Języki
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. Finansowych
- kontrola merytoryczna i księgowa otrzymanych i wysyłanych dokumentów księgowych,
- poprawne opisywanie faktur kosztowych i przychodowych;
- nadzór nad poprawnym i terminowym wystawianiem faktur sprzedażowych;
- wystawianie faktur sprzedażowych;
- kontrola nad terminowością dokonywanych i otrzymywanych płatności;
- windykacja płatności;
- przygotowywanie przelewów bankowych;
- prowadzenie kasy firmy;
- przygotowywanie comiesięcznych raportów kasowych;
- rozliczanie delegacji służbowych;
- przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązaniem stosunku pracy: umowy o prace, umowy cywilno-prawne, a także przygotowywanie umów o współpracy, umów o staż;
- przygotowywanie dokumentów związanych z rozwiązaniem stosunku pracy: świadectwa pracy, zaświadczenia, itp.;
- naliczanie wynagrodzenia osób będących zatrudnionych na podstawie umów cywilno-prawnych;
- ścisła współpraca z biurem księgowo-rachunkowym;
- prowadzenie spraw pracowniczych: wyliczanie i ewidencja urlopów wypoczynkowych, ewidencja zwolnień lekarskich, akta osobowe, legitymacje ubezpieczeniowe, zaświadczenia o wysokości osiąganego dochodu, skierowania na szkolenia, badania wstępne i okresowe, szkolenia BHP;
- wyliczanie premii sprzedażowej, realizacyjnej wynikającej z regulaminu wynagrodzeń pracowników;
- na życzenie Prezesa przygotowywanie drobnych analiz finansowych;
- nadzór nad terminowym odnawianiem polis ubezpieczeniowych;
- współpraca z prawnikiem, bankiem oraz konsultantami zewnętrznymi;
- zbieranie oraz analiza ofert dostawców;
- wprowadzanie oraz nadzór nad przestrzeganiem zasad określonych ustawą o ochronie danych osobowych;
- inwentaryzacja majątku firmy.
- poprawne opisywanie faktur kosztowych i przychodowych;
- nadzór nad poprawnym i terminowym wystawianiem faktur sprzedażowych;
- wystawianie faktur sprzedażowych;
- kontrola nad terminowością dokonywanych i otrzymywanych płatności;
- windykacja płatności;
- przygotowywanie przelewów bankowych;
- prowadzenie kasy firmy;
- przygotowywanie comiesięcznych raportów kasowych;
- rozliczanie delegacji służbowych;
- przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązaniem stosunku pracy: umowy o prace, umowy cywilno-prawne, a także przygotowywanie umów o współpracy, umów o staż;
- przygotowywanie dokumentów związanych z rozwiązaniem stosunku pracy: świadectwa pracy, zaświadczenia, itp.;
- naliczanie wynagrodzenia osób będących zatrudnionych na podstawie umów cywilno-prawnych;
- ścisła współpraca z biurem księgowo-rachunkowym;
- prowadzenie spraw pracowniczych: wyliczanie i ewidencja urlopów wypoczynkowych, ewidencja zwolnień lekarskich, akta osobowe, legitymacje ubezpieczeniowe, zaświadczenia o wysokości osiąganego dochodu, skierowania na szkolenia, badania wstępne i okresowe, szkolenia BHP;
- wyliczanie premii sprzedażowej, realizacyjnej wynikającej z regulaminu wynagrodzeń pracowników;
- na życzenie Prezesa przygotowywanie drobnych analiz finansowych;
- nadzór nad terminowym odnawianiem polis ubezpieczeniowych;
- współpraca z prawnikiem, bankiem oraz konsultantami zewnętrznymi;
- zbieranie oraz analiza ofert dostawców;
- wprowadzanie oraz nadzór nad przestrzeganiem zasad określonych ustawą o ochronie danych osobowych;
- inwentaryzacja majątku firmy.
pracownik administracyjno - kadrowy
Biblioteka Publiczna w Dzielnicy Wesoła m. st. Warszawa
- kontrola merytoryczna i księgowa otrzymanych dokumentów księgowych,
- przygotowywanie i archiwizowanie dokumentacji księgowej;
- poprawne opisywanie faktur kosztowych;
- kontrola nad terminowością dokonywanych płatności;
- przygotowywanie przelewów bankowych;
- prowadzenie kasy Biblioteki;
- tworzenie comiesięcznych raportów kasowych;
- prowadzenie dokumentacji kadrowej: ewidencja i wyliczanie urlopów pracowniczych, ewidencja czasu pracy, roczne karty ewidencji urlopów pracowników;
- prowadzenie ewidencji majątku Biblioteki;
- współpraca z księgową;
- prowadzenie spraw ogólno-administracyjnych Biblioteki.
- przygotowywanie i archiwizowanie dokumentacji księgowej;
- poprawne opisywanie faktur kosztowych;
- kontrola nad terminowością dokonywanych płatności;
- przygotowywanie przelewów bankowych;
- prowadzenie kasy Biblioteki;
- tworzenie comiesięcznych raportów kasowych;
- prowadzenie dokumentacji kadrowej: ewidencja i wyliczanie urlopów pracowniczych, ewidencja czasu pracy, roczne karty ewidencji urlopów pracowników;
- prowadzenie ewidencji majątku Biblioteki;
- współpraca z księgową;
- prowadzenie spraw ogólno-administracyjnych Biblioteki.
