Umiejętności
bardzo dobra organizacja pracy własnej i zespołu
doświadczenie w obsłudze Klienta
Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie, piśmie oraz czytaniu
doskonałe umiejętności komunikacyjne
doświadczenie w pracy w międzynarodowym środowisku
Zarządzanie administracją biurową,
Asystentka Zarzadu
doświadczenie w organizowaniu spotkań biznesowych
Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Office Administrator
• Pełnienie funkcji Asystentki Zarządu:
- koordynowanie kalendarzy i spotkań Zarządu
- przygotowywanie prezentacji, agend do spotkań zarządu
- obsługa podróży służbowych dla zarządu i kadry kierowniczej
• Odpowiedzialność za organizowanie i koordynowanie spotkań firmowych:
- organizowanie i nadzorowanie spotkań wewnętrznych, zewnętrznych, szkoleń
- organizowanie spotkań integracyjnych, spotkań wigilijnych, wielkanocnych, itp.
• Zapewnienie profesjonalnej i kompleksowej obsługi administracyjnej biura:
- współpraca i dbanie o dobre relacje z dostawcami, partnerani, kontrahentami firmy
- nadzór nad prawidłowym wyposażeniem biura
- bieżąca współpraca z administracją budynku i nadzorowanie prowadzonych prac
- organizacja stanowisk pracy dla nowych pracowników
- rearanżacja biura w celu poprawy jego funkcjonalności
- dbanie o komfort pracy pracowników i standardy firmowe
- obsługa klienta wewnętrznego i zewnętrznego
- koordynowanie kalendarzy i spotkań Zarządu
- przygotowywanie prezentacji, agend do spotkań zarządu
- obsługa podróży służbowych dla zarządu i kadry kierowniczej
• Odpowiedzialność za organizowanie i koordynowanie spotkań firmowych:
- organizowanie i nadzorowanie spotkań wewnętrznych, zewnętrznych, szkoleń
- organizowanie spotkań integracyjnych, spotkań wigilijnych, wielkanocnych, itp.
• Zapewnienie profesjonalnej i kompleksowej obsługi administracyjnej biura:
- współpraca i dbanie o dobre relacje z dostawcami, partnerani, kontrahentami firmy
- nadzór nad prawidłowym wyposażeniem biura
- bieżąca współpraca z administracją budynku i nadzorowanie prowadzonych prac
- organizacja stanowisk pracy dla nowych pracowników
- rearanżacja biura w celu poprawy jego funkcjonalności
- dbanie o komfort pracy pracowników i standardy firmowe
- obsługa klienta wewnętrznego i zewnętrznego
Specjalista ds. Opieki nad Klientami
• Obsługa klientów indywidualnych i instytucjonalnych w zakresie obsługi terminali E-PAY (sprzedaż doładowań prepaid)
• Obsługa klientów indywidualnych i instytucjonalnych w zakresie elektronicznych transakcji finansowych (EEFT) dokonywanych w bankomatach Euronet
• Współpraca w zakresie tworzenia regulaminów, materiałów informacyjnych i reklamowych dotyczących akcji marketingowo-sprzedażowych (detalista + Klient końcowy)
• Opieka nad kluczowymi klientami w zakresie terminali E-PAY
• Stała współpraca z Przedstawicielami Handlowymi dywizji E-PAY
• Przygotowywanie treści komunikatów z informacjami produktowymi i sprzedażowymi na terminale E-PAY
• Rozwiązywanie reklamacji dotyczących problemów z doładowaniami kart w bankomatach i terminalach
• Stała współpraca z działami: Wsparcia Sprzedaży, Marketingu, Działu Technicznego, Kontroli Kredytowej
i Windykacji oraz Działu IT
• Wsparcie techniczne POS, wsparcie kontroli kredytowej (kontrola blokad klientów, kontrola limitów kredytowych klientów)
• Obsługa reklamacji do transakcji składanych przez klientów i banki
