Języki
angielski
biegły
arabski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Kierownik ds. komunikacji z rynkiem/Kierownik Działu Promocji i Reklamy
Zarządzanie pracą Działu.
Przygotowywanie strategii komunikacji firmy, planowanie, wykonanie i rozliczenie kampanii reklamowych w Polsce i na świecie. Nadzór nad budżetem reklamowym firmy. Organizacja targów,eventów .Stała współpraca z agencja reklamowa, domem mediowym i klientami.
Przygotowywanie strategii komunikacji firmy, planowanie, wykonanie i rozliczenie kampanii reklamowych w Polsce i na świecie. Nadzór nad budżetem reklamowym firmy. Organizacja targów,eventów .Stała współpraca z agencja reklamowa, domem mediowym i klientami.
Specjalista ds. sprzedaży/Specjalista ds. marketingu
Przygotowywanie i rozliczanie umów barterowych i sponsorskich. Stały kontakt,nadzór nad wszystkimi biurami turystycznymi w Polsce.Opracowywanie tekstów informacyjnych o produktach i wydarzeniach do magazynu pokładowego EUROPLAN.Organizacj spotkan, eventów, study tours.
Asystent Dyrektora/Dyrektor Wykonawczy
Telewizyjna Agencja Twórców
Organizacja imprez masowych dla Telewizji Polskiej . Nadzór merytoryczny nad umowami sponsorskimi, artystami, zespołami, podmiotami zewnętrznymi. Stałe kontakty z mediami.Nadzór nad budzetem i rozliczanie wszystkich realizowanych imprez i koncertów.
Kierownik ds. organizacyjnych i programowych
Biuro podróży Eagle Tours
Jedyny przedstawiciel w Polsce firmy ASSE ( American Scandinavian Student Exchange) organizatora wyjazdów na roczne pobyty do High School w USA, Kanadzie.Przygotowanie oferty wyjazdowej i organizacja wyjazdów turystycznych na Cypr oraz wyjazdów naukowych do Wielkiej Brytanii.
Szkolenia i kursy
1.Creative incentives w Neumann Management Warszawa 2004
2.Jak budowac wartość marki i czerpac z niej zyski HBR 2005
3.Zarzadzanie zasobami ludzkimi ITO Polska 2007
4.Zarzadzanie projektami ODiTK 2007
5.Komunikacja systemowa ODiTK 2007
6.Kierowanie zespołem w procesie zmian 2007
7.Strategia komunikacji OMD school 2008
8.Prowadzenie efektywnych spotkan i prezentacji ODiTK 2008
2.Jak budowac wartość marki i czerpac z niej zyski HBR 2005
3.Zarzadzanie zasobami ludzkimi ITO Polska 2007
4.Zarzadzanie projektami ODiTK 2007
5.Komunikacja systemowa ODiTK 2007
6.Kierowanie zespołem w procesie zmian 2007
7.Strategia komunikacji OMD school 2008
8.Prowadzenie efektywnych spotkan i prezentacji ODiTK 2008
Specjalizacje
Marketing
Marketing handlowy
Zainteresowania
narciarstwo, podróże, sudoku, pływanie
Inne
Prawo jazdy kategorii B
Obsługa komputera- pakiet Microsoft office
Obsługa komputera- pakiet Microsoft office
Grupy
MICE
MICE – Meetings (spotkania), Incentive (wyjazdy motywacyjne), Conferences (Konferencje), Events (Wydarzenia.