Specjalista ds. handlowych
-kontakty z dostawcami i odbiorcami krajowymi i zagranicznymi;
-obsługa zamówień przyjmowanych od klienta;
-sporządzanie zamówień;
-organizacja dostaw z krajów UE (monitoring dostaw);
-kontakt z agencjami i urzędami celnymi;
-tłumaczenie faktur zagranicznych;
-prowadzenie korespondencji handlowej (również w języku angielskim);
-przygotowywanie ofert handlowych;
-wystawianie faktur VAT;
-wypełnianie deklaracji Intrastat;
-informowanie klientów o produktach firmy;
-obsługa zamówień przyjmowanych od klienta;
-sporządzanie zamówień;
-organizacja dostaw z krajów UE (monitoring dostaw);
-kontakt z agencjami i urzędami celnymi;
-tłumaczenie faktur zagranicznych;
-prowadzenie korespondencji handlowej (również w języku angielskim);
-przygotowywanie ofert handlowych;
-wystawianie faktur VAT;
-wypełnianie deklaracji Intrastat;
-informowanie klientów o produktach firmy;
Asystentka Prezesa
-przygotowywanie zapotrzebowania na materiały do prac biurowych;
-współpraca z działem handlowym, kadr i księgowości;
-przygotowywanie comiesięcznych zestawień księgowych dotyczących przychodów i poniesionych wydatków;
-wystawianie faktur VAT;
-rozliczanie delegacji krajowych i zagranicznych;
prowadzenie korespondencji;
-redagowanie pism;
-segregowanie, kompletowanie i gromadzenie dokumentów;
-obsługa klientów firmy;
-pełna obsługa sekretariatu firmy.
-współpraca z działem handlowym, kadr i księgowości;
-przygotowywanie comiesięcznych zestawień księgowych dotyczących przychodów i poniesionych wydatków;
-wystawianie faktur VAT;
-rozliczanie delegacji krajowych i zagranicznych;
prowadzenie korespondencji;
-redagowanie pism;
-segregowanie, kompletowanie i gromadzenie dokumentów;
-obsługa klientów firmy;
-pełna obsługa sekretariatu firmy.
Szkolenia i kursy
-Szkolenie z zakresu zasad przeprowadzania inwentaryzacji
02.2009 – 06.2009
SEKA S.A. „Księgowy na wagę złota”
- czteromiesięczny kurs przygotowujący uczestników do wykonywania zawodu samodzielnego księgowego;
09.2009
SEKA S.A. „Specjalista personalny i działu kadr”
- miesięczny kurs z zakresu prawa pracy dający umiejętności pozwalające na wykonywanie samodzielnej pracy w służbach personalnych.
02.2009 – 06.2009
SEKA S.A. „Księgowy na wagę złota”
- czteromiesięczny kurs przygotowujący uczestników do wykonywania zawodu samodzielnego księgowego;
09.2009
SEKA S.A. „Specjalista personalny i działu kadr”
- miesięczny kurs z zakresu prawa pracy dający umiejętności pozwalające na wykonywanie samodzielnej pracy w służbach personalnych.
Edukacja
Specjalizacje
Human Resources/Zasoby ludzkie
Kadry i płace
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Zainteresowania
turystyka, sport, gotowanie, dobra książka
Inne
Obsługa komputera:
MS Windows 95/98/ME/2000, MS Office (Word, Excel, Power Point, Internet Explorer, Outlook Express)
Inne:
wysoki poziom umiejętności interpersonalnych
nastawienie na jakość i dobra organizacja pracy własnej
umiejętność pracy pod presją czasu i w warunkach stresu
kreatywność, sumienność, dokładność, efektywność, systematyczność
obsługa sprzętu biurowego
Prawo jazdy kat. B
MS Windows 95/98/ME/2000, MS Office (Word, Excel, Power Point, Internet Explorer, Outlook Express)
Inne:
wysoki poziom umiejętności interpersonalnych
nastawienie na jakość i dobra organizacja pracy własnej
umiejętność pracy pod presją czasu i w warunkach stresu
kreatywność, sumienność, dokładność, efektywność, systematyczność
obsługa sprzętu biurowego
Prawo jazdy kat. B
Grupy
Uczelnia Łazarskiego
Łazarski to wiodąca uczelnia prawniczo-ekonomiczna w Warszawie. Jest najlepszą polską szkołą wyższą według globalnego rankingu U-Multirank. Od lat przoduje w rankingach „Rzeczpospolitej” i
EXCEL w praktyce
Pytania, wskazówki, odpowiedzi, komentarze, usprawnienie pracy w EXCELu. Cel: wzajemna pomoc, wymiana doświadczeń, propozycje usprawnień pracy
Last Minute
Planujesz urlop? Dobrze trafiłeś :) Złap okazję last minute, zapytaj o szczegóły i organizację na poszczególnych kierunkach, śledź aktualną ofertę, znajdź towarzysza podróży.
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorcy, osoby przedsiębiorcze, współpraca biznesowa, przyjaciele biznesowi, rozwój osobisty i firmowy, pomoc, dotacje, biznesplany. Przedsiębiorczość