Katarzyna Derlacz-Życiniec
Charakteryzuje mnie orientacja na cel, wynik i człowieka. Potrafię przekonywać ludzi do wspólnego osiągania sukcesów.
Głogów,
dolnośląskie
Umiejętności
Prowadzenie szkoleń
rekrutacja
Zarządzanie Sprzedażą
Sprzedaż B2B
trener
Motywowanie zespołu
Zorientowanie na cel i konsekwencja w działaniu
Języki
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Dyrektor Regionalny ds. Sprzedaży
LUXMAG KRZYSZTOF SZMAJDA - Alior Bank Partner
Zarządzanie siecią 6 placówek bankowych
Wyznaczanie i nadzorowanie realizacji celów biznesowych firmy
Obsługa kluczowych klientów B2B (kredyty, leasingi)
Planowanie i badanie skuteczności działań marketingowych
Rekrutacja leaderów
Szkolenie leaderów
Wyznaczanie i nadzorowanie realizacji celów biznesowych firmy
Obsługa kluczowych klientów B2B (kredyty, leasingi)
Planowanie i badanie skuteczności działań marketingowych
Rekrutacja leaderów
Szkolenie leaderów
Główny specjalista ds. szkoleń i kontroli jakości
Zarządzanie procesem szkoleń w Dziale Windykacji Telefonicznej i Dziale Windykacji Terenowej
Projektowanie i prowadzenie szkoleń
Opracowywanie i wdrażanie procedur związanych z kontrolą jakości
Analiza potrzeb szkoleniowych
Tworzenie planów szkoleń mających na celu podniesienie efektywności funkcjonowania Działów
Czuwanie nad jakością pracy Działów
Zarządzanie systemem okresowej oceny Działów
Zgłaszanie i wdrażanie zmian mających na celu optymalizację pracy Działów
Prowadzenie rekrutacji do Działów
Przygotowywanie i zarządzanie dokumentacją związaną z zatrudnieniem pracowników
Udział w audytach zewnętrznych
Projektowanie i prowadzenie szkoleń
Opracowywanie i wdrażanie procedur związanych z kontrolą jakości
Analiza potrzeb szkoleniowych
Tworzenie planów szkoleń mających na celu podniesienie efektywności funkcjonowania Działów
Czuwanie nad jakością pracy Działów
Zarządzanie systemem okresowej oceny Działów
Zgłaszanie i wdrażanie zmian mających na celu optymalizację pracy Działów
Prowadzenie rekrutacji do Działów
Przygotowywanie i zarządzanie dokumentacją związaną z zatrudnieniem pracowników
Udział w audytach zewnętrznych
Trener Wewnętrzny
Tworzenie i prowadzenie szkoleń wewnętrznych przeznaczonych dla pracowników call center
Tworzenie systemów motywacyjnych, systemu oceny pracowników
Bezpośredni udział w tworzeniu nowych rozwiązań w procesie windykacyjnym
Ocena jakości i skuteczności pracy negocjatorów
Prowadzenie rekrutacji
Negocjacje w sprawach wysoko priorytetowych (wysokie kwoty, kredyty hipoteczne, sprawy sporne - trudne wyjaśnienia)
Tworzenie systemów motywacyjnych, systemu oceny pracowników
Bezpośredni udział w tworzeniu nowych rozwiązań w procesie windykacyjnym
Ocena jakości i skuteczności pracy negocjatorów
Prowadzenie rekrutacji
Negocjacje w sprawach wysoko priorytetowych (wysokie kwoty, kredyty hipoteczne, sprawy sporne - trudne wyjaśnienia)