Katarzyna Gdaniec

Specjalista ds. sprzedaży oraz Specjalista ds. administracyjno - biurowych
Wrocław, dolnośląskie

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Inteca
Asystentka Zarządu / Office Manager
• prowadzenie sekretariatu Spółki działającej w branży IT
• zarządzanie korespondencją oraz dokumentacją Spółki
• koordynacja przepływu informacji
• wprowadzanie faktur zakupowych oraz wystawianie faktur sprzedażowych, tworzenie paczek przelewowych
• wsparcie działań marketingowych, kontakt operacyjny z klientami
• kontakt z urzędami, nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów
• tworzenie wpisów na bloga Spółki
Logo
Konsultant ds. administracyjno – biurowych
K&S Europejskie Centrum Języków Obcych
• szeroko pojęte prowadzenie sekretariatu szkoły
• obsługa klientów zgodna ze standardami firmy
• pozyskiwanie nowych kontrahentów
• sporządzanie oraz podpisywanie umów z kursantami, nadzór nad dokumentami
• prowadzenie kalendarza spotkań
• nadzór nad płatnościami klientów oraz wstępna windykacja
• współtworzenie strategii marketingowej firmy, organizacja działań promujących szkołę
Piotr R.
Piotr R. · współpracownik
wystawiono
Profesjonalistka. Katarzyna to rzetelna osoba, otwarta na nowe pomysły, z ogromną energią i z konsekwencją realizująca postawione cele. Zawsze dobrze zorganizowana, dobrze przygotowana merytorycznie, chętna do pomocy... Praca z Kaśką to nie tylko przyjemność, ale też świetna platforma do zdobywania doświadczenia zawodowego.
Pelion S.A.
Zastępca Kierownika Sklepu oraz Specjalista ds. administarcyjno - biurowych
- obsługa klientów zgodna ze standardami firmy, rozwiązywanie sporów i problemów
- dbanie o prawidłową ekspozycję towarów
- planowanie pracy własnej oraz podległego zespołu
- rekrutacja pracowników oraz dbanie o poprawność i kompletność dokumentów potrzebnych do zatrudnienia
- nadzór nad prawidłowym obiegiem kompletnych dokumentów
- ewidencja czasu pracy
- współpraca z działem kadr, płac oraz z księgowością
Fitness Academy Sp. z o.o.
Specjalista ds. Sprzedaży
- bieżąca dokumentacja
- aktualności
- windykacja
- tworzenie zestawień, raportów oraz licznych tabel i wykresów
- sprzedaż karnetów rocznych klientom indywidualnym i korporacyjnym
Logo
Zastępca Kierownika
LPP S.A. CROPP TOWN
- obsługa klienta
- rekrutacja pracowników
- zarządzanie kilkuosobowym zespołem
- planowanie pracy własnej oraz podległych pracowników
- rozpatrywanie reklamacji
- sporządzanie dokumentów, raportowanie wyników do regionalnego kierownika sprzedaży
- dbanie o ekspozycję towaru w przestrzeni sklepowej, która stawia produkt w centrum uwagi kupującego
- obsługa urządzeń biurowych

Szkolenia i kursy

Umiejętność obsługi komputera w środowisku Windows ’98 i XP (Word, Excel), Internet, Outlook;
Szkolenie okresowe BHP dla pracodawców i osób kierujących zespołem;
Liczne szkolenia wewnątrz firmy LPP (Visual Merchandiser, dot. rozpatrywania reklamacji);
Liczne szkolenia sprzedażowe wewnątrz firmy Fitness Academy;
Praktyka zawodowa w portalu internetowym WSZ „Edukacja”
Uczestnik kursu rozwoju osobistego obejmujący cykl szkoleniowy liderów młodzieżowych (październik – grudzień 2003).

Edukacja

Logo
Dziennikarstwo i Komunikacja Społeczna, magisterskie
Uniwersytet Wrocławski

Specjalizacje

Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja

Zainteresowania

Psychologia konsumenta
Human Resources
Dziennikarstwo śledcze
Reklama
Bowling ( I miejsce w indywidualnych rozgrywkach Dolnośląskiej Ligi Międzyuczelnianej – 2010; III miejsce
w drużynowych rozgrywkach Uniwersytetu Wrocławskiego – 2009)

Inne

Umiejętność pracy w grupie
Punktualność
Odpowiedzialność
Kreatywność
Umiejętność kierowania zespołem
Dobra organizacja pracy i pełne zaangażowanie

Prawo jazdy kat. B

Grupy

1 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Human Resources
Human Resources
Zasoby Ludzkie, Praca, Kariera, Szkolenia, Polityka Personalna, Rekrutacja