Katarzyna Frączkiewicz

Specjalista ds. sprzedaży i kontaktów z klientem
Wrocław, dolnośląskie

Umiejętności

Microsoft Office Obsługa klienta System Windows Prawo jazdy kat B obsługa programu SubiektGT Punktualność, pracowitość i zorganizowanie praca w zespole i kierowanie zespołem ambitne i poważne podejście do wyznaczonych zadań Drukarka, skaner, fax, kasa fiskalna, terminal płatniczy

Języki

angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Avenir Medical s.c.
Menadżer salonu
Do moich obowiązków należy:
• Odpowiedzialność za wyniki salonu, bieżące raportowanie wyników
• Obsługa operacji księgowych w systemie wewnętrznym
• Wyznaczanie zakresu pracy, nadzór nad podziałem czynności
• Organizowanie czasu pracy pracowników
• Przygotowanie zestawienia raportów dobowych oraz miesięcznych
• Rozpatrywanie reklamacji zleconych przez pracodawcę
• Koordynacja obiegu dokumentacji i korespondencji
• Obsługa wewnętrznego systemu informatycznego w zakresie ewidencjonowania sprzedaży
• Systematyczna kontrola wiedzy merytorycznej podległych pracowników
• Tworzenie grafiku pracy
Avenir Medical s.c.
Konsultant ds. sprzedaży
Do moich obowiązków należało:
• Doradztwo w zakresie produktów optycznych, obsługa klienta, sprzedaż.
• Obsługa klientów sklepu internetowego i salonów stacjonarnych
• Realizacja indywidualnych zamówień od klientów
Logo
Sprzedaż i Obsługa Klienta
P.H.U Migra Salon Meblowy BRW
Do moich obowiązków należało:
• Zapewnienie najwyższego poziomu standardu obsługi Klienta
• Realizacja sprzedaży
• Zapewnienie sprawnego obiegu dokumentów wewnątrz firmy
• Przyjmowanie i koordynowanie procesu indywidualnych zamówień mebli oraz terminów ich realizacji
• Sporządzanie zamówień w przypadku niedoborów w ilości towarów
• Dbanie o zachowywanie należytego porządku w miejscu pracy
• Przygotowywanie dokumentacji dla klientów zgłaszających reklamacje
• Sporządzanie dokumentów dotyczących gwarancji i instruowanie klientów na temat zasad obowiązującej gwarancji
• Odbieranie dostarczanego do sklepu towaru i kwitowanie jego odbioru
• Dbanie o należytą ekspozycję towarów wewnątrz sklepu i zewnętrznych witrynach

Szkolenia i kursy

• Standardy obsługi klienta w salonie
• Podstawowe informacje z zakresu Optyki i Kontaktologii

Edukacja

Logo
Technik usług kosmetycznych, średnie
Nova Centrum Edukacyjne
Logo
Profil Lingwistyczny, średnie
Liceum Ogólnokształcące

Specjalizacje

Sprzedaż
Inne
Zdrowie/Uroda/Rekreacja
Kosmetyka/Fryzjerstwo

Zainteresowania

górskie wędrówki, inspirujące podróże, zwiedzanie/odkrywanie nowych miejsc,

Inne

Prawo jazdy kat. B