Katarzyna Dudzic
pracuje
Wrocław,
dolnośląskie
Umiejętności
CRM
Obsługa urządzeń biurowych
Prawo jazdy kat B
Pakiet MS Offfice
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Dyrektor Regionalny ds. Rozwoju Sieci Sprzedaży
-budowanie i rozwój struktur sprzedaży
-nawiązywanie relacji oraz opieka nad partnerami biznesowymi
-aktywne wspieranie partnerów w realizacji celów biznesowych
-wdrażanie nowych produktów ubezpieczeniowych majątkowych, życiowych jak i finansowych w podległej sieci partnerskiej
-prowadzenie szkoleń produktowych i eventów biznesowych
-monitorowanie działań konkurencji
-maksymalizacja sprzedaży i rentowności podległych sieci sprzedaży
-przygotowywanie raportów oraz prezentacji na potrzeby sprawozdawczości miesięcznej, kwartalnej i rocznej
-negocjowanie oraz przygotowywanie umów dla partnerów biznesowych
-nawiązywanie relacji oraz opieka nad partnerami biznesowymi
-aktywne wspieranie partnerów w realizacji celów biznesowych
-wdrażanie nowych produktów ubezpieczeniowych majątkowych, życiowych jak i finansowych w podległej sieci partnerskiej
-prowadzenie szkoleń produktowych i eventów biznesowych
-monitorowanie działań konkurencji
-maksymalizacja sprzedaży i rentowności podległych sieci sprzedaży
-przygotowywanie raportów oraz prezentacji na potrzeby sprawozdawczości miesięcznej, kwartalnej i rocznej
-negocjowanie oraz przygotowywanie umów dla partnerów biznesowych
REGIONALNY KIEROWNIK SPRZEDAŻY
DCU INSURANCE PARTNER
-kierowanie zespołem sprzedażowym
-prowadzenie szkoleń produktowych
-budowanie i utrzymanie długofalowych relacji biznesowych z kluczowymi partnerami i klientami firmy
-realizowanie długookresowych projektów rozwoju sprzedaży
-monitorowanie działań konkurencji
-maksymalizację sprzedaży i rentowności podległych sieci sprzedaży przygotowywanie dokumentów na potrzeby sprawozdawczości miesięcznej, kwartalnej i rocznej
-administrowanie systemów agenckich
-pozyskiwanie nowych agentów, sporządzanie umów, negocjacje, kompleksowa obsługa agenta, motywowanie i -wspieranie sieci sprzedaży, jak również sporządzanie pism, zamówień, zestawień, raportów oraz innych dokumentów
-rozliczanie należnych prowizji
-prowadzenie szkoleń produktowych
-budowanie i utrzymanie długofalowych relacji biznesowych z kluczowymi partnerami i klientami firmy
-realizowanie długookresowych projektów rozwoju sprzedaży
-monitorowanie działań konkurencji
-maksymalizację sprzedaży i rentowności podległych sieci sprzedaży przygotowywanie dokumentów na potrzeby sprawozdawczości miesięcznej, kwartalnej i rocznej
-administrowanie systemów agenckich
-pozyskiwanie nowych agentów, sporządzanie umów, negocjacje, kompleksowa obsługa agenta, motywowanie i -wspieranie sieci sprzedaży, jak również sporządzanie pism, zamówień, zestawień, raportów oraz innych dokumentów
-rozliczanie należnych prowizji
Szkolenia i kursy
,,Zarządzanie i ekonomika
w przedsiębiorstwie”
„Elementy prawa”
,,Kultura języka’’
,,Praktyczna komunikacja międzyludzka"
w przedsiębiorstwie”
„Elementy prawa”
,,Kultura języka’’
,,Praktyczna komunikacja międzyludzka"
Zainteresowania
Moją pasją jest fotografika, nurkowanie
oraz turystyka.
W wolnych chwilach czytam książki,
gotuję i aktywnie spędzam czas
z rodziną i przyjaciółmi.
oraz turystyka.
W wolnych chwilach czytam książki,
gotuję i aktywnie spędzam czas
z rodziną i przyjaciółmi.