Języki
angielski
podstawowy
niemiecki
podstawowy
łaciński
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Coach
Tworzenie i prowadzenie szkoleń wewnętrznych przeznaczonych dla pracowników call center.
Tworzenie systemów motywacyjnych, systemu oceny pracowników.
Bezpośredni udział w tworzeniu nowych rozwiązań w procesie windykacyjnym.
Ocena jakości i skuteczności pracy negocjatorów.
Prowadzenie rekrutacji
Nadzór nad call center
Negocjacje w sprawach wysoko priorytetowych (wysokie kwoty, kredyty hipoteczne, sprawy sporne - trudne wyjaśnienia)
Tworzenie systemów motywacyjnych, systemu oceny pracowników.
Bezpośredni udział w tworzeniu nowych rozwiązań w procesie windykacyjnym.
Ocena jakości i skuteczności pracy negocjatorów.
Prowadzenie rekrutacji
Nadzór nad call center
Negocjacje w sprawach wysoko priorytetowych (wysokie kwoty, kredyty hipoteczne, sprawy sporne - trudne wyjaśnienia)
Główny specjalista ds. szkoleń i kontroli jakości
Zarządzanie procesem szkoleń w Dziale Windykacji Telefonicznej i Dziale Windykacji Terenowej
Projektowanie i prowadzenie szkoleń
Opracowywanie i wdrażanie procedur związanych z kontrolą jakości
Analiza potrzeb szkoleniowych
Tworzenie planów szkoleń mających na celu podniesienie efektywności funkcjonowania Działów
Czuwanie nad jakością pracy Działów
Zarządzanie systemem okresowej oceny Działów
Zgłaszanie i wdrażanie zmian mających na celu optymalizację pracy Działów
Prowadzenie rekrutacji do Działów
Przygotowywanie i zarządzanie dokumentacją związaną z zatrudnieniem pracowników
Współudział w audytach zewnętrznych
Projektowanie i prowadzenie szkoleń
Opracowywanie i wdrażanie procedur związanych z kontrolą jakości
Analiza potrzeb szkoleniowych
Tworzenie planów szkoleń mających na celu podniesienie efektywności funkcjonowania Działów
Czuwanie nad jakością pracy Działów
Zarządzanie systemem okresowej oceny Działów
Zgłaszanie i wdrażanie zmian mających na celu optymalizację pracy Działów
Prowadzenie rekrutacji do Działów
Przygotowywanie i zarządzanie dokumentacją związaną z zatrudnieniem pracowników
Współudział w audytach zewnętrznych
Coach / Koordynator windykacji terenowej / p.o managera CC
Tworzenie szkoleń,systemów motywacyjnych, systemów oceny. Wprowadzanie nowych rozwiązań w zakresie szkoleń,nadzoru i oceny jakości pracy negocjatorów telefonicznych i windykatorów bezpośrednich;
Szkolenia pozostałych pracowników firmy z zakresu regulacji prawnych w windykacji
Konsultacje procesu windykacji, bezpośredni udział w opracowywaniu procesów out.
Szkolenie i nadzorowanie pracowników call center i windykatorów bezpośrednich z terenu całej polski, kontrolowanie jakości ich pracy;
Prowadzenie rekrutacji;
Nadzór nad call center;
Negocjacje w sprawach wysoko priorytetowych (wysokie kwoty, kredyty hipoteczne, sprawy sporne - trudne wyjaśnienia)
Szkolenia pozostałych pracowników firmy z zakresu regulacji prawnych w windykacji
Konsultacje procesu windykacji, bezpośredni udział w opracowywaniu procesów out.
Szkolenie i nadzorowanie pracowników call center i windykatorów bezpośrednich z terenu całej polski, kontrolowanie jakości ich pracy;
Prowadzenie rekrutacji;
Nadzór nad call center;
Negocjacje w sprawach wysoko priorytetowych (wysokie kwoty, kredyty hipoteczne, sprawy sporne - trudne wyjaśnienia)
Specjalizacje
Bankowość
Zarządzanie bankowością
Edukacja/Szkolenia
Rozwój osobisty
Prawo
Windykacja
Inne
Moje studia - filozofia z elementami komunikacji społecznej dają mi wiele narzędzi doskonałych dla współpracy z ludźmi, przede wszystkim posiadam znajomość technik negocjacyjnych i marketingowych.
Grupy
EXCEL w praktyce
Pytania, wskazówki, odpowiedzi, komentarze, usprawnienie pracy w EXCELu. Cel: wzajemna pomoc, wymiana doświadczeń, propozycje usprawnień pracy
Negocjacje
Negocjacje we wszystkich dziedzinach życia, wpływanie na innych ludzi, dyskusje dotyczące technik, ostatnio wydanych książek, spotkania
Psychologia Perswazji
Zapraszam do grupy, dzięki której zgłebiać będziesz tajniki najskuteczniejszych strategii perswazji, sprzedaży i negocjacji.
WINDYKACJA
- Windykacja w praktyce
- Zarządzanie należnościami
- Kontrola kredytowa
- Negocjacje, techniki perswazyjne
- Zabezpieczanie należności
- Egzekucja na drodze prawnej
- Obrót wierzyteln
ZAAWANSOWANA PERSWAZJA
Jak przekonywać innych do swoich pomysłów (nawet, jeśli wmawiali Ci, że nie masz umiejętności perswazyjnych)?