Katarzyna Zamęcka

Z-ca Kierownika Biura Obsługi Klienta
Wólka Radzymińska, mazowieckie

Umiejętności

Marketing Microsoft Excel Microsoft Office Microsoft Word Outlook Microsoft PowerPoint Odporność na stres Obsługa urządzeń biurowych Wsparcie sprzedaży Obsługa klienta Rozwiązywanie problemów Zarządzanie Statystyka samodzielność w działaniu i łatwość nawiązywania kontaktów Umiejętności komunikacyjne Kreatywnosc i chec do podejmowania nowych wyzwan Efektywne zarządzanie czasem pracy Badania marketingowe Komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów międzyludzkich Wdrożenie SAP Dyscyplina i konsekwencja - od wielu lat samodzielnie wykonywana praca Dyspozycyjność i zaangażowanie punktualność i terminowość realizacji zadań odpowiedzialność, rzetelność i konsekwencja w działaniu Rzetelność, punktualność i odpowiedzialność wsparcie klienta Technologia Odporność na stres oraz umiejętność pracy pod presją czasu

Języki

angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Inforsys S.A.
Deputy Head of Customer Service
Efektywne zarządzenie procesem reklamacji mające na celu wypracowanie jak najlepszego rozwiązania;

Poszukiwanie sposobów na włączanie innowacyjnych pomysłów do codziennej pracy i ciągłe doskonalenie procesów i współpraca w zespole.

Wsparcie klienta z zakresie spraw operacyjnych – umowy, płatności, stany, zamówienia

Czynna współpraca ze wszystkimi działami przedsiębiorstwa w celu realizacji strategii i osiągania założonych celów

Kontrola przebiegu przygotowania materiału wejściowego oraz produkcji i wysyłki

Współpraca z Działem IT oraz pokrewnymi działami w zakresie bieżących zapytań oraz zleceń Klientów

Ocena potrzeb Klientów w celu rozwoju współpracy

Efektywne zarządzanie i utrzymywanie dobrych relacji z Klientami
The Nielsen Company
Koder-Puncher
Tworzenie aplikacji do elektronicznego wprowadzania danych,

Przekodowywanie wywiadu na formę cyfrową,

Przetwarzanie ankiet na formę elektroniczną,

Korespondowanie supervisor-em w celu sprawdzenia poprawności wprowadzonych danych.
Inforsys S.A.
Customer Service Specialist
Efektywne zarządzenie procesem reklamacji mające na celu wypracowanie jak najlepszego rozwiązania;

Poszukiwanie sposobów na włączanie innowacyjnych pomysłów do codziennej pracy i ciągłe doskonalenie procesów i współpraca w zespole.

Wsparcie klienta z zakresie spraw operacyjnych – umowy, płatności, stany, zamówienia

Czynna współpraca ze wszystkimi działami przedsiębiorstwa w celu realizacji strategii i osiągania założonych celów

Kontrola przebiegu przygotowania materiału wejściowego oraz produkcji i wysyłki

Współpraca z Działem IT oraz pokrewnymi działami w zakresie bieżących zapytań oraz zleceń Klientów

Ocena potrzeb Klientów w celu rozwoju współpracy

Efektywne zarządzanie i utrzymywanie dobrych relacji z Klientami
Usunięty Użytkownik
przełożony
wystawiono
niesamowicie kreatywna, obowiązkowa i uczciwa osoba. Jej szczegółowość, wnikliwość, umięjetność rozmowy jak i umiejętność prowadzenia wielu projektów jednocześnie przekładało się na jej wysoką efektywność jak i relacje z Klientami. Kasiu - dziękuję - mieć Ciebie w zespole to była pryjemność :)
Inforsys S.A.
Konsultant ds. wdrożeń/ PM
Optymalizacja procesu wdrażania nowych klientów,

Zarządzanie projektami wdrożeniowymi,

Analizy przed wdrożeniowe obejmujące identyfikację i określenie potrzeb klientów,

Tworzenie dokumentacji projektowo-wdrożeniowej,

Stworzenie i monitorowanie planu wdrożenia,

Tworzenie map procesu firmy oraz poszczególnych działów.
Logo
Analityk Systemowy
"BT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ"
Współpraca w zakresie rozwoju marek własnych z oddziałami grupy Bruno Tassi oraz producentami,

Sporządzanie systematyczne analiz sprzedaży produktów pod markami własnymi(SAP Business One)

Przygotowanie i nadzorowanie akcji promocyjnych,

Rozliczanie kosztów promocji produktów pod markami własnymi,

Sporządzanie do sieci handlowych raportów sprzedaży(SAP Business One)

