Katarzyna Dybał

Junior Account Executive
Świętochłowice, śląskie

Umiejętności

Copywriting Event Management Microsoft Office kreatywność Photoshop CS5 Obsługa klienta E-mail marketing komunikacja z Klientami, negocjacje z Klientami relacje z mediami komunikatywność Umiejętności komunikacyjne Niemiecki B1/B2 Elastyczność, zdolności dostosowawcze do panujących warunków promocja projektów i działań empatia, kreatywność, tolerancja, elastyczność, otwartość, samomotywacja angielski - średniozaawansowany Informacje prasowe promocja nowych marek praca w grupie jak i samodzielnie Cierpliwość oraz zaangażowanie w wykonywaną pracę Fotografia eventów

Języki

polski
ojczysty
angielski
dobry
niemiecki
dobry
słowacki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Junior Account Executive
.bringMore Advertising
Elamed Media Group
Asystent redakcji
Instytut Pamięci Narodowej
Wolontariat
- Monitoring mediów regionalnych oraz ogólnopolskich;
- Tworzenie baz danych;
- Przygotowywanie informacji oraz komunikatów prasowych na stronę IPN oraz Facebooka Instytutu;
- Obsługa foto-wydarzeń organizowanych przez Instytut;
- Promocja wydarzeń organizowanych przez Instytut.
Logo
Stażysta
Buszman Sp z o.o. Komunikacja Doradztwo Badania Strategie
- Obsługa kanałów Social Media;
- Stworzenie wstępnej oferty firmowej (oferta dotycząca analiz i badań prac naukowych);
- Wsparcie graficzne projektów;
- Tworzenie planów sesji fotograficznych;
- Sesje fotograficzne w celu wypromowania wizerunku klientów;
- Research ;
- Tworzenie baz danych;
- Współpraca przy projekcie „Śląskie – tu rozmawiamy”.
Logo
Vice Prezes ds. Public Relations
SOPR PRogress
- Odpowiedzialność za poszczególne projekty oraz zadania członków organizacji;
- Dbałość o dobry wzierunek organizacji.
Logo
Praktyka w Biurze Asystenta Prasowego
Instytut Pamięci Narodowej oddział w Katowicach
- monitoring mediów regionalnych;
- tworzenie bazy artykułów o IPN;
- tworzenie oraz aktualizacja bazy mediów;
- przygotowywanie informacji oraz komunikatów prasowych na stronę IPN oraz Facebooka Instytutu;
- obsługa foto-wydarzeń organizowanych przez Instytucję;
- promocja wydarzenia: "15-lecie IPN-u" - projekty oraz tworzenie materiałów promocyjnych.
Logo
Dziennikarz
Forum - biuletyn Uniwersytetu Ekonomicznego
- Pisanie oraz korekta tekstów dziennikarskich.
- Przeprowadzanie wywiadów.
- Fotorelacja wydarzeń oraz konferencji organizowanych przez Uniwersytet Ekonomiczny.

Projekty

Śląskie - Tu rozmawiamy
Współpraca z Urzędem Marszałkowskim oraz firmą marketingową "Business Consulting" polegała na wsparciu wydarzeń kulturalnych w poszczególnych miastach Województwa Śląskiego, promocji całego regionu oraz na procesie bezpośredniej komunikacji z mieszkańcami miast, w celu zachęcenia ich do wyrażenia własnej opinii na temat warunków życia w rodzinnym mieście, jak również poprawy życia w całym regionie. Akcja miała na celu zaangażować mieszkańców do partycypacji społecznej, czyli aktywnego działania w sferze lokalnej. Dodatkowym czynnikiem była próba zachęcenia mieszkańców do wypowiedzenia swojej opinii, jak również podzielenia się pomysłami oraz koncepcjami zmian poszczególnych miejscowości w profesjonalnym filmobusie.
Konferencja "Status w związku: to skomplikowane. O dziennikarstwie i PR słów kilka"
Wydarzenie skierowane było do studentów śląskich uczelni, chcących na stale związać się z branżą medialną, jednak niezdecydowanych, w którym kierunku pójść - śladami dziennikarza czy PRowca.

Celem konferencji było uzyskanie odpowiedzi i uświadomienie studentów jaką ścieżkę kariery wybrać oraz jakimi kryteriami się kierować, aby odnieść sukces w pracy. Na te wszystkie pytania odpowiadali Prelegenci będący specjalistami w swoich branżach.
Zakres obowiązków
Zadania:
• tworzenie informacji prasowych;
• pisanie listów patronackich;
• tworzenie i wysyłka ofert sponsorskich;
• promocja Konferencji w mediach lokalnych;
• pozyskiwanie i stały kontakt z patronatami medialnymi m.in. TVP Katowice;
• pomoc w przygotowaniu strategii wydarzeń;
• tworzenie planu promocji wydarzenia;
• promocje wydarzenia przez kanały Social Media.
• fotorelacja podczas finału konferencji.

