Katarzyna Grzybowska

Katarzyna Grzybowska

Dyrektor eCommerce, Ogólnopolski System Dystrybucji Wydawnictw Azymut Sp. z o.o.
Łódź, łódzkie

Doświadczenie zawodowe

OSDW Azymut Sp. z o.o.
Kierownik Działu Telemarketingu i e-Commerce
1. Zarządzanie pracą zespołu telemarketerów - sprzedaż w kanale B2B
2. Zarządzanie pracą redakcji oferty tytułowej
3. Zarządzanie komórką e-Commerce
4. Negocjowanie i podpisywanie umów z klientami
5. Podtrzymywanie relacji z kluczowymi klientami

Regularna współpraca z działem IT - przygotowanie założeń funkcjonalnych rozwoju oprogramowania wspierającego sprzedaż oraz testy wprowadzonych zmian.
OSDW Azymut Sp. z o.o.
Kierownik wzorcowni
Zarządzanie zespołem fakturzystów.
Opieka nad aktualnością oraz sposobem prezentacji oferty tytułowej.
Wydawnictwo naukowe PWN SA
Specjalista ds. sprzedaży
1. Utrzymanie kontaktów z klientami
2. Przygotowanie ofert
3. Organizacja działań wspierających sprzedaż
Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o.
Konsultant ds. informacji prawnej
1. Współtworzenie oddziału regionalnego w Łodzi
2. Sprzedaż Systemu Informacji Prawnej LEX - pełen cykl: prezentacja, sprzedaż, instalacja oprogramowania, obsługa posprzedażowa

Edukacja

Logo
Zarządzanie i Marketing, magisterskie
Uniwersytet Łódzki

Zainteresowania

Narciarstwo
Turystyka rowerowa
Badminton
Dobra książka

Grupy

Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.
Badania Internetu
Badania Internetu
Badania wykonywane poprzez Internet, jak i o Internecie. Metody, techniki, analizy, wyniki badan. Zapraszam.
Badminton
Badminton
dla wielbicieli (czynnych i biernych) tego sportu
Biznesowe Bazy danych - B2B
Biznesowe Bazy danych - B2B
Biznesowe bazy danych, brokerzy, call center, mailing, emailing, telemarketing, direct marketing, data mining.
Call Center / Contact Center
Call Center / Contact Center
Grupa osób związanych z Call Center / Contact Center
Call Contact Center. Jak skutecznie kierować grupą
Call Contact Center. Jak skutecznie kierować grupą
dla tych którzy borykaja się z kierowaniem grupą osob, dla których praca już po pierwszym miesiącu może stać się monotonna...
e-biznes
e-biznes
Grupa zrzesza osoby zajmujące sie roznymi dzialaniami biznesowymi w internecie
Magia Telemarketingu
Magia Telemarketingu
Miękkie i skuteczne aspekty telemarketingu. Magia świata zwiazanego ze słuchawkami.
Marketing Internetowy
Marketing Internetowy
Profesjonalisci z branzy digital marketing, polaczmy swe sily i umiejetnosci zeby ksztaltowac polski rynek.
Raportowanie w call center
Raportowanie w call center
Grupa dla wszystkich, którzy mają (lub chcą mieć) jakikolwiek związek z raportowaniem operacyjnym i zarządczym w call/contact center. Dla wszystkich, czyli zdecydowanie też dla osób, które zlecają i c
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, zarządzanie marką
SEO & SEM - Nie daj się zrobić w konia
SEO & SEM - Nie daj się zrobić w konia
Pozycjonowanie stron Search engine optimization i Search engine marketing czyli skuteczna promocja witryn internetowych w wyszukiwarkach i ich pozycjonowanie