Katarzyna Golec

Samodzielna, Komunikatywna, Ambitna, Sumienna, Szybko ucząca się i nawiązująca kontakty
Nadolice Wielkie, dolnośląskie

Umiejętności

CRM Microsoft Excel Microsoft Word znajomość pakietu MS Office szybkość uczenia się Umiejętność budowania relacji z ludźmi

Języki

angielski
podstawowy
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Komputronik Biznes Sp. z o.o.
Lider Działu Administracji
-organizacja i koordynowanie pracy Biura Zarządu i Administracji
-określanie zadań dla współpracowników (cykliczne spotkania i wyznaczanie celów działu)
-współpraca z pozostałymi działami spółki (Dział Prawny, Księgowość, Kadry, HR i inne)
-obsługa biura (koordynowanie i nadzór nad umowami administracyjnymi spółki i prowadzenie rejestru)
-tworzenie dokumentów, zestawień, raportów, analiz
-czynności rozliczeniowe (zaliczki i delegacje)
-kontrola nad zakupami materiałów eksploatacyjnych i biurowych firmy we wszystkich filiach (Wrocław, Warszaw, Katowice, Kraków, Gdańsk, Poznań,Rzeszów)
-koordynowanie spraw administracyjnych wszystkich filii
-przygotowanie dokumentów do przetargów oraz referencji
-kontrola i optymalizacja kosztów – negocjacje kontraktów i umów
-tworzenie rozwiązań i usprawnień pracy działu
-kompleksowa organizacja: konferencji, spotkania zarządu, szkoleń, integracji, podróży służbowych
-wystawianie f-v i korekt
-wprowadzenie kosztów i kontrahentów do systemu
-czuwanie nad ważnością dokumentacji Spółki i Grupy Kapitałowej
-rekrutacja pracowników
-audytor wewnętrzny
Komputronik Biznes Sp. z o.o.
Specjalista ds. Administracyjnych
-obsługa biura, sekretariatu
-tworzenie dokumentów, zestawień, raportów, analiz
-nadzór nad obiegiem dokumentacji firmy (prowadzenie rejestru)
-nadzór nad obiegiem przesyłek (prowadzenie rejestrów)
-czynności rozliczeniowe (zaliczki i delegacje)
-zarządzanie nad salą konferencyjną, kuchnią
-kontrola zaopatrzenia w pozostałych filii (Warszaw, Katowice, Kraków, Gdańsk, Poznań)
-koordynowanie spraw administracyjnych wszystkich filii
-kompleksowa organizacja: spotkania zarządu, szkoleń, integracji, podróży służbowych
-wystawianie f-v i korekt
-wprowadzenie kosztów i kontrahentów do systemu
-przygotowanie dokumentów do przetargów oraz referencji
-kontrola kosztów od dostawców – negocjacje kontraktów i umów
-odpowiedzialność za dokumentacji firmowej
-audytor wewnętrzny
Bank Pocztowy S.A.
Doradca klienta
-realizowanie planów sprzedażowych
-przygotowanie ofert handlowych i umów
-analiza działań konkurencji na rynku
-współpraca z obecnymi zakładami pracy, oraz pozyskiwanie nowych
-prezentacje produktów w zakładach pracy
-obsługa klientów w Banku i w terenie
-nawiązywanie współpracy z pośrednikami i opiekunami zakładów
Logo
Performance Marketing Account Manager
ClearSense S.A. Sp. Komandytowa
-realizowanie planów sprzedażowych
-przygotowanie ofert handlowych i umów
-analiza działań konkurencji na rynku
-pozyskiwanie nowych klientów i opieka nad obecnymi
Logo
Przedstawiciel handlowy
ICP Polska Sp. z o.o. Warszawa
- realizowanie planów sprzedażowych w rejonach dolnośląskim i opolskim
- przygotowanie ofert handlowych i umów
- negocjację warunków transakcyjnych
- doradztwo i wsparcie działań klientów
- instalacja i szkolenia z obsługi produktu
- monitorowanie realizacji zamówień, oraz rozliczeń finansowych
- analiza działań konkurencji na rynku
- raportowanie i co miesięczne spotkania w siedzibie firmy w Warszawie
Medicover Polska
Specjalista ds. Sprzedaży Ubezpieczeń
- realizowanie planów sprzedażowych
- przygotowanie ofert handlowych i umów
- negocjację warunków transakcyjnych
- monitorowanie realizacji zamówień, oraz rozliczeń finansowych
- analiza działań konkurencji na rynku
- telefoniczna i bezpośrednia sprzedaż produktu
- budowanie i podtrzymywanie długofalowych relacji z klientami
- stałe podnoszenie kwalifikacji zawodowych
Krajowy Rejestr Długów BIG S.A.
Starszy Specjalista ds. Sprzedaży
- realizowanie planów sprzedażowych
- przygotowanie ofert handlowych i umów
- negocjację warunków transakcyjnych
- monitorowanie realizacji zamówień, oraz rozliczeń finansowych
- analiza działań konkurencji na rynku
- telefoniczna i bezpośrednia sprzedaż produktu
- budowanie i podtrzymywanie długofalowych relacji biznesowych
- stałe podnoszenie kwalifikacji zawodowych
- przygotowanie materiałów szkoleniowych i wprowadzanie nowych pracowników do firmy
- zastępstwa lidera podczas nieobecności ( przeprowadzanie zebrań, rozliczeń, konkursów
- ścisła czołówka w wynikach (udokumentowana), awans z specjalisty na starszego specjalistę
- propozycja przejęcia stanowiska lidera
Logo
Specjalista ds. Kontaktu z Klientami
Business Navigator Sp. J. Wrocław
- pozyskiwanie nowych klientów i dbanie o obecnych
- składanie ofert, oraz prezentacja produktu i jego działania na stronie firmowej
- prowadzenie bazy danych klientów
- przygotowanie i zawieranie umów
Logo
Doradca ds. Ubezpieczeń i Finansów
Commercial Union Polska Oddział CU Wrocław II, Wrocław
- obsługa klienta (budowanie i nadzorowanie portfela: ubezpieczeń na życie, grupowe, majątkowe, fundusze emerytalne i inwestycje)
- sesje telefoniczne i pozyskiwanie klientów, oraz co tygodniowe raporty
- mocne zaangażowanie w kampanie, oraz realizację celów
- sporządzanie ofert i umów
- prowadzenie własnej działalności
- przeprowadzanie rekrutacji i wdrożenia nowych pracowników (szkolenia i przygotowanie do pracy)
Logo
Montażystka
Wago Elwag S.A., Wrocław
- prace manualne (montowanie złączek)
3M Poland
Pakowacz - Operator
- pakowanie oraz obsługa maszyn
Logo
Kierownik Księgarni
"W Kolorach Tęczy" Oficyna Wydawnicza Jan Akielaszek, Wrocław
- obsługa klienta, oraz zarządzanie zespołem
- zamawianie i przyjmowanie towaru, przeprowadzanie co miesiąc remanent
- rozliczanie, oraz sporządzanie dokumentów płacowych
- nawiązywanie współpracy z hurtowaniami, wydawnictwami edukacyjnymi i ich utrzymanie
- organizowania i nadzorowanie kiermaszów książek
Logo
Bufetowa
Punkt gastronomiczny - Bank Gospodarczy Wrocław, Wrocław
- obsługa klientów, kasy fiskalnej, oraz planowanie poczęstunków podczas szkoleniach w banku
- składanie i kontrola zamówień i przeprowadzanie co miesięcznych remanentów
- nadzorowanie dostaw i zamówień, oraz kompletowanie dokumentów dla centrali firmy
- szkolenie nowych pracowników
- zajmowanie się ekspozycją
Logo
Laborantka
Cukrownia "WROCŁAW" S.A. - praca sezonowa, Wrocław
- kontrola i analiza przy produkcji cukru
- sporządzanie raportów

