Umiejętności
Marketing
Microsoft Excel
Microsoft Office
Microsoft Word
Outlook
Microsoft PowerPoint
Odporność na stres
Obsługa urządzeń biurowych
Wsparcie sprzedaży
Obsługa klienta
Rozwiązywanie problemów
Zarządzanie
Statystyka
samodzielność w działaniu i łatwość nawiązywania kontaktów
Umiejętności komunikacyjne
Kreatywnosc i chec do podejmowania nowych wyzwan
Efektywne zarządzanie czasem pracy
Badania marketingowe
Komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów międzyludzkich
Wdrożenie SAP
Dyscyplina i konsekwencja - od wielu lat samodzielnie wykonywana praca
Dyspozycyjność i zaangażowanie
punktualność i terminowość realizacji zadań
odpowiedzialność, rzetelność i konsekwencja w działaniu
Rzetelność, punktualność i odpowiedzialność
wsparcie klienta
Technologia
Odporność na stres oraz umiejętność pracy pod presją czasu
Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Deputy Head of Customer Service
Efektywne zarządzenie procesem reklamacji mające na celu wypracowanie jak najlepszego rozwiązania;
Poszukiwanie sposobów na włączanie innowacyjnych pomysłów do codziennej pracy i ciągłe doskonalenie procesów i współpraca w zespole.
Wsparcie klienta z zakresie spraw operacyjnych – umowy, płatności, stany, zamówienia
Czynna współpraca ze wszystkimi działami przedsiębiorstwa w celu realizacji strategii i osiągania założonych celów
Kontrola przebiegu przygotowania materiału wejściowego oraz produkcji i wysyłki
Współpraca z Działem IT oraz pokrewnymi działami w zakresie bieżących zapytań oraz zleceń Klientów
Ocena potrzeb Klientów w celu rozwoju współpracy
Efektywne zarządzanie i utrzymywanie dobrych relacji z Klientami
Poszukiwanie sposobów na włączanie innowacyjnych pomysłów do codziennej pracy i ciągłe doskonalenie procesów i współpraca w zespole.
Wsparcie klienta z zakresie spraw operacyjnych – umowy, płatności, stany, zamówienia
Czynna współpraca ze wszystkimi działami przedsiębiorstwa w celu realizacji strategii i osiągania założonych celów
Kontrola przebiegu przygotowania materiału wejściowego oraz produkcji i wysyłki
Współpraca z Działem IT oraz pokrewnymi działami w zakresie bieżących zapytań oraz zleceń Klientów
Ocena potrzeb Klientów w celu rozwoju współpracy
Efektywne zarządzanie i utrzymywanie dobrych relacji z Klientami
Customer Service Specialist
Efektywne zarządzenie procesem reklamacji mające na celu wypracowanie jak najlepszego rozwiązania;
Poszukiwanie sposobów na włączanie innowacyjnych pomysłów do codziennej pracy i ciągłe doskonalenie procesów i współpraca w zespole.
Wsparcie klienta z zakresie spraw operacyjnych – umowy, płatności, stany, zamówienia
Czynna współpraca ze wszystkimi działami przedsiębiorstwa w celu realizacji strategii i osiągania założonych celów
Kontrola przebiegu przygotowania materiału wejściowego oraz produkcji i wysyłki
Współpraca z Działem IT oraz pokrewnymi działami w zakresie bieżących zapytań oraz zleceń Klientów
Ocena potrzeb Klientów w celu rozwoju współpracy
Efektywne zarządzanie i utrzymywanie dobrych relacji z Klientami
Poszukiwanie sposobów na włączanie innowacyjnych pomysłów do codziennej pracy i ciągłe doskonalenie procesów i współpraca w zespole.
