Doświadczenie zawodowe
Manager wsparcia sprzedaży i marketingu
4Mass
Tworzenie planów komunikacji na rzecz rozwoju sprzedaży dla wszystkich marek 4Mass. Audyt wszystkich wykorzystywanych narzędzi/platform, dzięki czemu zostały wdrożone usprawnienia, które poprawiły komunikację między działami, a co najważniejsze przyczyniły się bezpośrednio na wzrost sprzedaży. Planowanie, optymalizowanie i nadzorowanie kampanii reklamowych w kanałach social media (Facebook, Instagram) i w sklepie internetowym. Opracowanie i realizacja planu aktywności promocyjnych w poszczególnych kanałach sprzedaży, współpraca z zewnętrzną firmą zajmującą się optymalizacją. Analiza sytuacji rynkowej na podstawie dostępnych raportów i działań konkurencji. Monitorowanie ruchów konkurencji w tym przebiegu akcji promocyjnych. Przygotowywanie raportów i prezentacji na potrzeby Zarządu. Nawiązywanie kontaktów z firmami dostarczającymi rozwiązania POS. Koordynacja procesu produkcji, dystrybucji, materiałów marketingowych/ POS. Opracowanie koncepcji materiałów marketingowych wspierających sprzedaż dla Przedstawicieli Handlowych. Nadzorowanie, wspieranie pracy Przedstawicieli Handlowych. Nadzorowanie wdrożenia nowej platformy internetowej (współpraca z działem prawnym, IT).
Redaktor Naczelna Outsourcing Portal Pro Progressio
Współwłaściciel Riposta agencja marketingowa
Współtworzenie, zarządzanie i kierowanie rozwojem OutsourcingPortal, który jest jedyną w Polsce profesjonalną platformą internetową dedykowaną szeroko definiowanej tematyce outsourcingowej. Rekrutacja i zarządzanie zespołem redakcji. Zbieranie materiałów, nawiązywanie kontaktów i partnerstw, zarówno z sektorem prywatnym jak i państwowym (udział w konferencjach branżowych, czynny networking). Pozyskiwanie klientów jak i dbanie o relacje z nimi. Pozyskiwanie partnerów medialnych jak i udzielanie patronatów. Edukacja rynku pod kontem szeroko pojętego outsourcingu i nowoczesnych usług dla biznesu oraz promocja polskich miast jako lokalizacji dla inwestycji sektora BSS. Zarządzanie mediami społecznościowymi (Facebook, Twitter, GoldenLine, Linkedin). Współtworzenie konferencji z cyklu The BSS Tour, The BSS Forum oraz Gali Outsourcing Stars.
analityk sprzedaży
Analiza wyników sprzedaży i na ich podstawie budowanie targetów dla ASM-ów. Tworzenie i obróbka raportów okresowych (premie ASM, premie PH, Ranking ASM, PH, miesięczne, kwartalne i roczne raporty sprzedażowe dla zarządu). Wykorzystywanie systemu SAP do analizowania wyników sprzedażowych. Przygotowywanie prezentacji dla zarządu. Współpraca między działami przy transferach kluczowych klientów. Współpraca z działem marketingu przy tworzeniu kampanii reklamowych. Współpraca z centralą firmy we Francji przy opracowywaniu nowych procedur i raportów. Audyt Przedstawicieli Handlowych, na ich podstawie przygotowywanie raportów mających za celu wprowadzenie usprawnień w ich pracy, co bezpośrednio przyczyniło się do zwiększenia liczby wizyt dziennych i liczby zamówień.
Szkolenia i kursy
Grudzień 2014 Sztuka wystąpień publicznych.
Listopad 2007 Podstawy inwestowania na giełdzie
Październik 2005 Szkolenie auditorów wewnetrznych, zintegrowany system zarządzania jakością i zarządzania środowiskowego Firmy Lyreco
Maj 2005 Audit wewnętrzny – teoria i praktyka
Kwiecień 2003 Zarządzanie czasem
Sierpień 2002 Motywacyjne aspekty spotkań ASM-a z Przedstawicielem Handlowym
Lipiec 2002 Asertywność w kontakcie z klientem
Kwiecień 2002 Elementy marketingu w pracy ASM-a
Marzec 2002 Excel zaawansowany
Październik 2000 Profesjonalna obsługa klienta przez telefon
Październik 2000 Doskonalenia umiejętności z zakresu obsługi klienta
Listopad 2007 Podstawy inwestowania na giełdzie
Październik 2005 Szkolenie auditorów wewnetrznych, zintegrowany system zarządzania jakością i zarządzania środowiskowego Firmy Lyreco
Maj 2005 Audit wewnętrzny – teoria i praktyka
Kwiecień 2003 Zarządzanie czasem
Sierpień 2002 Motywacyjne aspekty spotkań ASM-a z Przedstawicielem Handlowym
Lipiec 2002 Asertywność w kontakcie z klientem
Kwiecień 2002 Elementy marketingu w pracy ASM-a
Marzec 2002 Excel zaawansowany
Październik 2000 Profesjonalna obsługa klienta przez telefon
Październik 2000 Doskonalenia umiejętności z zakresu obsługi klienta
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Marketing handlowy
Marketing
Zarządzanie marką
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Ubezpieczenia
Analizy/Ryzyko/Aktuariat
Zainteresowania
nurkowanie, podróże
Organizacje
Klub Dr-Party
Inne
polecane strony www: http://www.outsourcingandmore.pl
http://www.riposta.pl
http://www.outsourcingportal.pl
http://www.riposta.pl
http://www.outsourcingportal.pl
Grupy
Apteczka Podróżnika
Grupa dla podróżników. Na co się szczepicie jadąc w konkretne części świata ? Co zabieracie ? Miejscowe cudowne specyfiki. Rady, wymiana doświadczeń etc.
INCENTIVE Indonezja
Przygoda, partnerstwo, integracja oraz wspaniala zabawa i przygoda. Wyjazdy wypoczynkowe, wyprawy i aktywne programy dla grup.
Outsourcingportal.pl
OutsourcingPortal.pl to serwis internetowy poświęcony tematyce outsourcingu, którego grupę docelową stanowią inwestorzy, usługodawcy jak również klienci firm z branży sektora outsourcingowego w tym ró
Pro Progressio
Pro Progressio to Fundacja zajmująca się rozwojem branży outsourcingowej w Polsce, edukacją i promocją sektora usług dla biznesu.
PROMOCJA POLSKI
Promocja gospodarcza, promocja kultury, marka Polski, marketing narodowy, . Zapraszamy specjalistów, studentów, artystów i przedstawicieli instytucji promujących Polskę.
Shared Services Centers in Poland
Grupa przeznaczona dla obecnych, byłych i przyszłych pracowników Centrów Finansowo - Księgowych, Centrów Usług Wspólnych i BPO w Polsce
Telepraca praca przyszłości
Celem grupy jest wymiana doświadczeń pomiędzy osobami/firmami/instytucjami/beneficjentami związanymi z realizacją projektu "Telepraca - praca przyszłości" http://www.telepraca-efs.pl