• Obsługa zgłoszeń zatrzymania kart płatniczych COKP BRE Bank S.A. oraz Raiffeisen Bank Polska
• Sporządzanie zestawień kart VISA, wprowadzanie i weryfikowanie obciążeń za karty odesłane do wydawców kart
• Raportowanie pracy Działu Obsługi Klienta
• Obsługa klientów indywidualnych i instytucjonalnych w zakresie elektronicznych transakcji finansowych (EEFT) dokonywanych w bankomatach Euronet
• Współpraca w zakresie tworzenia regulaminów, materiałów informacyjnych i reklamowych dotyczących akcji marketingowo-sprzedażowych (detalista + Klient końcowy)
• Opieka nad kluczowymi klientami w zakresie terminali E-PAY
• Stała współpraca z Przedstawicielami Handlowymi dywizji E-PAY
• Przygotowywanie treści komunikatów z informacjami produktowymi i sprzedażowymi na terminale E-PAY
• Rozwiązywanie reklamacji dotyczących problemów z doładowaniami kart w bankomatach i terminalach
• Stała współpraca z działami: Wsparcia Sprzedaży, Marketingu, Działu Technicznego, Kontroli Kredytowej
i Windykacji oraz Działu IT
• Wsparcie techniczne POS, wsparcie kontroli kredytowej (kontrola blokad klientów, kontrola limitów kredytowych klientów)
• Obsługa reklamacji do transakcji składanych przez klientów i banki
• Obsługa zgłoszeń zatrzymania kart płatniczych COKP BRE Bank S.A. oraz Raiffeisen Bank Polska
• Sporządzanie zestawień kart VISA, wprowadzanie i weryfikowanie obciążeń za karty odesłane do wydawców kart
• Raportowanie pracy Działu Obsługi Klienta
Konsultant Działu Obsługi klienta
• Obsługa klienta indywidualnego w zakresie transakcji bankomatowych (sprawdzanie poprawności transakcji, przyjmowanie zgłoszeń zatrzymanych kart bankomatowych, przyjmowanie zgłoszeń reklamacyjnych, przyjmowanie zgłoszeń telefonicznych ze strony pracowników innych banków)
• Obsługa klienta w zakresie produktów E-PAY (doładowania, płatności rachunków, płatności kartą – przyjmowanie zgłoszeń anulowania transakcji, przyjmowanie zamówień od posiadaczy terminali, sprawdzanie sprzedaży, przyjmowanie zgłoszeń dotyczących usterek terminali i problemów ze sprzedażą, przyjmowanie zgłoszeń dotyczących płatności)
• Koordynowanie zgłoszeń z bazy Customer Service (zlecanie firmie serwisowej wyjazdu do bankomatu, sprawdzanie powodu zatrzymania karty lub gotówki w bankomacie)
• Sporządzanie raportów
• Obsługa klienta w zakresie produktów E-PAY (doładowania, płatności rachunków, płatności kartą – przyjmowanie zgłoszeń anulowania transakcji, przyjmowanie zamówień od posiadaczy terminali, sprawdzanie sprzedaży, przyjmowanie zgłoszeń dotyczących usterek terminali i problemów ze sprzedażą, przyjmowanie zgłoszeń dotyczących płatności)
• Koordynowanie zgłoszeń z bazy Customer Service (zlecanie firmie serwisowej wyjazdu do bankomatu, sprawdzanie powodu zatrzymania karty lub gotówki w bankomacie)
• Sporządzanie raportów
Szkolenia i kursy
Integracja z Unią Europejską (kampania informacyjno-szkoleniowa)
Zarządzanie Sprzedażą dla Kluczowych Klientów
Doskonała zanjomość pakietu MS Office
Zarządzanie Sprzedażą dla Kluczowych Klientów
Doskonała zanjomość pakietu MS Office
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Inne
Staż w Urzędzie Gminy Siennica - Konsultant Gminnego Ośrodka Informacji Europejskiej
Grupy
Uczelnia Łazarskiego
Łazarski to wiodąca uczelnia prawniczo-ekonomiczna w Warszawie. Jest najlepszą polską szkołą wyższą według globalnego rankingu U-Multirank. Od lat przoduje w rankingach „Rzeczpospolitej” i