Doświadczenie zawodowe
Właściciel
Ośrodek Reklamy Podlasie
Jesteśmy Agencją Reklamową a zakres naszych usług jest bardzo szeroki. Od wizytówek począwszy , przez gadżety, tablice reklamowe,banery, billboardy, kasetony, oklejanie
samochodów i witryn, aż na wielkim formacie kończąc.
Naszym celem jest promocja firm poprzez szeroką gamę usług reklamowych oraz kompleksowe rozwiązania.
Nasza Agencja Reklamowa zajmuje się zleceniem od narodzin pomysłu, poprzez projekt, wydruk/produkcję, transport - aż do montażu. Pomagamy i doradzamy na każdym etapie.
samochodów i witryn, aż na wielkim formacie kończąc.
Naszym celem jest promocja firm poprzez szeroką gamę usług reklamowych oraz kompleksowe rozwiązania.
Nasza Agencja Reklamowa zajmuje się zleceniem od narodzin pomysłu, poprzez projekt, wydruk/produkcję, transport - aż do montażu. Pomagamy i doradzamy na każdym etapie.
SPECJALISTA DS. MARKETINGU
Global Sp. z o.o –sp.k
• Pozyskiwanie nowych klientów, utrzymywanie kontaktów z obecnymi (sektor B2B);
• Budowanie i utrzymywanie stałych relacji z klientami firmy;
• Tworzenie i aktualizacja baz klientów firmy ;
• Tworzenie i publikacja ofert firmy;
• Opracowywanie i wdrażanie działań promocyjnych;
• Budowanie i utrzymywanie stałych relacji z klientami firmy;
• Tworzenie i aktualizacja baz klientów firmy ;
• Tworzenie i publikacja ofert firmy;
• Opracowywanie i wdrażanie działań promocyjnych;
Specjalista ds. Sprzedaży
- Zarządzanie i rozwój sprzedaży towarów oferowanych przez firmę na obszarze Polski zachodniej;
- Prowadzenie analizy rynku, identyfikacja jego potrzeb, badanie trendów, określanie oczekiwań;
- Gromadzenie informacji na temat działań i oferty konkurencji;
- Organizacja pracy handlowca mobilnego;
- Udział w targach i spotkaniach z klientami;
- Negocjacje warunków umów i ich finalizowanie;
- Prowadzenie analizy rynku, identyfikacja jego potrzeb, badanie trendów, określanie oczekiwań;
- Gromadzenie informacji na temat działań i oferty konkurencji;
- Organizacja pracy handlowca mobilnego;
- Udział w targach i spotkaniach z klientami;
- Negocjacje warunków umów i ich finalizowanie;
Specjalista ds Public Relations
- Wdrożenie i realizacja przyjętej strategii marketingowej Portalu
- Wybór i zarządzanie partnerami zewnętrznymi
- Kontakty z mediami (media relations): przygotowywanie informacji dla mediów
- Opracowywanie newslettera; informacji prasowych tekstów mailingów, zawartości stron www, folderów reklamowych, artykułów ;
- Pozyskiwanie nowych klientów, utrzymywanie kontaktów z obecnymi (sektor B2B);
- Opracowywanie i wdrażanie działań promocyjnych;
- Sprzedaż stron www, gotowych aplikacji sklepów internetowych, hostingów, domen (Szu.pl);
- Współpraca przy tworzeniu portalu społecznościowego Biznes-Klasa.pl;
- Zarządzanie powierzchnią reklamową portalu: biznesowego OPENKontakt.com;
- Wybór i zarządzanie partnerami zewnętrznymi
- Kontakty z mediami (media relations): przygotowywanie informacji dla mediów
- Opracowywanie newslettera; informacji prasowych tekstów mailingów, zawartości stron www, folderów reklamowych, artykułów ;
- Pozyskiwanie nowych klientów, utrzymywanie kontaktów z obecnymi (sektor B2B);
- Opracowywanie i wdrażanie działań promocyjnych;
- Sprzedaż stron www, gotowych aplikacji sklepów internetowych, hostingów, domen (Szu.pl);
- Współpraca przy tworzeniu portalu społecznościowego Biznes-Klasa.pl;
- Zarządzanie powierzchnią reklamową portalu: biznesowego OPENKontakt.com;
Szkolenia i kursy
PUBLIC RELATIONS - komunikacja w kryzysie medialnym
10 - 11 lipca 2006 r.
