Katarzyna Frączkiewicz
Logistics & Transport Coordinator
Żyrardów,
mazowieckie
Umiejętności
Zarządzanie
Microsoft Excel
Microsoft Office
Negocjacje
zarządzanie operacyjne
Project Management
Zarządzanie Sprzedażą
Budowanie zepołu
Zarządzanie zespołem
Obsługa klienta
Języki
angielski
biegły
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Działu Obsługi Klienta
LOGISTYKA KONTRAKTOWA
* koordynacja, usprawnianie i nadzorowanie pracy personelu biura oraz koordynacja usług obsługi klienta oferowanych przez firmę, mająca na celu dbałość o satysfakcję i zaspokojenie konsumenckich potrzeb klientów,
* zapewnienie wysokiego poziomu usług świadczonych klientom oraz nieustanne podnoszenie jakości oferowanych usług lub towarów,
* dbanie o rozwój podległych pracowników oraz ich zaangażowanie w osiągnięcie wysokiego poziomu obsługi klienta
* negocjacje i kontakty z kluczowymi klientami,
* współpraca z partnerami i kontrahentami,
* fakturowanie i rozliczanie należności dla klienta
* zarządzanie zespołem osób pracujących bezpośrednio i pośrednio z klientami,
* monitorowanie i analiza jakości obsługi klientów
* wyznaczanie segmentów docelowych dla działań obsługi posprzedażowej, planowanie, aktywna współpraca z innymi działami w obrębie firmy, zwłaszcza z działami magazynu i spedycji
* współpraca z komórkami operacyjnymi
* osiąganie zaplanowanych celów i wskaźników jakościowych
* przygotowywanie prezentacji
* prowadzenie szkoleń dla pracowników,
* udział w doborze zespołu.
* koordynacja, usprawnianie i nadzorowanie pracy personelu biura oraz koordynacja usług obsługi klienta oferowanych przez firmę, mająca na celu dbałość o satysfakcję i zaspokojenie konsumenckich potrzeb klientów,
* zapewnienie wysokiego poziomu usług świadczonych klientom oraz nieustanne podnoszenie jakości oferowanych usług lub towarów,
* dbanie o rozwój podległych pracowników oraz ich zaangażowanie w osiągnięcie wysokiego poziomu obsługi klienta
* negocjacje i kontakty z kluczowymi klientami,
* współpraca z partnerami i kontrahentami,
* fakturowanie i rozliczanie należności dla klienta
* zarządzanie zespołem osób pracujących bezpośrednio i pośrednio z klientami,
* monitorowanie i analiza jakości obsługi klientów
* wyznaczanie segmentów docelowych dla działań obsługi posprzedażowej, planowanie, aktywna współpraca z innymi działami w obrębie firmy, zwłaszcza z działami magazynu i spedycji
* współpraca z komórkami operacyjnymi
* osiąganie zaplanowanych celów i wskaźników jakościowych
* przygotowywanie prezentacji
* prowadzenie szkoleń dla pracowników,
* udział w doborze zespołu.
Kierownik Działu Jakości / QA Site Manager
- sporządzanie procedur zgodnie z obowiązującymi wymogami GMP, ISO 9001, HACCP
- przeprowadzanie auditów jakościowych wewnętrznych oraz zewnętrznych ( również Self Improvement Program)
- przeprowadzanie szkoleń pracowniczych GMP, HACCP oraz ISO 9001
- nadzór nad wskaźnikami jakościowymi
- wspieranie działań projakościowych i programów ciągłego doskonalenia
- współtworzenie dokumentacji systemowej w obrębie innych działów
- nadzór nad obiegiem dokumentacji jakościowej
- realizacja celów jakościowych firmy
- nadzór nad egzekucją systemu jakościowego
- nadzór nad zespołem kontrolerów i koordynatorów ds.jakości
- ścisła współpraca z działem produkcji
- monitorowanie działań korygujących i zapobiegawczych
- przeprowadzanie auditów jakościowych wewnętrznych oraz zewnętrznych ( również Self Improvement Program)
- przeprowadzanie szkoleń pracowniczych GMP, HACCP oraz ISO 9001
- nadzór nad wskaźnikami jakościowymi
- wspieranie działań projakościowych i programów ciągłego doskonalenia
- współtworzenie dokumentacji systemowej w obrębie innych działów
- nadzór nad obiegiem dokumentacji jakościowej
- realizacja celów jakościowych firmy
- nadzór nad egzekucją systemu jakościowego
- nadzór nad zespołem kontrolerów i koordynatorów ds.jakości
- ścisła współpraca z działem produkcji
- monitorowanie działań korygujących i zapobiegawczych
wystawiono
Katarzyna dała się poznać jako konkretny i rzeczowy pracownik a jednocześnie jako przemiła osoba o optymistycznym nastawieniu do świata. Łączy w sobie duże doświadczenie, entuzjazm i kreatywne myślenie. Posiada dużą wiedzę na temat procedur, kontroli jakości . Potrafi zaskarbiać sobie ludzkie przyjaźnie, łatwo nawiązuje kontakty, zawsze uśmiechnięta i gotowa do pomocy.
Szkolenia i kursy
szkolenie Przetargi publiczne, Warszawa 2004
szkolenie użytkownika programu WF-MAG , Warszawa 2004
szkolenie jakościowe Procter& Gamble Quality Assurance Key Elements
udział w konferencji ISO 9001- Warszawa 2010
Leadership Management International - Efektywność Własna- 02.2012
Regulatory of a dangerous Goods Transportation ( leaded by P&G ) -04.2012
Control of Materials and Prevention of Product Mix-Up ( leaded by P&G ) - 05.2012
Warsztaty „System Okresowych Ocen Pracowniczych”-marzec 2014
• zapoznanie z założeniami i celami oceny okresowej;
• omówienie poszczególnych elementów systemu okresowych ocen pracowniczych;
• zapoznanie z zasadami rozmów oceniających;
uświadomienie najczęściej popełnianych błędów oceniania
Szkolenie - Komunikacja w zespole - kwiecień 2015
Szkolenie- Szkody transportowe i postępowanie reklamacyjne- kwiecień 2015
szkolenie użytkownika programu WF-MAG , Warszawa 2004
szkolenie jakościowe Procter& Gamble Quality Assurance Key Elements
udział w konferencji ISO 9001- Warszawa 2010
Leadership Management International - Efektywność Własna- 02.2012
Regulatory of a dangerous Goods Transportation ( leaded by P&G ) -04.2012
Control of Materials and Prevention of Product Mix-Up ( leaded by P&G ) - 05.2012
Warsztaty „System Okresowych Ocen Pracowniczych”-marzec 2014
• zapoznanie z założeniami i celami oceny okresowej;
• omówienie poszczególnych elementów systemu okresowych ocen pracowniczych;
• zapoznanie z zasadami rozmów oceniających;
uświadomienie najczęściej popełnianych błędów oceniania
Szkolenie - Komunikacja w zespole - kwiecień 2015
Szkolenie- Szkody transportowe i postępowanie reklamacyjne- kwiecień 2015
Edukacja
Specjalizacje
Łańcuch dostaw
Logistyka/Optymalizacja
Zainteresowania
eksperymentowanie w sztuce kulinarnej
Organizacje
Parlament Studentów RP
Inne
czynne prawo jazdy kategorii B
kurs wychowawców kolonijnych Łódź 2001
kurs wychowawców kolonijnych Łódź 2001
Grupy
Jakość
Grupa osób związanych z zarządzaniem jakością, a także środowiskiem i bezpieczeństwem w organizacjach oraz auditowaniem systemów.