Języki
angielski
dobry
francuski
podstawowy
włoski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Project Manager
Kompleksowa obsługa dofinansowań dla firm - głównie szkoleniowo-doradczych dla MŚP.
Z poziomu projektów: wyszukiwanie projektów, kontakt z operatorami, wdrożenie zespołu w zasady realizacji danego projektu (pozyskania dofinansowania, realizacji usług, rozliczenia dofinansowania), ustalenie budżetu, terminów realizacji.
Z poziomu Klienta: badanie potrzeb rozwojowych, dopasowanie odpowiednich projektów (proces doradczo-sprzedażowy), zapoznanie Klienta z zasadami projektu, wymaganymi dokumentami. Przygotowywanie dokumentacji zgłoszeniowej, prowadzenie Klienta przez proces pozyskania dofinansowania, zawarcia umowy wsparcia, w tym przygotowanie dokumentów, uczestnictwa w projekcie - w tym pełna obsługa BUR, rozliczenia dofinansowania - w tym przygotowanie wniosków o płatność i innych dokumentów. Przygotowywanie i negocjacja warunków umów na realizację projektu.
Z poziomu realizacji: koordynacja procesu składania wniosków, kontakty na linii Klient - operator - realizator, organizacja szkoleń i doradztwa, zawieranie umów z Klientem, trenerami, doradcami, kompleksowa obsługa BUR, rozliczenia z trenerami/doradcami, z Klientami, z operatorami. Tworzenie umów, dokumentacji projektowej, nadzór nad ich archiwizacją.
Ponadto: udział w procesie pozyskiwania Klientów, w działaniach marketingowych, tworzenie ofert, treści reklamowych, opisów szkoleń i usług. Udział w rekrutacji pracowników i trenerów, tworzenie opisu stanowisk, wdrażanie nowych pracowników, trenerów, lektorów. Współpraca z działem księgowości, z działem prawnym oraz metodykami. Reprezentowanie Firmy podczas kontroli PARP i w kontaktach z operatorami i dostawcami zewnętrznymi.
Z poziomu projektów: wyszukiwanie projektów, kontakt z operatorami, wdrożenie zespołu w zasady realizacji danego projektu (pozyskania dofinansowania, realizacji usług, rozliczenia dofinansowania), ustalenie budżetu, terminów realizacji.
Z poziomu Klienta: badanie potrzeb rozwojowych, dopasowanie odpowiednich projektów (proces doradczo-sprzedażowy), zapoznanie Klienta z zasadami projektu, wymaganymi dokumentami. Przygotowywanie dokumentacji zgłoszeniowej, prowadzenie Klienta przez proces pozyskania dofinansowania, zawarcia umowy wsparcia, w tym przygotowanie dokumentów, uczestnictwa w projekcie - w tym pełna obsługa BUR, rozliczenia dofinansowania - w tym przygotowanie wniosków o płatność i innych dokumentów. Przygotowywanie i negocjacja warunków umów na realizację projektu.
Z poziomu realizacji: koordynacja procesu składania wniosków, kontakty na linii Klient - operator - realizator, organizacja szkoleń i doradztwa, zawieranie umów z Klientem, trenerami, doradcami, kompleksowa obsługa BUR, rozliczenia z trenerami/doradcami, z Klientami, z operatorami. Tworzenie umów, dokumentacji projektowej, nadzór nad ich archiwizacją.
Ponadto: udział w procesie pozyskiwania Klientów, w działaniach marketingowych, tworzenie ofert, treści reklamowych, opisów szkoleń i usług. Udział w rekrutacji pracowników i trenerów, tworzenie opisu stanowisk, wdrażanie nowych pracowników, trenerów, lektorów. Współpraca z działem księgowości, z działem prawnym oraz metodykami. Reprezentowanie Firmy podczas kontroli PARP i w kontaktach z operatorami i dostawcami zewnętrznymi.
Sekretarz Zarządu
Biosel sp. z o.o.
Obsługa korespondencji zarządu, tłumaczenia angielsko-polskie i polsko-angielskie, kontakt z zagranicznymi kontrahentami, udział w negocjacjach, udział w pracach rejestracyjnych, redagowanie pism, praca na rzecz Fundacji Good Life - administrowanie danymi podopiecznych Fundacji, rejestracja chorych, zarządzanie kalendarzem wysyłek, raportowanie, telefoniczna i mailowa obsługa podopiecznych, księgowanie wpłat podopiecznych i darczyńców; przygotowywanie materiałów na stronę Spółki i Fundacji.
Specjalista ds. administracyjnych
Administracyjna obsługa biura szkoły językowej, kompletowanie i archiwizacja dokumentów kursów, rozliczenia z lektorami, rozliczenia Klientów, wystawianie umów, dokumentów rozliczeniowych, obsługa lektorów, Klientów, nadzór nad pracą biura. Wdrożenie projektu mBon, - składanie wniosków, rozliczenia dofinansowań, obsługa BUR.
Specjalista ds. Realizacji Umów
Rejestracja umów energetycznych i ubezpieczeniowych, ich weryfikacja pod względem kompletności, poprawności, zgodności z przepisami prawnymi, kompletowanie dokumentacji, telefoniczna obsługa klienta, rejestracja korespondencji, weryfikacja poprawności wprowadzania umów przez podwykonawców.
Pracownik biurowy
PerDM Marketing sp. z o.o.
Weryfikacja umów energetycznych, telekomunikacyjnych, zdrowotnych i charity (sprawdzanie poprawności, kompletności i zasadności podpisanych umów), rejestracja umów i ich kompletna obsługa w programie Access, przyjmowanie przesyłek, przygotowywanie raportów, zarządzanie korespondencją, tłumaczenia procedur i korespondencji z języka polskiego na angielski i z angielskiego na polski, telefoniczna rejestracja i obsługa klientów w ramach wszystkich obsługiwanych projektów, inne prace biurowe.
Inspektor w Wydziale Administracyjno - Gospodarczym - staż
Centrum Personalizacji Dokumentów MSW
Przyjmowanie wniosków o udostępnianie danych, rejestracja wniosków w systemie eDok, przekazywanie zarejestrowanych wniosków do odpowiednich komórek Wydziału Udostępniania Danych, współpraca z koordynatorem i pracownikami WUD - kontrolowanie stanu realizacji wniosków, wysyłanie odpowiedzi na wnioski, archiwizacja dokumentów, kontakt telefoniczny z wnioskodawcami.
Szkolenia i kursy
Prawo jazdy kat. B
Edukacja
Specjalizacje
Finanse/Ekonomia
Audyt/Podatki
Zainteresowania
Antropologia, filozofia, muzyka, film, Feng Shui,
sport (windsurfing, narty), reklama, motoryzacja.
sport (windsurfing, narty), reklama, motoryzacja.
Inne
znajomość obsługi komputera (m.in. pakiet
MS Office, Internet)
znajomość programu fiskalnego SmallBusiness
MS Office, Internet)
znajomość programu fiskalnego SmallBusiness
Grupy
Polsko-Japońska Akademia Technik Komputerowych
Najlepsza niepubliczna uczelnia techniczna w kraju, według rankingu Perspektyw i Rzeczpospolitej. Uczelnia zwraca szczególną uwagę na dostosowywanie programów kształcenia do wymogó
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorcy, osoby przedsiębiorcze, współpraca biznesowa, przyjaciele biznesowi, rozwój osobisty i firmowy, pomoc, dotacje, biznesplany. Przedsiębiorczość