lotniczymi w zakresie wykonywanych obowiązków
współpraca z liniami lotniczymi w sytuacjach kryzysowych dla klienta/pasażera
składanie reklamacji w liniach lotniczych w imieniu klienta
dodawanie dodatkowych usług do rezerwacji na żądanie klienta
sprzedaż ubezpieczeń i obsługa rezerwacji ubezpieczeniowych
Szkolenia i kursy
Systemy rezerwacyjne Worldspan, Amadeusz, Sabre - poziom podstawowy i zaawansowany
Szkolenie z ubezpieczeń podróżnych, Travel Guard Chartis. eSKY Sp. z o.o
Call center - profesjonalna obsługa klienta
Cykl szkoleń Polskiego Doradztwa Finansowego
Zarządzanie czasem
Inteligencja emocjonalna
Inteligencja finansowa
Sky is the limit - Akademia sukcesu Michał Kołtyś - szkolenie motywujące
Szkolenie z ubezpieczeń podróżnych, Travel Guard Chartis. eSKY Sp. z o.o
Call center - profesjonalna obsługa klienta
Cykl szkoleń Polskiego Doradztwa Finansowego
Zarządzanie czasem
Inteligencja emocjonalna
Inteligencja finansowa
Sky is the limit - Akademia sukcesu Michał Kołtyś - szkolenie motywujące
Edukacja
Specjalizacje
Hotelarstwo/Gastronomia/Turystyka
Turystyka
Obsługa klienta
Turystyka/Hotelarstwo/Katering
Zainteresowania
miłośniczka dobrych kryminałów, fanka bloga Redaktor Bezczelna, zwolenniczka mądrego kina i nietuzinkowych książek .