Szkolenia i kursy

1) Udział w warsztatach oraz grze symulacyjnej pod tytułem: "Zarządzanie w kryzysie, czyli PR kryzywoy" organizowany przez program stażowy "Kariera na Start"
2) Udział w szkoleniu pt.: "E-marketing dla wydawnictw – skuteczna kampania reklamowa produktów o tematyce przemysłowej" organizowany przez Education and Testing Dr Agata Pardela

Edukacja

Logo
Dziennikarstwo i Komunikacja Społeczna - Zarządzanie Komunikacją Organizacji, magisterskie
Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
Logo
Dziennikarstwo i Komunikacja Społeczna, licencjackie
Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach

Specjalizacje

Marketing
Komunikacja marketingowa
Media/Sztuka/Rozrywka
Organizacja i obsługa imprez
Public Relations
Wewnętrzny PR
Public Relations
Zewnętrzny PR
Reklama/Grafika/Kreacja/Fotografia
Fotografia

Zainteresowania

-Fotografia
-Podróże
-Turystyka górska
- Fitness
-Literatura podróżnicza, kryminalna, sensacyjna i psychologiczna
- Sport

Organizacje

1) Działalność w studenckiej organizacji „PRogress” zajmującą się szeroko rozumianą działalnością związaną z Public Relations.

Zakres obowiązków:
- Uczestniczenie przy projektach, m.in. akcjach charytatywnych, warszatach, konferencjach;
- Pomoc przy realizacji projektów poprzez tworzenie informacji prasowych, przygotowywanie zaproszeń dla prelegentów, tworzenie planu promocji, tworzenie baz sponsorskich, porozumiewanie się z potencjalnymi sponsorami oraz mediami;
- Obsługa kanałów Social Media „PRogress” oraz prowadzenie oficjalnego bloga organizacji i pisanie artykułów dotyczących tematyki PR-owej, medialnej, marketingowej itd.;
- E-mail marketing;
- Promocja wydarzenia „Kongres Kobiet Województwa Śląskiego”;
- Organizacja Konferencji: „Status w związku: to skomplikowane.
O Dziennikarstwie i PR słów kilka”;
- Organizacja konferencji „7 miliardów Instynktów” towarzysząca projektowi „7 miliardów Innych”;
- Promocja cyklu Konferencji w mediach lokalnych, m.in. w TVP Katowice, Radio Katowice oraz Radio RMF Maxxx;
- Organizacja konferencji „Be a #TrendHunter – o trendach w Promocji
słów kilka”;
- Pozyskiwanie oraz utrzymywanie stałych relacji z prelegentami;
- Współorganizowanie warsztatów biznesowych „PRogress na studiach” przeznaczonych dla studentów uczelni wyższych;
- Prezentowanie i promocja organizacji podczas „Dni Otwartych” Uniwersytetu Ekonomicznego;

2) Działalność w organizacji „Nowy Gwóźdź Programu” będącej gazetą Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach

Zakres obowiązków:
- Tworzenie pomysłów na artykuły.
- Pisanie artykułów.
-Dostarczanie gazet na uczelnię, do odpowiednich placówek, rozpowszechnianie ich na całym Śląsku.

Inne

- Prawo jazdy kat. B;
- Komunikatywność;
- Kreatywność;
- Samodzielność;
- Umiejętność pracy w zespole;
- Znajomość zespołowych komunikatorów internetowych typu : Slack.

Grupy

1 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
CSR i społeczne zaangażowanie pracodawców
CSR i społeczne zaangażowanie pracodawców
Dla tych pracodawców, którzy w sposób odpowiedzialny, etyczny, zaangażowany uwzględniają interesy społeczne i ochrony środowiska w swoich strategiach działań na rynku, a także w s
AGH Metale Nieżelazne
AGH Metale Nieżelazne
Grupa zbierająca studentów i doktorantów wydziału Metali Nieżelaznych AGH. Piszemy o spotkaniach wszelkich, tych poważnych i tych mniej...
AntyRadio
AntyRadio
Dla wielbicieli i antywielbicieli radia 94.....
Photoshop
Photoshop
Grupa zrzeszająca osoby korzystające z programu Photoshop.
Pozycjonowanie stron www
Pozycjonowanie stron www
Grupa dla osób zainteresowanych wypromowaniem swojego serwisu www na jak najwyższe pozycje w wynikach wyszukiwarek internetowych (Google, Bing)
Public Relations w praktyce
Public Relations w praktyce
Czym jest Public Relations? Jak działać najefektywniej, a zarazem efektownie?
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, zarządzanie marką
STAL
STAL
Grupa przeznaczona dla osób handlujących stalą, firm produkcyjnych.