Katarzyna Grochólska-Grabau

Administracja
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
dobry
francuski
podstawowy
włoski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Maximizing Communication
Project Manager
Kompleksowa obsługa dofinansowań dla firm - głównie szkoleniowo-doradczych dla MŚP.
Z poziomu projektów: wyszukiwanie projektów, kontakt z operatorami, wdrożenie zespołu w zasady realizacji danego projektu (pozyskania dofinansowania, realizacji usług, rozliczenia dofinansowania), ustalenie budżetu, terminów realizacji.
Z poziomu Klienta: badanie potrzeb rozwojowych, dopasowanie odpowiednich projektów (proces doradczo-sprzedażowy), zapoznanie Klienta z zasadami projektu, wymaganymi dokumentami. Przygotowywanie dokumentacji zgłoszeniowej, prowadzenie Klienta przez proces pozyskania dofinansowania, zawarcia umowy wsparcia, w tym przygotowanie dokumentów, uczestnictwa w projekcie - w tym pełna obsługa BUR, rozliczenia dofinansowania - w tym przygotowanie wniosków o płatność i innych dokumentów. Przygotowywanie i negocjacja warunków umów na realizację projektu.
Z poziomu realizacji: koordynacja procesu składania wniosków, kontakty na linii Klient - operator - realizator, organizacja szkoleń i doradztwa, zawieranie umów z Klientem, trenerami, doradcami, kompleksowa obsługa BUR, rozliczenia z trenerami/doradcami, z Klientami, z operatorami. Tworzenie umów, dokumentacji projektowej, nadzór nad ich archiwizacją.
Ponadto: udział w procesie pozyskiwania Klientów, w działaniach marketingowych, tworzenie ofert, treści reklamowych, opisów szkoleń i usług. Udział w rekrutacji pracowników i trenerów, tworzenie opisu stanowisk, wdrażanie nowych pracowników, trenerów, lektorów. Współpraca z działem księgowości, z działem prawnym oraz metodykami. Reprezentowanie Firmy podczas kontroli PARP i w kontaktach z operatorami i dostawcami zewnętrznymi.
Logo
Sekretarz Zarządu
Biosel sp. z o.o.
Obsługa korespondencji zarządu, tłumaczenia angielsko-polskie i polsko-angielskie, kontakt z zagranicznymi kontrahentami, udział w negocjacjach, udział w pracach rejestracyjnych, redagowanie pism, praca na rzecz Fundacji Good Life - administrowanie danymi podopiecznych Fundacji, rejestracja chorych, zarządzanie kalendarzem wysyłek, raportowanie, telefoniczna i mailowa obsługa podopiecznych, księgowanie wpłat podopiecznych i darczyńców; przygotowywanie materiałów na stronę Spółki i Fundacji.
Maximizing Communication
Specjalista ds. administracyjnych
Administracyjna obsługa biura szkoły językowej, kompletowanie i archiwizacja dokumentów kursów, rozliczenia z lektorami, rozliczenia Klientów, wystawianie umów, dokumentów rozliczeniowych, obsługa lektorów, Klientów, nadzór nad pracą biura. Wdrożenie projektu mBon, - składanie wniosków, rozliczenia dofinansowań, obsługa BUR.
Centrum Usług Współnych Energia i Gaz Sp. z o.o.
Specjalista ds. Realizacji Umów
Rejestracja umów energetycznych i ubezpieczeniowych, ich weryfikacja pod względem kompletności, poprawności, zgodności z przepisami prawnymi, kompletowanie dokumentacji, telefoniczna obsługa klienta, rejestracja korespondencji, weryfikacja poprawności wprowadzania umów przez podwykonawców.
Logo
Pracownik biurowy
PerDM Marketing sp. z o.o.
Weryfikacja umów energetycznych, telekomunikacyjnych, zdrowotnych i charity (sprawdzanie poprawności, kompletności i zasadności podpisanych umów), rejestracja umów i ich kompletna obsługa w programie Access, przyjmowanie przesyłek, przygotowywanie raportów, zarządzanie korespondencją, tłumaczenia procedur i korespondencji z języka polskiego na angielski i z angielskiego na polski, telefoniczna rejestracja i obsługa klientów w ramach wszystkich obsługiwanych projektów, inne prace biurowe.
Logo
Inspektor w Wydziale Administracyjno - Gospodarczym - staż
Centrum Personalizacji Dokumentów MSW
Przyjmowanie wniosków o udostępnianie danych, rejestracja wniosków w systemie eDok, przekazywanie zarejestrowanych wniosków do odpowiednich komórek Wydziału Udostępniania Danych, współpraca z koordynatorem i pracownikami WUD - kontrolowanie stanu realizacji wniosków, wysyłanie odpowiedzi na wnioski, archiwizacja dokumentów, kontakt telefoniczny z wnioskodawcami.
Inventory Solutions Polska Sp.z o.o.
koordynator
koordynacja inwentaryzacji, szkolenia.
Inventory Solutions Polska Sp.z o.o.
audytor inwentaryzacji
Logo
właściciel
Dotyk Smaku
Sprzedaż wysokogatunkowych herbat, dodatków, porcelany.
ABR SESTA
transkrybent
transkrypcje IDI, Focus; wprowadzanie danych
Millward Brown SMG/KRC Poland
asystent koordynatora regionalnego
kontrole, szkolenia, rekrutacja, koordynacja badań, prace biurowe.

Szkolenia i kursy

Prawo jazdy kat. B

Edukacja

Logo
Kulturoznawstwo, licencjackie
Polsko-Japońska Wyższa Szkoła Technik Komputerowych w Warszawie

Specjalizacje

Finanse/Ekonomia
Audyt/Podatki

Zainteresowania

Antropologia, filozofia, muzyka, film, Feng Shui,
sport (windsurfing, narty), reklama, motoryzacja.

Inne

znajomość obsługi komputera (m.in. pakiet
MS Office, Internet)
znajomość programu fiskalnego SmallBusiness

Grupy

Polsko-Japońska Akademia Technik Komputerowych
Polsko-Japońska Akademia Technik Komputerowych
Najlepsza niepubliczna uczelnia techniczna w kraju, według rankingu Perspektyw i Rzeczpospolitej. Uczelnia zwraca szczególną uwagę na dostosowywanie programów kształcenia do wymog&oacute
PJWSTK
PJWSTK
Polsko-Japońska Wyższa Szkoła Technik Komputerowych
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorcy, osoby przedsiębiorcze, współpraca biznesowa, przyjaciele biznesowi, rozwój osobisty i firmowy, pomoc, dotacje, biznesplany. Przedsiębiorczość