Szkolenia i kursy

- 09.2003
Zezwolenie Komisji Nadzoru Ubezpieczeń I Funduszy Emerytalnych na wykonywanie czynności Agenta Ubezpieczeniowego

- 11.2003
Podstawy obsługi komputera
Word, Excel, Internet

- 05.2010
Skuteczna rozmowa handlowa

- 08.2011
Warsztaty rozwojowe skutecznej sprzedaży

- 08.2011
Zarządzanie odpornością i własną motywacją

- 02.2012
Orzeczenie psychologiczne - brak przeciwwskazań psychologicznych do kierowania pojazdami

- 06.2016
Szkolenie z ISO 27001 - certyfikat - uprawnienia audytora wewnętrznego

- 11.2018
Certyfikat "Excel średniozaawansowany" COGNITY

- 07.2019
Szkolenie RODO

- 09.09.2019
Szkolenie First Time Manager

Specjalizacje

Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Sprzedaż
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Sprzedaż
Inne
Ubezpieczenia
Ubezpieczenia majątkowe
Ubezpieczenia
Ubezpieczenia na życie

Zainteresowania

Literatura, Sport, Muzyka, Tresura psa

Inne

* Prawo jazdy kategorii B

* Dyplomy
Za osiągnięcia indywidualne i grupowe

* W latach 2000 do 2003 - Regularnie, dodatkowo pracowałam jako Hostessa na różnego rodzaju promocjach (głównie spożywczych jak np: Danone, Wedel itp.)