Umiejętności
Analiza konkurencji
Tworzenie treści
Analiza rynku
Marketing internetowy
Komunikacja w Social Media
Języki
polski
ojczysty
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
włoski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Specjalistka ds. komunikacji w social media; Specjalistka ds. obsługi Klienta
Vena Project
- obsługa fanpage'y na FB (publikowanie postów, komunikacja z fanami),
- planowanie strategii w SM,
- tworzenie planów komunikacji,
- obsługa forów internetowych (marketing szeptany, prowadzenie oficjalnych profili na forach tematycznych),
- przygotowywanie ofert dla firm
- planowanie strategii w SM,
- tworzenie planów komunikacji,
- obsługa forów internetowych (marketing szeptany, prowadzenie oficjalnych profili na forach tematycznych),
- przygotowywanie ofert dla firm
Edukacja
Zainteresowania
- dobra książka,
- muzyka,
- pełne wrażeń podróże
- muzyka,
- pełne wrażeń podróże
Grupy
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Marketing
Szeroko pojęty marketing ..
Do grupy zapraszamy wszystkich z profilem zgodnym z regulaminem GL.
Marketing Interaktywny
Grupa dla osób zainteresowanych tematyką dynamicznie rozwijającej się branży IT i Nowych Mediów
Marketing Internetowy
Profesjonalisci z branzy digital marketing, polaczmy swe sily i umiejetnosci zeby ksztaltowac polski rynek.
Praca w mediach
Dla szukających i dla tych których ktoś szuka. Ale też aby pogadać o kuchni branży i ponarzekać na realia pracy w mediach i reklamie.
Public Relations w praktyce
Czym jest Public Relations? Jak działać najefektywniej, a zarazem efektownie?