Katarzyna Falenta

Saint-Gobain
Tarnowskie Góry, śląskie

Umiejętności

Microsoft Office zarządzanie kluczowymi klientami Umiejętności interpersonalne Zarządzanie zespołem Budżety negocjacje handlowe Umiejętność pracy pod presją czasu Analiza danych Analiza rynku Zarządzanie Sprzedażą ZNAJOMOŚĆ RYNKU Umiejętności analityczne praca w zespole Prawo konkurencji i ochrona praw konsumenta Kreatywnosc i chec do podejmowania nowych wyzwan Ogólna wiedza techniczna Wiedza z zakresu ekonomii i finansów Budowanie zepołu Efektywność Sprzedaży praw jazdy kat. B inwestycje

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

SAINT-GOBAIN CONSTRUCTION PRODUCTS POLSKA SPZOO
Regionalny Menadzer Sprzedaży
zarządzanie 12 osobowym zespołem sprzedaży (przedstawiciele handlowi , przedstawiciele inwestycyjni); planowanie i realizowanie działań sprzedażowych i marketingowych ; utrzymywanie relacji i negocjacje warunków handlowych ze strategicznymi klientami z obszaru klienta hurtowego i inwestycji; kontrolowanie należności; organizacja, nadzór i codzienna współpraca z przedstawicielami terenowymi – ustalanie systemów rabatowych, przygotowywanie ofert specjalnych, analiza danych systemu raportowania handlowców; analiza danych sprzedażowych; raportowanie ; coaching przedstawicieli handlowych;
Logo
Regionalny kierownik sprzedaży
Atlas- Dolina Nidy
- zarządzanie 9 osobowym zespołem sprzedaży( przedstawiciele handlowi, przedstawiciele inwestycyjni: kontrolowanie poziomu sprzedaży, monitorowanie i raportowanie osiąganych wyników, odpowiedzialność za kontakty z klientami, prowadzenie negocjacji i rozmów handlowych, budowanie strategii działalności firmy, przygotowywanie składu ofert handlowych, wdrażanie nowych strategii dystrybucji produktów, badania rynkowe, realizowanie programów promocyjnych wewnątrz, współtworzenie strategii działań handlowych
Fortress Sp. z o.o.
Specjalista ds. sprzedaży
Prowadzenie kampanii sprzedażowych i reklamowych, koordynacja projektów promocyjnych , praca nad rozpoznawalnością marki, zwiększanie efektywności sprzedaży, utrzymywanie kontaktów handlowych z dotychczasowymi klientami oraz pozyskiwanie nowych. Promowanie firmy i jej produktów podczas spotkań z klientami oraz konferencji, zjazdów i wystaw, tworzenie i składanie klientom ofert handlowych oraz udział w ogłaszanych przez nich przetargach, prowadzenie badań rynku poprzez zdobywanie informacji o planach i potrzebach

Szkolenia i kursy

Szkolenia techniczno-produktowe w firmach:
Atlas,Qiuck-Mix,Kreisel,Weber,Ceresit,Blachy Pruszyński, Ruki, DULUX, Libet, Ursa,
Szkolenia z zakresu technik sprzedaży, profesjonalnej obsługi klienta, negocjacje handlowe,
Cykl szkoleń menadżerskich Saint- Gobain- (techniki negocjacji, techniki prezentacji, zarządzanie czasem, stresem, zmianą;
Szkolenie z doskonalenia techniki jazdy.

Edukacja

Logo
Ekonomia, magisterskie
Uczelnia Warszawska

Specjalizacje

Budownictwo
Inne
Sprzedaż
Nieruchomości/Budownictwo

Zainteresowania

film, literatura, historia starożytna, ekonomia, biznes,