Katarzyna Frelek

Katarzyna Frelek

Kierownik Zespołu Windykacji Polubownej / Menadżer Zespołu Wsparcia Operacyjnego, Reform Capital sp. z o.o.

Umiejętności

Microsoft Excel Microsoft Office Microsoft Windows XP Microsoft PowerPoint Prawo jazdy kat B

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Reform Capital sp. z o.o.
Kierownik Działu Windykacji Polubownej / Menadżer Zespołu Wsparcia Operacyjnego
Zarządzanie zespołem negocjatorów Call Center. Zarządzanie działaniami operacyjnymi oraz strategią dochodzenia należności na poszczególnych projektach
DAF S.A.
Specjalista ds. marketingu
Nawiązywanie długotrwałych relacji z klientami sektora B2B oraz B2C dotyczących dochodzenia należności. Tworzenie ofert sprzedażowych B2B, pism, negocjowanie umów oraz opieka nad klientem. Tworzenie ofert przetargowych dot. windykacji, spotkania z klientami, tworzenie strategii marketingowych.
Weh Inwestycje Sp.Zo.o
Kierownik Działu Windykacji Polubownej
Kierowanie i zarządzanie call center.
Bank Pocztowy S.A.
Inspektor ds. klientów detalicznych i instytucjonalnych
Obsługa klientów bankowych, rozpatrywanie wniosków kredytowych, koordynowanie funkcjonowania oddziału bankowego.
Logo
Negocjator Klientów Strategicznych
Kancelaria Prawa Gospodarczego KOKSZTYS
Negocjowanie spłaty zobowiązań.
AIG Credit SA
Operator Zespołu Windykacyjno-Autoryzacyjnego
Centralna Windykacja kredytów długo i krótko terminowych, obsługa klientów, sporządzanie umów kredytowych.

Edukacja

Logo
Dziennikarstwo i Komunikacja Społeczna, magisterskie
Dolnośląska Szkoła Wyższa

Specjalizacje

Call Center
Zarządzanie Call Center