Rozliczanie faktur za udział w promocji sieci handlowych,

Sporządzanie raportów na potrzeby Centrali Grupy Bruno Tassi(SAP Business One)

Współpraca z agencjami reklamowymi w zakresie wizualizacji produktów oraz akcji promocyjnych,

Pomoc we wdrażaniu systemu SAP Business One w oddziałach Bruno Tassi,

Nadzorowanie poprawności działania programu SAP Business One w oddziałach Bruno Tassi,

Rozwiązywanie problemów oddziałów w programie SAP Business One,

Obsługa systemu zgłoszeń,

Kontakt z dostawcami w zakresie zawierania umów, rozliczania nowych produktów i naliczanie kar,

Nadzorowanie oraz rozliczenie dokumentów na podstawie nowych umów z dostawcami,

Nadzorowanie po przez system CRM zadłużenia klientów.
Logo
Specjalista ds. Marketingu
"BT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ"
Opracowywanie i wdrażanie projektów marketingowych,

Prowadzenie badań marketingowych – analiza rynku i konkurencji,

Udział w tworzeniu i wdrażaniu strategii marketingowych firmy oraz poszczególnych produktów i usług,

Współpraca w zakresie rozwoju marek własnych z oddziałami grupy Bruno Tassi oraz producentami,

Przygotowanie i nadzorowanie akcji promocyjnych,

Rozliczanie kosztów promocji produktów pod markami własnymi,

Sporządzanie do sieci handlowych raportów sprzedaży(SAP Business One),

Rozliczanie faktur za udział w promocji sieci handlowych,

Współpraca z agencjami reklamowymi w zakresie wizualizacji produktów oraz akcji promocyjnych,

Kontakt z dostawcami w zakresie zawierania umów, rozliczania nowych produktów i naliczanie kar,

Nadzorowanie oraz rozliczenie dokumentów na podstawie nowych umów z dostawcami,

Nadzorowanie po przez system CRM zadłużenia klientów.
Inforsys S.A.
Operator Wprowadzania Danych
Przekształcanie danych w formie papierowej na elektroniczną (skanowanie dokumentów),

Segregacja dokumentów elektronicznych (nadawanie id, kodów ułatwiających odczyt oraz znalezienie dokumentów w systemie informatycznym),

Odbiór i wysyłanie dokumentów w formie papierowej

Szkolenia i kursy

INTERNATIONAL INTERNET CERTYFICATE

CERTYFIKAT Zakładu Doskonalenia Zawodowego w Warszawie " KROK PO KROKU DO WŁASNEJ FIRMY"

CERTYFIKAT Kwalifikacji I stopnia w zakresie zastosowań informatyki w administracji i biznesie zgodne ze standardami edukacyjnymi Instytutu Kształcenia Zawodowego, Milla College oraz Unii Europejskiej,

Edukacja

Logo
Technik Ekonomista, licencjackie
Policealne Studium Zawodowe im. Jana i Jędrzeja Śniadeckich w Warszawie

Specjalizacje

Badania i rozwój
Zarządzanie badaniami i rozwojem
IT - Rozwój oprogramowania
Analiza biznesowa
Marketing
Marketing handlowy
Obsługa klienta
Inżynieria/Technika/Produkcja
Sprzedaż - FMCG
Zarządzanie sprzedażą - FMCG

Zainteresowania

Fryzjerstwo
Wizaż
Dekoracja wnętrz
Obsługa i użytkowanie komputera

Inne

Działam według określonych zasad oraz sprawdzonych metod realizacji zadań. Preferuję pracę według określonych kryteriów oraz procedur działania. Pracuję i współpracuję z innymi, takie działanie sprawia mi satysfakcję. Dążę do tego aby moi partnerzy również trzymali się ustalonych razem wcześniejszych reguł.

Grupy

1 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
CVexpert.pl
CVexpert.pl
Kompleksowo wspieramy specjalistów i managerów w procesie wdrażania zmian zawodowych. Prowadzimy innowacyjne projekty outplacement kierowane do klientów biznesowych i indywidualny
GL - Szukam pracy
GL - Szukam pracy
Forum dla osób poszukujących pracy.
JA CHCĘ PRACOWAĆ :-)
JA CHCĘ PRACOWAĆ :-)
Dla osób z doświadczeniem, które straciły pracę lub chcą zmienić obecną, zgodnie z oczekiwaniami.
WIZAŻ I STYLIZACJA
WIZAŻ I STYLIZACJA
Tutaj dyskutujemy o wszystkim co uwodzi, szokuje, intryguje zarówno w dziedzinie makijaży jak stylowości .