Wsparcie klienta z zakresie spraw operacyjnych – umowy, płatności, stany, zamówienia
Czynna współpraca ze wszystkimi działami przedsiębiorstwa w celu realizacji strategii i osiągania założonych celów
Kontrola przebiegu przygotowania materiału wejściowego oraz produkcji i wysyłki
Współpraca z Działem IT oraz pokrewnymi działami w zakresie bieżących zapytań oraz zleceń Klientów
Ocena potrzeb Klientów w celu rozwoju współpracy
Efektywne zarządzanie i utrzymywanie dobrych relacji z Klientami
przełożony
wystawiono
niesamowicie kreatywna, obowiązkowa i uczciwa osoba. Jej szczegółowość, wnikliwość, umięjetność rozmowy jak i umiejętność prowadzenia wielu projektów jednocześnie przekładało się na jej wysoką efektywność jak i relacje z Klientami. Kasiu - dziękuję - mieć Ciebie w zespole to była pryjemność :)
Konsultant ds. wdrożeń/ PM
Optymalizacja procesu wdrażania nowych klientów,
Zarządzanie projektami wdrożeniowymi,
Analizy przed wdrożeniowe obejmujące identyfikację i określenie potrzeb klientów,
Tworzenie dokumentacji projektowo-wdrożeniowej,
Stworzenie i monitorowanie planu wdrożenia,
Tworzenie map procesu firmy oraz poszczególnych działów.
Zarządzanie projektami wdrożeniowymi,
Analizy przed wdrożeniowe obejmujące identyfikację i określenie potrzeb klientów,
Tworzenie dokumentacji projektowo-wdrożeniowej,
Stworzenie i monitorowanie planu wdrożenia,
Tworzenie map procesu firmy oraz poszczególnych działów.
Analityk Systemowy
"BT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ"
Współpraca w zakresie rozwoju marek własnych z oddziałami grupy Bruno Tassi oraz producentami,
Sporządzanie systematyczne analiz sprzedaży produktów pod markami własnymi(SAP Business One)
Przygotowanie i nadzorowanie akcji promocyjnych,
Rozliczanie kosztów promocji produktów pod markami własnymi,
Sporządzanie do sieci handlowych raportów sprzedaży(SAP Business One)
Rozliczanie faktur za udział w promocji sieci handlowych,
Sporządzanie raportów na potrzeby Centrali Grupy Bruno Tassi(SAP Business One)
Współpraca z agencjami reklamowymi w zakresie wizualizacji produktów oraz akcji promocyjnych,
Pomoc we wdrażaniu systemu SAP Business One w oddziałach Bruno Tassi,
Nadzorowanie poprawności działania programu SAP Business One w oddziałach Bruno Tassi,
Rozwiązywanie problemów oddziałów w programie SAP Business One,
Obsługa systemu zgłoszeń,
Kontakt z dostawcami w zakresie zawierania umów, rozliczania nowych produktów i naliczanie kar,
Nadzorowanie oraz rozliczenie dokumentów na podstawie nowych umów z dostawcami,
Nadzorowanie po przez system CRM zadłużenia klientów.
Sporządzanie systematyczne analiz sprzedaży produktów pod markami własnymi(SAP Business One)
Przygotowanie i nadzorowanie akcji promocyjnych,
Rozliczanie kosztów promocji produktów pod markami własnymi,
Sporządzanie do sieci handlowych raportów sprzedaży(SAP Business One)
Rozliczanie faktur za udział w promocji sieci handlowych,
Sporządzanie raportów na potrzeby Centrali Grupy Bruno Tassi(SAP Business One)
Współpraca z agencjami reklamowymi w zakresie wizualizacji produktów oraz akcji promocyjnych,
Pomoc we wdrażaniu systemu SAP Business One w oddziałach Bruno Tassi,
Nadzorowanie poprawności działania programu SAP Business One w oddziałach Bruno Tassi,
Rozwiązywanie problemów oddziałów w programie SAP Business One,
Obsługa systemu zgłoszeń,
Kontakt z dostawcami w zakresie zawierania umów, rozliczania nowych produktów i naliczanie kar,
Nadzorowanie oraz rozliczenie dokumentów na podstawie nowych umów z dostawcami,
Nadzorowanie po przez system CRM zadłużenia klientów.
Specjalista ds. Marketingu
"BT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ"
Opracowywanie i wdrażanie projektów marketingowych,
Prowadzenie badań marketingowych – analiza rynku i konkurencji,
Udział w tworzeniu i wdrażaniu strategii marketingowych firmy oraz poszczególnych produktów i usług,
Współpraca w zakresie rozwoju marek własnych z oddziałami grupy Bruno Tassi oraz producentami,
Przygotowanie i nadzorowanie akcji promocyjnych,
Rozliczanie kosztów promocji produktów pod markami własnymi,
Sporządzanie do sieci handlowych raportów sprzedaży(SAP Business One),
Rozliczanie faktur za udział w promocji sieci handlowych,
Współpraca z agencjami reklamowymi w zakresie wizualizacji produktów oraz akcji promocyjnych,
Kontakt z dostawcami w zakresie zawierania umów, rozliczania nowych produktów i naliczanie kar,
Nadzorowanie oraz rozliczenie dokumentów na podstawie nowych umów z dostawcami,
Nadzorowanie po przez system CRM zadłużenia klientów.
