Umiejętności
Microsoft Excel
Microsoft Office
Project Management
Negocjacje
Zarządzanie zespołem
Sprzedaż
Strategia marketingowa
Obsługa klienta
Zarządzanie Sprzedażą
Szacowanie wartości nieruchomości
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Główny specjalista ds. zarządzania wierzytelnościami zabezpieczonymi hipotecznie
- budowanie działu posprzedażowej obsługi Klienta
- koordynowanie projektów exitowych
- monitorowanie terminów zapadalności wierzytelności
- weryfikacja i ocena wierzytelności zabezpieczonych hipotecznie
- prowadzenie windykacji polubownej
- współpraca z partnerami zewnętrznymi w zakresie sprzedaży nieruchomości
oraz analiz rynkowych, raportów dot. obszaru zabezpieczeń hipotecznych
- koordynowanie projektów exitowych
- monitorowanie terminów zapadalności wierzytelności
- weryfikacja i ocena wierzytelności zabezpieczonych hipotecznie
- prowadzenie windykacji polubownej
- współpraca z partnerami zewnętrznymi w zakresie sprzedaży nieruchomości
oraz analiz rynkowych, raportów dot. obszaru zabezpieczeń hipotecznych
Key Account Manager
- kompleksowa obsługa kluczowych Klientów
- nawiązywanie długotrwałych relacji i współpraca z pośrednikami
- doradztwo w zakresie finansowania nieruchomości
- przyjmowanie i analiza wniosków pożyczkowych
- aktywne uczestnictwo w negocjacjach handlowych dotyczących warunków transakcji
- realizacja indywidualnych oraz grupowych celów sprzedażowych
- uczestniczenie w aktywnym budowaniu strategii sprzedaży firmy
- nawiązywanie długotrwałych relacji i współpraca z pośrednikami
- doradztwo w zakresie finansowania nieruchomości
- przyjmowanie i analiza wniosków pożyczkowych
- aktywne uczestnictwo w negocjacjach handlowych dotyczących warunków transakcji
- realizacja indywidualnych oraz grupowych celów sprzedażowych
- uczestniczenie w aktywnym budowaniu strategii sprzedaży firmy
Młodszy specjalista ds. Nieruchomości i Finansowania
Monument F Sp. z o.o.
- samodzielna weryfikacja i analiza dokumentacji pożyczkowej
- analizowanie zdolności finansowej Klientów
- oględziny i wycena wartości obiektów
- określenie stanu prawnego nieruchomości
- negocjacje warunków handlowych z inwestorami
- przygotowywanie pism, dokumentów, prezentacji, ewidencji, umów o charakterach prawnym
- archiwizacja dokumentów
- analizowanie zdolności finansowej Klientów
- oględziny i wycena wartości obiektów
- określenie stanu prawnego nieruchomości
- negocjacje warunków handlowych z inwestorami
- przygotowywanie pism, dokumentów, prezentacji, ewidencji, umów o charakterach prawnym
- archiwizacja dokumentów
Asystent ds. Kredytów i Nieruchomości
Monument F Sp. z o.o.
- kontakt i utrzymywanie relacji z klientami indywidualnymi/biznesowymi
- współpraca z pośrednikami finansowymi
- pomoc w koordynacji procesów transakcyjnych
- oględziny nieruchomości
- przygotowanie dokumentacji do archiwizacji
- wsparcie w bieżących obowiązkach działu
- współpraca z pośrednikami finansowymi
- pomoc w koordynacji procesów transakcyjnych
- oględziny nieruchomości
- przygotowanie dokumentacji do archiwizacji
- wsparcie w bieżących obowiązkach działu
Asystentka Działu Prawnego
ICG INTERNATIONAL CONSULTING GROUP
przygotowywanie pism prawniczych oraz dokumentacji księgowej; przygotowywanie pełnomocnictw oraz upoważnień bankowych; analiza umów najmu nieruchomości; kontrola kasowa wybranych spółek; przygotowywanie wszelkiej niezbędnej dokumentacji bieżącej; analiza oraz archiwizacja dokumentów przychodzących; współpraca z innymi działami spółki celem usprawnienia przepływu informacji i pomocy prawnej; współpraca z podmiotami zewnętrznymi (PAY TEL, SIX PAY, itp.), przygotowywanie zestawień dla Zarządu.
Młodszy Specjalista ds. Sprzedaży
Aeternusgroup
• aktywne pozyskiwanie i budowanie długotrwałych relacji z klientami
• współpraca i rozwijanie relacji handlowych z dotychczasowymi klientami firmy
• aktywna sprzedaż produktów finansowych (m.in. kredyty, ubezpieczenia, nieruchomości)
• realizacja planów sprzedażowych
• profesjonalna obsługa klientów w zakresie świadczonych usług
• prowadzenie negocjacji biznesowych i rozwój współpracy z klientami
• analiza potrzeb i przygotowywanie ofert dla klientów
• sporządzanie dokumentacji w zakresie świadczonych usług
• kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy
• współpraca i rozwijanie relacji handlowych z dotychczasowymi klientami firmy
• aktywna sprzedaż produktów finansowych (m.in. kredyty, ubezpieczenia, nieruchomości)
• realizacja planów sprzedażowych
• profesjonalna obsługa klientów w zakresie świadczonych usług
• prowadzenie negocjacji biznesowych i rozwój współpracy z klientami
• analiza potrzeb i przygotowywanie ofert dla klientów
• sporządzanie dokumentacji w zakresie świadczonych usług
• kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy
Edukacja
Specjalizacje
Bankowość
Analiza/Ryzyko
Finanse/Ekonomia
Księgowość
Nieruchomości
Sprzedaż/Wynajem/Cena
Sprzedaż
Usługi profesjonalne
Grupy
UEK
Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, założony w 1925 roku, to jedna z najlepszych państwowych uczelni ekonomicznych w Polsce, a jednocześnie największa uczelnia ekonomiczna w Europie Środkowej.