Zakres:
- Otwarte informowanie i komunikowanie się przedsiębiorstwa z otoczeniem, w celu poprawy wizerunku firmy oraz budowy korzystnej płaszczyzny współpracy z mediami;
- Kształtowanie działań public relations w warunkach kryzysu;
- Udzielanie wywiadu w sytuacji kryzysowej – ćwiczenia z dziennikarzami z użyciem kamery video oraz mini discu.
Tytuł szkolenia: Bezpośrednia obsługa klienta w trudnych sytuacjach
19 -20 listopada 2010
Trener Zbigniew Rećko
- Wykorzystanie odpowiednich cech osobowości w efektywnym procesie obsługi Klienta;
- Nowoczesne podejście – rozpoznawanie drugiej strony; - Zdobywanie informacji o kliencie kluczem do satysfakcji; - Sztuka odpowiadania na pytania ;
- Sposoby obrony przed manipulacjami ze strony Klienta ;
10 - 11 lipca 2006 r.
Zakres:
- Otwarte informowanie i komunikowanie się przedsiębiorstwa z otoczeniem, w celu poprawy wizerunku firmy oraz budowy korzystnej płaszczyzny współpracy z mediami;
- Kształtowanie działań public relations w warunkach kryzysu;
- Udzielanie wywiadu w sytuacji kryzysowej – ćwiczenia z dziennikarzami z użyciem kamery video oraz mini discu.
Tytuł szkolenia: Bezpośrednia obsługa klienta w trudnych sytuacjach
19 -20 listopada 2010
Trener Zbigniew Rećko
- Wykorzystanie odpowiednich cech osobowości w efektywnym procesie obsługi Klienta;
- Nowoczesne podejście – rozpoznawanie drugiej strony; - Zdobywanie informacji o kliencie kluczem do satysfakcji; - Sztuka odpowiadania na pytania ;
- Sposoby obrony przed manipulacjami ze strony Klienta ;
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Marketing handlowy
Zainteresowania
Fotografia, Public Relations, Reklama
Inne
DODATKOWE UMIEJĘTNOŚCI:
Język angielski w stopniu dobrym w mowie i piśmie;
Prawo jazdy kat. B;
Umiejętność obsługi komputera (w systemie Windows oraz Linux), poczty internetowej, przeglądarek
internetowych (Internet Explorer, Mozilla Firefox, Opera);
Praca w pakiecie Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint);
Znajomość zagadnień marketingowych;
Umiejętności personalne: kierowanie zespołem pracowników, umiejętność prowadzenia wystąpień publicznych zaangażowanie, optymizm, entuzjazm, obowiązkowość, wytrzymałość na stres, pewność siebie, pomysłowość, zdolność do adaptacji w nowych warunkach, samodzielność, operatywność.
Język angielski w stopniu dobrym w mowie i piśmie;
Prawo jazdy kat. B;
Umiejętność obsługi komputera (w systemie Windows oraz Linux), poczty internetowej, przeglądarek
internetowych (Internet Explorer, Mozilla Firefox, Opera);
Praca w pakiecie Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint);
Znajomość zagadnień marketingowych;
Umiejętności personalne: kierowanie zespołem pracowników, umiejętność prowadzenia wystąpień publicznych zaangażowanie, optymizm, entuzjazm, obowiązkowość, wytrzymałość na stres, pewność siebie, pomysłowość, zdolność do adaptacji w nowych warunkach, samodzielność, operatywność.
Grupy
A Ja Szukam Pracy
Grupa dla osób szukających obecnie pracy. Członkowie grupy mogą wymieniać się tu doświadczeniami jak i rozwiązywać wspólnie problemy.
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
Agencje interaktywne
Grupa dla wszystkich osób zawodowo związanych z agencjami interaktywnymi, oraz tych ciekawych świata e-marketingu.
Autystyczne dzieci
Dzieci z całościowymi zaburzeniami rozwoju, autyzmem, ZA i innymi problemami wieku dziecięcego
Barter
Jedyną wadą w przypadku wymiany barterowej jest tzw. zgodność wzajemnych potrzeb, tzn. żeby mój towar był potrzebny Tobie, a Twój towar mnie
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.