Prowadzenie badań marketingowych – analiza rynku i konkurencji,
Udział w tworzeniu i wdrażaniu strategii marketingowych firmy oraz poszczególnych produktów i usług,
Współpraca w zakresie rozwoju marek własnych z oddziałami grupy Bruno Tassi oraz producentami,
Przygotowanie i nadzorowanie akcji promocyjnych,
Rozliczanie kosztów promocji produktów pod markami własnymi,
Sporządzanie do sieci handlowych raportów sprzedaży(SAP Business One),
Rozliczanie faktur za udział w promocji sieci handlowych,
Współpraca z agencjami reklamowymi w zakresie wizualizacji produktów oraz akcji promocyjnych,
Kontakt z dostawcami w zakresie zawierania umów, rozliczania nowych produktów i naliczanie kar,
Nadzorowanie oraz rozliczenie dokumentów na podstawie nowych umów z dostawcami,
Nadzorowanie po przez system CRM zadłużenia klientów.
Operator Wprowadzania Danych
Przekształcanie danych w formie papierowej na elektroniczną (skanowanie dokumentów),
Segregacja dokumentów elektronicznych (nadawanie id, kodów ułatwiających odczyt oraz znalezienie dokumentów w systemie informatycznym),
Odbiór i wysyłanie dokumentów w formie papierowej
Segregacja dokumentów elektronicznych (nadawanie id, kodów ułatwiających odczyt oraz znalezienie dokumentów w systemie informatycznym),
Odbiór i wysyłanie dokumentów w formie papierowej
Szkolenia i kursy
INTERNATIONAL INTERNET CERTYFICATE
CERTYFIKAT Zakładu Doskonalenia Zawodowego w Warszawie " KROK PO KROKU DO WŁASNEJ FIRMY"
CERTYFIKAT Kwalifikacji I stopnia w zakresie zastosowań informatyki w administracji i biznesie zgodne ze standardami edukacyjnymi Instytutu Kształcenia Zawodowego, Milla College oraz Unii Europejskiej,
CERTYFIKAT Zakładu Doskonalenia Zawodowego w Warszawie " KROK PO KROKU DO WŁASNEJ FIRMY"
CERTYFIKAT Kwalifikacji I stopnia w zakresie zastosowań informatyki w administracji i biznesie zgodne ze standardami edukacyjnymi Instytutu Kształcenia Zawodowego, Milla College oraz Unii Europejskiej,
Edukacja
Specjalizacje
Badania i rozwój
Zarządzanie badaniami i rozwojem
IT - Rozwój oprogramowania
Analiza biznesowa
Marketing
Marketing handlowy
Obsługa klienta
Inżynieria/Technika/Produkcja
Sprzedaż - FMCG
Zarządzanie sprzedażą - FMCG
Zainteresowania
Fryzjerstwo
Wizaż
Dekoracja wnętrz
Obsługa i użytkowanie komputera
Wizaż
Dekoracja wnętrz
Obsługa i użytkowanie komputera
Inne
Działam według określonych zasad oraz sprawdzonych metod realizacji zadań. Preferuję pracę według określonych kryteriów oraz procedur działania. Pracuję i współpracuję z innymi, takie działanie sprawia mi satysfakcję. Dążę do tego aby moi partnerzy również trzymali się ustalonych razem wcześniejszych reguł.
Grupy
CVexpert.pl
Kompleksowo wspieramy specjalistów i managerów w procesie wdrażania zmian zawodowych. Prowadzimy innowacyjne projekty outplacement kierowane do klientów biznesowych i indywidualny
JA CHCĘ PRACOWAĆ :-)
Dla osób z doświadczeniem, które straciły pracę lub chcą zmienić obecną, zgodnie z oczekiwaniami.
WIZAŻ I STYLIZACJA
Tutaj dyskutujemy o wszystkim co uwodzi, szokuje, intryguje zarówno w dziedzinie makijaży jak stylowości .